Rondul, iulie 1998 (Anul 6, nr. 1555-1581)

1998-07-28 / nr. 1578

marți, 28 iulie 1998 pag.7 FOTBAL INTERNATIONAL al Cupa Intertoto, turul 3-lea, manșa a 2-a (rezultatele complete): FC Național (România) - Bologna (Italia) 3-1 (scor general 3-3, se califică Bologna Hansa Rostock (Germania) DVSC (Ungaria) 1-2 (scor general 2-3) Werder Bremen (Germania) - Lömmel (Belgia) 2-1 (scor general 5-2) Espanyol (Spania) - Auxerre (Franța) 1-0 (scor general 1-0) Estrela da Amadora (Portugalia) - Ruch Chorzow (Polonia) 1-1 (scor general 2-2, Ruch Chorzow s-a calificat la loviturile de departajare) Șinik laroslavi (Rusia) - Valencia (Spania) 1-0 (scor general 2-4) Vorskla Poltava (Ucraina) Fortuna Sittard (Olanda) 1-0 (scor general 1-3) Altay (Turcia) - Bastia (Franța) 3- 2 (scor general 3-4) SV Salzburg (Austria) - FC Twente (Olanda) 3-0 (scor general 5-2) Baltika Kaliningrad (Rusia) - Novi Sad (Iugoslavia) 1-0 (scor general 2-4) Sampdoria (Italia) - Harelbeke (Belgia) 3-0 (scor general 4-0) Samsunspor (Turcia) - Crystal Palace (Anglia) 2-0 (scor general 4- 0) Cele 12 echipe calificate vor disputa faza semifinală (29 iulie turul, 5 august returul), iar faza finală va avea loc pe 11 și 25 august, în același timp cu turul preliminar al Cupei UEFA. Barșa îl vrea pe Henry Campioana Spaniei, FC Thierry Henry. Acest ju avea contract cu echipa Barcelona, i-a propus ducător a stârnit anul trecut din Monte Carlo. In vârstă barui AS Monaco suma de un adevărat scandal în jor de 20 de ani, Henry are și 6 milioane de dolari pen balul european, semnând în prezent obligații contra internaționalul francez pentru Real Madrid, deși tractuale cu Monaco. Petit și-a amânat nunta din motive de securitate Unul dintre componenții reprezentativei Franței, Emmanuel Petit, a fost ne- campioană mondială în această vară. Petit, care evoluează în Anglia, la Arsenal, voit să își amâne nunta, la cererea auto își programase nunta cu aleasa inimii sale rităților din țara sa. Poliția franceză se reîn localitatea Ezc,linga Monte Carlo. El a acceptat me de tulburarea ordinii publice în timpul amânarea evenimentului, dându-și seama că ceremoniei, din cauză că printre invitați mii de fani vor lua cu asalt zona pentru a-și se află toți jucătorii din echipa națională, vedea eroii de la “Coupe du Monde”. Banks le-a cerut scuze sud-coreenilor Ministrul britanic al sporturilor, Tony Banks, i-a adresat scuze Federației de fotbal din Coreea de Sud pentru comentariile apărute în presa engleză privind posibilitatea ca respectiva țară asiatică să renunțe la găzduirea Cupei Mondiale din anul 2002. Banks i-a trimis președintelui forului sud-coreean al fotbalului, Chung Mong-joon, o scrisoare în care își cere scuze pentru situația neplăcută creată de mediile de informare. “Nu este nici vina mea, nici a federației engleze. Nu pot decît să vă cer scuze pentru speculațiile care vau jignit”, se spune în scrisoarea oficialului britanic, în ultimele luni, presa britanică a scris că Anglia ar fi bine să fie pregătită pentru o eventuală organizare a turneului final programat peste opt ani, întrucât Coreea de Sud va renunța la drepturile acordate de FIFA de a găzdui competiția împreună cu Japonia. Anglia și-a depus totodată candidatura pentru organizarea CM din 2006. Gava și Simone pe picior de plecare Paris St.Germain este pe atacantul Marco Simone. Italia. Gava este dorit la care să se despartă de doi Ambii sunt curtați de un Monaco de antrenorul Jean dintre jucătorii care au fost vara lui PSG, AS Monaco, Țigana, care l-a descoperit titulari în ultimul sezon, pentru Simone existînd și pe acest fotbalist pe vremijlocașul Franck Gava și posibilitatea întoarcerii în cea cînd activa la Lyon. Meciuri amicale în Italia AC Parma a înscris 19 goluri într-un Fiore, Kader 4, meci de pregătire susținut în compania Alte rezultate: echipei de amatori Morgex: Noul an- Empoli - Genoa 1-1, Venezia - Montitrenor al parmegianilor, Alberto Male- Pellidi 16-0, Vicenza - Enego 14-0, Barisani (fost la Fiorentina) a folosit o așezare Mezzano 12-0, 1-3-5-1, singurul vârf fiind Asprilla. Au într-un meci disputat la Mainz, FC marcat: Asprilla 2, Orlandini 3, Longo, Kaiserslautern și Inter Milano au ter- Lemme 4, Apolloni, Tarana, Pedros 2, minat la egalitate, 0-0. SPORT MAPAMOND • SPORT MAPAMOND AUTOMOBILISM Formula 1. Häkkinen se distanțează . Finlandezul Mika Hak- pășit repede de proto- comis însă o eroare de pe- timp ce Schumacher s-a kinen (McLaren) a câștigoniștii cursei, iar după total în turul al 18-lea, mulțumit cu treapta a tregat Marele Premiu de intervenția “Safety car”- fiind nevoit să treacă pe la iaa podiumului. In urma Formula 1 al Austriei, dis- ului (în urma unei ciocniri boxe și apoi să lupte pen- acestor rezultate, Hakputat duminică pe circuit între Takagi și Wurz), luptru a intra în frunte, în kinen și-a consolidat pozitul de la Zeitweg. Italianul ia pentru supremație la aceste condiții Häkkinen ția de lider în clasamentul Giancarlo Fissichella (Redat între Häkkinen și și- a obținut o victorie logică, piloților, iar McLaren pe netron) a plecat din pole chael Schumacher (Ferra- secondat de coechipierul cea din ierarhia construcposition, dar el a fost de zi). Driverul german a său, David Coulthard, în torilor. Clasament Zeltweg: LMika Häkkinen (Finlanda) McLaren 2. David Coulthard (Marea Britanie) McLaren 3. Michael Schumacher (Germania) Ferrari 4. Eddie Irvine (Marea Britanie) Ferrari 5. Ralf Schumacher (Germania) Jordan 6. Jacquws Villeneuve (Canada) Williams 7. Damon Hill (Marea Britanie) 8. Johnny Herbert (Marea Britanie) Sauber la 1 tur 9. Alexander Wurz (Austria) Benetton 10.Jarno Trulli (Italia) Prost Clasament piloți: LMika Häkkinen (Finlanda) 66 p 2. Michael Schumacher (Germania) 58 3. David Coulthard (Marea Britanie) 36 4. Eddie Irvine (Irlanda) 32 5. Alexander Wurz (Austria) 17 6. Giancarlo Fisichella (Italia) 15 7. Jacques Villeneuve (Canada) 12 8. Heinz-Harald Frentzen (Germania) 8 9. Rubens Barrichello (Brazilia) 4 10. Jean Alesi (Franța) 3 10.Mika Salo (Finlanda) 3 10.Ralf Schumacher (Germania) 3 13.Johnny Herbert (Marea Britanie) 1 13.Pedro Diniz (Brazilia) 1 13.Jan Magnusen (Danemarca) 1 Clasament constructori: 1 .McLaren-Mercedes 102 p 2. Ferrari 90 3. Benetton 32 4. Williams-Mecachrome 20 5. Stewart-Ford 5 6.Sauber-Petronas 4 6. Arrows 4 8.Jordan 3 Următorul Grand Prix: 2 august (Hockenheim, MP al Germaniei). TENIS Turneul de la Stuttgart, victorie pentru Kuerten Brazilianul Gustavo Kuer- slovacul Karol Kucera cu sațului său, primind un soare de 700.000 de dolari, ten a câștigat primul său 4-6,6-2,6-4. Kuerten a a cec de 279.000 de dolari a triumfat americanul înturneu după Roland Ga avut nevoie de două ore la pentru această izbândă. dre Agassi, care l-a învins jos (1997), învingându-l ră trei minute pentru a se . La Washington, tur în finală pe australianul în finala de la Stuttgart pe impune în fața adver- ney dotat cu premii în va Scott Draper, scor 6-2,6-0. Fed Cup: finală Elveția - Spania Elveția s-a calificat pentru prima slăbire prin absența lui Mary Pierce. Mult mai palpitantă a fost cea de-a dată în istoria sa în finala Cupei Fed Publicul a fost fantastic, în cura doua semifinală, dintre Spania și derației la Tenis, învingând Franța dându-mă aproape la fiecare punct”, a SUA. Americanele au condus cu 2-1 la Sion, fără drept de apel. Lider a declarat Hingis, care a trebuit să re- (două victorii Monica Seles), însă clasamentului WTA, Martina Hin vine de la 1 -4 în setul al doilea al par- gazdele au întors rezultatul, grație gii, și Patty Schnyder au adus câte tidei cu Amelie Mauresmo, pentru a punctelor aduse de Conchita Mardouă puncte pentru echipa din țara aduce în cele din urmă punctul vietinez și de cuplul Sanchez/Marii Cantoanelor, în fața unei formații toriéinez. La Sion (zgură) ELVEȚIA - FRANȚA 5-0 5 5 Martina Hingis - Julie Hallard 7-5, 6-1 Patty Schnyder - Amelie Mauresmo 7-5, 2- 6, 6-3 Hingis - Mauresmo 6-7, 6-4, 6-2 Schnyder - Halard 6-3, 6-2 Schnyder/Gagli - Fusai/Tauziat 2-6, 6-3, 6-3 La Madrid (zgură) -SPANIA - SUA 3-2 Arantxa Sanchez - Lisa Raymond 6-7, 6-3, 6-0 Conchita Martinez - Monica Seles 3-6, 6-3, 1-6 Sanchez - Seles 3-6, 6-3, 1-6 Martinez - Raymond 7-6, 6-4 Sanchez/Martinez - Fernandez/Raymond 7-6, 6-1 CICLISM Turul Franței, premieră pentru O’Grady Australianul Stuart O’Grady a câștigat la sprint cea de-a 14- a etapă din Turul Franței, disputată pe ruta Valreas Grenoble (186,5 km). Timpul său: 4 ore, 30 de minute, 53 de secunde, în același timp cu învingătorul a sosit un grup de rutieri în portughezul frunte cu Orlando Rodriguez și olandezul Leon Van Bon. Aceasta a fost prima victorie într-o etapă din “Marea Buclă” pentru O’Grady, cel care a purtat tricoul galben în prima parte a cursei, după abandonul britanicului Boardman. Ondine nescurtat în fruntea clasamentului: LJan Ullrich (Germania) 66 ore, 11 minute, 51 de secunde 2. Bobby Julich (SUA) la 1 minut și 11 secunde 3. Laurent Jalabert (Franța) la 3:01 3.Marco Pantani Următoarea era(Italia) la 3:01 pă: Grenoble Le 5. Michael Boogerd Deux Alpes (189 km), (Olanda) la 3:29 etapă în care vor fi el-6. Luc Leblanc caladare trei vârfuri (Franța) la 4:16. de dificultate maximă. C.S.U. Sibiu Face selecții pentru secția Fotbal juniori 1982-1984, în zilele de marți și joi, orele 18.00, pe teren Obor.