Agenda Zilei, iunie 2007 (Anul 12, nr. 126-151)

2007-06-02 / nr. 127

Lå^etl E / / 1 Fascinanta blondă de pe micul ecran Doutzen Kroes, păpușa din reclama L’Oreal, a apărut pe copertele revistelor din întreaga lume Blondă, ochi albaștri, un ten ca de porțelan, trăsături senzuale, noua imagine L’Oreal în lume pentru produse pentru păr este olandeza Doutzen Kroes. A intrat în elita internațională a top modelelor în anul 2005, când a fost aleasă manechinul anului și de atunci mai marii modei se bat pentru a o avea ca efigie. Frumusețea ieșită din comun a acesteia a fost imortalizată într-un mod inedit de fotograful Steven Meisel, imaginile din revista Vogue, biblia împătimiților de modă, făcând rapid înconjurul lumii. Născută la 23 ianuarie 1985 la Tiesjeeksteradeel, lângă Amsterdam, Doutzen și-a început cariera de model la vârsta de 18 ani, imediat fiind cooptată de o agenție din Paris, înaltă de 1,78 metri, cu măsuri de vis - 87-61-87, ea nu trece neobservată, fiind atrasă la diferite castinguri pariziene. Au urmat copertele revistelor Numero, Vogue, Harper’s Baazar și apoi Time, dar și catalogul Victoria’s Secret, Doutzen Kroes devenind tot mai solicitată. A defilat la Paris, Milano, Londra și New York, creatorii de modă fiind fascinați de look-ul său. Este pe rând imaginea mărcilor: Gucci, Calvin Klein, Tommy Hillfiger, Escada, Dolce,Gabbana, Valentino, Versace și Neiman Marcus. După campaniile publicitare la cosmeticele Guerlain și la parfumul Eternity, de Calvin Klein, în vara lui 2006, blonda semnează un contract pe trei ani cu marca L’Oreal Paris. Ecologistă convinsă, Doutzen este angajată în lupta pentru protejarea mediului înconjurător și participă activ la acțiuni caritabile fiind susținută de asociații ca UNICEF și Greenpeace. Pasiunile sale sunt toate sporturile acvatice, dar și patinajul și dansul. în curând, Doutzen Kroes va deveni imaginea unei importante organizații internaționale care luptă pentru cauzele umanitare. M. S. Doutzen Kroes, un top model de elită Madonna, japoneza și publicitatea De ani de zile, cântăreața americană Madonna este cea mai solicitată divă pentru a face reclamă diferitelor tonw; găselniță a japonezelor a fi»sa o folseaza pentTMP cu avanpremiera la concertul teatru , L E , publicitate în jeans și Tommy Lee Jones - cafea... .FCll IClC din viața lui Alain Delon... După ce a apărut la brațul unei fermecătoare necunoscute, actorul și-a prezentat Fiica, dar nu a uitat să-i aducă un omagiu marii lui iubiri. Romy Schneider în cei 72 de ani de viață celebrul actor francez Alain Delon a avut două mari iubiri: actoria și femeile. Și dacă prima nu l-a dezamăgit nici o clipă, fiindu-i fidelă de când a descoperit-o și până în zilele noastre, cu femeile a avut ceva mai multe probleme. Printre câteva lacrimi răzlețe, samuraiul (cum mai este poreclit actorul) a anunțat, în ultima seară a Festivalului de la Cannes, că la 29 martie, s-au împlinit 25 de ani de când a murit cea care a fost marea lui iubire, actrița austriacă, Romy Schneider, în anul 1958, la turnajele filmului Christine, când s-au întâlnit, pentru amândoi a fost dragoste la prima vedere. Un an mai târziu, la Lugano, mama lui Romy le organiza o logodnă ca-n povești, care a ținut paginile ziarelor din întreaga Europă. Povestea de iubire dintre cei doi părea să fie consumată în 1963, când Alain o părăsește pentru Nathalie Canovas, care îi va deveni soție și mama fiului său, Anthony, dar de care va divorța după cinci ani. A fost fermecat de o altă actriță, Mireille Dare, cu care își va împărți viața timp de 15 ani, în anul 1987, Alain Delon face cunoștință cu top modelul olandez Rosalie van Breemen (cu 32 de ani mai tânără decât el), care îi va dărui doi superbi copii: Anouchka, născută în 1990, și Alain-Fabien, născut în 1994. Chiar dacă lucrurile păreau să meargă bine, în anul 2002, lovitură de teatru, Rosalie, care nu a fost căsătorită cu actorul, îl părăsește pentru a se mărita cu unul din cei mai buni prieteni ai lui, Alain Afflelou. Momentul l-a marcat profund pe Alain Delon, care timp de doi ani stă departe de scenă și de ochii lumii. A revenit la Cannes, după 16 ani de absență, lumea întrebându-se cine este fascinanta creolă (declarată cea mai bine îmbrăcată doamnă ce a pășit pe covorul roșu) care l-a însoțit pe Delon. Și când toți credeau că e o nouă cucerire a acestuia, actorul avea să mărturisească, e Bianca di Sofia, o tânără de origine mauritană, fiica unui prieten al său... în ultima seară a show-ului de pe Coasta de Azur, Alain Delon a venit însoțit de fiica sa, Anouschka, o frumusețe care a atras privirile lumii, mai ales, că mândru de ea, actorul a prezentat-o tuturor. Atrasă de actorie, brunetă, cu ochi albaștri, aceasta a jucat deja într-un film (Leul) alături de tatăl ei... M. S. Alături de Bianca di Sofia împreună cu fiica sa, Anouchka |m#| «111 mLUI U a «XI11 vrea să-și ia dansatoare la concerte Ficiorul din Maramureș luptă împotriva încălzirii globale Moroșanu - mândrul „ficior” din Maramureș - și-a propus să-și îmbogățească show-ul cu două dansatoare, care să îl însoțească atât în concerte, cât și în emisiuni, în dorința de a oferi publicului un spectacol pe cinste, Moroșanu s-a gândit că cea mai bună soluție este să fie însoțit în permanență de două dansatoare care să încingă atmosfera alături de el. „De cele mai multe ori, în spectacole, urcă pe scenă lângă mine , câte o mândră din public, iar spectatorii se încing și ei mai bine la horă când ne văd dansând împreună. Așa că, în curând am să fac o preselecție șiam să aleg două mândruțe frumoase foc, care să dănțuiască fani și să sucească mințile flăcăilor, că de restul mă ocup eu“, a declarat Moroșanu. Recent, muzicianul, alături de Etnic, a răspuns afirmativ la invitația primarului sectorului 2 din București, de a se alătura campaniei „Milioane de oameni, milioane de copaci”, plantând câte un pom într-un parc din Capitală: „încălzirea globală este poate cea mai importantă problemă de care ne lovim secolul acesta și noi vom face tot ce ne stă în putință pentru a trage un semnal de alarmă, nu doar prin vorbe, dar și prin fapte“, a declarat Moroșanu. Z. VARGA Moroșanu vrea să facă preselecție