Ceahlăul, octombrie-decembrie 1972 (Anul 5, nr. 1431-1509)

1972-10-07 / nr. 1436

Pag. 2 In orașul de pe Ozana Ample acțiuni gospodărești Tirgu Neamț, orașul in care altădată nu se întîmpla nimic intr-o viață de om, pulsează astăzi tot mai puternic In ritm cu prefacerile întregii țări, conturîndu-și pe zi ce trece siluetele-i policrome, elegante și surprinzătoare pentru cei obișnuiți să găsească aici mereu atmosfera patriarhală a descrierilor sadoveniene. Orașul de sub fruntea Pleșului și-a marcat cu încăpățînare zona sa industrială, și-a ridicat cu mîndrie edificii socialculturale moderne, și-a trasat noi artere de circulație pe care se înalță blocuri de locuințe, al căror ritm de construcție înregistrează aproape 200 de apartamente pe an. Tirgu Neamț, punctul de încrucișare al atîtor trasee turistice spre și dinspre nordul Moldovei, va dispune în curând de al doilea complex meșteșugăresc și de două alte obiective ce cu siguranță ii vor amplifica renumele de bună gazdă de care se bucură și in prezent: motelul „Plăieșul" și hanul „Casa arcașului“. — Oamenii — ne destăinuie tovarășul Traian Moraru, vicepreședintele Consiliului popular orășenesc — au devenit și ei alții, mai energici, mai încrezători în forțele lor, mai nerăbdători să adauge cetății de acum ceva din forța și îndemînarea brațelor lor. In anul întrecerii care s-a încheiat de patriotice curînd, tîrgu-nemțenii au desfășurat ample acțiuni de gospodărire și înfrumusețare care se cifrează la peste opt milioane lei. In cartea de aur a orașului s-au mai încrustat astfel 4.000 m.p. trotuare, un nou ștrand în parcul „Cetatea Neamțului", diguri trainice din beton pentru domesticirea apelor vijelioase de munte ale Ozanei, 15 ha de spații verzi, 85.000 pomi și arbuști ornamentali, numeroase baze sportive, precum și realizarea unei mai vechi aspirații a localnicilor : alimentarea cu apă a orașului. Acestea sînt doar cîteva din înfăptuirile unor oameni entuziaști, în rîndul cărora întîlnim pe deputații : Dumitru Humă, Toma Mosor, Ernest Sram, Constantin Angheluș, loan Florea, loan Păsălău, Isachie Irimia ; pe președinții comitetelor de reni: Gheorghe Movilă, cetățean Tănase, Gheorghe Moraru, Constantin Zabulic, Gheorghe Ivancea, loan Cumpătă ; pe cetățenii loan Grosariu, Mihai Vioară, Constantin Popovici, loan Paraschiv, Petru Tincă, Constantin Bîrliba, loan Vițelaru, Constantin Tătaru și alții, mulți alții, despre care cu siguranță vom mai auzi și cu alte prilejuri. Anul calendaristic al întrecerii patriotice s-a încheiat, dar acești oameni harnici n-au lăsat pauză uneltelor ci, profitind de timpul frumos din această toamnă, continuă să escaveze mii de tone de pămînt în cartierul Humulești, pe străzile orașului, în albia Ozanei, punînd bazele unor noi edificii social-culturale, asigurînd condiții pentru asfaltarea altor artere de circulație și pregătind terenul pentru amenajarea unor locuri de agrement. Muncitorii de la Fabrica de volvatir, un alt simbol al prefacerilor în circuitul cărora e atras orașul, lucrătorii de la întreprinderea de industrie locală „Ozana", în mîinile cărora lemnul capătă valențe altădată neînchipuite, lucrătorii cooperativei meșteșugărești „Arta decorativă“, cei care trimit peste țări, odată cu mesajul prieteniei, culorile curcubeului, și florile peisajelor noastre țesute în simfonii cu nume de covoare, elevii și profesorii liceului cu numele voievodului care singur altădată a făcut faima acestor locuri — Ștefan cel Mare — urmașii humuleștenilor lui Creangă, toți cetățenii orașului de astăzi au înțeles că numai prin unirea eforturilor lor, prin grija pentru păstrarea averii obștești, prin acțiuni continue, se vor apropia tot mai mult de un mod de viață care, pe zi ce trece, devine certitudine. Mihai MERTICARU NOUTATI IN MAGAZINE BI O vizită întreprinsă ieri prin cîteva magazine pietrene ne-a oferit posibilitatea consemnării pentru dumneavoastră a cîtorva noutăți care — suntem siguri — vă vor trezi interesul . La raionul de articole electrice și de menaj al supermagazinului „Unic" au sosit rezistențe de 125 w și 140 w pentru frigiderele „Fram" de tip vechi, pahare semicristal din import (Cehoslovacia) în seturi de 3—5 mărimi, la prețul de 330, 417, 438, 546 și 600 lei, dispozitive manuale de curățat pește (4,90 lei) și aparate din metal inoxidabil pentru ornat tortul (28 lei) . La parfumeria „Crizantema“ au fost primite zilele acestea baticuri din mătase artificială pentru femei (54,50 lei) și fetițe (29 lei), poșete din PVC într-un bogat sortiment (87—124 lei) și sacoșe pentru serviciu (81—103 lei). 3 In magazinele alimentare au apărut compoturi, gemuri și conserve de legume din producția anului 1972 ■, ultimele noutăți — compotul de prune, gemurile de căpșune și prune, conservele de fasole tăiată și castraveții în oțet 31 La magazinul „Cosmos" au sosit pile B—20 (1,5 v) pentru aparatele de radio cu tranzistori și un nou lot de roboți „Mixer RG—5“ (import RDG), care „se pricep" la prepararea maionezei, a aluatului și... la țîșnit cafea " Magazinul sport-muzică" (orar nou : „Fotozilnic 7.30—20.30, duminica 8—12.30 și lunea închis) oferă fotografilor amatori — după o perioadă de absență — revelator E 102 și sulfit, iar profesioniștilor un nou tip de aparat fotografic „Praktica" (seria LLC) la prețul de 5.300 lei. La raionul de articole sportive, noutățile le reprezintă pantalonii supraelastici pentru femei (două calități, mărimi 46—50 și 42—48), la prețul de 576—599 lei și respectiv 335—349 lei), scurtele îmblănite cu fețe din material sintetic (mărimi 42—44 la prețul de 660 lei și 46—48 la 683 lei), gențile „Adidas“ (52 și 68 lei), bascheții de mărimi 18—21,5, ghetele pentru patinaj și bocancii pentru drumeție. MAGAZIN ALIMENTAR CU PROGRAM „NON STOP“ lncepînd de ieri, magazinul alimentar „Păltiniș" din Piatra Neamț (vizavi de teatru) funcționează pe trei schimburi, fiind deschis atît ziua, cît noaptea. Persoanele care lușirează în ture, precum și cei care — în cursul zilei — au uitat să-și facă unele cumpărături în vederea plecării la drum, sau pentru o altă urgență nocturnă, sunt invitate să viziteze — la orice oră — magazinul „Păltiniș“ (unitatea este închisă numai în cursul zilei de luni și al nopții de luni spre marți). Legea prevede Tov. Blanaru Constantin Pipirig . Este profesor suplinitor la Școala Boboești și în luna septembrie 1971 a beneficiat de 8 zile concediu fără plată pentru a se prezenta la examen la facultate. Datorită acestei situații a întîmpinat dificultăți la calcularea concediului pe anul 1972, întreabă cum trebuie să se procedeze în astfel de situații. Răspuns : Ne surprinde faptul că în situația indicată de dv. au întîmpinat dificultăți, deoarece dispozițiile legale sînt clare în astfel de cazuri. Cităm prevederile art. 17 (3) din Legea 26/1967 privind concediul de odihnă al angajaților : „în cazul în care, în cursul celor 12 luni luate în considerare, angajatul a fost în incapacitate temporară de muncă, în concediu fără plată mai mic de 30 zile. Un concediu fără plată prevăzut de art. 9, al. 2, în concediu de studii, a fost concentrat sau nu a lucrat din cauza încetării activității fără vina sa, perioadele respective se exclud atît ca timp cît și ca sume din calculul indemnizației de concediu. Tov. Păsul V. Neculai — comuna Tazlău . La data de 12 februarie 1972 s-a angajat la Direcția de poștă și telecomunicații Neamț, prin transfer, unde a lucrat pînă la data de 5 iunie 1972, cînd s-a transferat la Ocolul silvic Tazlău. La data de 1 iulie 1972 a solicitat concediu de odihnă pentru anul 1972, dar Ocolul silvic i-a refuzat cererea spunînd că are dreptul doar după 11 luni de activitate. Mai menționează că la plecare, Direcția PTT i-a acordat 3 zile concediu, întreabă ce unitate nu a procedat legal. Răspuns . Din cele relatate de dv. rezultă că la ambele unități nu se cunosc prevederile Legii 26/ 1967 privind concediul de odihnă al angajaților. Potrivit art. 18 (2) din lege. Direcția PTT are obligația ca odată cu acordarea transferului să vireze la noua unitate cota parte din indemnizația de concediu cuvenit pentru timpul lucrat în cursul anului, iar Ocolul silvic să vă programeze plecarea în concediu pînă la finele anului. Salariații angajați prin transfer își păstrează vechimea în muncă și ca atare nu mai sunt obligați să presteze 11 luni de activitate pentru a putea beneficia de concediu. In orice caz, Ocolul silvic nu era obligat să vă acorde concediul de odihnă chiar la venirea în unitate și nu era oportun nici din partea dv. să-l solicitați Înainte de a vă aduce o oarecare contribuție la activitatea acelei unități. CONCURSUL NOSTRU ■ O EXCURSIE CU VIZITAREA OBIECTIVELOR TURISTICE DIN JUDEȚ ■ NUMEROASE PREMII IN OBIECTE « ABONAMENTE PE 6 LUNI LA ZIARUL NOSTRU Iată premiile pe care le poate câștiga, prin tragere la sorți, oricare participant, îndeplinind o singură condiție : colectarea a câte 5 abonamente lunare la ziarul „Ceahlăul“ pentru un talon de participare. Trimiteți pe adresa redacției, pînă la 26 ale fiecărei luni, talonul alăturat, avînd rubricile completate corect, precum și ștampila oficiului sau agenției poștale unde au fost depuse abonamentele. Participînd cu cît mai multe taloane, vă sporiți șansele de cîștig. Tragerea la sorți va avea loc la 30 decembrie 1972. Talon de participare Numele _ Adresa Seriile chitanțelor celor 5 abonamente : ------I ____I ____I ____I B j I. S. — ștampila oficiului poștal S. S. III -------1 | i radio CEAHLĂUL O NOUA UNITATE „GOSPODINA“ Astăzi se deschide în municipiul Piatra Neamț o nouă unitate de desfacere pentru preparatele tip „Gospodina“. Amenajată în localul cofetării „Crinul“ (vizavi fostei de farmacia pentru plante medicinale) noua „GOSPODINA“ vă oferă — pe Ungă preparate și semipreparate din carne — pui fripți la rotisor și cafea măcinată. Examen la buna servire Tinerii lucrători din unitățile T.A.P.L. Piatra Neamț se află angrenați în etapa pe întreprindere a concursului de bună servire „Mercur". Cei patruzeci de participanți — ospătari, bucătari, și cofetari — au intrat deja „pe ultima sută de metri", punctul de sosire a etapei fiind... ziua de 31 octombrie. Este greu de anticipat deocamdată cine vor fi cîștigătorii (opinia publicului consumator va atîrna greu în balanța examenului final), dar — pînă atunci — vă putem informa cine sunt protagoniștii întrecerii : Maria Roman și Elena Iacob de la restaurantul „Familiar“, Paul Manta și Vasile Amîțoaiei de la „Căprioara", Gheorghe restaurantul Chindea și Ștefan Gheorghe de la laboratorul cofetăriei „Violeta", Rodica Melinte de la restaurantul „Pietricica", Silvia leneși de la „Lacto-vegetarian" și Gheorghe Mihăilă de la berăria „Unic“. IBI La restaurantul „Bicazul“ din Bicaz ființează de citva timp o secție tip pensiune, care asigură servirea unei mese de prînz la prețuri fixe, convenabile : 10 lei pentru o masă compusă din două feluri și 11.50 lei pentru un prînz alcătuit din trei feluri. Mincarea- cînd vrea bucătăreasa, iar servitul „după sprinceană“ Facem parte dintr-o întreprindere cu sediul în București și ne desfășurăm în prezent activitatea la Bicazu Ardelean. Fiind burlaci, am încercat să servim masa de prînz la restaurantul, din centrul acestei comune. Bucătăria anexă are chipurile program zilnic și meniu fix. De aici însă încep toate necazurile. Masa poate să fie aici gata fie la orele 12 sau 13, fie la orele 15 sau... chiar mai tîrziu. Iar atunci cînd, în fine, mișcarea este gata, bucătăreasa, al cărei nume nu l-am aflat, servește, nu la rînd, ci pe cine vrea ea. Cîteva zile la rînd au fost acolo niște revizori contabili. Toți ceilalți eram nevoiți să așteptăm să fie serviți ei cu ce era mai bun, cu șervețele pe masă ș.a.m.d. Ceilalți consumatori nici nu erau în acel timp luați în seamă. Se înțelege că nu ne-a convenit acest lucru și am încercat să cerem condica de sugestii și sesizări pentru a nota acolo opinia noastră. „Bucătăria" nu dispune de așa ceva, a, fost răspunsul. Și cu asta, basta! Serviciul după preferințe a continuat și în zilele următoare. Iată de ce cerem, pe această cale, conducerii cooperativei de consum din Bicazu Ardelean, controlului obștesc, dar și Consiliului popular comunal, să ia măsurile necesare. Al. AVRAMESCU, și Gheorghe MANEA, Bicazu Ardelean Hi intuala IN SPRIJINUL ÎNVĂȚAMINTULUI DE PARTID Zilele acestea, în întregul județ a început difuzarea foii volante „Invățămîntul de partid", editată de centrul de informare și documentare de pe lingă Cabinetul de științe sociale al Comitetului județean Neamț al P.C.R. Dintre materialele publicate, rețin în mod deosebit atenția : „Inițiativă, spirit creator, dăruire în muncă, demnitate și echitate socialistă" de Constantin Potîngă, secretar al Comitetului județean Neamț al P.C.R., „Studiul politico-ideologic în noul an de învățămînt“ de Nicolae AcrîșmăriCei mai mici spectatori ai orașului Tirgu Neamț și ai localităților din jur sunt invitați astăzi la orele 10 și 14 la spectacolele Teatrului de păpuși din Brăila, tei, șeful secției propagandă a Comitetului județean Neamț al P.C.R., consultația „Conferința Națională a P.C.R. — eveniment politic de excepțională însemnătate în viața partidului, a întregului popor“. Spre deosebire de edițiile anterioare, actuala ediție a foii volante este tipărită în tiraj de masă, pentru a oferi astfel un sprijin prețios lectorilor, propagandiștilor, cursanților și celorlalte cadre care răspund de organizarea și desfășurarea învățămîntului de partid și politico-ideologic al cadrelor didactice în noul an de învățămînt. Va fi aplaudată piesa lui Al Popescu „Piticul Naș-Pestriț“, pusă în scenă în concepția regizorală a lui Petru Walter și scenografia lui Valentin Prisecară. SPECTACOL PENTRU CEI MICI PREMIERA LA „T.T.“ : „BUNA NOAPTE NECHEMATA” DE ALEXANDRU POPESCU Astă-seară, de la ora 19.30, colectivul artistic al Teatrului Tineretului va trăi — alături de fidelii săi pietreni — emoțiile spectatori primei premiere a stagiunii 1972 — 1973, cat. d. Evenimentul va fi maiprezentarea piesei „BUNA NOAPTE NECHEMATĂ", montată pe scena T. T.-ului în viziunea artistică a Maestrului emerit al artei Moni Ghelerter, cu colaborarea arhitectului Vladimir Popov (autorul decorurilor) și al Gabrielei Nazarie (realizatoarea costumelor). Premiera din această seară va prilejui și un debut actoricesc, rolul principal din acest spectacol fiind interpretat de Ioana Pavelescu, proaspătă absolventă a I.A.T.C.-ului și aflată la primul său examen în fața publicului pietrean. Alături de ea, evoluează în spectacolul cu piesa lui Alexandru Popescu doi actori „din vechea gardă“ : Mitică Popescu și Corneliu Dan Borda (ultimul, într-un rol care se anunță drept o plăcută surpriză pentru spectatori). DEBUT IN NOUA STAGIUNE MUZICALA Orchestra profesionistă de muzică populară „Cernegura" din Piatra Neamț își deschide stagiunea muzicală 1972—1973, prezentînd primele spectacole astăzi la Clubul central din Bicaz, la orele 20, și mîine la Casa de cultură a sindicatelor din Piatra Neamț, la orele 17 și 20. Pe lângă cunoscuții soliștii Mariana Lungu, Valerica Patriciu și Nicolae Neagu, și-a făcut apariția un nou nume — Elena Pește, aflată în fața etapei a IlI-a la concursul radioteleviziunii „Floarea din grădină". Noul magazin universal de la Horia — Roman. (Urmare din pagina I) babil adoptat de sesiunea deputaților. — Care vor fi elementele caracteristice ale acestui nou plan de sistematizare ? — Să le enumăr : a) restringerea intravilanului orașului și în mod proporțional a zonei rezidențiale ; b) sporirea numărului de locuitori la hectar prin dezvoltarea pe înălțime, (ceea ce înseamnă că va trebui să renunțăm la construcțiile cu 5 nivele, în vederea obținerii indicelui de 5.000 locuitori /ha), mărirea densității construcțiilor, raționalizarea spațiilor auxiliare, sistematizarea și scurtarea rețelei stradale prin crearea unor microansamble ca unități de sine stătătoare, integrate functional in ansamblul urban ; c) sistematizarea zonei industriale pătrată, intr-o perspectivă îndecărtîndu-se realizarea unei relații favorabile între zona de locuit și cea industrială, exploatarea maximală, făcută cu foarte mult discernămînt, a rezervelor de teren destinate industriilor, cu atît mai mult cu cît Romanul este cunoscut ca un oraș cu un cadru limitat din acest punct de vedere : reorganizarea și reamplasarea rețelei uitare, de invățămînt, social-sicomerciale și transport, pe alte principii decit cele folosite pînă in prezent, ținînd cont în mod expres de prevederile Conferinței Naționale a partidului cu privire la crearea unor unități urbane. — Ce s-a întreprins pînă in prezent ? — Organele locale de partid și de stat au trasat sarcini comisiei municipale de sistema Schița de sistematizare tzare, comisiei permanente de gospodărie comunală, arhitectură și construcții de pe lingă consiliul popular, precum și serviciilor de specialitate in vederea pregătirii materialelor de informare și documentare care să creeze baza științifică a noului studiu de sistematizare. Ne-am propus, ca avînd sprijinul comisiei economice a comitetului de partid, să colaborăm cu cabinetul de organizare științifică a producției și a muncii, precum și cu un număr mare de deputați ai consiliului popular — oameni cu o vastă experiență de muncă și cunoscători ai orașului și realităților sale. " Sperăm ca în cursul trimestrului I 1973 să vă putem invita la discutarea acestui nou plan de sistematizare. SIMBATA; 7 OCTOMBRIE PROGRAMUL I I5 Buletin de știri ; 16 Radiojurnal ; 17 Știință, tehnică, fantezie ; 17.25 Cîntec și joc cu Maria Marcu și Traian Straton ; 17.45 Melodii de Nicolae Kirculescu ; 18 Orele serii ; 20 Zece melodii preferate ; 20.35 Duete din operete ; 20.45 Consemnări ; 20.50 La hanul melodiilor ; 21.25 Moment poetic ; 21.30 Revista șlagărelor ; 22 Radiojurnal ; 22.30 Expres-melodii ; 24 Buletin de știri; 0.03—6 Estrada nocturnă. PROGRAMUL NI 15.30 Radio școală ; 16 Radiojurnal ; 16.15 Muzică ușoară ; 16.30 Piese instrumentale de mare popularitate ; 16.45 Revista revistelor culturale ; 16.55 Sfatul medicului ; 22.30 Romanțe ; 23 Buletin de știri ; 23.05 Dansul continuă ; 24 Simfonia simplă de Benjamin Britten ; Simfonia serenata „Mozartiana“ de Andrei Portetye |0.55 — 1 Buletin de Știri 4 DUMINICA 8 OCTOMBRIE PROGRAMUL I 6 Buletin de știri ; 6.05 Concertul dimineții ; 7.45 Avanpremieră cotidiană ; 8 Sumarul presei ; 8.08 Ilustrate muzicale ; 9 Ora satului ; 10 Radiomagazinul femeilor ; 10.30 Succese ale discului ; 11 Buletin de știri ; 11.05 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat; 11.35 Două formații, două stiluri : „Savoy“ și Trubadurii“ ; 12 De toate pentru toți ; 13 Radiojurnal. Sport ; 13.15 In jurul lumii cu muzica ușoară ; 14 Unda veselă ; 14.30 Vedete ale muzicii ușoare : Anda Călugăreanu, Mina și Gilbert Bécaud. PROGRAMUL 8 Noi creștem odată cu țara ; 9 Melodii cu... prioritate 9.30 Buletin de știri ; 9.35 Vă place opera ? „10 Avanpremieră cotidiană; 10.15 Cîntece dedicate petroliștilor ; 10.30 A 7-a artă ; 10.50 Microrecital Nicoletta ; 11 Festivalul „Toamna muzicală clujeană“ — 1972 ; 13 Varietăți muzicale ; 14 Buletin de știri ; 14.05 Muzică populară ; 14.30 Cine știe cîștigă ! Satu-Mare, oraș milenar. SIMBATA, 7 OCTOMBRIE 9 Deschiderea emisiunii. Telex ; 9.05 Biblioteca pentru toți ; 9.50 De vorbă cu gospodinele ; 10.05 Teleenciclopedia ; 10.50 Ancheta TV ; 11.30 Emisiune de divertisment; 12.30 Telejurnal ; 16.30 Deschiderea emisiunii de după-amiază. Emisiune în limba germană ; 18.15 Ritm, tinerețe, dans ; 19 Orașul de argint; 19.10 Publicitate ; 19.20 - 1001 de seri ; 19.30 Telejurnal ; 20 Avanpremieră ; 20.15 Teleenciclopedia ; 21 Film serial : Mannix : Răsplata ; 21.45 Caruselul notelor — emisiune muzical-distractivă ; 22.20 La 1000 metri peste... Salle ; 22.40 Telejurnal ; 22.50 Săptămîna sportivă ; 23.20 Romanțe și muzică distractivă; expoziții — DURAU ; punctul muzeistic i Expoziție de grafică militantă contemporană românească. — LAVINEȘTI ; căminul cultural e Expoziție de artă plastică (reproduceri la culori). — ROZNOV ! bibliotecă t j.Din creația maestrului artei românești. N. Grigorescu** (reproduceri în culori), — ZANEȘTI ; căminul cultural î ;,Din creația maestrului artei românești, Ștefan Luchian“ (reproduceri la culori). II \ Sîmbătă, 7 octombrie 1972 SEMNALAM Feroviară Recent, lucrătorii formațiunilor de transporturi din miliția județului Neamț au efectuat timp de două zile un control în unele trenuri care circulau pe raza județului nostru. Cu această ocazie au fost anulate 83 de buletine de identitate deteriorate, mai multe persoane au fost amendate pentru diferite infracțiuni, de asemenea a fost confiscată cantitatea de 5.000 kg ciment sustras din vagoanele care tranzitau în stația CFR Roznov (iarăși!), a fost surprins cetățeanul C. Prisecaru, salariat al Șantierului de reparații capitale CFR Roznov, care furase două pături și un cearșaf de la locul de muncă, 21 persoane au „beneficiat" de avertismente scrise pentru sustragerea unor materiale din avutul CFR, iar nouă au fost atenționate pentru că aveau o ținută cu aspect neîngrijit. Săriți, lupu’la D.C.A. ! Să nu credeți că-i vorba de „păcăleala lui Mițu" pe care o cîntam, cu gura pînă la urechi, acum vreo 25 de ani la școala primară. Ci mai curînd parcă-i vorba de lupul lacom din Scufița Roșie. Căci Gheorghe Ursu din Horia-Roman, fost gestionar-achizitor la DCA Roman, a însușit din gestiune suma de 3.500 lei, iar datorită faptului că era deseori sub influența băuturii, a efectuat defectuos plățile și recepția mărfurilor, prejudiciind unitatea cu alți 18.516 lei. Deci, în total, peste 22.000 lei ! Să recunoaștem că nu-i o sumă care poți s-o iei de iei, de calea, ci poate, uneori, de la... D.C.A. Să știe să se poarte ! Recent, judecătoria Piatra Neamț a condamnat pe Costache Tache din Piatra Neamț, strada Speranței nr. 100, la două luni închisoare vențională pentru faptul contracă a proferat expresii și gesturi necuviincioase în public, iar cînd i s-a atras atenția de către organele de ordine, a avut o atitudine necuviincioasă față de acestea. Aviz amatorilor ! Rubrică realizată de Alexandru IACOB cu sprijinul Inspectoratului județean al Ministerului de Interne