Renaşterea Bănăţeană, iulie 2011 (Anul 23, nr. 6532-6557)

2011-07-16 / nr. 6545

8 Renașterea bănățeană "Am dovedit la Lausanne că licențierea lui Poli a fost făcută cu rea-credință!" Poli a primit o înștiințare prin fax conform căreia a fost anunțată că va afla decizia la Tribunalul de Arbitraj Sportiv pe data de 18 iulie. Oficialii de la TAS au cerut timp suplimentar pentru a analiza cazul Timișoarei. Chiar dacă în ultima perioadă s-a arătat destul de pesimist, Marian Iancu a început din nou să spere - e drept, destul de timid întro decizie favorabilă. Patronul grupării alb-violete a prezentat la TAS un dosar gros și documentat, care a numărat 600 de pagini, audierea echipei timișorene durând ore în șir. "Apărarea noastră a fost completă și destul de dinamică. Punctele forte au fost interpretările celor două condiții pe care, se spune, noi nu leam îndeplinit. S-a dovedit clar la Lausanne că licențierea lui Poli a fost făcută cu rea-credință. Modul în care am documentat situația noastră ne-ar da șanse de sută la sută, dar există multe moduri în care un tribunal poate aprecia un caz", a spus patronul timișorenilor. Cei de la TAS au ascultat susținerea părților, atât în ceea ce privește cererea de suspendare a deciziei de retrogradare, cât și fondul cazului, adică lucrurile concrete care au dus la neacordarea licenței. Judecătorii n-au dat nici un moment vreun indiciu spre ce decizie ar oscila. Viorel Duru a adus în discuție, printre altele, datoriile pe care le are Poli, folosinduse inclusiv de cazuri recente, care n-au legătură cu licența, dar și de hârtii de la ANAF, contestate de club. în plus, Duru a invocat bulversarea competiției, deși Liga I va începe abia peste o săptămână!!! Timișoara și-a susținut cazul cu actele pe care le-a făcut publice, printre care și un audit suplimentar efectuat de compania BDO și cerut chiar de Duru la Comisia de Apel, care spunea că licența a fost acordată corect în primă instanță. La audieri au asistat și reprezentanți ai UEFA. Aceștia păreau să nu fi știut toate lucrurile pe care le spuneau bănățenii. Parcă se aflau atunci și erau surprinși, li s-a cam schimbat atitudinea. Timișoara a fost chiar întrebată ce și-ar dori, să joace doar în Liga I sau și în cupele europene? Răspunsul a fost unul diplomat, lăsând decizia la latitudinea tribunalului elvețian. "Stăm cu toții cu sufletul la gură. Este clar că se va judeca în mod corect cazul lui Poli. Cei de la Lausanne au stat cinci ore cu oficialii echipei noastre. Ce va fi, însă, nu putem să știm, e foarte greu de anticipat verdictul. Nu ne rămâne decât să sperăm", ne-a spus, Tribunal Arbitrai du Sport Court of Arbitration for Sport «UfM P. Page 2 CAS milAJ Un Fadul Clib Olatiua» SA v. OTA (AS 2011/A/2481 Folii» Cuti Timișoara SA v. Romani» Football Feotalien CAS 2011/AS 24SG CS IC Bihor Oradu v. Horaanim Football FnUration & Romaniai Professional Football Teague vs 201UA/24I- «Clab Foi bal Gloria 22" Bistrița v. Romanian Football Fadarntio* A Romanian Frofanrioaul Football League Dost Sits, The parties a» advised dial Hm Pan«! will aratta» is deliberations: hr the» mâneri and iatemfe to Issue htOecttlm) in eaoh case t Please be aclvucsl that I remain «I the parties' disposal fen any further information Yours faithfully, LotóeREHXY Connsel to the CAS Panel1 ieri, viceprimarul Timișoarei, Adrian Orza. OCTAVIAN ROSA Conceicao a avut "o atitudine mizerabilă" Patronul echipei FC Brașov, Ioan Neculaie a declarat că atitudinea pe care a avut-o tehnicianul a fost una "mizerabilă". "Au fost unele disensiuni în cantonament, iar asta m-a deranjat. Eu cer respect de la toți subalternii mei. Toni a fost supărat că nu i s-au adus mai mulți jucători pe care îi cunoștea el. Astfel de cereri nu am avut în 12 ani de când sunt în fotbal. Eu nu accept să îmi impună cineva așa ceva. Și eu îl cunosc pe Messi, dar asta nu înseamnă că va veni la FC Brașov, trebuie să fim cu picioarele pe pământ. Asta a fost o atitudine mizerabilă. Un antrenor aduce câțiva jucători pe care îi cunoaște, dar și formează jucători tineri pe care noi oricum îi avem deja la echipă. Pot spune că Antonio Conceicio m-a dezamăgit puțin prin atitudinea avută în cantonament. Nu glumesc, pe criza asta să investesc milioane de euro nu-mi dă mâna nici chiar pentru Toni Conceicao", a spus Neculaie. Patronul formației de sub Tâmpa a menționat că pentru moment antrenor al echipei brașovene va rămâne secundul Daniel Isăilă. "Stați liniștiți că nu rămâne FC Brașov fără antrenor, e plină Europa de antrenori. Daniel Isăilă este o soluție, el urmează cursurile școlii de antrenori, iar eu nu am fost de acord nici în iarnă cu îndepărtarea lui. Obiectivul echipei rămâne clasarea în partea superioară a clasamentului, pentru că avem jucători de mare valoare, am demonstrat și în amicalul cu Braga în care echipa a jucat senzațional. Nu avem o echipă care să se facă de râs, stați liniștiți", a mai spus el. Italienii... noștri se simt bine Fundașul Cristian Chivu a jucat o repriză la Internazionale Milano în meciul amical cu selecționata Trentino Team, scor 6-1, pentru milanezi, în timp ce Denis Alibec 70. De asemenea, Fundașul Ștefan Radu a jucat o repriză în meciul amical câștigat de Lazio Roma, cu scorul de 16-0, în fața selecționatei Cadore, informează Corriere dello a intrat în teren în partea secundă. Sport. Tehnicianul Edy Reja a folosit informează site-ul oficial al vicecampioanei Italiei. Pentru Inter au marcat Pazzini T3, Eto'o '27, Mariotti '44, Alvarez '46, Pandev '59, Castaignos '82 și Longo '89. Chivu a jucat pe tot parcursul primei părți, în timp ce Alibec a intrat în teren în minutul în prima parte o echipă în care Radu a jucat,însă a schimbat întreaga "garnitură" în repriza a doua. Golurile au fost marcate de Klose, de cinci ori, Froccari, de trei ori, Sculli, de două ori, Rocchi, Dias, Hemanes, Matuzalem, Ceccarelli și Zarate. sâmbătă, 16 iulie 2011 FC Vaslui ia drumul Olandei Formația FC Vaslui va întâlni echipa olandeză Twente Enschede, în turul trei preliminar al Ligii Campionilor, s-a stabilit, ieri, la tragerea la sorți de la sediul UEFA, de la Nyon. Meciul tur va avea loc la 26/ 27 iulie în Olanda, iar returul la 23 august la Vaslui. Iată și celelalte partide: Dinamo Kiev (Ucraina) - Rubin Kazan (Rusia), FK Mogren (Muntenegru) / Litex Loveci (Bulgaria) - Skonto Riga (Letonia) / Wisla Cracovia (Polonia), Maccabi (Israel) / FK Borac Banja Luka (Bosnia și Herțegovina) - NK Maribor (Slovenia) / Dudelange (Dudelange), Helsinki (Finlanda) / Bangor (țara Galilor) - NK Dinamo Zagreb (Croația) / Neftci Baku (Azerbaidjan), Skenderbeu (Albania) / APOEL (Cipru) - Slovan Bratislava (Slovacia)/ FC Tobol (Kazahstan), FC Copenhaga (Danemarca) - Shamrock (Irlanda) / Flora Tallinn (Estonia), Genk (Belgia) - FK Partizan (Serbia)/ FK Skendija (Macedonia), Rosenborg Norvegia)/ Breidale (Islanda) - FK Piunik Armenia) / Plzen (Cehia), Zestafoni (Georgia) / Dacia (Moldova) - Sturm (Austria) / Videoton (Ungaria), Valletta (Malta) / Ekrasias (Lituania) - Linfield (Irlanda de Nord) / BATE Borisov (Belarus), Glasgow Rangers (Scoția)- Malmö (Suedia) / Torshavn (Insulele Feroe), Standard Liege (Belgia) - FK Zurich (Austria), Benfica (Portugalia) - Trabzonspor (Turcia), Odense (Danemarca) - Panathinaikos (Grecia). Dinamo București va întâlni învingătoarea dublei manșe dintre Iskra-Stal (Republica Moldova) și NK Varazdin (Croația) în turul trei preliminar al Ligii Europa, s-a stabilit, ieri, la tragerea la sorți de la sediul UEFA. Meciul tur va avea loc la 28 iulie la București, iar returul la 4 august. Tot la sediul UEFA s-a mai decis că Gaz Metan Mediaș ar putea întâlni formația germană FSV Mainz în turul trei preliminar al Ligii Europa, dacă va trece de finlandezii de la KuPS Kuopio în turul doi preliminar al competiției. Gaz Metan Mediaș a pierdut, cu scorul de 0-1 (0-1), partida cu formația finlandeză KuPS Kuopio, disputată, joi, în deplasare, în prima manșă a turului doi preliminar al Ligii Europa, returul urmând să aibă loc pe 21 iulie, la Mediaș. Dacă se va califica în faza următoare a competiției, Gaz Metan va juca prima manșă din turul trei preliminar în deplasare, pe 28 iulie, iar returul pe teren propriu, la 4 august. Meciuri amicale Poli Timișoara - FC Bihor 1 -0 (0-0) Ieri după-amiază, pe o arșiță în toată regula, Poli a învins cu scorul de 1-0 formația FC Bihor, într-un meci amical disputat pe stadionul "Dan Păltinișanu". Golul victoriei alb-violeților a fost înscris de Dorin Goga, în minutul 56. Antrenorul Dușan Uhrin a folosit următorul unsprezece de start: Pantilimon - Luchin, Ghionea, Scutaru, Sepsi - Curtean, Bourceanu, Tameș, Ricketts - Goga, Nikolici. Au mai jucat: Axente, Rodia, Zăgrean, R. Iovan, Ad. Popa. ▼ FC Vaslui a terminat la egalitate, scor 1-1 (0- 1), partida cu nou-promovata din prima ligă bulgară Ludogorets Razgrad, în ultimul meci din cantonamentul din Austria al echipei moldave. FC Vaslui a aliniat în startul partidei următorul 11: Demiauskas - Milanov, Papp, Cânu, Bălace - R.Costin, Pavlovic - Adaiton, Wesley, Milisavljevic Temwanjeva, în repriza secundă au mai intrat R. Neagu, Vero Bello, Zmeu și Gladstone. ▼ Echipa Pandurii Târgu Jiu a pierdut, cu scorul de 1-3, meciul amical susținut în compania formației antrenate de Dan Petrescu, Kuban Krasnodar. Antrenorul Petre Grigoraș a început meciul în formula Mingote - Pleașcă, Chiricheș, Viera, Vlad - Nistor, Pintilii, Cristea - Lemnaru, Batin, Stromajer. în minutul trei Pleașcă s-a accidentat fiind suspectat de ruptură musculară în locul lui fiind trimis pe teren Rusu. La pauză au mai intrat Grecu, Voiculeț și Avramescu, iar pe parcursul reprizei a doua au mai jucat Horvat, Cardoso, Tătaru, Brata, Popete. Golul doi al lui Kuban a fost înscris de Gigel Bucur, din penalty. La meci au asistat și antrenorii naționalei României, Victor Pițurcă și Eugen Neagoe.