Renaşterea Bănăţeană, iulie 2016 (Anul 28, nr. 8044-8069)

2016-07-22 / nr. 8062

M BANATEANA Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8062 - vineri, 22 iulie 2016 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Restructurări la CJT Organigrama Consiliului Județean Timiș va suferi mai multe modificări în perioada următoare, în măsura în care va fi primit avizul necesar de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, această restructurare se va materializa chiar de luna următoare .Chiar de la instalarea sa în funcție, noul președinte al instituției, Sorin Grindeanu, dădea de înțeles că ar fi bine ca directorii care s-au implicat mai mult decât se cuvenea în campania electorală sau care au probleme cu justiția să-și prezinte demisiile. Grindeanu a discutat neinstituțional cu aceste persoane, care au venit cu diverse justificări, dar nu a urmat nici o demisie. "Va trebui să umblăm la organigramă", este concluzia președintelui CJT. Nu doar organigrama va fi schimbată, ci și modul de a face administrație. Grindeanu spune că a găsit la CJT o mentalitate conform căreia funcționarii preferă să nu facă nimic și să găsească explicații, decât să acționeze și să aibă probleme, iar el are intenția să o schimbe. (D.D.) Consilieri bogați, consilieri săraci Declarațiile de avere ale politicienilor și ale funcționarilor publici reprezintă unul dintre puținele "delicii" care îi mai rămân omului de rând atunci când vine vorba despre transparență. Aruncând câte o privire prin aceste formulare completate mai mult sau mai puțin conștiincios de către puternicii zilei, fiecare poate să știe cât de bine este situată din punct de vedere material persoana căreia i-a încredințat (sau nu) puterea de a decide în probleme de interes general ori local. La Timișoara avem de toate: aleși mai înstăriți sau fără propriul acoperiș deasupra capului, fără mașină și chiar fără venituri pe anul precedent. De la bijuterii a căror valoare trece de 10.000 de euro până la datorii de zeci de mii de euro, avem de toate, inclusiv cum se pot câștiga constant bani foarte frumoși exclusiv ca angajat al statului român. -- nu are in pagina 3 Premii importante pentru abonați "Renașterea bănățeană" oferă premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna august 2016 au șansa de a câștiga televizoare LCD HD, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna august 2016 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press (fostul Rodipet), plătind doar 22 de lei/ lună. Abonamentele pe luna august 2016 se pot face până joi, 28 iulie 2016, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 30 iulie 2016, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Ithaka Press. Un alt avantaj pentru abonați / față de vânzarea cu bucata economlui, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) Storului 0256/490145 este numărul la care ne puteți sesiza proble. dvs., iar noi vom încerca să vă fim de folo Titlurile zilei