Renaşterea Bănăţeană, martie 2017 (Anul 29, nr. 8244-8270)

2017-03-22 / nr. 8262

□BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8262 - miercuri, 22 martie 2017 -16 pagini - 2 lei Târgul de Paști își deschide porțile în weekend . Primăria Timișoara, împreună cu Casa de cultură a municipiului organizează, în perioada 26 martie - 18 aprilie, cea de-a X-a ediție a Târgului de Paști, în Piața Victoriei vor fi amplasate 50 de căsuțe unde se vor comercializa ouă încondeiate, dulciuri, cozonaci, pască, flori, icoane, produse lucrate manual și ornamente de sezon. Pe platoul din fața Operei va fi amenajat un cuib cu ouă colorate și decorațiuni specifice sărbătorilor pascale. Copiii sunt așteptați la Atelierul Iepurașului, unde pot învăța să încondeieze ouă, să picteze pe ceramică și să exerseze la roata olarului. Deschiderea Târgului de Paști va avea loc duminică, la ora 17, în Piața Victoriei, în program figurând un concert de muzică de promenadă susținut de orchestra Timișoara Big Band. (D.D.) Noul boom imobiliar aduce și destule aspecte neplăcute Traficul și poluarea au crescut alarmant, în timp ce spațiile verzi sunt pe cale de dispariție Boom-ul imobiliar din anii 2007-2008 este pe cale determinate. După cum a declarat Sorin Ciurariu, directosă revină. Cel puțin în Timișoara, asistăm la un ritmul Direcției de urbanism din Primăria Timișoara, de crescut al lucrărilor, în toate zonele orașului. Spre construiește atât individual, cât și colectiv. Apar noi deosebire de perioada amintită, acum nu se mai ansambluri de locuințe,în diferite cartiere ale Timișoarei, construiește haotic, doar de dragul de a finaliza cât și se aștepată să fie reactivată și zona ANL, existând mai repede o clădire, ci există studii și planuri bune proiecte noi în discuție. Continuare in pagina 3 Angajații de la Mediu amenință cu greva generală Angajații Agenției pentru Protecția Mediului Timiș au protestat ieri, între orele 11 și 13, pentru a doua oară în decurs de câteva zile, manifestându-și nemulțumirea față de inechitățile salariale din sistemul public. "Deși a trecut o săptămână de la protestul precedent, nimeni nu ne-a luat în seamă și, mai mult, nici nu a discutat vreo oficialitate cu noi", spun protestatarii. Continuare în pagina 5 Aplicația RATT "circulă" mai rău decât tramvaiele Solicitându-i-se, în repetate rânduri, să găsească soluții viabile pentru redresarea transportului public. Ioan Goia, directorul RATT, a recurs la o stratagemă simplă și rapidă: o aplicație pentru telefoanele mobile care afișează timpii de parcurgere a unei rute pentru fiecare mijloc de transport în comun din Timișoara, în teorie, totul sună bine. Pentru a nu mai aștepta zeci de minute aiurea prin stații, călătorii pot consulta aplicația pentru a vedea exact când trebuie să sosească mijlocul de transport dorit, în practică, însă, aplicația s-a dovedit a fi ca... managementul aplicat, până acum, de directorul Goia, nu funcționează corespunzător. Programul afișează plecări și sosiri din și în stații, care nu sunt corelate cu cele reale, astfel că degeaba ajunge călătorul la ora arătată de aplicație, că fitobuzul, autobuzul sau tramvaiul lui a plecat demult din locul indicat. Continuare in pagina 4 Titlurile zilei Atenție la îmbolnăvirile de primăvară! Gală de box profesionist la Timișoara V Timișoara , în www .renașterea jo 4,2254 lei 4,5634 lei 161,4235 lei/gram Soarele răsare la 6,34 și apune la 18,50 Filme bune și pe alese la Festivalul "Cinecultura"