Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1981, Partea 3 (Anul 17, nr. 137-274)

1981-09-15 / nr. 192

Anul XVII — Nr. 192 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a 1 Ü. 1 Marti-15 septembrie 1981 au i magina Vizita oficială de prietenie în Republica Socialistă România a Alteței Sale șeicul Jaber Al-Ahmad Al-Jaber Al-Sabah, emirul statului Kuweit — Sosirea în Capitală............................................. 1 — Comunicat comun ....... 1—3 — Plecarea din Capitală ............................................... 3 La invitația președintelui Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, sîmbătă, 12 septembrie 1981, a sosit în Capitală, într-o vizită oficială de prietenie în țara noastră, Alteța Sa șeicul Jaber Al- Ahmad Al-Jaber Al-Sabah, emirul statului Kuweit. Ceremonia sosirii a avut loc pe Aeroportul Otopeni, în întîmpinarea înaltului oaspete a venit tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Republicii Socialiste România. Se aflau, de asemenea, prezenți tovarășii Ilie Verdeț, Cornel Burtică, Virgil Cazacu, Ion Dincă, Ludovic Fazekas, Gheorghe Pană, Ion Pățan, Gheorghe Rădulescu, Ștefan Andrei, Emilian Dobrescu, Nicolae Giosan, membri ai guvernului, generali și ofițeri. Pe aeroport se aflau, de asemenea, șefi de misiuni diplomatice ai unor țări arabe acreditați în țara noastră, precum și reprezentantul permanent al Organizației pentru Eliberarea Palestinei la București. Președintele Nicolae Ceaușescu a adresat un călduros bun venit Alteței Sale șeicul Jaber Al-Ahmad Al-Jaber încheierea vizitei oficiale a ministrului de stat însărcinat cu afacerile externe și cooperarea al Regatului Maroc, M’Hamed Boucetta, și a lucrărilor Comisiei interguvernamentale de cooperare economică și tehnică româno-marocană 53—4 Al-Sabah, la coborîrea din avion. Cei doi șefi de stat și-au strîns mîinile cu cordialitate. Alteța Sa șeicul Jaber Al-Ahmad Al-Jaber Al-Sabah a prezentat apoi președintelui Nicolae Ceaușescu persoanele oficiale care l-au însoțit : Abdul Rahman Salim Al Azeeqi, consilier la cabinetul emirului, Jassim Khalid Al Marzouk, ministrul comerțului și industriei, Abdullatif Yusuf Al Hamad, ministrul finanțelor și al planificării, general-maior Salim Al Hamoud Al Sabah, Rashed Abdul Aziz Al-Rashed, subsecretar de stat la Ministerul Afacerilor Externe, Abdul Aziz Kamel, consilier la cabinetul emirului, Mohammed Darwish Al Arady, subsecretar de stat la divanul emirului, Ibrahim Mohamed Al Shatti, directorul cabinetului emirului, Adel Najmundeen Al Jaraah, ambasadorul statului Kuweit în România. Numeroși oameni ai muncii aflați pe aeroport au făcut o caldă manifestare de simpatie celor doi șefi de stat. uan Vizita oficială de prietenie în Republica Socialistă România a Alteței Sale șeicul Jaber Al-Ahmad Al-Jaber Al-Sabah, emirul statului Kuweit Sosirea în Capitală la Pagina COMUNICAT COMUN La invitația președintelui Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, emirul statului Kuweit, șeicul Jaber Al-Ahmad Al-Jaber Al-Sabah, a efectuat o vizită oficială de prietenie în Republica Socialistă România în perioada 12—14 septembrie 1981. Emirul statului Kuweit și persoanele care l-au însoțit în cursul vizitei în România s-au bucurat de o primire călduroasă, expresie a raporturilor de strînsă prietenie existente între cele două țări. Cei doi șefi de stat au avut convorbiri oficiale, în cadrul cărora s-a procedat la un cuprinzător schimb de vederi, desfășurat într-o atmosferă cordială, de prietenie și respect reciproc, cu privire la stadiul raporturilor dintre cele două țări, precum și în legătură cu unele probleme actuale ale situației internaționale. La convorbiri au participat : — din partea română, tovarășii : Ion Dincă, primviceprim-ministru al guvernului Republicii Socialiste România, Cornel Burtică, viceprim-ministru al guvernului, ministrul comerțului exterior și cooperării economice internaționale, Emilian Dobrescu, viceprim-ministru al guvernului, președintele Comitetului de Stat al Planificării, Ștefan Andrei, ministrul afacerilor ex-