Sportul Popular, august 1946 (Anul 2, nr. 417-446)

1946-08-01 / nr. 417

Ştiri Resortul Sindical O. S. P. mulţumeşte tuturor care au contribuit prin munca lor la realizarea primului campionat naţional sinidical de atletism ★ Comitetul Central al Resortului Sportiv Sindical O. S. P. aduce pe această cale vii mulţumiri tuturor acelora care au contribuit cu munca lor la realizarea în cele mai optime condiţiuni a primului campionat naţional sindical, care a atras categoric o afirmare a atletismului muncitoresc. Se cuvin citaţi pentru munca lor deosebită următorii: SINDICATUL MET ALO - CHI MIC, REŞIŢA. O. S. P., REŞIŢA. D. M. EPURAN. O. S. P. — BUCUREŞTI. D. IONESCU ION, TEODORESCU ION ŞI FRUMUŞELU GHEORGHE DE LA C.F.R.BUCUREŞTI. D-NII DOBOŞAN ION SUCHIE EUGEN, PROf. ŞUTEU, MIRCEA, PARVU ION, ZGAVERGA VASILE, WILLIAM SCOLCO ROBERT GARBOVSCHI, ING. NICULA MIRCEA ŞI ŞTEFANESCU CLAUDIU DIN REŞIŢA. Catebriile inferioare au rezervată .Duminică o cursă de fond de 60 km. In şedinţa de aseară, Comisiunea Judeţeană de Curse F. R. C. a programat o cursă de fond de 60 km. Pe traseul Bucureşti-Giurgiu. Cursa este deschisă categoriilor licenţiaţi, începători şi categoria IV-a din clasa independent. Dat fiind că Duminică în oraşul Giurgiu se organizează mai multe manifestaţii sportive — beneficiul fiind acordat Primului Tur Ciclist al României Democrate, cursa se va termina la Giurgiu — fără întoarcere la Bucureşti. Alergătorii sosiţi, vor lua masa laGiurgiu, după care se vor întoarce cu o maşină la Bucureşti. Se vor acorda 5 premii ÎNSCRIERILE Pentru cursa Bucureşti — Giurgiu deschisă categoriilor licenţiaţi începători şi a IV-a, se primesc la F. R. C. strada Batiştei, etajul I, în fiecare zi între orele 11—13, până Sâmbătă 3 August orele 13 foarte precis. orme de afiliere a grupărilor in resortul sindical O. S. P. Circulară N către Federaţii, Comisii Locale, Sindicale şi întreprinderi \ TOVARĂŞI, Prin publicarea prezentelor norme de afiliere ale resortului sindical O. S. P. începe operioadă nouă în organizarea sportului sindical din România. Până acum, mişcarea sportivă a muncitorilor manuali şi intelectualii grupaţi in sindicate, a fost o mişcare de talonare a terenului, în sensul de a înfiinţa grupări, de a cre ea cadre de conducere în instituţii, fabrici, ateliere şi sindicate. A fost o mişcare de suprafaţă, care a creeat scheletul organizatoric pentru cuprinderea masselor sportive în sindicate. Prin publicarea acestor norme de afiliere, se termină această etapă de muncă, şi ne luăm noi sarcini pentru viitor. Prin realizarea acestor noi sarcini, trebue adâncim munca noastră de până acum, umplând organizatoric adică grupările noastre sindicale, cu massele de sportivi din câmpul muncii productive de orice fel. Grupările sportive sindicale trebuie să dea posibilitatea tuturor salariaţilor din întreprinderile respective să practiice orice ramură de sport pentru care aceşti® au preferinţă Aceasta este adevărata menire a rotului sindical, care trebue să un sport cinstit şi amator, reservat în exclusivitate pentru ridicarea fizică şi morală a masselor muncitoreşti. In vederea principiilor ce stau la baza sportului sindical, dăm mai jos normele de afiliere ale grupărilor şi sportivilor în resortul sindical O. S. P.: Până la data de 15 August 1945, toate grupările aparţinând resortului sindical, sunt obligate să înainteze formele de încadrare în resort. Pentru a fi recunoscute ca sindicaliste, grupările trebue să îndeplinească următoarele condiţiuni: 1. Să aparţină direct comitetului de întreprindere sau sindicat. 2. Să activeze după directivele pe care le primeşte de la Comisia Sportivă a sindicatului respectiv. 3. Să facă o cerere să fie recunoscută ca grupare sindicală. 4. Procesul verbal de constituire în 4 exemplare care trebue să cuprindă numele, prenumele, profesia și adresa membrilor din comitetul de conducere a grupării. 5. Să poarte denumirea întreprinderei sau sindicatului. Atât cererea de încadrare cât și procesele verbale de constituire, trebue să aibă recomandarea şi ştampila comitetului de întreprindere, sindicatului şi comisiei locale sportive. Pentru grupările ce aparţin direct sindicatelor, cererile trebue să aibă recomandarea şi ştampila comitetului sindical şi comisiei locale sportive. Pe baza acestor acte, Comisia Centrală Sportivă a resortului dă aprobarea, eliberând grupărei o adeverinţă tip de afiliere. Grupările se vor putea înscrie în orice federaţie, prezentând adeverinţa, eliberată de resort, şi numele responsabilului delegat secţiei pe lângă federaţia respectivă. Sunt interzise orice afilieri de grupări particulare pe lângă comitete de fabrică sau sindicate Sunt interzise fuzionările de grupări particulare cu grupările sindicale. Sunt cu desăvârşire interzise transferările jucătorilor, aparţinând grupărilor sindicale la grupările aparţinând altor resoarte, conform deciziei Comitetului Central O. S. P. Până la noi dispoziţiuni sunt interzise transferările de jucători de la grupările sindicale la alte grupări sindicale. Concurs de motociclism viteză §ii£nrc$iMiurgiu Comisia Locală Giurgiu organizează Duminică 4 August a. c. un concurs motociclist de viteză pe distanţa Bucureşti-Giurgiu în cadrul campaneii de strângere de fonduri pentru „Turul Ciclist al României Democrate”. La acest concurs poate participa orice motociclist sindicalist. Toţi concurenţii vor asista la o termesă sportivă unde se vor distribui şi premile. Adunarea concurenţilor se va face la sediul F. R. M. din str. Batiştei la ora 8.30 de unde se va porni în grup până în comuna Progresul de unde se va da plecarea, înscrierile se fac la F. R. M. în str. Batiștei și la Comisia Locală Sportivă din str. Niculae Iorga 12. REGULAMENTUL CURSEI 1. Resortul sindical din F. R. M. organizează Duminică 4 August a. c. un concurs motociclist de regularitate. 2. Poate participa orice sindicalist posesor a unei motociclete sau motorete, indiferent dacă este înscris nu într’o asociației sportivă. 3. Se vor face următoarele categorii : — 125 cm. cubi — 250 — 350 — nelimitat Mediile impuse din fiecare categorie sunt următoarele : — La categoria 125 cm. cubi 45 km. la oră — La categoria 250 cm. cubi 50 km. la oră La categoria 350 cm. cubi 55 km. la oră. — nelimitat 65 km. la oră 4. Concurentul care va depăşi sau va merge mai încet decât media impusă categoriei lui, va fi penalizat cu un punct pentru fiecare 10 secunde avans sau întârziere. 5. Concurenţii care vor termina parcursul fără nici o penalizare vor primii toţi aceleaşi premiu fiind consideraţi toţi câştigători indiferent din categoria din care fac parte. 6. Concurenţii cu penalizare până la 5 puncte vor primii şi ei un premiu 7. Plecarea se va da individual începând de la orele 9,30 dimineaţa din Comuna Progresul, din 30 în 30 de secunde. 8. Concurentul este considerat plecat după lăsarea steagului şi este considerat sosit după ce a trecut linia de sosire Giurgiu. înscrierile se fac zilnic la Comisia Locală Sportivă din str. Nicolae Iorga Nr. 12 de la orele 7,30 dimineața până la orele 19 și la F. R. M. str. Batiste Nr. 4. Ştafeta „Flacăra Roşie" a sindicatului Metalochimic Pentru adâncirea sportului în masele muncitoreşti, Sindicatul Metalo- Chimic resortul Sportiv, organizează în ziua de 3 August orele 20, o ştafetă pentru toţi atleţii din fabricile Sidicatului Metalo-Chimic Ştafeta are denumirea „Flacăra roşie a Bradicatului Metalo-Chimic“. Denumirea este dată, prin faptul că această ştafetă se aleargă la orele 20,30 minute cu I .:J rprins, care va porni de la Simuicatul nostru, şi va duce focul nostru tov, aprins pe la organele noastre supreme (C. G. M şi O. S. P.). Această ştafetă va fi dotată cu o cupă challenge şi 3 medii (diplome), care va purta inscripţia ştafetei. Această ştafetă se va alerga şi în anul 1947 la aceiaşi dată. Cupa va reveni acelei făbrici care o va câştiga 1 ani consecutivi... Regulamentul ştafetei: plecarea din faţa Sindicatului Metalo-Chimic unde se vor aprinde făcliile: drept înainte pe Splaiul Independenţei până la teatrul Regina Maria, la stânga pe Cal-Victoriei până la Poşta Centrală unde este primul schimb, apoi drept înainte pe Cal. Victoriei, până la B-dul Elisabeta la dreapta pe B-dul Elisabeta până în faţa statuei Mihai Viteazu. Al doilea schimb, drept înainte pe b-dul Elisabeta până la statuia Brătianu ,ocolirea statuei la stânga pe B-dul Brătianu, trecerea pe lângă O. S. P. până la Str Wilson, la stânga pe Str. Wilson în faţa Confederaţiei al treilea schimb drept înainte pe str. Wilson apoi pe Cal. Victoriei până la B-dul Elisabeta, în faţa Cercului Militar; al 4-lea schimb la dreapta pe B-dul Elisabeta până la Str. Ing. Saligni, prin faţa Gazetei Sporturilor, podul Mihai Vodă; la dreapta Sindicatul Metalo-Chimic unde este sosirea. Clasamentul se face pe fabrici, numai pe echipe de câte 5. Fabricile pot înscrie şi 4 echipe însă numai un® contează în clasament. Fabricile din Sindicatul Metalo- Chimic sunt datoare să înscrie pe toţi atleţii cari îi au în fabrici chiar şi foot-ballişti. Deoarece etapele sunt sete se poate face înscrieri chiar și de echipe femenine, înscrierile se fac până Vineri 2 August, la Sindicatul Metalo-Chimic. In preajma turului ciclist al Cataloniei PARIS, 30 (Ofpress). Din Barcelona se confirmă că o importantă echipă belgiană va participa la Turul ciclist al Cataloniei• Aceasta se va compune diin Meulenberg ex-campio mondial, Dubuisson, Dupont, Anduax şi Pottgens. Alergători elveţieni şi luxemburghezi vor participa de asemenea la această competiţie, care se va disputa între 8 şi 15 Septembrie. Amănunte interesante în legătura cu turneul de la Cluj O parte dn lotul bucureştenilor care au luat parte la marele turneu de la Cluj s’au reîntors ori în Capitală. Am putut cu această ocazie să obţinem informaţii extrem de interesante în legătură cu acest turneu, din partea unui oficiu care a însoţit lotul. „Concursul din punct de vedere technic a fost organizat ireproşabil de către forurile competente din localitate. In schimb, — în ceea ce ne priveşte pe noi — primirea a fost sub aşteptări, cazarea destul de bună, iar masa s-a îmbunătăţit numai în urma insistenţelor depuse de noi. Publicul foarte sportiv în număr excepţional de mare pentru un concurs de înot, încasări record şiperformanţe excelente, care îndreptăţesc multe speranţe pentru Balcaniadă. Nivelul jocurilor de polo nu a fost prea ridicat, însă finala între Cluj şi Timişoara a însemnat un spectacol extraordinar, cum rar am văzut. Desigur că campionatele naţionale care au loc între 16 şi 18 August la Bucureşti, vor demonstra valoarea înnotului românesc şi pe. Polaritatea sa“ a încheiat interlocutorul nostru. Câteva amănunte în urma înregistrării punctajului ediţiei a doua a Cupei General Victor Dombrovschi, clasamentul se prezintă astfel: 1945 1946 Total Cluj 62 81 143 Bucureşti 65 65 130 Timişoara 34 38 62 Urmează deci ca a treia şi ultima ediţie care se va desfăşura anul viitor la Timişoara să indice şi învingătorul cupei. La polo pe apă s’au constituit două seri după cum urmează: sera A.: Timişoara, Cluj II şi Tg. Mureş . Seria B : Bucureşti, Cluj şi Baia Mare. S’a jucat turneu pe serii ţi s’au obţinut rezultatele : Seria A: 1) Timişoara. 2) Tg.-Mureş şi 3) Cluj II. Seria B: 1) Cluj. 2) Bucureşti şi 3) Baia Mare. Primii clasaţi s-au întâlnit pentru locul întâi şi a învins Clujul cu 3-2, iar pentru locurile 3 şi 4, au jucat Bucureşti cu T.Mureş. Primii au câştigat al treilea joc, dispunând de mureşeni cu 3-1. In urma acestei victorii Clujul a biruit pentru a doua oară în turneul de polo. Având şanse să câştige şi a treia ediţie. Campionatele de box ale U.R.S.S. MOSCOVA, 30 (Ofpress). — Campionatele de box ale U.R.S.S. au mai dat următorii campionii naționali: Categoria muscă : L- Segalovici. Categoria semi-mijlocie: S. Scerbakov. Categoria grea: N. Korolev. * mm Restanţa de basket - ball Aurora - Grivita C. f. R., in „Cupa Pulberăriei“ După amiază, la orele 18.30, pe terenul P T. T., Aurora întâlneşte Gri Viţa C. F. R. la basket-ball în match restanţă pentru „Cupa Pulberăriei“, la arbitra d. D. Lupescu. Matchul promite să fie o luptă strânsă şi dinamică, dat fiind că poate aduce o mai grabnică rezolvare clasamentului. Și anume, în sensul că echipa care pierde azi iese din cursă. Şi, judecând după ultimele partide făcute de cele două echipe, credem că Griviţa C. F. R. va închina astăzi steagul. Pentru că George Niculescu, neajutat, nu poate susţine o echipă întreagă, mai ales atunci când e bine marcat. . In consecinţă, după amiază credem că Griviţa C. F. R. îşi va consolida poziţia la ultimul loc în clasament. Jocurile continuă mâine, după programul publicat de noi în numărul de eri. PARIS (Sport Press). — Federația Franceză a luat hotărîrea de a Interzice până la sfârșitul sezonului 1947—1948, transferarea jucătorilor de font-ball nord-africani la cluburile din metropolă. S'a mai hotărit ca la 20 Aprilie 1947 să puibeapă campionatul de amat(Mff. ★ BUDAPESTA (Sport-gros). La un concurs național d le atletism, Csaplar a alergat 5.000 m, în timpul de 14.59 mm, iar aruncarea de Ciocan a fost câștigată de Nemeth cu 52.30 m. * BUDAPESTA. — Alergătorul Garay a obținut timpul de 3:59.8 și 1300 m. STOCKHOLM (Sport-press).—Campionatul de maraton al Suediei a fost alergat pe 40 km. și a fost câștigat de Jensson în timpul de 2.26.48.8. Primii 10 au terminat sub 2 ore 42 de minute. * HELSINKI (Sport press). — Campionatul de maraton al Finlandei a fost câștigat de Nikko Hirtanen în timpul de 2 ore 31,27 minute* AMSTERDAM (Sport press). — La Amersfoort în Olanda a avut Ioc un concurs de înnot la care Hoving a înnotat 100 m. orawl în timpul de 58.6 sec. Pe 200 m. Krasse Hellgren a câștigat cu 2:46.8 minute. ★ BUDAPESTA (Sport-press). — Toth jucătorul Vasas-ului joacă în echipa 2-a la Dinamo—Moscova, unde se bucură de popularitate mare. ★ VIENA (Sport-press). — Dacker, înaintaș în echipa Austriei, a primit o ofertă de la MTK din Budapesta pe care probabil că o va accepta★ BUDAPESTA (Sport-press). — Se așteaptă ca echipa T.D.K.A. de la Moscova să vie în Ungaria pentru a juca cu Vasas. * BUDAPESTA (Sport-press). — In campionatul ungar de waterpolo conduce Vasas cu 10 puncte, urmat de UTE 9 puncte, M. A. F. C. 8 puncte MTR 8 puncteFTC 7 puncte. ★ ROTTERDAM (Sport-press).—Olandezul Slijkhuis a câștigat un concurs pe 5000 m. în timpul de 14.34 min- Al doilea Ernst Anderson cu timpul de 14.475 min. BUDAPESTA (Sport-press). — Ni se comunică de la Budapesta, că portarul Vécsey de la Pécs pleacă la Oradea, angajat fiind de Libertatea de acolo. Are dezlegarea federaţiei. BUDAPESTA (Sport-press). — La un concurs de înnot la Sopron înnotătoarea Vámos a câştigat proba de 100 m. liber cu timpul de 1.14 sec. ★ TIRANA (Sportpress). Pe magnificul stadon „Kemal Stafa“ a avut loc mari manifestaţii sportive cu ocazia zilei armatei albaneze. La această grandioasă manifestaţie au asistat 30.000 de sportivi şi numeroase cicliştii albanezi care au parcurs disgimnasticienii acrobaţii şi pe motocicliştii albanez care au parcurs dis-,tanţa Dhnari-Tirana şi Tirana. Petrala. La terminarea manifestaţiei General-colonel Enver Hodja a felicitat personal pe concurenţii învingători. ★ BRÜN (Sportpress). — La un concurs de înnot a fost înregistrat un nou record de către Vadmna care a obținut la 100 m. — 1:04,8. * KATOVICE (Sportpress). — Formația „Slavia Ostrava” a învins într’un turneu la Katovice formațiile „Gablon” categoric cu 5—0 (1—0* și pe „Pogon* cu 4—1 "(2—1). * ROTTERDAM (Sport Press).—Campionul olandez de înot Kees Hoving este în plin progres. La un recent concurs desfăşurat la Rotterdam şi-a ameliorat propriu record, străbătând distanţa de 100 m, în 58 sec. 6/10. PARIS (Sport Press). — Echipa franceză L.A.S. din Charentes care a făcut un turneu prin Turcia, a învins pe Istambul Sport cu 1—0. ORLEANS (Sport Press). — Echipa L. O. C. a angajat ca antrenor pe Barron fost jucător la Rasing Club Paris. Bruce Woodcock campion al Europei la categ. grea MANCHESTER, 30.seara s-a disputat aci material de kok între Bruce Woodcock, campionul Imperiului britanic la categoria grea, şi Al. Kenet, campionul Franţei la toate categoriile, învins „Knock Woodcock şi-a adversarul prin out” în reoria a șasea. In urma acestei victorii Bruce Woodcock devine campionul Europei la categoria grea. 90.000 spectatori la matchul T.P.K.A.- Partizan (Belgrad) MOSCOVA, 30. La matchul de football disputat, Duminică pe stadionul Dinam®, între echipa iugoslavă „Partizan” şi echipa „Casei centrale a Armatei Roşii” au asistat 90.000 de spectatori. La ora şase apare echipa iugoslavă, fiind urmată de echipa Armatei Roşii. Spectatorii aplaudă călduros cele două echipe. Preşedintele comitetului de cultură fizică şi sport din Moscova, Ulski, vorbeşte la microfon de cordiala prietenie care uneşte cele două popoare care au luptat curajos cot la cot contra invadatorilor hilleriştii, bătuindu-l. Termină discursul aducând omagii mareşalului Tito şi generalisimului Static. După aceia ia cuvântul reprezentantul delegaţiei iugoslave, Kaleţici, care mulţumeşte de primirea făcută Muzica execută ceia două imnuri. Footballiştii sovietici oferă flori jucătorilor echipei „Partizan”. După aceia matchul începe şi se desfăşoară îmtr’un teimpo rapid, dar numai după trezeai de minute echipa Armatei Roşii marchează un goal, care decide soarta partidei. In repriza a doua jocul s’a desfăşurat extrem de viu, dar ambele echipe nu au marcat nici un goal. Matchul s’a terminat cu rezultatul de unu la zero, în favoarea echipei Casei Centrale a Armatei Roșii. Matchul care s’a disputat la 1 Decembrie, anul trecut, în Iugoslavia s’a terminat prin victoria echipei sovietice care a învins cu patru, la trei. Elveţia va întâlni Austria la 10 Noembrie LAUSSANNE (Sport Press).— Matchul de foot-ball dintre Elveţia şi Austria va avea loc la 10 Noembrie la Berna. Acest match este al 18-lea din serie. Elveţia a obţinut până în prezent în întâlnirile cu Austria 8 vicii .. . (la Zuerich în 1917, la Geneva , 1923, la Berna în 1925) 1 match nai și 14 înfrângeri, marcând 22 goaliu și primind 59. Sparta a învins Slavia cu 4—2 (2—1) PRAGA (SPORTPRESS). — In finala unui turneu de football, formaţia cehă „Sparta“ a învins pe veşnica sa rivală „Slavia“ cu 4-2 (2-1). Pentru învingători pune au fost marcate de Voivola, Nizemi, Iatz Şi Zmatlic, iar pent Slavia župolec şi renumitul can. Sâmbâtă şi Duminică în capitala Banatului întâlnire revanşă de înnot polo şi sărituri între BUCUREŞTI şi TIMIŞOARA Conform unei recente înţelegeri stabilite la Cluj, s’a perfectat o întâlnire de polo, înnot şi sărituri între reprezentanţii Capitalei şi cei ai Timişoarei. întâlnirea se va disputa Sâmbătă şi Duminică la Timişoara, în organizarea clubului lisa, ambele reuniuni desfăşurându-se în nocturnă. Matchul acesta contează drept revanşă la recenta vizită făcută de timişoreni în Bucureşti. Dealtfel o parte din înnotătorii bucureşteni, cum ar fi Popescu,Zgrembus, Slăvescu, Al. Lascu şi Patrichi, au plecat direct de la Cluj spre Timişoara. • Restul grupului va părăsi Vineri Capitala cu un tren rapid. Vom anunţa programul complect al întâlnirii. Cruciera Giurgiu-Sulina-Constanţa In dimineaţa zilei de 2 August a. c. sportivii iubitori ai sportului vestelor din Giurgiu, vor avea ocazia să salute temerarele echipaje ale Ministerului Marinei şi Sindicatului Soc. Generale de Gaz şi de Electricitate din Bucureşti, ce îşi vor ridica ancorele ambarcaţiunilor respective, pentru a pleca în splendida crucieră Giurgiu-Constanţa de cca. 600 km. Cruciera va fi executată de două ambarcaţiuni ale Ministerului Marinei de tipul „6 M“ cu velle şi cuterul „ELECTRA” proprietatea Soc. Generale de Gaz şi Electricitate tot cu vele. Echipajele vor fi comandate de d. Comandor Săvulescu Eugen cunoscutul animator al sporturilor nautic preşedintele Federaţiei Române Sporturi Nautice, formate din: Măinescu Gheorghe, Locot Valagiu Nicolae, Locot. Rădulescu lexandru, Locot. Pisărciuc Ern Locot, Ionescu Paul, Asp. Gheorghiu Marius, iar al cuterului „ELECTRA,” din cunoscuţii pasionaţi ai sporturilor nautice de la S. G. G. E.: Radu Hrntodorescu, Emil Mogâldea, Butucaru Ion şi Ion Constantin. Itinerariul: Giurgiu-Olteniţa-Călăraşi, escală de noapte pentru odihnă Cerna Vodă-Brăila, escală de noapte pentru odihnă Galaţi-Tulcea-Suîna escală pentru odihnă şi pregătirea e- Siret în mare-Constanţa. Timpul necesar executării crucierei este de cca. 12 zile, astfel că plecând de la Giurgiu pe ziua de 2 August să se poată intra în Constanţa în ziude 15 August — ziua Marinei — în timpul festivităţilor. Faptul că Sindicatul şi Direcţunea Societăţii Generale de Gaz şi Electricitate înţeleg să dea concursul salariaţilor sindicalişti ai săi, ce doresc să ia parte la această crucieră unică cu astfel de ambarcaţiuni pe Dunăre, care este un minunat mijloc de propagandă pentru acest sport în mare masse, şi pentru Asociaţia Sportiivă a Sindicatului „GAZELECTRA”, constitue un punct de laudă pentru modul cum înţeleg să ajute salariaţilor ce doresc să se manifesteze pe tărâm sportiv, fiind singurul sindicat din țară ce încurajează acest spor al vellelor. Mâine, Vineri şi Sâmbătă ' 9 Nouă jocuri în cadrul campionatului regional de polo la categoria a două Liga Muntenia întrunită în obişnuita şedinţă săptămânală a programat şase matchuri în cadrl campionatului regional de polo pe apă, la categoria II. Astfel, s’a stabilit următorul program, care se va desfășura la bazinul Obor. Joi 1 August, orele 16: Tinal — Stadiul Român, ora 16.30 : LNR — Telefoane, Vineri 2 August, orele 16 : Tirul —Macabi. Orele 16.30 : LNR. — CFR. Sâmbătă 3 August, orele 16: St. Român — Macabi. Orele 16.30 : — Viforul! Dacia. Tirul Sâmbata şi Duminică Concurs atletic pentru standard rezervat Juniorilor cari iau parte la Campionatele Naţionale de la Timişoara " Pregătirile în vederea Campionatelor naţionale de juniori cari vor avea loc săptămâna viitoare la Timişoara, se observă în toate centrele atletice. Ne parvin mereu ştiri in legătură cu antrenamentele atleţilor provinciali. Bucureştenii la start Federaţia a luat iniţiativa ca, în afară de antrenamentele propriu zise ale atleţilor, să organizeze Sâmbătă după amiază şi Duminecă dimineaţa pe Stadionul ANEF două concursuri cu titlu de antrenament în vederea campionatelor. Cu această ocazie, cei care nu au reuşit încă să treacă standardurile fixate de federaţie, vor putea efectua acest lucru Sâmbătă şi Duminică ★ Plecarea spre Timişoara a caravanei bucureştene de atleţi juniori şi fete se va face în cursul săptămânii viitoare, mai precis joi seara- ANGLIA . Pentru întâlnirea atletică cu Franţa fixat lotul selecţionaţilor LONDRA, (Sport Press). — In vederea întâlnirii atletice Anglia-Franţa federaţia britanică de atletism, a fixat lotul selecţionaţilor. Căpitanul echipei engleze este L. Grigg. Iată lotul: 100 şi 200 metri: JVîac Donald, Bailey, I, Archer. Rezrvă: Liffen. 440 metri: Roberts, Pugh. Rezervă : Eliott. 880 metri: Wint, White. 1000 metri: Rezervă: Dove, Wilson, Bunton. Rezervă: Hawkley. 3000 metri: Wooderson, Mac Cooke, Coggins. Săritura în lungime : Watts, Adecoyin. Rezervă: Kisch. Săritură în înălţime : Patterson, Adedoyn. Rezervă: vitt. Greutate : Byrne, Brewer. Rezerve: Reavell-Carter. Disc : Neshitt, Reavell -Carter. Rezervă : Grigg. Rezerve : Lor-Pa- IMPRIMERIILE „SCRISUL LIBER”, STR. BELVEDERE NR. 6, BUCUREŞTI O speranţă a boxului francez învinsă TOULOUSE, 30 (Ofpress). — La Toulouse, fostul campion al Franţei la categoria Uşoară Louis Thierry, o mare speranţă a boxului francez,s-a întâlnit cu tânărul boxeur local Pierre Montana. ,, Thierry, care şi-a neglijat antrenamentul, a fost învins categoric de adversarul său în zece reprize, încă o speranță care s’a plecat sub aspra lege a sportului! Htt SOS!" Proectarea unor interesante matchuri de football In Spania LUXEMBURG, 30 (Ofpress). — In Congresul Federaţiei Internaţionale de football A° sociate de la Luxemburg, Gonzales Iglesies, reprezentantul Spaniei, a cerut ca o echipă engleză să vină în curând în Spania, pentru a susţine câteva întâlniri la Madrid, Barcelona şi Sevilla. Pe de altă parte, selecţionatele Argentinei şi Uruguay-ului au hotărît să întreprindă un turneu prin Spania. Federaţia spaniolă de box îşi pedepseşte reprezentanţii MADRIQ (Sport Press). Pentru faptul că a abandonat nejustificat în faţa italianului Bonetti, spaniolul Jouis de Santiago a fost obligat sa restitu© 50 la sistă din bursă organizatorilor, fiind amendat cu 500 pesetas, şi suspen- dat pe 3 luni * * A îmi de unii de a cu Echipa de waterpolo a oraşului Baia Mare a participa ,,hois concurs” la la întrecerile de la Cluj