Cronica Sătmăreană, ianuarie-martie 1972 (Anul 5, nr. 1201-1276)

1972-01-14 / No. 1210

2 Decret al Consiliului de Stat privind unele măsuri de îmbunătățire a activității de aplicare și de popularizare a legislației Consiliul de Stat a emis un decret privind unele măsuri de îmbunătățire a activității de aplicare și de popularizare a legislației. Noul act normativ se inscrie In ansamblul măsurilor luate pentru o mai corectă aplicare a legilor, însușirea temeinică acestora de către personalul oraganelor și organizațiilor socialiste, pentru o largă cunoaștere a normelor legate de toți cetățenii țării. Decretul prevede sarcini concrete pentru ministere și celelalte organe centrale, consiliile populare, unitățile socialiste, de a asigura, fiecare în domeniul, ramura sau raza lor de activitate și potrivit competenței ce le revine, luarea măsurilor corespunzătoare pentru pregătirea temeinică a personalului în atribuțiile căruia intră aplicarea legilor și celorlalte acte normative. Se subliniază, totodată, obligația consiliilor populare județene, municipale, orășenești și comunale de a organiza și coordona acțiunile pentru popularizarea legislației de interes general in rindul maselor largi de cetățeni din fiecare unitate tiv-teritorială. In acest administrucontext este relevată importanța sprijinului organelor și organizațiilor de partid, precum și organizațiilor sindicale, de tineret și celorlalte organizații de masă și obștești. Sunt prevăzute o serie de metode menite să contribuie la cunoașterea legilor, printre care înscrierea în planurile de perfecționare a cadrelor a unor teme corespunzătoare, introducerea în programele școlare a unor cunoștințe privind conținutul principalelor legi, folosirea adunărilor cetățenești, adunărior comitetelor de cetățeni, asociațiilor de locatari, comitetelor de părinți, extinderea judecării unor procese la fața locului, în organizații socialiste, comune sau cartiere, folosirea mijloacelor de informare în masă etc. Se precizează că in județele în care, alături de populația română, există populație aparținînd naționalităților conlocuitoare să se acorde o atenție deosebită popularizării legislației în limbile naționalităților respective. Aplicarea prevederilor decretului va contribui la creșterea simțului de răspundere a conducerilor organelor și organizațiilor socialiste pentru modul în care sunt respectate prevederile legale, la îmbunătățirea activității de educare a cetățenilor în spiritul întăririi ordinii de drept socialiste, la dezvoltarea unei opinii de masă în direcția respectării legislației, a apărării avutului obștesc, a combaterii oricăror manifestări de indisciplină și de încălcare a normelor de conviețuire socială. Curier»Curier • Vă răspundem, confirmați-ne Stimate tovarășă Maria Taședearu (Șantierul din Valea Eriului), vă cerem scuze pentru întîrzierea răspunsului nostru, întîrziere datorată în bună parte greutăților întîmpinate în cercetarea sesizării. Să știți că ne-am pus și noi fireasca întrebare: ce motive ar fi avînd tovarășii de la cooperația de consum să-i „flămînzească“ pe simpaticii muncitori de la Șantierul de îmbunătățiri funciare Oradea, și încă această atitudine distanța întregului traseu pe al Văii Eriului? Lucru periculos dacă se adeverește, mai ales că, așa cum ziceți, băutură le oferă cu nemiluita. Răspunsul — cerem iertare, altul n-am găsit — este că au existat intr-adevăr niște dereglări în aprovizionarea cooperativelor din Eriu-Síncrai, Ady Endre etc., dar noi am fost în cunoștința(i că acestea sunt deja depășite. Adică, in prezent și aceste cooperative sunt mai bine aprovizionate. N-am pune mina în joc, însușindu-ne în totalitate spusele serviciului specializat al NJECOOP. Nu de alta, dar am mai pus-o și ne-am ars. Așa că rugămintea noastră este să ne confirmați dacă Intr-adevăr acum situația s-a îmbunătățit. Vă împărtășim și îngrijorarea profund omenească cuprinsă în partea a doua a scrisorii, cum că alcoolul le aduce mari necazuri celor de pe șantier, care-i acceptă pe post de chiriaș... Sublinierea noastră este însă că fiecare dintre aceștia, majori și vaccinați fiind, să-și păzească propria piele Tăietori buclucași Tovarășe. V. Farcău, din strada Pietroasa nr. 59, ne-am interesat și am aflat costul real și legal pentru tăiatul unei tone de lemne de foc, lucrare efectuată cu firetul bine ascuțit de către oamenii specializați ai Cooperativei Igiena Satu Mare, costă exact 23 lei pentru particulari și 19 lei pentru ne... Atît, nici un ban în plus sau în minus. Iar că de ce această secție dotată cu motorașele și „căluții“ aceia care-i știm,ine de „Igiena“ nu ne-am dumirit nici noi, precum nu putem ști dacă ei, tăietorii „taie cum vreau și cu vreaua și încasează cu vor fără nici o regulă" ,cum ziceți. Dacă dumneavoastră știți niște mușterii din ăștia, vă rugăm tare faceți-ne cunoștință cu ei. Să-l putem îndruma pe mina ălora care doresc să-i vadă nițel... de pofta asta — Cooperativa Igiena avînd și secții specializate în ras și tuns. Dacă ei sunt aglomerați, îi mai ajută știm noi cine. S.O.S. Sentind garajele... . Și așa, tovarăși locatari din strada Parîngului nr. 6. Va să zică au năvălit peste dumneavoastră, oameni pașnici ce sînteți, tovarășii vecini de la blocul nr. 8: V. Șuta, I. Darida și nici una două v-au dărîmat mîndretea de gard și au depozitat materialele necesare in vederea construirii unor apartamente pentru personalele lor mașini. Nostimă afacere. Ba încă, dacă l-ați rugat să-și sensibilizeze bunacuviință, și să se retragă cu pace și bună învoire v-aui mai și amenințat că oricum își vor face zidirea proiectată, cu voia ori fără voia dumneavoastră, motivînd , că „au ei pe cineva". Să știți că ne-am străduit să înțelegem cum vine trebușoara asta. Am ajuns la singura concluzie care vine în întîmpinarea dorinței dumneavoastră de bine. Să le spuneți deci tovarășilor din blocul vecin să lase gîndurile negre, inclusiv sperietoarea cu „avem noi pe cineva", cămine, mai ales dacă doresc să se poarte cinstit și curat în noul an. Apoi, în sprijinul acestei idei, Comitetul al Consiliului popular executiv municipal ne-a întărit decizia dată mai înainte în care scrie negru pe alb că a retras numiților autorizația de construcție. In consecință, I.L.L., în calitatea de proprietar, să se ceară socoteala pentru daune. In rest, toate bune. Curier «Curier« CRONICA SATMAREANÄ NOTĂ CONDUCTELE NEASCULTATOARE Este a doua sesizare a locatarilor blocului nr. 25, cartierul Someș din Satu Mare. Era de așteptat ca după „promisiuni peste promisiuni“, lucrurile să se rezolve intr-un fel sau altul. Dar așteptările s-au dovedit zadarnice și de data aceasta. Despre ce este vorba: acum în plină iarna, blocul 25 n-are pic de apă caldă! Destul de trist, mai ales că nu-i vorba despre unul din blocurile date recent în folosință. Plîngerea locatarilor este pe deplin justificată. Mai ales că intr-o vreme a fost apă caldă și, ciudat, chiar pe ambele conducte curgea numai apă caldă. „Văzînd, probabil, că e ceva încurcătură la conducte — ne scriu aceiași locatari — s-au gindit să ne sisteze apa caldă și să ne dea apă rece. Și de atunci, numai apă rece curge“. Ne-ar interesa dacă conducerea I.L.L.-ului are știre de starea aceasta de lucruri. Dar indiferent de aceasta, cel mai bun lucru ar fi să se asigure apă caldă oamenilor din acest bloc. D. S. La baza activității cultural-educative (Urmare din pag. 1), ficarea societății socialiste multilateral dezvoltate. Atragerea tinerilor la acțiunile Casei de cultură, angajarea unui dialog permanent și creator cu aceștia constituie scopul unei game de forme și metode variate și interesante. In cadrul serilor pentru tineret au fost organizate expuneri, mese rotunde, convorbiri care și-au propus să răspundă cerințelor esențiale ale formării personalității omului multilateral dezvoltat, cu accent pe însușirea modelului uman reclamat de societatea socialistă. Interesul tinerilor este susținut de teme ca: „Din tradițiile de luptă ale poporului român“, „Caracterul social militant al filozofiei marxiste“, „Alegerea profesiei“, „Monografia Tășnadului“. Dezvoltarea combativității față de mentalitățile retrograde și fenomenele de parazitism se asociază cu ideea că numai în sfera angajării directe, a participării la o activitate socială, se definesc dimensiunile valorice ale persoanei și se împlinesc idealurile unui tînăr. Cele două brigăzi compuse din profesori, științifice medici, juriști (ar avea de cîștigat dacă, în raza orașului, ar include și ingineri, tehnicieni, maiștri) intenționează să-și mărească numărul de deplasări și să-și sporească contribuția la ridicarea nivelului general de cunoaștere al maselor prin abordarea unor tematici mai strict diversificate adresate microgrupurilor. Invitații Casei de cultură — activiști de partid și de stat, profesori universitari — aduc o contribuție apreciată la dezbaterea și elucidarea unor probleme importante de politică, știință, cultură. Activitatea formațiilor artistice se află, în prezent, sub semnul pregătirilor. Brigada artistică (anul trecut locul I pe județ), care a stagnat o perioadă, pregătește un nou program, iar formația de teatru montează comedia lui Victor Ion Popa „Take, Ianke și Cadîr“. In curînd, ni s-a spus, va lua ființă și formația de teatru în limba maghiară. Taraful, echipa de dansuri populare, soliștii și rapsozii populari se află intens angajați în pregătirea concursului județean „Comori folclorice sătmărene“ care va demara în 16 ianuarie a.c. Turneele unor teatre, ansambluri folclorice, formații de muzică ușoară vin să completeze nevoile artistice ale publicului. Investigarea activității Casei de cultură din Tășnad impune constatarea că aceasta a devenit o prezență marcată în viața spirituală a orașului. Printr-o tot mai sporită consecvență, responsabilitate și exigență din partea întregului activ cultural, această instituție trebuie să tindă să devină tot mai pregnant un forum de răspîndire a valorilor culturii și civilizației socialiste. „cAm îndrăgit ziarele de elnd eram laaiar“ Nu știam, de moment, pe ce temei să punem situația deosebit de îmbucurătoare întîlnită la Oficiul poștal din Valea Vinului. La o comună nu prea mare, cu satele aparținătoare : Roșiori, Măriuș, Sîi, numărul abonamentelor la ziare și reviste depășește cu mult 1000 de exemplare, dintre care numai 518 la ziarul județean — „Cronica sătmăreană.“ Evident, diversitatea abonamentelor ne dezvăluie încă dată că an de an, în mediul rural se citește tot mai intens Scinteia și Magazinul, Agricultura socialistă și Săteanca, Lupta de clasă și Munca, Femeia și altele. Eram tentați să credem că numărul ridicat de abonamente se datorează factorilor poștali de aici, mai ales, tînărului de 19 ani din Valea Vinului, Vasile Miclea, de un fin rafinament și simț practic, întreprinzător și cu vorba de miere. Poate-i și asta, dar este elocventă setea aceasta de informare, de nou, de interesant, de deosebit; oamenii de aici sunt dornici să cunoască lucruri și întîmplări ce se dezvăluie sub ochii lor, în imediata lor apropiere, în județ deci, în țară, în lume. Fără Îndoială că cercurile intelectuali își fac de cu prisosință datoria spre lauda lor. Ridicarea nivelului cunoașterii țărănimii noastre cooperatiste este una dintre cerințele supreme ale momentului actual — subliniate de altminteri decumentele recente dede partid. Zicem „recente“ pentru că rămîn valabile și actuale pentru o lungă vreme încă. Dar despre aportul intelectualilor la ridicarea nivelului cunoașterii, înțelegerii obștești ne-am propus s-o facem cu alt prilej, așa că, am considerat mai utilă o scurtă discuție purtată cu tînărul factor poștal V. Miclea, care a prins dragostea ziarelor, după cine ne mărturisește, de cînd era școlar. — Cum reușești să „convingi“ să se aboneze, oamenii dacă poate fi vorba de așa ceva ?... — Oamenii sînt silitori, se abonează și singuri. Dar de multe ori n-au banii potriviți, n-au dispoziția sufletească cea mai bună. Mai vin o dată, de două ori, le spun cite o vorbă bună, cste o întîmplare mai senzațională pe care au scăpat-o din cutare sau cutare număr de ziar și, uitați așa, mai apoi solicită chiar ei abonamente. — Mai sunt posibilități de a mări numărul abonaților? Cred că mai sunt. Aici în comună sperăm să reușim, luna viitoare, să ridicăm numărul abonamentelor cu încă 40. I-am dorit noroc și mult spor pe mai departe și i-am promis că o să scriem despre el la ziar, pentru că așa considerăm că ar trebui să fie un „poștaș model“ și că numai așa își poate explica rostul și existența. Și ne-am ținut de cuvînt. In schimb, am face cu această ocazie un cald apel și celorlalți colegi de-ai săi din județ, îndemnîndu-i spre mai mult respect față de litera scrisă și astfel, mai multă preocupare în difuzarea presei, în mărirea continuă a numărului de abonați, în răspândirea pe această cale a cunoștințelor și informațiilor de orice fel. Ne-ar face mare plăcere, de altminteri, ca intr-un viitor apropiat să putem consemna și alte exemple la fel de îmbucurătoare. D. SALAJAN Se destăinuie un factor poștal Măsura omului (Urmare din pag. 1), tractorul la arat. Cînd cultivam acolo porumb nu era chip de scos mai mult de 1.000 kg la hectar. — Și rezultatul? — Slab, în anii 68—69—70. Nu-i vorbă că abia din al cincilea an poți avea pretenții la struguri de la o vie tînără, dar oricum ne dădeam seama că cu via noastră lucrurile nu mergeau cum trebuie, nu era întreținută, o năpădeau buruienile... In plus, o întrerupere de peste 70 de ani în experiența viticolă își plătea tributul. In 1971 s-a întîmplat însă „minunea“. Am obținut în cel de-al 4-lea an de experiență a viei o recoltă de struguri de masă cu o aromă pe care nici bătrînii noștri nu au cunoscut-o. Ei, vedeți, minunea a fost pregătită de consiliul de conducere, de sfatul nostru cu bătrînii satului, de studiul celor mai recente tratate de viticultură.Președintele, personal a citit în iarna și primăvara trecută 15 volume despre cultura și îngrijirea viței de vie— n.a.). In plus, ne-am aflat omul potrivit la locul potrivit, bătrînul Fazekas Adalbert care în copilărie a ucenicit la via moșierului și am trecut la lucru înarmați cu știința și încredere de ne-am transformat via făcînd-o de necunoscut: pe spaliere, în terase, întreținută cu utilaje moderne, stropită la vreme. Din prima noastră recoltă — 5 vagoane și jumătate de struguri, am și livrat 3 vagoane la export. Acum, că am pus și bazele recoltei de mîine, avem certitudinea că în anul 1972 vom obține 20 de vagoane. Știi ce înseamnă asta pentru avuția cooperativei? 20.000 lei venit net la hectar! Iar la sfîrșitul cincinalului vom avea 100 de ha de viță nobilă. — Ce maximă v-a inspirat viața, activitatea, tovarășe președinte? — „Omul valorează atît cît poate să transpună în practică din cunoștințele sale teoretice“. Cu o condiție. Să fie om de omenie, să se gîndească, mai presus de orice, la interesele obștești, ale semenilor. Organizarea și desfășurarea examenului și concursului pentru încadrarea și promovarea in muncă La data de 1 ianuarie 1972 a intrat în vigoare Legea nr. 12/1971, potrivit căreia încadrarea și promovarea în muncă la unitățile socialiste de stat se face pe bază de examen sau concurs. Concursul se organizează atunci cînd pentru ocuparea unui post vacant sunt mai mulți candidați; în celălalt caz, candidatul este supus examenului. Organizarea examenelor sau, după caz, a concursurilor se face de comisia tehnică de încadrare și promovare a muncitorilor și, în cazul celuilalt personal, de comisia de încadrare și promovare a personalului tehnic, economic, de altă specialitate administrativ, constituite la fieșicare unitate socialistă de stat. In scopul încadrării și promovării în muncă a celor mai bune cadre, creării condițiilor pentru participarea unui număr cu mai mare de persoane la concursuri, legea prevede că posturile vacante, condițiile de participare și data concursului vor fi afișate — la loc vizibil — la intrarea în unitatea respectivă, cu cel puțin 15 zile înaintea datei ținerii concursului. Obligația publicării în a posturilor vacante există presă numai pentru posturile de ducere vacante care nu au confost ocupate la primul concurs. Prin funcțiile de conducere, potrivit legii, se înțeleg conducătorii unităților socialiste de stat, inginerii-șefi, contabilii-șefi, șefii compartimentelor de muncă prevăzute în nomenclatoarele de funcții ale unităților socialiste de stat, înainte de a începe examinarea propriu-zisă, comisia trebuie să verifice: dacă cel in cauză are vizita medicală făcută și starea sănătății îi permite realizarea sarcinilor prevăzute postul respectiv (art. 10), pentru dacă îndeplinește condițiile de studii și vechime pentru ocuparea posturilor de muncitori, tehnicieni, maiștri, ingineri, economiști etc. prevăzute la cap. III și IV din Legea Nr. 12/1971, dacă a anunțat în prealabil conducerea unității în care lucrează de intenția de a participa la examenul sau concursul respectiv (art. 55). Dacă candidatul îndeplinește condițiile cerute — corespunde criteriilor sus-menționate —, comisia trece la faza doua și verifică cunoștințele profesionale de specialitate și dispune executarea unei lucrări practice. Pentru funcțiile de conducere se va pune un accent deosebit pe verificarea cunoștințelor candidatului în domeniul conducerii și organizării producției și a muncii. Pentru ocuparea acelor posturi ce necesită anumite calități, legea prevede că, candidații pot fi supuși la unele teste privind însușirile — inteligența, atenția, percepția, memoria, reflexele — din care să rezulte dacă persoana testată este indicată să ocupe postul respectiv. Persoanele care candidează pentru ocuparea unui post ce necesită o specialitate care nu intră în profilul unității respective pot fi trimise spre a fi examinate de o comisie din cadrul altei unități socialiste de stat care are în profilul său asemenea specialități profesionale. Pe baza rezultatelor obținute la examen sau concurs, comisiile au sarcina să prezinte conducerii reușiții unității lista candidaților Conducătorul unității va încadra sau promova în postul vacant pe acela care pe lângă rezultatele obținute are recomandări favorabile din partea colectivului unde își desfășoară activitatea și a primit cele bune aprecieri și calificative mai in ultimii 2 ani. Ceilalți candidați reușiți pot fi numiți în funcții echivalente sau inferioare devenite vacante, în termen de un an, în cadrul aceleiași unități, fără a susține un nou examen sau concurs. Persoana care a reușit la examenul sau concursul organizat pentru ocuparea unei funcții de conducere va fi supusă unei perioade de încercare de 3 luni. Dacă la sfîrșitul acestei perioade, persoana respectivă s-a dovedit corespunzătoare, promovarea va fi definitivată de la data începerii perioadei de încercare. Dacă în perioada de încercare, persoana nu a dovedit că poate face față sarcinilor ce îi revin, va fi trecută în funcția avută anterior sau alta echivalentă. Deși examenul sau concursul este o regulă cu aplicabilitate generală, totuși sunt unele situații cînd încadrarea în muncă se face fără ca persoana să fie supusă examenului sau concursului în fața comisiilor amintite. Astfel, cei care sînt transferați în interesul serviciului, în aceeași funcție, în funcții echivalente sau în funcții inferioare, nu sînt obligați să susțină examen sau concurs. La unitățile nou înființate încadrarea în muncă a personalului se poate face fără examen sau concurs. Pensionarii de invaliditate pot fi reîncadrați pe posturi de execuție, fără examen sau aceeași unitate unde concurs, nu au lucrat anterior. Nici absolvenții lor de specialitate, școlilor liceede specializare postliceală, invățămintului de subingineri și învățămîntului superior, care sînt repartizați în producție, nu sînt supuși examenului sau concursului. Ei au însă obligația ca să susțină o probă practică după expirarea perioadei de stagiu. De asemenea, fără examen sau concurs se face încadrarea în funcția de director al întreprinderilor și al altor unități există aceste funcții, precum unde și în funcții superioare acestora. Nici în cazul reîncadrărilor în muncă a salariaților cărora s-a desfăcut contractul de munlcă ca urmare a încorporării lor pentru efectuarea stagiului litar și cărora potrivit art. m151 din Decretul nr. 468/1957, unitățile de la care au plecat au obligația de a-i reîncadra în muncă la terminarea stagiului militar, nu se fac examene sau concursuri. Nu intră sub incidența Legii nr. 12/1971 — în ceea ce privește susținerea examenului sau concursului — reîncadrările ce se fac pe baza hotărîrii organului competent de jurisdicție a muncii în cazurile cînd contractul anterior de muncă s-a desfăcut pe motive nelegale sau neîntemeiate. In sfîrșit, mai vrem să tăm că nu este obligatorie arăținerea unui examen sau concurs, în cazul în care, după organizarea a două examene sau concursuri, postul vacant nu a putut fi ocupat. In acest caz, organele de conducere colectivă (și nu directorul) pot numi în funcția respectivă un cadru care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 12/1971. Tot fără examen sau fără concurs vor fi angajați în muncă și salariații care se reîntorc în producție, după terminarea sarcinilor în cadrul organelor obștești și cei care au fost aleși în posturi eligibile din administrația de stat și sunt reîncadrați în muncă. ADALBERT MUNKÁCSI Consultație juridică Vineri 14 ianuarie 1972 п [UNK]ел [UNK] [UNK]т [UNK]л Cinema Vineri 14 ianuarie SATU MARE: Victoria Cromwell (seriile I și II ,film englez, color, cinemascop); Popular — Aricii se nasc fără țepi (film bulgar, cinemascop); CĂREI: 23 August — D-ale carnavalului (film românesc); Popular — Secretul planetei maimuțelor (film american, color, cinemascop); NEGREȘTI-OAȘ: Balada steagului roșu (film chinez, color); TAȘNAD: Cinci pentru (coproducție franco-italiană, infern color, cinemascop); HALMEU: Cortul roșu (coproducție italo-sovietică, color, cinemascop); SANISLAU: Așteptarea (film românesc, color); BERVENI: Strada lăturalnică (film maghiar). TV Vineri 14 ianuarie 16.00—17.00 — Teleșcoala. — Inducția electromagnetică. — Interesul pentru istoria patriei oglindit în operele scriitorilor pașoptiști. 18.00 — Căminul. 18.50 — Aplauze pentru români — cu Ansamblul artistic al U.T.C. în Olanda. 19.10 — Tragerea Loto. 19.20 — 1001 de seri — „Aventurile lui Bobo“. 19.30 — Telejurnalul de seară. 20.00 — Cronica politică internă de Eugen Mândric. 20 10 — Film artistic: Vremuri minunate la Spessart. 21.50 — Telejurnalul de noapte. 22.00 — Campionatele europene de patinaj artistic. Proba de dans. Transmisiune directă de la Göteborg. RADIO Sîmbătă 15 ianuarie 6.00 Muzică și actualități. 6.20 Jurnal agrar. 6.30 Gimnastică. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Sport. 7.45 Sfatul medicului. 8.00 Sumarul presei. 8.08 Matineu muzical. 8.25 Moment poetic. 8.30 La microfon, melodia preferată. 9.00 Buletin de știri. 9.03 La microfon, melodia preferată (continuare). 9.30 Miorița. Laudă meșterilor populari. Emisiune de Iordan Chimet. 10.00 Buletin de știri. 10.05 Pagini din opera „La Wally“ de Catalani. 10.20 Piese instrumentale. 10.30 Emisiune muzicală de la Moscova. 11.00 Buletin de știri. 11.05 Melodii 1972 — muzică ușoară. 11.15 Radioclub turistic. 11.35 Cîntece patriotice. 11.50 Cotele apelor Dunării. 12.00 Recitalul zilei: Mireille Mathieu. 12.15 Arii din opere interpretate de Vasile Pop. 12.30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.00 Radiojurnal. 13.15 Avanpremieră cotidiană. 13.30 Radiorecording. 15.00 Buletin de știri. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 17.00 Știință, tehnică, fantezie. 17.30 Cîntece de nuntă și jocuri populare. 18.00 Orele serii. 20.00 Tableta de seară de Mircea Malița. 20.05 Zece melodii preferate. 20.40 Știința la zi. 20.45 La hanul melodiilor. 21.30 Revista șlagărelor. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Sport. 22.30 Expres melodii. 22.55 Moment poetic. 23.00 Expres melodii (continuare). 24.00 Buletin de știri. 0.03—6.00 Estrada nocturnă. (Buletine de știri la orele 2.00; 4.00).