Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1876 (Anul 9, Nr. 74-141)

1876-09-19 / nr. 103

Comisia desp. a II-a din Iași. No. 764. De cătră d-1 judecător ocolului al II din Iași, prin adresa No. 1692, s’au fixat ziua de 20 Septemvrie, oara si dimineața, in piața Nicolina, vânzarea obiectelor sechestrate de la Evr. Burău sin Șmil Cotiugariu, spre îndestularea lui Moișă sin Avram cu o sumă bani, se publică spre cunoștința publică. ANUL XI. lassi, Duminica 19 Septemvrie 1876. No. 103 PREȚUL ABONAMENTULUI; JaSD 16.“? *** ^ lei noi; — Pe șase luni 6 lei noi;—Pe trei luni 8 lei noi. In districte: se adaogă portul de 2 fr. 40 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI. Răndul «au locul seu 15 bani. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 9699. In conformitatea telegramei dlui Ministru de resbel No. 7670, operațiile consiliului de revizie a tinerilor ce au tras la sorți pentru clasa anului curent, și cari au rămas nerevizuiți, urmănd a se intruni după cum se arată mai jos, se publică spre cunoștința generală, pentru oraș, in localul Poliției in zilele de la 1 pănă la 6 Octomvrie viitor inclusiv, pentru județ in localurile suprefecturilor și anume: Pentru pl. Turia in zilele de 7, 8, 9 și 10 Oct» » Stavnic „ „ „ 111213 și 14 „ Numerul tinerilor ce au a se recruta este cel următor: Orașul Desp. III din 141 tineri înscriși pe listă, are a lua 46 ” ” d ” ” ” ” » » » 28 v * » » » n » « n » 21 Județul. Prefectura distrctului Bacău. No. 10,972. La oborul comunei Scorțenii, au picat de pripas un calci de trei ani, la păr negru, se publică aflarea proprietarului lui, conform art. 48 din legea poliții rurale. Casieria generală a județului Iași. No. 5276. La 7 a viitoarei luni Octomvrie, urmând a se vinde licitativ doi boi inserați cu litera S, care sunt sechestrați pe moșia Copou și Rediu averea d-lui Emil Casian spre îndestularea Statului, cu suma de lei 50 salariu păzitorului de hotar de la moșia Buțuluc, pe terminul de 15 Ianuar trecut dmpreună cu procentele cuvenite pănă la numerătoare, și cheltuelile de urmărire, Subsemnatul publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține la Primăria comunei Copou și Rediu, in presența d-lui Sub-prefect și a d-lui Primar respectiv, iar adjudecațiunea se va face asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va resulta. Casier general, Bogdan. Primărial Municipiul Iași. Privindu-se constatarea măsurătoarei de fațadele proprietăților supușilor, taxa metrică din despa II, subsemnatul publică ca toți d-nii proprietari din această despărțire, care au de făcut contestațiuni asupra acestei constatări, se-și presinte reclamațiunele pănă in termin de 15 zile de la data fonei, la biuroul tehnic Comunal in toate zilele intre carele 1—3 post meridiane. Cunoscănd că peste acest termin nu se va mai lua in considerațiune nici o reclamațiune și constatarea va remănea definitivă. Primar: Tufescu. Secretar: D. Antonescu. Biuroul V. No. 7685. Șef, Scănteianu. 1876, Septemvrie 16. Prin inaltul decret cu No. 1764 din 10/22 Septemvrie curent, și a oficiului Ministru de interne No. 17.285 Colegiul siu electoral pentru consilierii generali din acest județ, este convocat din nou pentru ziua de 8 Octomvrie viitor a se intruni in carele 10 antemeridiane, in localul Primăriei pentru alegerea a trei Consilieri spre implininirea vacanțielor ce esistă in consiliul județian. Sub-scrisul spre deplinirea art. 46 din legea electorală, invită pe toți d-nii Alegători prevăzuți in lista electorală dinitivă publicată de acest oficiu sub No. 1486 pentru anul curent 1876, se binevoească a se intruni in ziua oara și locul mai sus indicată pentru a proceda la asemine alegere. Primar, Tufescu. Secretar: D. Antonescu. Biuroul III. No. 7740. Șef, Evghenida. 1876, Septemvrie 18. Primăria comunei Cucuteni. No. 1446. Conform regularisirii d-lui judecător de pace al plasei Stavnicu, prin adresa No. 485, la 29 a cunentei in localul acestei Primării, urmează a se vinde una vacă cu mănzat, sechestrate de la d-l Vasile Pușcașu spre îndestularea d-lui Avram Ioan cu o sumă bani, se publică spre cunoștința concurenților. No. 1442. Conform regularisirii d-lui judecător de pace al plasei Stavnicu, prin adresa No. 486, la 29 a curentei, in localul acestii Primării, urmează a se vinde doi juncani sechestrați de la d-l Vasile Cocoveică spre îndestularea d-lui Niță Pricopi și alții, cu o sumă bani, se publică spre cunoștința concurenților. Primăria comunei Cotnari. No. 2595. Fiindcă la termenul de 6 a curentei luni Septemvrie, publicat prin foaea oficială sub No. 89, nu sau ivit nici un concurent pentru a lua in arendă pământurile devinite in proprietatea acestei comuni, se publică dar din nou darea in arendă a acelor pământuri in ziua de 8 Octomvrie viitor a. c., poftinduse pe d-nii amatori a se presența la aratata zi in camera Primăriei locale, cu garanția cuvenită spre a concura la mezat. Primăria comunei Ciurea. No. 1821. La această comună picând de pripas o vacă plăvană, porumbă, pișcată la ambele urechi, coarnele grebleșe inapoi, se publică aflarea păgubașului, conform legii. Primaria comunei Drăgușenii. _ No. 415. _ In ziua de 25 April a. c., au picat de pripas in această comună una eapa neagră, puțin țintată in frunte, cu albață pe un oebiu, din nou se publică aflarea păgubașului in termin de 6 luni. Primăria comunei Lepovățul. No. 3831. Pe teritoriul acestei comuni a căzut de pripas una capă cu mănz mic, la păr murgă, coada ciopărtatică, coama in dreapta, pete albe pe ambile coaste, cu o rosetură de pogi lăngă coadă din partea stângă Una străjnică la păr murgă deschisă, ca de 2 ani, coama din dreapta, ciopărtatică la coadă, și un cal murg, țintat in frunte puțin, păntănog la piciorul drept dinapoi, coama in dreapta, și cu mușcătură de lup la pulpa piciorului drept dinapoi, se publică clar aflarea păgubașului, care in terminul și cu dovezile pretinse de legea poliției rurale, să se presinte la autoritatea acestei comuni spre ași primi vitele in cestiune. Primăria comunei Miroslava. No. 1916. In astă comună picând de pripas un bou plăvan, coarnele butace, gălbiu la grebăn, pete negre la cap sunt ochiu, inserat la șoldul stâng dinapoi cu lit. M și alte litere necunoscute, se publică aceasta spre deșteptarea păgubașului, conform art. 48 din legea poliției rurale. Primăria comunei Socola. No. 1939. Se publică aflarea păgubașului in termenul prevăzut de legea una vacă stearpă, porumbă închisă, coarnele greblișe, inserată la cornul stâng cu litere evreești și cu o pișcătură la urechiă stângă, și un cal roib cu pete albe pe trup, inserat la șoldul stăng dinainte cu litere necunoscute, ce s’a pripășit in această comună in ziua de 11 Septemvrie curent. Primăria comunei Vascani, No. 1174. Pe teritoriul acestei comuni au picat de pripas, Una capă la păr sură, coama coada sură, pete albe pe spinare, și roasă de șe, cu furculiță la urechia stingă și o boltă la falca stângă dedesupt, se publică aceasta spre știința proprietariului ei, ca in terminul prevăzut de art. 49 din legea poliții rurale, să se presinte la acest oficiu cu dovezi legale spre a o primi. Comisia de sp. I diniași. No. 3872. _ Vânzarea averii sechestrată de la d-na Maria Stoeanovici, in pretenția d-nei Frosa Hamanda pentru bani, urmând a se efectua in ziua de 30 a curentei luni, oara 11, in piața Primării locale, se publică aceasta spre cunoștința generală. PUBLICAȚII JUDECATORESCI. Curtea de Apel din Iași secția a I-a. No. 3181. Inculpatul Gheorghie Bortă, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 204 din procedura penală, este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei I a Cursei de Apel la 19 a lunei Octomvrie anul 1876, parele si din zi, când are a se judeca apelul făcut de Vasile Nechita pentru daune civile. Secția a II-a. NOTIFICAȚIUNE. No. 3011. D-nul Iancu Brejinschi, cu domiciliul necunoscut, ce s’au judecat de cătră Curtea de Apel din Iași secțiunea II, pe Leizer Calmăn, inculpat pentru mărturie mincinoasă in prejudețul numitului și prin deciziunea dată in lipsă No. 358, din 28 August 1876, s’au confirmat sentința Trib. Vaslui prin care Leizer Calmăn este achitat, condemnănd totodată pe Brojinschi la 50 franci cătră dânsul ca cheltueli. D-nul Grefier zisei Curți in cunoștiințază pe numitul că menționata decisiune se poate ataca pe calea oposițiunei in termin de 5 zile conform regulelor stabilite la art. 183 și următorii din procedura penală, și pe calea recursului in Casație in termin de 3 zile, conform art. 211, 396, 417 și următorii din aceiași procedură. Tribunalul județului Iași secția a II-a. ESTRACT. No. 2442. D-na Sima Brăileanu, născută Ciolac, prin suplica din 1 Septemvrie 1876, înregistrată la No. 3840, au intentat acțiune de apparatiunea patrimoniilor contra soțului ei Iacob Brăteanu domiciliat in Iași depărț. IV, care avere consistă in bijuterii de 80 galbeni, in girdirobă 184 galbeni, vn lengerii 162 galbeni, in mobile 20 galbeni și in numerar 300 galbeni, total 746 galbeni, prevăte aceste in zona dotilă, transcrisă in registrul Tribunalului Iași secțiunea III, in anul 1869 Iunie 18, la No. 95, pagina 94. Pentru care sau format estractul present spre a se publica, conform art. 630 pr. civilă, Secția a III-a. No. 707. Imobilile d-lui Hristodor Manta, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, disp. IV, ce se compune din o casă, situată in orașul Iași, dispărț. IV, strada Darabani, intr’un rănd, înscrisă la No. 29 și 30, și o altă casă in 2 etaje, situată tot in Iași, acel loc, alipită de ceaintăi, înscrisă la No. 31 cu toate atenansele lor, fiind scoase in vânzare silnică spre îndestularea d-lui Iancu Poroineanu, domiciliat in Iași, cu suma de 500 galbeni și a lor procent de 1 Va % Pe lună, plus clausă penală de 200 galbeni ce are a lua in virtutea obligsțiunei hipotecară din 5 Mart 1874, înscrisă la No. 30 și investită cu formula esecutare sub No. 186, fără prejudețul cheltuelilor de urmărire și timbru. La 18 Iuniu 1876, prin îndeplinirea formalităților s-au adjudecat definitiv indicatele imobile asupra d-lui avocat Grigore Mititele cu preț de 801 galbeni, că acest preț ne depunăndusa de d-nul adjudecător in terminii prevăzuți de art. 551 procedura civilă, iar d-l Grigore Mititelu, prin petițiunea inregistrată la No. 5938, cerănd a se pune din nou in vânzare aratatele imobile. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din procedura civila. Tribunalul publcă revinderea indicatelor imobile pe comotul d-lui adjudecător Grigore Mititelu, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără, după lămurirea de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 51, din 7 Maiu 1876, sa se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III, la 29 a lunei Octomvrie, ziua Vineri 1876, vara si din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreunu dreptu de proprietate, usufruct, servitute, bine, privilegiu, hipotec, sau ori ce alt drept asupra bunurilor urmărite, ca înaintea adjudecațiunei să se arăta la Tribunal spre a'și arata petițiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurinduse că asupra acestor imobile, mai există următoarele sarcini: 100 galbeni din 25 April 1873 înscrisă la No. 165, împrumutați de la d-na M. Stroescu pe termin de 3 ani cu procent de 19% pe an, și 25 galbeni clausă penală, contractul din 27 Noumvrie, 1872, transcris un estract prin care M. Daraban au închiriat acest imobil d-lui Zagură pe 5 ani de la 23 April 1873, cu preț de 104 galbeni pe an, scăzinduse d nul Zagură pe d. Mantu cu căte 20 galbeni de fiecare căștiu, precum și procent de iVa °/o Pe lună a capitalului de 200 galbeni, ce au împrumutat tot pe 5 ani: 50 galbeni după obligația din 31 August 1873, înscrisă sub No. 315 pe termin de la 28 August 1873 pănă la 23 April 1874 fără procent cătră d-nul Iancu Poroineanu, iar la caz de neurmare la termin, va plăti penalitatea de 3 fr. pe fiecare zi, de la 23 April 1874, 350 galbeni după obligația din 9 Noemvrie anul 1873, înscrisă la No. 392, împrumutați de la Scărlat Pastia pe termin de un an, cu procent de I’aVe Pe lună și la caz de neurmare cu plata la terminare a plăti plus 1 la sută pe lună ca amendă. Secția a IV-a. No. 4851. D-nul Avram sin Haim, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 23 Octomvrie 1876, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furtu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. No. 4851. D-nul Ștrul sin David, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 23 Ocomvrie 1876, carele i O de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. No. 5378. D-l Nicu Ghica Tiron, cu dornic, necunoscut, se citează ca in ziua de 24 Octomvrie 1876, oarele 1O de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru inșălăciune, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală, No. 5319. D-nul Gh.Moraru, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 7 Octomvrie 1876, oarele 1O de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. No. 5319. D-nul T. Ciubotariu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 7 Octomvrie 1876, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală, No. 5319. D-nul C. Julescu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 7 Octomvrie 1876, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. No. 5319. D-nul C. Onea, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua da 7 Octomvrie 1876, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală, No. 5363. D-nul N. Presomschi, cu domiciliul necunoscut, se citează ca ic ziua de 23 Noemvrie 1876, oarele 10 de dimineață, să 86 presinte înaintea acestui Tribuna", spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru fals, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. Tribunalul județului Botoșani. No. 6766. Prin sentința acestui Tribunal No. 149, din 2 Septemvrie a. c. in virtutea art. 309 al. 2 și 60 al. ultim cod. penal, s’au condemnat pa Dumitru Murariu, cu domiciliul necunoscut, la închisoare corecționala pe timp de 15 zile, pentru furt de ovăs de pe moșia Curtești. Sentința estre supusă oposițiunei și apelului, conform art. 183, 195 și următori pr. penală. No. 2037. D-nul Alexandru Enacovici din Botoșani in terminul prescrie de art. 551 pr. civilă, nedepunănd prețul de 8000 galbeni cu care la terminul din 9 Noemvrie 1874, s’au adjudecat asupra sa moșia Cosugenii și Corceștii din plasa Mletinu, acest județ, proprietate a d-nei Elena Câlonescu și a d-lui Colonel V. Gherghel, urmărite de d-l Gheorghie Condrari pentru bani. Tribunalul in urmarea certrei d-lui avocat Iorgu Misihanescu procuratorele d-lor Elenco Dimitriu și Agripina Teodor, creditoare in zisele imobile, și in baza art. 553 pr. civilă, prin juraiul No... din 11 Septemvrie a. c., au pus in revindere aratatele imobila pe comptul d-lui cumpărător Alexandru Enacovici, imobile a căruia situațiiine publicate și in foaia oficială din Iași No. 109 din 9 Octomvrie 1874, este: moșia Costigenii și Corceștii situate in comuna Zlatinoaia, plasa Meletinul, județul Botoșani, pe care se află o casă cu 6 odăi, păreții de bărne acoperită cu șindilă, un grajdiu, un hambariu și o șură de scânduri, acoperită cu șindilă, o altă șură acoperită cu paie, o cuhne lăngă pădure o casă cu 3 odăi, acoperită cu șindilă, un grajdiu, un hambariu și o șură, acoperită cu șindilă, cu 20 pogoane vie lucrătoare, pădure mare și mică, 2 iazuri și 2 crășnae la șleah, megieșinduse pe 2 părți cu moșia Albeștii a d-nei Elena Bașotă și a d-lui Iorgu Cristeacu, pe de o parte cu moșia Mascatenii a d-lui Costache Miclescu, pe de o parte cu moșia Dracșanii a prințului Mihail Stourdza și pe de o parte cu moșia Stâneștii a def. Cristea. Se publică clar că concurenții ce vor fi de a cumpără sus aratata moșie, să se presinte cu garanții cerute de lege in cea intăi zi după espirarea terminului de 40 zile, socotit de la data foaei in sala de audiență a acestui Tribunal, vara 11 dimineață cănd urmează a se face adjudecare, asupra celui ce va da prețul mai mare. No. 2031. Dugheana din această urba sub No. 507, din strada mare, piața tărgul vechiu, compusă din 2 odăi și o șelițe, păreții de cărămidă acoperită cu șindilă, dedesupt având o pivniță cu mai multe hrube zidită, ce se întinde și pe locurile megieșite, in ogradă se află trei odăi, păreții de cărămidă, acoperită cu șindilă, și o reteradă de lemn, proprietate rămasă de la def. Panaite Theodor, și care la terminul de 25 August 1875 s’au adjudecat asupra d. Gheorghi Bejan cu suma de 882 galb., și d. cumpărător in terminul acordat de art. 551 pr. civ., neachitănd prețul, trib. motivat de cerirea d-lui avocat Grecinschi procuratorile d-nei Catinca Mărza, încuviințând revinderea imobilului, și la terminul de 28 Fevruarie a. c, publicat prin foaia cu No. 10 din 28 Ianuarie 1876, din cauză legală nu s’au putut efectua, după cerirea d-nei Elena Petrovanu creditoare urmăritore, inreg. la No. 5589, prin jurnalul cu No. 2586 pune din nou termin pentru revinderea zisului imobil, 40 zile libere de la data Ioaei, și dar se publică spre știința concurenților ce ar fi spre a se prezența la trib., in cea intăia zi după expirarea terminului de publicație, vara 12 dimineață, cu garanții suficiente, iar situațiunea și sarcinile acestui imobil sunt publicate prin foaia oficială No. 73 din 9 Ianuarie 1875. No. 2032. Dugheana din această urbă sub No. 504, din strada mare, piața tărgul vechiu, compusă din 2 odăi și o șeliță, păreții de cărămidă, acoperită cu șindilă, dedesupt având o pivniță zidită, in ogradă un hambar de scânduri vechiu, una retezată de lemn și o șeliță, o casă din această urbă desp. a 2-a sub No. 976, compusă din 4 odăi și o șală prin mijloc, părții de vălătuci, acoperită cu șindilă, in ogradă o cuhne, o reteradă, un grajdiu, șură și hambar, sub un acoperemânt de șindilă o pivniță sub casă zidită, altă șură pe furci, acoperită cu șindilă, locul caselor îngrădite cu zaplaz, proprietăți ramasă de la defunctul Panaite Theodor, și care la terminul de 25 August 1875, dugheana s’au fost adjudecat asupra d-nei Catinca Mărza cu 880 galb, iar casele cu preț de 330 galb., d-na cumpărătoare in terminul acordat de art. 551 pr. civ. neachitănd prețul, trib. motivat de cerirea creditorei urmăritoare d-nei Elena Petrovanu inreg.la No. 5589, prin jurnalul cu No. 2586 încuviințând revinderea imobililor pe copia cumpărătoarei Mărza, se publică spre știința concurenților terminul de 40 zile libere de la data foaei, spre a se presența la trib, in cea intăi zi după espirarea terminului de publicație, oara 12 dimineața, cu garanții suficiente spre a urma adjudecarea, iar situațiunea și sarcina acestor imobile sunt publicate prin foia oficială No. 73, din 9 Ianuarie 1875. Tribunalul județului Bacău. No. 15,126. Un han cu 3 odăi și beciu sub el, având alăturea și o dugheană compusă tot din 3 odăi, toate sub un acoperemănt de șindilă, in ograda hanului mai este o casă de bârne negata, o bucătărie, un grajdiu, șură și hambar, toate vechi și proaste. FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redactiunea si Administratiunea in localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. CALENDARUL SEPTAMANEI. Inserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Franeia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru :Curiera de Iași foaea oficială se fac la Havas, Laffite , Cune, 8 Place de la Bourse, Paris, Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugène Micoud, Constantinopoll 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. » » Codru „ „ «15 și 16 » » C ° P ° A » » »17 și 18 „ » „ Branișt. „ „ „ 19 și 20 » » Bahluiu „ „ „ 21, 22 și 23 „ » „ Cărligăt. " „ „ 24, 25 și 26 „ Din pl. Turia din 127 tineri inse. pe listă are a se lua 41 » „ Stavnic,, 172 „ „ „„„„„ 55 „ „ Codru „ 103 „ „ » nn » » 32 » » Oopou „ 69 „ „ » » » » » 22 » „ Branișt „ 83 „ ,, „ „ „ „ » 26 » » Bahlui n 222 „ H „ „ „ „ „ 72 » »Cărligăt.„ 154 n „ „ „ „ „ „ 49 stil vechiu. Stil nou.___^ ZIUA._____________PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechiu. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Septemvrie. Octomvrie. orem. ore m. Septemvrie. Octomvrie. ore. m. ore. m. 19 1 Duminică. Martirul Trofim. 6 12 5 47 23 5 Joi. Zemislirea Sf. loan Botez. 6 19 5 39 20 2 Luni. Marele Martir Eustatie. 6 15 15 45 24 6 Vineri. Martira Tecla. 6 21 5 38 21 3 Marți. _ Apostolul Codrat. 6 14 15 43 25 7 Sâmbătă. Cuvioasa Maică Eufrosina. 6 22 5 36 _____2_________________| Mercuri.__________Martirul Foca și Ioan._______________ 6 17 i 5 41_____26 8________Duminică.________| Adormirea Sf. loan Evang.________ 6 24 5 35