Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2016 (Anul 28, nr. 8122-8147)

2016-10-24 / nr. 8141

HRANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8141 - luni, 24 octombrie 2016 - 16 pagini - 2 lei Noi tratamente pe listele de gratuități Pacienții vor avea acces la cele mai noi tratamente, după ce protocoalele care vizează arii terapeutice importante au fost finalizate. Noile medicamente sunt destinate pacienților cu afecțiuni oncologice (11 protocoale terapeutice pentru neoplasm renal, colorectal, pulmonar sau ovarian, leucemii și mielom multiplu), neurologice (un protocol terapeutic pentru scleroză multiplă), cardiologice (trei protocoale terapeutice pentru angina pectorală, prevenirea tromboemboliei venoase și hipercolesterolemiei) și pneumologice (două protocoale terapeutice pentru bronhopneumopatie cronică obstructivă și fibroză pulmonară). Ministerul Sănătății va pune în dezbatere publică în perioada următoare 17 protocoale de tratament pentru cele 21 de medicamente introduse pe lista de compensare și gratuite prin hotărâri de guvern deja adoptate, etapă urmată de publicarea în Monitorul Oficial. Continuare în pagina 4 Șomajul mic îi aduce pe culmile disperării pe angajatorii timișeni O sumedenie de angajatori timișeni se plâng că nu reușesc să găsească brațe de muncă. într-adevăr, Timișul are o rată a șomajului extrem de redusă, de numai 1,18 la sută la sfârșitul lunii septembrie, doar în Ilfov consemnându-se o situație mai bună la capitolul ocupării forței de muncă. în zona de est a județului, de pildă, nu există comună unde avizierele de la primării să nu aibă măcar două-trei anunțuri de angajare postate de companii, în special din zona producției, în ciuda salariilor bune oferite, recruții nu prea apar. Timișoara, la rândul ei, se confruntă cu un deficit foarte mare de forță de muncă, domeniile software și automotive fiind cele mai văduvite, din acest punct de vedere. Premii importante pentru abonați "Renașterea bănățeană" oferă premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna noiembrie 2016 au șansa de a câștiga televizoare LCD HD, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna noiembrie 2016 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press (fostul Rodipet), plătind doar 22 de lei/ lună. Abonamentele pe luna noiembrie 2016 se pot face până vineri, 28 octombrie 2016, la oficii și la factorii poștali, și până luni, 31 octombrie 2016, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Ithaka Press. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economist, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) , la care ne puteți sesiza problemei oi vom încerca sa vă fim de folos! Titlurile zilei Pagina Europarlamentarul Michael Cramer a pedalat prin Timișoara 25 de milioane de euro pentru drumuri timișene Urmașul lui Hîldan intră pe teren la Becicherecu Mic | www.renaștereajo |RSUL VALUTAR Soarele răsare la 8,04 și apune la 18,34 Pagina Pagina