Timpul, decembrie 2007 (Anul 18, nr. 282-304)

2007-12-08 / nr. 287

Ce alte e să fii artict /M Baniciu a cântat pentru „ocnari" Ocna de Fier (A.P.) - Primăria comunei a reușit să le facă o surpriză frumoasă cetățenilor din Ocna de Fier. „Este vorba despre un recital al bine cunoscutului interpret Mircea Baniciu“, ne-a informat primarul comunei, dl Mircea Ciobîcă. (Foto: Mianda Mladin) înot național, la „Olimpic" Reșița (M.M.) - Bazinul Olimpic din cartierul Lunca Bârzavei va găzdui, în zilele de 8 și 9 decembrie a.c., întrecerile Campionatelor Naționale de înot pentru copii 10-11 ani. La competiția națională, care se va derula între orele 10.00 și 17.00, vor lua startul și 22 de componenți ai Clubului Sportiv Școlar - Clubul Sportiv Municipal Reșița, pregătiți de prof. Cecilia Micu, Nadia Datcu și Mihai Popilian. 1 Locuri de muncă Reșița (A.P.) Numărul locurilor de muncă vacante, din aceste zile, puse la dispoziție de AJOFM Caraș-Severin este de 1 638. De această dată, toate fiind disponibile în municipiul de pe Bârzava. Absolvenții au la dispoiție 300 de job-uri. Din păcate pentru 1 persoanele cu handicap nu există locuri vacante, nici pentru 1 persoanele cu vârsta a peste 45 de ani. „Nu mai sunt cel de acum 25 de ani" Reșița (I.I.) - Istoria trupei „Timpuri noi“ începe în 1983. în 2007, formația cântă prima dată în municipiu, iar solistul Adrian Pleșca răspunde întrebărilor noastre./p.6 TIMPUL SIRO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 /p.4 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA [UNK] 90255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL. timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 5179 (287) Sâmbătă 8 decembrie 2007 12 pagini, 70 bani Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus: Cine credeți că este de vină pentru accidentele rutiere din oraș? Contestații de prisos... ■ Proiectul „Jupa - Apă, canalizare" a fost blocat inutil vreme de trei luni de zile. Caransebeș (I.P.) - Cititorii noștri își amintesc faptul că, săptămâna trecută, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (C.N.S.C.) din București a decis reanalizarea ofertelor prezentate la licitația privind alegerea firmei care să pună în practică proiectul de la Jupa. Firmele care au contestat licitația din luna august aveau încă o șansă, comisia fiind chemată să cântărească din nou ofertele înaintate. Numai că niciuna din firmele contestatare nu a venit cu documentele necesare pentru susținerea ofertei. După mai bine de trei luni de tărăgănare, contractul a fost semnat tot cu societatea care câștigase în august. Conducerile S.C. Conpex și Hidroconstrucția nu au avut prea multe de declarat în privința motivelor care i-au făcut să renunțe la contestații, deși erau decise să meargă până în pânzele albe. Cert este doar faptul că toamna a trecut fără ca lucrările să fie demarate și, acum, pe final de an, se fac eforturi pentru a nu se pierde fondurile alocate acestui proiect. Iar pentru cetățeanul din Jupa, apa curentă în gospodărie și canalizarea rămân, în continuare, speranțe. Pe ultimii metri Moldova Nouă (V.T.) începând cu data de 1 ianuarie 2008, activitatea de închidere a S.C. Moldomin S.A. va fi preluată în totalitate de către Convers din București. Aici sunt incluse cele două perimetre Suvarov și Varad. Cealaltă activitate, de exploatare în carieră și uzină, se va desfășura în baza contractului semnat cu Cuprom București, dar supravegheată de AVAS. Formularul E112, o necunoscută Reșița (D.R.) în Caraș-Severin nu a fost înregistrată nici o cerere de eliberare a formularului E112. Nici nu e greu de crezut ținând cont de faptul că acest formular aproape că a fost ținut la secret. Pentru cei dintre dumneavoastră care nu știu despre ce e vorba, formularul E112 este o cerere pe baza căreia puteți beneficia de tratament în străinătate. Nu vă înghesuiți însă pentru că tratamentul în străinătate poate fi obținut doar în cazul în care boala respectivă nu poate fi tratată sau operată în timp util în Romînia, într-adevăr formalitățile sunt multe și condițiile de obținere destul de drastice dar, cu puțină răbdare există șansa. Prin intermediul acestui formular ar putea fi finanțate operații sau tratamente a unor boli destul de grave și care necesită sume enorme de bani, chiar și de 100.000 lei. Ținând cont că la noi nu s-au formulat cereri, putem trage concluzia că suntem un județ de oameni sănătoși? Sau? Vreme bună Reșița (R.P.) - Weekend-ul acesta vom avea o vreme destul de caldă pentru această perioadă a anului. Cerul va fi variabil, iar vântul va bate de la slab până la moderat. La munte precipitațiile vor fi mixte. Temperaturile minime pentru acest sfârșit de săptămână vor fi cuprinse între -2 și 6 grade, în timp ce temperaturile maxime vor fi cuprinse între 5 și 10 grade Celsius. Bărbat bătut de 3 copii Reșița (C.G.) Un agent de pază al SC Cross a descoperit un bărbat ce zăcea într-o baltă de sânge, lângă podul de acces în unitate, pe Valea Țerovei. Polițiștii reșițeni s-au deplasat imediat la fața locului. Bărbatul de 41 de ani, ce avea mai multe răni și o hemoragie la cap, a fost transportat de urgență la spital, unde a fost operat. Totuși, el a reușit să dea autorităților suficiente date despre cei ce l-au atacat. Mulțumită indiciilor oferite, polițiștii i-au găsit pe autori în mai puțin de două ore, într-o garsonieră de pe Calea Constructorilor. Era vorba despre trei copii (!), doi de 16 ani din Reșița și unul de 14, din comuna Copăcele. Cei trei îl bătuseră pe bărbat pentru a-i fura telefonul mobil și încărcătorul.p.6 Actorul, mereu săbit în căutarea unor noi provocări, unii actori hotărăsc să părăsească teatrul din Reșița. Scena teatrului reșițean este privită fie ca o rampă de lansare, fie ca un loc de refugiu temporar,p.3 (Foto: Mianda Mladin)