Tribuna Sporturilor, 2002 (Anul 12, nr. 599-648)

2002-04-15 / nr. 612

Tribuna Anul XII. nr.12.1.1 aprilie - 21 aprilie 2IKI2paginii 1500 lei La închiderea ediţiei Osasuna - Real Madrid 3-1 (1) în ultimul meci al Primerei Division, Real Madrid a pierdut cu 3-1 pe terenul formaţiei Osasuna. Golurile gazdelor au fost marcate de Fernando (31), Benito (38) şi Rosado (75), în vreme ce pentru formaţia din Madrid a punctat Morientes (50). Ivan Helguera (Real) a fost eliminat în minutul 45, Hora din Ardeal învingând la Bucureşti, în prima manşă a semifinalelor Challenge Cup la handbal feminin, scor 25-24. Universitatea Remin Deva a luat o opţiune serioasă în ceea ce priveşte calificarea în ultimul act al competiției. Bucuria devencelor a fost fără limite, la final acestea încingând o horă ardelenească la mijlocul terenului. PAGINA 3 Dublă Ferrari la Imola Michael Schumacher şi Rubens Barrichello au ocupat primele două locuri ale podiumului la finele Marelui Premiu al statului San Marino. Cei doi piloţi ai scudderiei Ferrari au fost însoţiţi pe podium de Ralf Schumacher. Clasamentul final al cursei de la Imola în________________________ PAGINA 3 J «Duettea,, ^ x iVA ■L3 i pe eie?" Pentru prima dată la nivelul eşalonului secund, partida dintre Gaz metan Mediaş şi Politehnica Timişoara, scor 3-0 pentru gazde, contând pentru etapa a XXI-a a Seriei a ll-a, a fost condusă de o brigadă de arbitri formată din trei femei. Cristina Ionescu (Vulcan), Monica Riga (Cluj) şi Irina Mîrţ (Botoşani) au condus în general bine o partidă care nu le-a pus serioase probleme, însă nu au scăpat de ironiile celor prezenţi la meci, că au fost spectatori sau oameni de ordine, în momentul în care cele trei se pregăteau să reintre pe gazon, pentru repriza secundă, unul dintre jandarmii care le însoţeau, pus pe şotii, şi-a întrebat un coleg: "Ce zici, au bikini pe ele, că arată mişto!". ____________ Atleta română Claudia Isailă a ocupat locul al doilea în proba de aruncare a suliţei din cadrul reuniunii de Grand Prix de la Pretoria. Isailă, a realizat o performanţă de 55,37 metri. Românca a fost devansată de sportiva estoniană Aava Moonika (55,43 metri). O simplă formalitate Gaz metan Medias - Politehnica Timişoara 3-0 (1-0) PAGINA 5 Umilinţă în "Ghencea" - Steaua - FC Argeş 0-1 "Io te-am făcut io te omor!" . Campioana en-titre nu a reuşit nici aseară, în ultimul meci al etapei a XXI-a, să depăşească pasa proastă pe care o traversează, în "Ghencea", FC Argeş a câştigat cu 1-0, graţie golului marcat de Cristi Vlad. La finele meciului managerul Victor Piţurcă și-a vărsat oful pe atacantul Claudiu Răducanu, cel care a ratat un penalti în minutul 54. "Io te-am făcut, io te omor!", pare a-i fi spus Piţurcă jucătorului său. si .1