Curentul, iunie 1936 (Anul 9, nr. 2991-3020)

1936-06-16 / nr. 3006

Mari! 16 Iunie 1836 Transferările în învăţământul secundar Următorii profesori şi maeştrii la şcoalele şi oraşele arătate nu se transferă pe aria de 1 Septem- dreptul fiecăruiabrie 1936, dela catedrele ce ocupă I Victoria, dela Iaşi, la Bacău, fie, fete, filosofie-drept; Botez Mariana, dela Lugoj, Bacău, şc. prof. fete, 1. francezi; Racoviţă Margareta, dela Tecuci, la Bacău, şc. prof., cat. educaţia fizică. BALTI Gugiumanu, dela Aiud, la Bălţi, şc. norm, băeţi, geografie Viţă Vfileta, dela Soroca, la Bălţi, lic. feta, filosofie-drept. BARLAD Groholschi Profira, dela Sf. Gheorghe, la Bârlad, lie. fete, geografie. Mihăilescu Elena, dela Beiuş, la Bârlad, lie. fete, matematici. BISTRIŢA Kovács Adalbert, dela Cetatea Albă la Bistriţa, lie. 1. latină. BOLGRAD Maieu Al. dela Vijniţa la Bolgrad, lie. bfteţi, istorie-geografie, seria B. BOTOŞANI Galenzovschi Eusebiu, dela Trrgovişte la Botoşani, lie. băeţi, 1. latină; Bidnei Nicolae, dela Botoşani la Botoşani, lia băeţi, română, seria A.; Ştefan Vasile, dela Şendriceni la Botoşani, lia băeţi, caligrafie-desen; Apostu Olga, dela Rădăuţi la Botoşani, şa norm, fete, L română; BRAILA Bârlog Cristea, dela Bănila la Brăila, lia băeţi, cat. Nouă; De la, lia băeţi, 1. română (cat. Pârlog); Andrei Vasile, dela Bolgrad la Brăila, şc. elem. comerţ, L română; Popov Enache, dela Tulcea la Brăila, lia băeţi istorie; Milescu„ dela Brăila la Brăila, lia băeţi, matematici; Einhorn Iosif dela Alba-Iulia la Brăila, sc. corn. sup., matematici; Popescu D. I„ dela Timişoara la Brăila, lia băeţi, caligrafie-desen; Balaş Elena, dela Timişoara la Brăila, lie. fate, 1. germană; Sviniiu Alexandrina, dela T. Severin la Brăila, şa com., 1. germană; Niculescu C-ţa, dela Suceava la Brăila, lia fete, matematici; Gheceava Elena, dela Lugoj la Brăila sc. prof. fete, matematici; Barbier Badea Maria, dela Sf. Gheorghe la Brăila, lie. feta şt. naturale, seria B. BRAŞOV MireanuVoănea, dela Ploeşti la Braşov, lia „Meşotft” , română ; Pretorian Evataţiu, dela Tg. Mure* la Braşov, lia „Meşotă”, L franceză; Orghidan I„ dela Făgăraş la Braşov, lia „Moşetă”, geografie; Ghiţescu Virgil, dela Genti la Braşov, lia „Meşotă", matematică-fizicft; Săndulescu Maria, dela Bârlad la Braşov, liceul fete, filosofie-drept; Sălceanu Ştefania, dela Tg. Ocna la Braşov, semenaj, istorie-geografie; Ciurcu Emilia, dela Odorhei la Braşov, lit. fete, matematici; Criatoloveanu Maria, dela Sălişte la Braşov, şa corn. mp. fete, mărfuri; Presonica Popovici Emilia de la Slatina la Braşov, la prof, muzica vocală; Pteanou Elena de la Satu Mare la Braşov, la fete, muzica vocală; BUZĂU Ghiţă Gh., dela Petroşani la Buzau, seminar teologial română ; Trifănescu II. de la Buzău la Buzău, lia băeţi, 1. română; Fopovici N. L. dela Făgăraş la cat. 1. română dela Buzău, şa normală; Constantinescu Olimp dela şa normală Chişinău, la seminar teologic Buzău catedra de 1. română; Stângeecu Em. dela Tg. Mureş la Buzău, şa norm, bfteţi, franceză; Geib Gh. dela Slatina la Buzău, lie. băeţi, 1. germnă; Teodorescu Gh. dela Boişiorii d® Vede la Buzău, seminarul teologic. CAHUL Pr. Manolescu C., dela Cahul la Cahul, gimn. băeţi şi gimn. feta religie; Caraconstantin Eufrosina, dela Cahul la Cahul, gimn. fete, fiz. naturale. CALARAŞI Liţa C., dela Cărei la Călăraşi, fie, băeţi, 1. română; Guţulescu I., dela Volintiri la Călăraşi, liceul băeţi, 1. latină. CAMPINA Nestor Aurel, dela Buzău la Câmpina, lie. băeţi, 1. română * Papadima Ovidiu, dela Oradea la Câmpina, lie. băeţi, 1. română. C. LUNG-BUCOVINA Roşea N., dela Bălţi la C.Lung- Bucovina, 1. română. Pr. Vatamaniuc Adrian, dela Alba lulia la C.Lung Bucovina, lie. fete, religia; Birnbaum Eisig, dela C. Lung Bucovina, Uc. băeţi, matematică-fizică. CARACAL Bucureşti ceul „Gh. Lazăr”, 1. engleză; Kufleitner Iosif, dela Bucureşti la Bucureşti Colegiul „Sf. Sava", 1. engleză; Bogdan Al., dela Bucureşti la Bucureşti, lie. „Spiru Haret", filosofie-drept; Moldoveanu Mihail, dela Buzău la Bucureşti lie. „Şindi” filosofie-drept; Bogdan Virgil, dela Timişoara la Bucureşti, liceul „Mihail Eminescu”, filosofie-drept; Zamfirescu Ioan, de dela Galaţi la Bucureşti, liceul „Marele Voevod Mihai”, filosofie-drept; Totoiu I, dela Bucureşti, la Bucureşti, nic „IVL Basarab”, istorie; Sacerdoţeanu Aurel, dela Bucureşti, la Bucureşti, şc. norm, băeţi, istoria; Vidraşcu Anton, dela Iaşi, la Bucureşti, seminarul „Central”, geografie naturale; Gregorian Eustaţiu dela Carol va, Bucureşti, colegiul „Sf. Sava" geografie; Puşcaşu C., dela Pamăria, la Bucureşti, şc. comercială Bălcescu”, istorie-geografie; Constantinescu L, dela Gâeşti, la Bucureşti, şc. com. , Marele Moevod Mihai’’, istogeografie; Popovăţ Petre, dela Demica, la Bucureşti, lc. ,,M. Basarab”, matematici-fizica; Dumitrescu Gh., dela Bucureşti, la Bucureşti, lie. „M. Vitearsul”, matematici; Halunga Octavian, dela Bucureşti, la Bucureşti, lc. „Şincai”, matematică; Breazu I. D. dela Bucureşti, la Bucureşti, lic. „M. Voev. Mihai, matematici-fizică; ; Setlacec Gh. dela Iaşi la Bucureşt, şc. comercială Marele Voevod Mihai, matematici; Kalian Arnold, delea Buzău, la Bucureşti şc. comercială sup. „Bălcescu”, matematici; Liscu Traan, dela Buftea la Bucureşti, Colegiul „Sf. Sava”, matematici-fizică; Claudian Virgiliu, dela Galaţi la Bucureşti die. ..M. Viteazul, matematici-fizică; Simionesc D. Gh., dela M-rea Dealului, Cerica, seminar monahal, matematici; Mihăilescu Tiberiu, dela Ploeşti la Bucureşti Ilt. „Cantenar", matematici; Arghiriade Em., dela Iaşi la Bucureşti, şc. comercială eleem. No. 3, matematici; Grigorescu Leon dela Balcic la Bucureşti, şc. com. elementară No. 5, matematici; Niculescu Alex., dela Giurgiu la Bucureşti, lie. , M. Eminescu”, matematici-fizică; Pavlu Virgil dela Buzău, la Bucureşt, lie. „Spiru Haret”, matematici-fizică; Niţescu Gh. dela Paşcani, la Bucureşti lie. C. F. R. „A. Vlaicu”, matematici-fizică; Negulescu N., dala Bucureşti, la Bucureşti, fie. „M. Viteazul“; Gavriu, dela Piteşti, la Bucureşti, lie. ..şincai”, fia. chimice; Bancla L, dela Bucureşti, la Bucureşti, 11c. „Laaur", şt. naturale; Barbu Z. L, dela Bucureşti, la Bucureşti lie. «M. Basarab“, sc. naturale; Tănăsescu Gh. N„ dela Piteşti, la Bucureşti, 11c. fineal", şt. naturale; Antipov Andrei, dela Bucureşti, la Bucureşti, sc. com. elem. şi sup. „Bălcescu”, mărfuri; Vieroşanu Gh. dela Piteşti, la Bucureşti, şc. com. elem. No. 5, mărfuri; Pupezescu Teodor, dela Bucureşti, la Bucureşti, Colegiul „SL Sava”, dec. cal.; Teodorescu Gh., dela Cernica, la Bucureşt, lic. „Şincai“, caligrafie-desen; Ţintă Eugen, dela Cernăuţi, la Bucureşti, sc. com. elementară No. 5, caligrafie-desen; Angheluţă Octav, dela Câmpina, la Cernica, seminarul monahal, caligrafie-desen; Niculescu Alex., dela Constanţa la Bucureşti, fie. ..M. Eminescu", muzica vocală; Pr. Costea G., dela Cernica, la Bucureşti, seminarul „Central“, muzica bisericească; Toana Anton, dela Iaşi, la Cernica, seminar monolacolo, de la Bucureşti la Bucureşti, 11 hal, muzica bisericească, la Cernăuţi, lie. ,Marele Voevod Mihai’’, filosofie-drept; Uzatiuc Claudiu, dela Iaşi, la Cernăuţi, lie. „Mitrop. Silvestru”, filosofie-drept; Ieremievici Dubitu C., dela Rădăuţi, la Cernăuţi, lie. „M. Voev. Mihai“, matematici; Stănescu Nic., dela Făgăraş, la Cernăuţi, lie. „A. Pumnul”, fizico-chimice; Turcan D., dela Sf. Gheorghe, la Cernăuţi, lie. băeţi „M. V. Mihai”, fizico-chimice; Savin Har., dela Vaslui, la Cernăuţi, lie. „Mitrop. Silvestru, fizico-chimice; Hlihor D., dela Botoşani, la Cernăuţi, lie. „A. Pumnul”, caligrafie-desen; Hrusca Leon, dela Suceava, la Cernăuţi, sc. norm, băeţi, caligrafie-desen; Tovarniţchi Felicia, dela Cernăuţi, la Cernăuţi, sc. norm, fete, 1. română; Băduleş . . . , _ . _ _ .teanu Eugenia, dela Cetatea Albă, la brescu Alex., dela Brăila la Hrăiţ Cernăuţi, sc. norm. fete, 1. română; Pr. Popescu Manea, dela Măgurele- Univ, la Bucureşti, lie. fete „M. Brâncoveanu”, catedra religie; Pr. Rădoescu Gr., dela R. Vâlcii, la Măgurelelfov, şc. normală fete, religia; Pr. Tomescu I., dela R. Vâlcii, la Cernica, seminar monahal, şt. religioase; Pr. Harghel Antonie, dela Ismail, la Cernica, seminar monahal, şt. religioase; Ionescu S. Nic., dela Cernica, Bucureşti, seminarul „Cerial”, l. română; Gheţu V, dela Bucureşti, la Bucureşti, lie. „Cantemir”, l. română; Creţu Napoleon, dela Bucureşti la Bucureşti, Colegiul „Sf. Sava", 1. română; Călugăru Aurel, dela Bucureşti la Bucureşti, şc. comercială „Catul 1”, L română; Cruceanu Mihail, dala Craiova la Bucureşti, şcoala comercială sup. Na 2, L română; Cioflec Romului, dela Timişoara, la Cernica, seminarul monahal, L română- Banea Gh. de la Brăila, la Cernica, seminar monahal, 1. română; Eirk Jack, dela Câmpina, la Bucureşti, şc comercială elementară No. 5, 1. rom.; V. Brătulescu, dela Bucureşti, la catedra de 1. română dela şc. sup. meserii Bucureşti; Mălin N. Al., dela Cernica, la Bucureşti, fie băeţi „Cantemir”, latină-elină; Niculescu L C., dela Cernica la Bucureşti, lie „Cantemir”, 1 latină; Iordănescu Teodor, dela Focşani, la Bucureşti, lia „M. Viteazul", L latină; Bunărescu Stanca, dela Ploeşti, la Bucureşti, lie „Matei Basarab”, L latină; Stoenescu Florea, dela T. Severin, la Bucureşti, lie ..M. Rusmnic’V latină-elină; Stînovici Simion, dela Botoşani, la Bucureşti, lie „Spiru Haret", L latină; Drăgoescu Petre, dela R. Vâlci, la Bucureşti, lie. „M. Voev. Misai”, 1. latină; Predeanu Const, dela Roman, la Bucureşti, lie. „Eminescu", L latina-elina; Lăzărescu Traian, devs Lung-Muscel, la Bucureşti, fie. „A Vlaicu”, latină-elină; Popescu-Zimnicea Gh, dela Giurgiu, la Cernica, seminarul monahal, L latină; Bodogă Ion, dela Galaţi, la Cernica, somat nărui monahal, L elină; Damian C. dela Bucureşti la Bucureşti, liceul „Cantemir" L franceză; Condeescu N. dela Bucureşti la Bucureşti, la „M. Basarab" L franceză; Stănescu Iulian, dela Cernica la Bucureşti, sc elementară comercială Nr. 1, 1. franceză; Berbier Jules, dea Buzău la Bucureşti, sc comercială sup. „Bălcescu", 1. franceză; Spitz Eugen, de la Ploeşti, la Bucureşti, şc comercială sup. „Carol I", L franceză; Teodorescu Petre, U Cernica, seminarul monahal, L franceză; Şerbănescu Şti, de la R. Vâlcea, la Bucureşti, sc norma 1& băeţi, L franceză; Eckert Gotlieb, dela Bucureşti la Bucureşti, fie „M. Eminescu”, 1. germană; Niculiţă I. N. dela Chişinău la Bucureşti, fie. „Gh. Lazăr”, 1. germană; Richter Conrad, dela Piteşti la Bucureşti, şc comercială sup. Nr. 1, 1. germană; Gavrilă Fete ALEXANDRIA Ionescu Natalia, dela Tg. Mureş, la Bucureşti, fie. C. F. R. de fete „A. Vlaicu", 1. română No. 2 dela clasele B. de fete; Gheţu Eliza, dela Bucureşti, şa comercială No. 3, cat. 1, română, la Bucureşti, iic. „C. Sylva“ cat. 1 română, seria B.; Istrati Maria, dela Măgurele, la Bucureşti, şc. com. elementară fete No. 3 cât. 1. română; Gârcineanu Cornelia, dela Buzău, la Bucureşti, sc. fete „D-ţa Ileana“, 1. latină-elină; Radovici Maria, dela Brăila, la Bucureşti, lie. fete „I. Haşdeu”, 1. latină; Popovici Eleonora, dela Piteşti, la Bucureşti, lia fete C. F. R. „ Vlaicu", 1. latină-elină; Tupa Ecaterina, dela Bucureşti, la Bucureşti. Iic. „M. Brâncoveanu“, 1. engleză; Polihrouniade Maria, dela Ploeşti, la Bucureşti, lie. fete „Reg. Maria, 1. engleza; Mihăilescu Ana, dela T. Severin, la Măgurele-Ilfov, şcoala normală fete, Istorie; Diaconu Gh. Zinaida, de la Lipnic, la Bucureşti, ec. C. F. R. „A. Vlaicu", geografie-istorie, seria B.; Petrescu Ştefania, de la Bucureşti, la Bucureşti, lie. fete „M. Brancoveanu“, matematici; Gânţei Ioana, de la Măgurele-Ilfov, la Bucureşti, lie. fete ,C. Sylva“, matematică; Georgescu Otilia, de la Bucureşti, la Bucureşti, lic. „Iulia Haşdeu“, matematici; Glatz Sanda, de la Slatina, la Bucureşti, Iic. fete „A. Vlaicu", matematici; Marini Marta, de la Cernăuţi, la Măgurele-Ilfov, şc. normală fete, matematici; Burdulescu Amelia, dela Craiova, la Bucureşti, şc. corn., elem. fete No. 2, matern.; Alexandrescu Elena, dela Constanţa, la Bucureşti, şc. corn. elem. No. 1, matematici; Teodoru ştefania, dela Bucureşti, la Bucureşti, şc. prof. ..Robescu“, matematici; Popescu-Mălăeşti Valeria, dela Călăraşi, la Bucureşti, şc. menaj „Elina M. Basarab ş. Eraclide“, matem.-fizică; Popescu Stela de la Bucureşti, la Bucureşti, lic. fete „I. Haşdeu“, caligr. desen; Grigoriu Eliza, dela Buzău, la Bucureşti, şc. prof. fete No. 2, cal. desen; Grigorescu Maria, dela Ploeşti, la Bucureşt, şc. com. fete No. 3, caligrafiedesen cu completare şc. menaj „Elina M. Basarab“; Cristescu.Delighioz Ecaterina, de la Piteşti, la Bucureşti, şc. com. elem. fete No. 2 „D-na Ianca“, caligrafiedesen; Popescu- Necşeşti Smilia, de la Oradea, la Bucureşti, şc. prof. „Prof. Tudor", educare fizică; Nicolicescu-Mingard Georgeta, dela Măgurele-Ilfov, la Bucureşti, şc. norm. f. „Elena Dana“ Dinulescu Aurel dela Gheorgheni, la Alexandria, sc. norm., 1. română; Scorţeanu I. C., dela Bălţi, la Alexandria, şc. norm. pedagogie; Stoia Achim, dela Ismail, la Alexandria, sc. norm, băeţi, muzica vocală; Rusnac Gh., dela Şendriceni, la Alexandria, sc. norm, băeţi, lucrul manual. Lesnie Simion, dela Şendricani, la Aleandria, sc. norm, bieţi, şt. agricole. ALBA-IULIA Nanu Mihail, dela Piteşti, la Albă lulia, sc. băeţi, 1. română; Mavrodin Margareta,dela Petroşani, la Alba lulia, lie. băeţi, L română, etatihah Iulie, lib. fete, caligrafie-desen. ARAD Pr. Hălmăgeanu luliu, dela Arad, la Arad, gim. băeţi, religie; Hanganu Gh., dela Arad, la Arad, gimn. băeţi, religie; Veselie Sabin, dela Brad, la Arad, gimn. „I. Vulcan”, 1. franceză, seria B.; Nicolaescu V., dela Oradea, încadrat provizor, la Arad, şc. norm. băeţi, pedagogie; Biro Victor, dela Arad, gimn. „I. Vulcan”, caligrafiedesen; Olinescu Marcel, dela Arad, la Arad, şc. normală băeţi, caligrafiedesen; BACAU Popovici Nic, dela Bacău, la Bacău, sc. norm., 1. română, curs inferior; Apostu C., dela Ismail, la Bacău, c. norm, băeţi, 1. română; Prelipceanu I., dela Salonta, la Bacău, sc. norm, băeţi, geografie; Perlifen Iacob, dela Bacău, la Bacău, sc. norm, băeţi, matematici Wagner Aurel, dela Constanţa, la Bacău, şc. com. elem. băeţi, matematici; Mazilu N., dela R.Vâlcea, la Bacău, şc. norm. băeţi, fizico-chimice; Dabija Alex., dela Cărei, la Bacău, şc. norm. băeţi, şt. naturale; Enescu Margareta, dela Tulcea, la Bacău, fie. fete, 1. latină-elină; Crăciun Lucreţia, de la Dorohos, la educaţie fizică; Gheorghiu Ana, de cău, lie. fete, 1. gemană; Paraschiv la Bacău, la Măgurele-Miov, şc. normală, educaţie fizică; Davidescu Pia, de la Bucureşti, la Bucureşti. Ide, fete „Iuliu Haşdeu"; Ciucu Lucia, de la Constanţa, la București. Uc. fete „C. F. R. A Vlaicu“ gospodărie. CURENTUL'3 C. LUNG-MUSCEL Hurdubeţ I., dela C. Lung-Muscel la Lung-Muscel, lia băeţi, istorie; Iordănescu Aurel, dela Sighişoara la C.Lung-Muscel, şa comercială elem. băeţi, istoria; Mălăcea L, dela Făgăraş la C. Lung- Muscel, lia băeţi, şt. naturale; Popescu Constanţa, dela Drăgăşani la C. Lung-Muscel, la fete, matematici. CARANSEBEŞ Latiu Emil, de lla Hunedoara, la Caransebeş, lie, băeţi, fizico-chimice; Albu C., dela Năcău, la Caransebeş, şa normală băeţi, lucru manual. Cernăuţi Banu Mihail, dela Siret, la Ger-1 Popescu-Pălămetrescu Sfera, le la năuţi, lie. „M. Vot. Mihai“, 1. latină; Huşi, la Cernăuţi, lie. fete „Oltea Constantinescu D. C., dela Bazargic, Doamna”, 1. latină-elină; Moroianu Elena, dela R.Sărat, la Cernăuţi, Uc. fale „Elena D-na”, 1. latină; Ba’mon Irina, dela Vijniţa la Cernăuţi, la fete „Elena D-na“ 1. engleză; Vasiliu Lucia dela Cernăuţi, la fete „Oltee Doamna“, geografie; Magheru Maria, dela Beiuş, la Cernăuţi, şa norm, fete, geografie; Stăncescu Ana dela Cernăuţi, la Cernăuţi, lie fete „Elena D-na”, matematici; Turcan Elem, da la Sighet, la Cernăuţi lie. fete „Oltea D-na”, matemn.-fizici; Lupescu Mana dela Hotin, la Cernăuţi, lie. lets „Oltea D-na*", matematici; Sion Adina, dela Cahul, la Cernăuţi, sc. prof. matematici; Urdea Maria dela Dorohoi, la Cernăuţi, şc. prof. caligrafiede gen. Agapi Minodora, de la R.Vâlcea, la Cernăuţi, şc. norm. fete, muzica vocală. Chişinâu Vartic C., dela Orhei, la Chişinău, şc. norm, băeţi, 1. română; Nichita D. D., dala C. Albă, la Chişinău,,iie „Donici”, 1. română; Helban C. Miron, dela Bălţi, la Chişinău, lia „Haşdeu”, 1. română; Bordea Tiberiu, dela Năsăud, la Chişinău, lie. „Eminescu”, 1. română; Macariciuc I., dela Hotin, la Chişinău, seminarul teologic 1. română; Vasu Ovidiu, dela Tighina, la Chişinău, gim. No. 1, 1. română; Nagacevschi AL, dela Soroca, la Chişinău, şc. norm, băeţi, 1. română; Tcaciu V., dela Hotin, la Chişinâu, fie „Donici” 1. latină-elină; Orlov Serghie, dela R.-Vâlcii, la Chişinău, seminarul teologic, 1. elină; Babor T., dela R.-Vâlcii, la Chişinău, lie. „Haşdeu”, 1. germană; Cocotaile Gh., dela Hotin, la Chişinău, lie. „Eminescu“, L germană; Rebiuc Corneliu dela Cetatea Albă, la Chişinău, lie. „Rusu", L germană; Harca V., dela laţi, la Chişinău, seminarul teologic, pedagogie-filosofie; Manoliu I., dela Botoşani, la Chişinău, lie. „Rusu”, filosofie-drept; Trofimov Leonid, dela CJ- Albă, la Chişinău, lc. „Haşdeu”, matematici; Delaport AL, dela Bălţi, la Chişinău, lie. „Eminescu”, caligrafiedesen; Alexa Maria dela Ismail, la Chişinău, şc. norm. „Florica Niţă”, 1 română; Prodan Silvia dela Cetatea Albă, la Chişinău, şa norm. fip&rhi&la, 1. română; Ştefanescu Grigoriu C-ţa, dela Orhei, la Chişinău, Eparhială, 1. latină; Ohanov Anastasia, dela Tighina, la Chişinău, fie. fete „Dadiani”, 1. latină-elină: Navrot Ecaterina, dela Orhei, la Chişinău, şc. prof. R. F. R„ 1. franceză; Mărdărescu Elena dela Chiişnău, la Chişinău, lie. fete „Dadiani”, filosofiedrept; Cristea Florica, dela Sibiu, la Chişinău, şc. prof. R. F. R. şt. pedagogice; Gordienco Elena, de la la Chişinău, şc. norm. Eparhială, matematici; Ana Seffer, de la Fălticeni, la Chişinău, şc. menaj, partea ştiinţifică; Buzenchi Prospera, de la Chişinău, la Chişinău, şc. norm. fete Eparhială, caligrafie-desen; Şendreanu Elena de la Dumbrăveni, la Chişinău, şcoala Profesională No. 1, caligrafie-desen. C. ALBA Vântu dela Soroca, la Cet. Albă, lia băeţi, 1. română; Gheorghiev Gh. dela Paşcani la Cet. Albi, lie. băeţi matematici; Dobrev Aglaia, dela Orhei, la Cet. Alba, lia fete, caligrafie-desen. Ci« Guţu Gh., dela Târgovişte la Cin, gimn. băeţi, L latină; Con a Aurel, dela Cored, 1« Cluj, la JBariţi»“ 1. latinfi; Popescu Gh. dela Storojineţ, la Cluj, gim. băeţi, 1. francesă; Sver* ca dela Cluj, liceul „Bariţiu“, matematici Cluj; Murariu P. dela T.Severin, la Cluj, gim. băeţi, matematici; Pop Aurel, dela Timişoara la Cluj, lie. „Bariţiu", caligrafiedesen; Surlaşiu Lucian, dela Sighet, Cluj, gim. lfteţi, muzica vocală; Protopopescu Lucia, dela Predeal, la Cluj, lie. fete „Reg. Maria“, 1. română; Botez Maria, dela Cluj, la Cluj, lia fete „Reg. Maria", 1. latină; Wetter Ana, dela Sibiu la Cluj, lie. fete „Reg. Maria”, matematici; Truţescu Ştefania, dela Cărei, la Cluj, lia fete „Pr. Ileana” matematici; Scăueru-Janeta dela Siliatra, la Cluj, lia fete „Reg. Maria”, caligrafie-desen; Vincent Ecaterina dela Braşov, la Cluj, şefeta mărfuri; Pr. Maior Gh., dela Sibiu, la Cluj, lia fete „Princ. Ileana" religia ortodoxă. 1. CONSTANŢA Ionescu P. dela Buzău, la Constanţa lia băeţi, filosofie-drept; Vasiliu Maxim, dela Vaslui, la Constanţa Hc. băeţi, muzica vocală; Leu Ileana, dela Cernăuţi, la Constanţa, şa normală fetar română. Zagaevschi Adela de la Brăila la Cons lie fete „Regina Maris”, L latină, geografie; Apreutesei L, dela Bn-1 Luca Rozalia dela Lugoj, la Cluj Ftanţa, şa com. cup. II germană zău la Buzău, lia boeţi, matematici; Florinescu Aurelian, dela Buzău la Buzău, lie, bfteţi, matematici; Nichita I„ dela P. Neamţ la Buzău, seminar teologia matematici; Dobrescu Andrei, dela R. Sărat la Buzău, şe. normală băeţi; Rftdulescu Mihail, dela Buzău la Buzftu, la bfteţi, caligrafie desen; Ionescu P. N, dela Huşi la Buzftu, seminar teologia caligrafie desen; Pr. Marinescu Gh. dela Buzftu la Buzău, seminar teologic, muzica bisericească; Ionescu D., dela Cetatea Albă la Buzău, seminar teologie, muzica vocală; Roşculeţ V„ dela Buzatu la Buzău, Hobăeţi, educaţia fizieft; Bedreag Alexandrina dela Huşi la Buzău, lie. fete, filosofie drept; Petrovici Lucreţia, dela Tecuci la Buzău, şc. prof., caligrafie-desen; rladda T. Severin, fe Cricovu, Ba fete „Reg. Elisabeta”, matern, fizică; Listoveazm-Ludu Viorica dels T. Milgurele, la Craiova, 11a feta „Reg. Ballaabeta” matematici; PScăparu Leontina dela Sf. Gheorghe la Craiova Sf. nona feta fin. chimice; Bărasca Florica de la T. Severin la Craiova, Re fete „Reg. Elisabeta”, caligrafia desen, CURTEA DE ARGEŞ Ionescu Eugen, dela Cernavodă la Curtea de Argeş, seminar teologic, franceză; Pr. Cotenescu Gh., dela Buzău la Curtea de Argeş, seminar, muzica bisericească; DEVA Mărgineanu Ion, dela Petroşani la Deva, lie. băeţi, matematici. DURCH Ol Porcar« c. L, dela R. Vilil, la Craiova şa comn. sup. băeţi , română; Vascali sen Arau, dela Slatina la Craiova şa com. dem. băeţi, cat Cruceanu; Buldur Gh., dela Brad, la Craiova lie. băeţi „Fraţii Buzeşti, latină-elină; Chim C. dela Craiova la Craiova, colegial „Carol I”, germană, seria A; Falk Gustav, dela Craiova la Craiova Colegial „Carol I”, 1. germană, seria B.; Zaparnioc D., delat Piteşti, la Craiova si corn. cap. bfteţi, 1. germană ceda A; Mihăilescu V. dela Craiova, la Craiova, Colegiul „Carol”, seria A, istoria; Dinculescu N. dela Craiova la Craiova colegiul „Carol”, istorie, seria B.; Costescu M. dela Craiova, la Craiova, la „Fraţii Ruşeşti”, istoria; Svintiu Toma, dela Strehaia, la Craiova, şe, norm, băeţi, istoria; Donciu Marin, dela Galaţi, la Craiova, Colegiul „Carol I”, geografie; Mirescu Catone, dela Brăila, la Craiova, şc. norm- geografia; Dumitriu Ion, dela Craiova, la Craiova Colegiul „Carol I”, matematici; Brădăţeanu Corneliu, dela R. Vâlcu, la Craiova, fie. „Fraţii Buzeşti”, matematici-fizică; Mărculescu Origan, dela Sălişte, la Craiova, şc. com. elem. matematici; Iamandia P., dela Craiova, la Craiova, şc. com. sup., şt. jurid. economice, seria A.; Făcăoaru Gh., dela Haţeg, la Craiova, şc. com. sup. juridico-economice seria B.; Bogdan Emilia, dela Constanţa, la Craiova, sc. „Regina ElisaPopovici N., dela Şendriceni, la Dorohoi, lie, băeţi, muzica vocală; Colban Elena, dela Dorohoi la lia fete Dorohoi, cat. 1. română; Dmitraş Eugenia, dela Pomârla la Dorohoi, şc prof. 1. română; Corlătescu Ana, dela Hotin la Dorohoi, lie fete, 1. latină«elină; FAGARAŞ Ghibedea V., dela Brad la Făgăraş, liceul băeţi, geografie; Leea T., dela Cristur, la Făgăraş, şc. norm-, fit.-chimice; Marinache N., dela Şimleu, la Făgăraş, lie. băeţi, caligrafie-desen. FĂLTICENI Fischhof Lazăr, dela Bistriţi la Fălticeni, liceul băeţi, 1. latină-elină; beta" filos.-drept; Rascu Eliza-Ma- Costin St, de la Focșani la Fălticeni. şc. com. elem. băeţi, şt. comerciale;ră băeţi, caligrafie-desen; Zernoveanu Maria-Roza, dela T. Măgurele la Focşani, lia fete, f. latină; Mihăileanu Georgeta, dela Tighina la Focşani lia fete, matematici-fizică; Constantinescu Gh., dela Soroca, la Vârnav Maria, dela Suceava la Fititi- Caracal, lie. băeţi, 1. română; Itădulesni, la prof., cal.-desen. leacu Nic., dela Deva, la Caracal, lie. băeţi, matematici-fizică. FOCŞANI !! ! Mavrodin Al., dela Oradea la Focşani Ho. băeţi, L franceză; Etrahmuţchi Buck, dela R.Sărat la Focşani, Im. băeţi, L germană; Arbore Virgil, dela Focşani, la Focşani, lia băeţi. Istorie, seria A; Mihordea V, dela Năsăud la Focşani, lia băeţi, istorie, seria B.; Coşniţă Cezar, dela Pomârla la Focşani, lie băeţi, matematici; Ionescu Paul, dela Haţeg la Focşani, lia băeţi matematici; Spânu Corneliu, dela Noua Suliţă la Focşani, şc. comercială sup., matematici; Boos Ilacic, dela Tg. Mureş la Focşani, şa com. sup„ şi jurid economice; Irodeanu I., dela Focşani la Focşani, şa corn. superioară băeţi, birou comercial; Manea David, dela Deva la Focşani, şa corn. sup. b„ şt comerciale; Popa D„ dela Năsăud la Focşani, şa com. superioa GALAŢI Teodorescu I., dela Bazargic la Găteşti, gimn. băeţi, fizico-naturala , I GRĂDIŞTEA «1 Popescu Virgil, dela Cărei la Gridiştea sa- normală băeţi, 1. română. ★ Membrii corpului didactic cari au de făcut vre-o întâmpinată faţă de aceste transferări, vor înainta petiţiile lor ministerului instrucţiunii, dir. înv. secundar, până la 20 Iunie 1936 inclusiv. întâmpinările vor fi examinate de o comisiune numită de d. ministru în acest scop. (Continuarea iu numărul de mâine). Transferările la şcolile de meserii Constantinescu, maestru croitor, dela şc. inf. mea. Curtea de Argeş, la şc. inf. mos. Constanţa; Molnar Paul, naestru lăcătuş, dela sa iot mes. Giurgiu, la sa inf met. Constanţa; Cuparencu D., maestru de san şi construcţii spec. metala, dela sa inf. mas. Tg. Ocna, la sa inf. mes. Câmpina; Dobrogeanu N„ maestru desen Şi construcţiI spec. metale dela la inf. mes. Caracal, la sa inf. mes. Misii; Mandache Die, maestru rotar, dela sc. inf. mea. Strehaia, la sc. inf. mes. Miroşi- Teleorman; Sebe Ilie, maestru fierar dela sc. inf. mes. Cehul Silvaniei la şc. inf. mes. Olteniţa; Pă tărlăgeanu At. maestru lăcătuş, dela şa inf. mes. Cetatea Albă la şc. inf. mes. Pogoanele Buzău; Bărbulescu L. maestru lăcătuş, dels ic. Inf. Sirehsia l: şa isimes. Târgovişta; Nicolaa F. Gh. maestru tâmplar dela şc. inf. mes. Oraviţa» la şc. sup. mes. Braşov; Miulescu G, maestru lăcătuş dela şc. inf. mes. din Constanţa, la şc. sup. mes. Braşov; Buca Aron, maestru tâmplar dela şa inf. mes. Năsăud, la şc. de arte şi mes. Odorhei; Rusu C, maestru lăcătuş dela şc inf. mes. Bălţi, la cat. de desen şi construcţii metal, dela şc. inf. mea. Suceava; Dimitriu I, maestru tâmplar dela şc. inf. mes. Bârlad, la şc. inf. mes. Cetatea Albă; Simion Marin, maestru la şc. inf. mes. Cetatea Albă, dela cat de tinichigerie ia cat de desen şi construcţii metal, la acelaşi şcoli; Bau L, maestru rotar dela şa inf. mes. VftnjuUţ, la şe. inf. mes. Tighina; Pepelea ,„ maestru fierar, dela şa inf. mes. Vlcovul de Sus, la şa inf. mes. Tighina; Novacestu Titus, din poetul de maestru tâmplar, dela şa sup. mea Craiova, la cat. desen şi construcţii lemn la şc. de arte şi mea Deva; Moraru Roman, maestru tuş dela şc. inf. mes. Turda la sc. şi mes. din Tg. Mureş; Urisa Gh. maestru lăcătuş dela şc. inf. met. inf. mes. Miercurea-Sibiu la sc. arte şi mes. din Tg. Mureş; Dumitru L D. maestru lăcătuş mecanic la şc. vii meserii Balş, la cat. desen şi construcţii la acelaşi şcoală; Dumitrescu Pascu, maestru ferar dela şc. inf. mes. din Roşiorii-de-Vede , şc. inf. mea Cala ’ şoara. lat] Borar„ maestru automobilist« dela şa. inf. mes. Ploeşti, la şa so*m mes. Craiova (seaţia inf.); Ciobean C* meastru ferar dela sc. inf. mes. Olteniţa, la sc. inf. mes. Horei-Vâlcea; Popescu Gr, maestru rotar la şansa Horea la cat desen şi construcţii la aceiaşi şcoală; Lonaşeu I, maestru tâmplar dela şc. mea Strehaia U şa ini mes. Planiţa; Gâdiuţă P„ maestru tâmplar dela şc. inf. mea Brăila la şc. ini mes. R. .Vâlcea; Hârcă P„ maestru fierar, dela şc. ini mea Calafat, la şc. inf. mes. Strehaia; Ivan ,, maestru tâmplar dela şc. inf. mea Gura-Motrului, la şa inf. mes. Vadeni-Gorj; Zaherescu C., din postul de maestru fierar dela şc. mes. Focşani, la cat. de maestru focgeron, la şa inf. mes. Brăila; Georgescu Gh,fost Intui, maesru lăcătuş dela şc. mes. Huedin, la şa inf. mes. Brăila; Andreescu Gh., maestru tâmplar, dela şc. inf. mes. Dobra la şc. inf. mes. Brăila; Olaru V. I, maestru fierar dela şc. inf. mes. din Tg. Ocna la şc. inf. mes. Focşani; Miltiade Tase, maestru de desen şi construcţii lemn dela şc. inf. mes. Răcăciuni, la şc. inf. mes. Bacău; Stoian AL maestru fierar» dela şc. inL mea P. Neamţ, la şc. inf. mes. Bacău; Penişoară Mihail, maestru tâmplar dela şa inf. mes. Bârlad, la şc. inL mes. Huşi; Sasu N, maestru tâmplar dela şa de arte şl mea Tg. Mureş, la şc. mea Gr. n Baia-Mare; Havrilă Adalbert, maestru tâmplar dela şa inf. mea Roşiori de Vede, la şc. mes. Gr. D Baia-Mare; Panait Al., maestru ajutor dela şa Inf. mea T. Severin, la cat. desen şi conastrucţii metal la şc. Inf. mea din Cebu Silvaniei; Egri Eugen, maestru tâmplar dela şc. inf. mea. R. Vâlcea, la şc. de arte şi mes. Oradea; Mocanut Al., maestru ajustor, dela sa inf. mea din Rupea, la eat. de mecanic la maşini la sa mes. din Satu-Mare; Dobre I., maestru Berar, dela şc. de arte şi mes. din Tg. Mureş, la şc. sup. mea Arad; Sasu România, maestru tâmplar dela şc. Inf. de mes. Rupea la şc. sup. mes. din Timișoara; Bilinschi N., maestru ajutor de la sc. inf. mes. din Cernavodă la sc. mp. mes. din Timiș Procesul comuniştilor din Bucureşti la Craiova Zina Villa. Şedinţa de după amiază CRAIOVA, 13. — Acuzate fratera Radosovskain, care o ţine intr'un leşin la ore ce-i convin, de când au început desbaterile este adusă pe brancardă In boxa acuzaţilor. D. Comisar Regal atrage atenţia consiliului că un ziar cu nuanţe democrate, sosit astăzi după amiază în localitate. In darea de seamă a dezbaterilor a arătat oft dreptul de apătrare al Anei Pauker a fost răpit, lucru ce nu este adevărat Dreptul de apărare spune d. comisar regal, n'a fost violat cu nimic. I s'a dat voe să vorbească timp de pa Parhon. Nu este vorba de o boală promis să vorbească pe limba ei de revoluţionară îndârjită, a făcut bine căci a respectat legea. In ceea ce priveşte murmurele de cari vorbeşte ziarul, ele n’au fost decât cele ale apărării şi ele sunt explicabile ca tendinţă. Iar murmurele publicului au fost manifestări spontane de indignare, provocate de atitudinea acuzatei Ana Pauker, manifestări cari au fost oprite imediat de d. preşedinte Rog pe d. preşedinte să oblige pa ziaristul care le-a comunicat să facă desminţire In acest sena D. preseiinte, atrage atenţia reprezentantului acelui ziar că doreşte să apară desminţirea, altfel va aplica legea. Av. Pătrăşcanu cere să se aducă un medic civil ca să dea asistenţă medicală acuzatei Estera Radosovskaia, iar un consult de medici civili să-şi dea avizul, dacă sănătatea acuzatei permite să fie prezentă la judecarea procesului.. In concluzie cere suspendarea desbaterilor până când acuzata se va restabili. D. Comisar regal: Acuzata suferă de o boală cronică, și a fost căutată în închisoarea Văcăreşti chiar de dr. Parhon. Nu este vora de o boală provenită în închisoarea de la Craiova.. sau din cauza pretinselor maltratări, cum ar vrea apărarea să lase să se înţeleagă. Raportul medicului închisorii arată că ea este în stare conştientă, deci poate asista la desbateri. Nu permitem ca apărarea să suspecteze pe medicii militari. Av. Pătrăţeanu: nu punem la îndoială buna credinţă a medicilor militari. Cerem, însă, pentru a ne pune la adăpost atât noi cât şi consiliul, aducerea unui medic specialist, care Împreună cu medicul militar săt-şi dea avizul, dacă starea acuzatei pernite să fie prezentă la desbateri. Av. Nițulescu pledează in acelaș sens, cerând suspendarea procesului. D. Comisar regal: Suntem şi noi de părere să se facă un consult de medici civili şi militari, cari să se pronunţe asupra stării acuzatei. Consiliul deliberând respinge cererea apărării in ce priveşte amânarea procesului şi hotărăşte ca o comisie de medici militari, In frunte cu medicul şef al spitalului militar din localitate, d. colonel dr. Panea, să avizeze asupra stării acuzatei. Şedinţa ridicându-se, cea viitoare se anunţă pentru Luni la orele 8.30 dimineaţa. .•..IH*..*..*«. Sinuciderea unui jandarm CONSTANTA, 13. — Inspectoratul jandarmeriei din localitate a fost aninţat telegrafic că un soldat de la postul de jandarmi Piiliu Darigilor, și-a tras un glonte de armă în regiunea inimei. In stare gravă sinucigașul a fost transportat la spitalul din Silistra, dar cu toate îngrijirile date a murit în chinuri groaznice, Inspectoratul jandarmeriei a ordonat facerea unei anchete pentru stabilirea cauzelor ce l-au împins la funestul act.