Ziarul de Sibiu, iulie 2007 (Anul 4, nr. 472-493)

2007-07-12 / nr. 480

DE SIBIU Ziarul’U Ionuț Mocanu. Mi-aș fi dorit să rămân la Sibiu După ce a jucat pentru CSU Atlassib Sibiu două sezoane, Ionuț Mocanu s-a transferat în pauza competițională la U-Mobitelco Cluj Napoca, unde a semnat un contract valabil doi ani de zile. Campion cu echipa Dinamo, Ionuț Mocanu crede că Sibiul nu a avut aceleași rezultate pentru că echipa era compusă din prea multe caractere puternice. ► [UNK] Reporter: Ionuț, ai fost jucătorul Sibiului timp de 2 ani. Ți-ai fi dorit să mai rămâi? Ionuț Mocanu: Da, mi-aș fi dorit să mai rămân. ► [UNK] Rep.: Ai semnat după lungi tratative cu "K" Mobitelco Cluj. De ce a durat atâta? L M.: Clujul a dorit să devin jucătorul lor încă de la sfârșitul campionatului iar tratativele nu au fost chiar atât de lungi pe cât se cunoaște. ► [UNK] Rep.: Faptul că fratele tău, Vio Mocanu, a jucat la Cluj te-a ajutat cumva în acest transfer? I.M.: Nu. Faptul că Vio a jucat la Cluj nu a contat deloc în acest transfer. M-au vrut și alții ► [UNK]Rep.: Știm că ai avut și alte propuneri de transfer. Ne poți zice acum de la ce echipe? I.M. Cele mai concrete au fost cu Pitești și Vâlcea. Au mai existat și alte oferte, dar mai puțin serioase după părerea mea. ► [UNK] Rep.: La Sibiu nu ai prea jucat. Ce s-a întâmplat? I.M.: La acesta întrebare ar trebui să vă răspundă altcineva....care cu siguranță știe răspunsul mai bine decât mine. ► [UNK] Rep.: Crezi că la Cluj vei avea mai multe șanse să joci? I.M.: Sunt sigur că voi avea mai multe șanse să joc. >► Rep.: Știi cu cine trebuie să te "lupți" din echipa Clujului pentru a intra în teren (pe poziția 5)? I.M.: Da. Cu Sașa Vukas, care joacă tot centru ca și mine. ► [UNK] Rep.: Se pare că vei juca în cupele europene. Ce părere ai? I.M.: Mă bucur foarte tare pentru că am iar ocazia să câștig experiența meciurilor internaționale. Familia se mută la Cluj ► [UNK] Rep.: Ai semnat pe 2 ani. Ai idee ce vei face după aceea? I.M.: Este prematur să răspund la această întrebare deocamdată. >► Rep.: îți vei muta și familia (soția și copilul) la Cluj? I.M.: Bineînțeles. Soția și fiica mea sunt totul pentru mine și le vreau tot timpul alături de mine. ► [UNK] Rep.: Ai fost campion cu Dinamo. La Sibiu de ce nu s-a putut? I.M.: La Sibiu au fost multe caractere tari care nu au putut fi stăpânite ceea ce a dus la lipsa omogenității și a disciplinei atât în teren cât și în afara lui, pe când la Dinamo disciplina era la ea acasă. Sibiul, în inima mea ► [UNK] Rep.: Regreți timpul petrecut la CSU Sibiu? I.M.: Niciodată, Sibiul va rămâne orașul meu de suflet, fiind orașul în care s-a născut și Sara, fiica mea. ► [UNK] Rep.: Cum crezi că te vor primi suporterii sibieni, având în vedere că te-ai transferat la o rivală de-a lor? Ai discutat cu vreunii dintre ei? I.M.: Sunt convins că mă vor primi cu brațele deschise întotdeauna. In acești 2 ani de Sibiu am câștigat prieteni care mi-au fost și îmi sunt în continuare alături indiferent de alegerea mea și cărora le mulțumesc. ► [UNK] Rep.: Ai ceva de transmis suporterilor sibieni? I.M.: Suporterii sibieni sunt uniri. Ceea ce am trăit în Sala Transilvania nu am trăit în nici o altă sală din țară. Sper să rămână aceeași susținători ai echipei și la bine și la rău pentru că ceea ce fac ei este deosebit, iar echipa are mare nevoie de ei. RESPECT! ► [UNK] Rep.: Dar celor clujeni? I.M. Sper să mă susțină chiar dacă vin de la marea lor rivală. Tudor Șt. Popa Ionuț Mocanu regretă suporterii din Sala Transilvania 12 iulie 2007 țenter, manager la seniori Fostul jucător și antrenor secund al echipei de baschet masculin "U" Mobitelco, Marcel Țenter, va fi numit manager al naționalei de seniori, urmând a fi prezentat oficial în noua funcție în cadrul unei conferințe de presă ce va avea loc, la Cluj. Marcel Țenter s-a retras din activitatea competițională la finalul lunii mai, după ultimul meci din finala mică, pe care "U" Mobitelco l-a câștigat în disputa cu Dinamo București, clujenii cucerind atunci medaliile de bronz. Țenter a revenit în campionatul din România în vara anului 2006, după mai multe sezoane petrecute în străinătate la cluburi din Ungaria, Israel și Germania. Marcel Țenter va fi prezentat oficial în cadrul unei conferințe de presă, la care va lua parte și președintele FR Baschet, Carmen Tocală, miercuri, la Cluj, de la ora 10.30. Lotul lărgit al naționalei se va reuni la 19 iulie, la Târgu Mureș, sub comanda antrenorului Liviu Călin, urmând să se pregătească pentru partida retur, cu Cipru, care va avea loc la 1 septembrie, la Sibiu, în preliminariile CE din 2009. Bogdan BRYLYNSKI Sport 7 în primul tur al Ligii Naționale de Handbal CSM joaca cu Cetate 500 minute' incluse Pachetul 279 euro Internet (4 Mbps) 80 € 2 linii telefonice Î6 € 96 € 1000 minute' incluse * numărul de minute valabile numai 101 rețelele fixe naționale, se acordă per companie. Prețuri* nu includ TVA Meciul tur dintre campioana Oltchim Râmnicu Vâlcea și vicecampioana Rulmentul va avea loc la 12 ianuarie 2008, la Brașov, în cadrul etapei a XXII-a a Ligii Naționale de handbal feminin, conform tragerii la sorți a partidelor din competiția internă, care a avut loc la sediul FR Handbal. Liga Națională de handbal feminin va începe la 1 septembrie, cu partidele tur, în acest an urmând a se derula doar nouă etape din cauza faptului că echipa națională de senioare are programată pregătirea și participarea la Campionatul Mondial din Franța, din luna decembrie. Conform tragerii la sorți de marți, prima etapă a Ligii Națională, din 1 septembrie, are programate partidele următoare: HCM Roman - Tomis Constanța, "U" Jolidon Cluj - Rapid București, HC Zalău - Oțelul Galați, CSM Sibiu - Cetate Deva, Rulmentul Brașov - Dunărea Brăila, HCM Baia Mare - Astral Buzău și CSM Sfântu Gheorghe - Oltchim Râmnicu Vâlcea. 6 într-o lună Primele șase etape se vor juca în doar o lună, cu două runde intermediare, la datele 1,5,9,12, 16 și 29 septembrie, după care Liga Națională se va întrerupe din cauza reunirii echipei naționale. Reprezentativa are programat un stagiu de pregătire la Ploiești (8-15 octombrie), urmat de participarea la Cupa Mondială din Danemarca, între 16 și 21 octombrie. Oricum, în etapa a șasea campioana Oltchim nu va putea juca, fiind nevoită să-și reprogrameze meciul cu Oțelul Galați, pentru că este angrenată în turneul preliminar de calificare în grupele Ligii Campionilor, care va avea loc între 28 și 30 septembrie, la Madeira. Turul se încheie în ianuarie Ultimele două etape programate în 2007 vor avea loc la 27 octombrie și 10 noiembrie. Apoi, competiția internă se va întrerupe datorită ultimelor pregătiri și participării naționalei la Campionatul Mondial din Franța, urmând a se relua la 3 ianuarie, cu etapa a X-a. Turul se va încheia la 19 ianuarie. In 2007, vor avea loc două derbiuri, între "U" Jolidon (locul 3 în sezonul trecut) și Rulmentul Brașov (locul 2), în cadrul etapei a VI-a (29 septembrie), și între campioana Oltchim și "U" Jolidon Cluj, în cadrul etapei a IX- a, la 10 noiembrie. Derbiul dintre Rulmentul Brașov și Oltchim va avea loc doar în 2008, în cadrul penultimei etape a turului, a XI-a, programată la 12 ianuarie. (R. M.) Dublu avantaj pentru compania dumneavoastră !» 5» /u: t. I. Cu internet în bandă largă, de ce să mai plătiți atât de mult pentru telefon? Alegeți cea mai bună ofertă de servicii integrate de la UPC-Astral și primiți până la 1000 de minute de convorbiri incluse în abonament! Puteți opta pentru unul dintre pachetele promoționale special concepute pentru dumneavoastră, de la 58 de euro/lună! Tel. 031 101 88 88 www.astral.ro Astral este o companie Astral LPC CSM Sibiu începe turul de campionat împotriva echipei devene