Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-07-01 / nr. 70

ANUL X ANITNCIUL PAG1NEI I-a. Avis părinților de familie. Subsemnații profesori s’au decis a pregăti in timpul vacanției, elevii corigenți de gimnasii la orice obiecte, precum și elevii care aspiră la burse pentru internatele Statului. Cursurile vor incepe la 7 Iulie. Informatiuni se pot lua de la oricare dintre asociați: Petru Rășcanu, G. Zaharia, Samson Bodnărescu, In. Dospinescu. (1293). PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 7668. Cu ocasiunea efectuărei esamenului de fine a anului școlar 1876—1877, la școala din comuna Brăești, plasa Cărligătura, d. loan Mocranski de profesiune fester, oferind 8 condicute spre a se distribui ca premii la elevii ce sau destins la studiu in acea școală, se publică spre generala cunoștință mulțumirea d-lui Mocranski, pentru oferirea ce a bine-voit a face in profitul incuragerei instrucțiune. Primăria comunei Cucuteni. No. 1009. Conform regularisirei d-lui judecător de pace al plasei Stavnicu, prin adresa No. 196, in ziua de 8 Iulie curent, in localul acestei Primării, urmează a se vinde o vacă, sechestrată de la d. Manoli Crăciun, spre îndestularea d-lui Franț Irușca cu o sumă bani, se publică spre cunoștința concurenților. Primăria comunei Pașcani. No. 2621. Tinerii: Casper Costachi, Grosu loan, și Grigoruțe loan, ce sunt înscriși in tabloul de recensiment al contigentului anului curent 1877 al acestei comuni și acum cu domiciliele necunoscute in România, sunt invitați ca in zilele de 2, 3, 4 și 5 a curentei luni Iulie, oarele 10 a. m. anul curent, să se prezinte înaintea consiliului de revizie ce are a se întruni la localul Sub-prefecturei acestei plăși cu reședința in Pașcani, spre a trage sorți și a fi examinați conform legei de recrutație, publicată in monitorul oficial No. 51 din anul exilat 1876, dacă vreunul din tinerii mai sus indicați vor cădea in coșuri de dispensă, vor depune sau nu persoană sau prin inputerniciți din părțile, actile de dispensă înaintea consiliului de revizie. Comisia desp. a Il-a din Iași. No. 1154. In baza titlului executoriu sub No. 98, a d-lui jude ocol. al 11-lea, se somează pe d. Stefan Gheorghiescu, cu domiciliul necunoscut, să plătească d-nei Elena Taigheri suma de 3 galb. cu procent, plus 3 franci cheltueli, in termenul prescris de lege, la neurmare se va aplica legea. PUBLICAȚII JUDECĂTORESCĂ. Tribunalul jud. Iași Secția a 111-a. No. 550. D-na Maria Borș, de profesiune liberă, domiciliată in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 282, a somat pe D-nu Teodor Drușcă, de profesiune agricultor, domiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile, se respundă suma de 14 galbeni, cu a lor procent legal, de la data reclamației 14 Mai 1876, pănă la achitare și 25 franci cheltueli prevăzute prin cartea de judecată No. 156, din 1876, plus 40 franci cheltueli procesuale, ce se reclamă in virtutea cărței de judecată a d-lui jude de pace ocolul V din Iași, sub No. 187, din 22 Iunie 1876 și investită cu formula executorie, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire. Fiindcă d-nn debitare in arătatul termin ce a expirat n’a plătit banii, car d-na creditoare prin petițiunea înregistrată la No. 3680, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului, care este o casă situată in orașul Iași desp. a 5-a, peste bariera Sahanaua, Tărgușorul Sahanaua, înscrisă la No. 59, construită de inele, acoperită cu stuh și compusă din o dugheană și 3 odăi, având in rândul acestei o altă casa înscrisă la No. 61, construită de vălătuci și Iașs, Vineri 1 Iulie 1877, No. 70 CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI PREȚUL ABONAMENTULUI. In Iași și districte. Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; —pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci. — Italia, Belgia, Elveția . — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame. Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Apare de trei ori pe săptămăna DUMINICA, MERCURI și VINERI. ANUNCIURI. Rândul sau locul sau 15 bani. Francia: Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite , C-ale, 8 i Place de la Bourse, Paris. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de Iași“ foaea oficială, se fac la D-na Eugéne Miroud, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografisi Nationals, acoperită cu stuh și compusă din o dugheană și o odae și in ogradă mai existănd incă o căsuță tot de vălătuci, acoperită cu stuh, compusă din 2 odăi, deosebit un beciu cu grădină și locul lor. Regieșindu-se pe de o parte cu imobilul D-lui Gavril Chiriac, ce-i zic și Ciobanul, iar pe de altă parte cu imobilul D-lui Mihalachi Chiriac. Pe acest temru și in baza art. 503 din procedură civilă, tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 5 a lunei Octomvrie, ziua Mercuri 1877, orele 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă, totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 551. D. Maior Teodor Petrovici, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 344, a somat pe D. Herșeu Știm, de profesiune libedomiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile, se respundă suma de 200 galbeni, cu a lor procent de la 1 Iulie 1876, până la numerătoare, plus cheltuelele de urmărire și plata de avocat, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de trib. Iași, secția a IlI-a a No. 67, din 19 Fevruarie 1873, și investită cu formula esecutorie. Fiindcă d. debitor in arătatul termin ce a espirat, n’a plătit banii, dar din creditare, prin petițiunea înregistrată la No. 4258, cerând a se pune ia urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă situată in orașul Iași, desp. a II-a, strada Nicolina, înscrisă la No. 49, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă, și compusă din 5 odăi, cu pivniță dedesupt, și un paravan de scânduri din dos, acoperit cu șindilă, având in ogradă o șură de scânduri și locul lor. Pe acest temeiu și in basa art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege la 5 a lunei Octomv. ziua Mercuri 1877, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre ași arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. NOTIFICAȚIE. No. 92. Subsemnatul Stamatachi Hăncu, proprietar din Iași, desp. NI, strada Socola, vezând hotărirea sub No. 242 din 9 Decem. 1876, dată de Curtea Apelativă din Iași, prin care comersanta Țipra Clar, preda defuncților ei părinți Solomon Leiba și Estera fiica lui Haim Herș, i s’au respins apelul făcut contra sentinței trib. Iași, secția III, de care incuviințăndu-se numai neindeplinirea formalității notificării prescrisă de art. 398 pr. c., i s’au respins toate celelalte puncte de oposițiune asupra ventérei feredeului cu locul lui, cu stabilimentele și toate incujurătoarele încăperi de pe el, situate in Iași desp. IV, parte din averea ce Estera Samoil Lazar și Meir Leiba sin Haim Herș, le-au rămas moștenire de la defunctul lor moș Nahman Perilis Botoșineanu, și care vânzare urma a se evitua spre satisfacerea mea, cu suma de 542 galbeni capital, plus procentele pănă la numerotoare cu care’mi datoresc menționații moștenitori ai Botoșineanului, după creanța din 1849 Fevruarie 4, întărită de autoritățile competente, liquidat in vremea de joasa vornicie de aprozi, și la 1874 investită cu formula esecutarie sub No. 152, conform dat disposițiunilor menționatului articol 398 pr. c., comunicaiilor defuncților Solomon Leiba și Estera soția sa, numiți, Liba măritată, Șloim comerciant și Altar Leiba industriaș, amândoi cu domiciliurile necunoscute, cărora le comunic precum s’au zis copie întocmai de pe menționata creanță și hotărirea Curței Apelative, și i a visez pe numiții Liba și Abăr, ca după 8 zile libere de la publicarea notificației de față, voi proceda la vânzarea menționatului feredeu, potrivit prescripțiunei legei, și ia neajuns vor nimmări și vinde și cealaltă avere cuprinsă in actele indicate prin definitiva hotăririi cu No. 2136 din 1848, câștigată de menționații lor părinți și moși, Solomon Leiba și soția sa Estera, Samoil Lazar și Meir Leiba sin Haim Herș. 1877, Ghenar 28. Stamatachi Hăncu. Noi Carol I Cu mila lui Dumnezeu și voința națională Domn al Romanilor. La toți de față și viitori sanatate. Dăm putere și ordonăm agenților administrativi și judecătorești, să esecuteze acest titlu executoriu, procurorilor să stăruiască pentru a lui aducere la îndeplinire, și spre credință s’a subsemnat de noi magistrații trib. permanent al județului Iași, secția III, sub-scriși: Teodoreanu, Fantast, grefier Urzică. (L. S.) Astăzi anul 1874, luna Iuliu in 13 zile, s’a dat acest act de expedițiune esecutorie, D. C. Turculeț, grefier Urzică (L. S.). Sinet, prin care fos iscăliții Solomon Leiba, Estera fiica lui Haim Herș Perilis, Samoil Lazur sin Haim Herș și Meier Leiba sin Haim Herș, Perilis, încredințăm cum că am împrumutat 542, galbeni blând, pentru a noastră trebuință de la d-lui d. neguțător Avram Leibilis, pe care bani nă in datorim ai plăti cu a lor legiuită dobănd, negreșit sa vada de 5 luni de zile, de astăzi fără prelungire de o zi macar, ori și cui s’ar înfățișa cu acest al nostru sunet, pentru care spre credință urmează a noastre iscălituri, și spre a avea tărie acest sunet prin deosebită jalbă am rugat pe judecătoria de Iași secția IT, a’l încredința după forme, 1849, Favruarie 4. (Iscăliți:) Solomon Leiba, Estera fiica lui Haim Herș, Samoil Lazur sin Haim Herș, Meir Leila sin Haim Herș, urmează in dialectul evreesc adeverirea rabinului nației lor. (L. S.). Poliția capitalei însemnații prin acest sunet viind față in presustiia poliției atăt slovesnei căt și prin jalbă au aratat că sunt adevărate ale lor iscălituri, deci pe un așa temein numai puțin și după încredințarea rabinului nației evreești cuprinse aicea, să adeverește. Șef poliției, I. Pruncu (Vornic), șef Cerchez, Masa I, No. 22,1849 Fevruar 8. (S. S.). Judecătoria ținutului Iași secția II. In privirea că dătătorii acestui sinet s’au înfățoșat in presustine de s’au adeverit a lor iscălituri, apoi pa temeiul incredințărei rabinului nații evreești și a poliției capitalei, a mulțumirei ce au aratat imprumutătorul in presustine că să mulțămește acreditarisi sinetul precum să găsește, să incredințază de cătră judecătorie după forma cuvenită, numai in căt privește adevăratele lor iscălituri, potrivit cererei, ce și prin osebită jalbă au făcut intru aceasta. (Iscăliți,) N. Casu, C. Chirilovici, Șerban Arhip, pentru D. D. Haciu, șef D. Rudachevici, No. 73, 1849, Fevruarie 25, (L. S.). Toată suma atăt in căpițe căt și in dobânzi ce’n acest sunet am a lua de la insemnații clironomia lui Nahman Perilis, am primit’o de la d. Comisu Neculăi Proca și dlui primind acest sinet neprihănit este in drept de a scoate banii cuprinși din averea datornicilor iscăliți. 1850, April 1. Iscălit jidovește, Avram Leibilis. 30 galbeni sunt plătiți din sunetul acesta, 100 galbeni sunt cu sunetul lui Iosep Grosman a să da din sunetul acesta d. pitar Dimitriu, acest vechil intorcauda’l proprietarului creditor jidovului Avram Leibilis, adeveret pe lângă aceasta că și însemnarea de mai sus fiind pentru acea singură știință, remăne pentru mine ca răsuflată. N. Proca comis. Banii cuprinși la vecselul acesta cu dobânda lor, i’am primit deplin de la d. infățoșătorul ar rămăne indreptatea mea de ai trage de la datornicii d-lui, iscălit jidovește. Trecerea acestui vecsel cătră infățoșător de cătră d. jupănu Avram Leibuș este și cu învoirea noastră. 1851, Septemvrie 21. Samoil Lazur, Solomon Leiba, Meir Leiba Perilis. România. Curtea de Apel din Iași secția II No. 242, președința D-lui I. Antoniu, membri presenți D. I. Fotea, supleant D. G. Dimachi, ministerial public representat prin D. membru Al. Teodoreanu, fiind ocupați procurorii la Parchet, Țipra Clar domiciliată in Iași, pe de o parte prin petițiunea din 16 Iunie, acest an, înregistrată la No. 277, in alăturare cu actul de paupertate eliberat de Primăria acestei urbe Iași sub No. 4751, din 1878 și Stamatachi Hăncu, domiciliat tot in Iași, pe de alta prin perțiunea din 18 acelei luni, înregistrată la No. 2503, a apelat contra sentinței tribunalului de Iași, secția a 3-a No. 60, din 18 Mai anul curent, dată in procesul dintre muniții, pentru urmărirea unui imobil, prin al căruia dispozitiv otărăște, admite oposițiunea D-nei Țipra Clar, și anulează lucrările de urmărire amână vânzarea, astăzi fiind ziua însemnată pentru cercetarea acestui proces, s’au înfățoșat Țipra Olar, însoțită de avocatul Cesar Cătănescu, și Hăncu de avocatul Enachi Negruți, după ce s’au cetit lucrările din dosar, avocatul Cătănescu, a rădicat escepțiunea de tardivitatea apelului, susținând că actul de paupertate nu s’a depus de Hăncu odată cu apelul, ci peste terminul de o lună, cerut de lege, că deși apelul a intrat in termin iasă a fost respins de D. Prim-președinte, nefiind însoțit de taxa timbrului sau actul de paupertate, s’a ascultat avocatul Negruți in combaterile sale și pe representantul ministeriului public, care s’a referit la apreciarea Curții. Curtea având in privire că depunerea taxei de apel fiind o disposiție fiscală, care nu este creată in favoarea părților și intrucăt legea nu prescrie lipsa ei, nulitatea apelului art. 375, alin. 3 pr. civilă, prin urmare escepțiunea cară să fie respinsă, in vederea acestora respinge escepțiunea rădicată, in urmă s’a ascultat avocatul Cătănescu, in desvoltarea și susținerea apelului clientei sale și in combaterea apelului părții adversă, cerând - i să admite martori cu care să dovedească că notificațiunea cesiunei nu este serioasă, nefiind subscrisă cesiunea de subscriitorul obligațiunei, in virtutea căria clienta sa este urmărită, iar in caz de a nu să admite aceasta, atunci să jure partea adversă de la cine a cumpărat creanța și căt a numărat pe ea, s’a ascultat avocatul Negruți in combaterile sale, care a inchtat a să primi apelul clientelui seu și a se respinge apelul părței adversă, representantul ministerului public s’a referit la apreciarea Curții. Complectul disbătănd și văzând sentința pronunțată de trib, de intăis instanță, in audiența de la 18 Mai 1876, văzând ambele apeluri declarate contra acestei sentință, considerând că să dovedește un fapt că esecuțiunea contra moștenitorilor Esterni fiica lui Haim Herș și soțul ei Solomon Leib, a început in urma morții lui Solomon Leiba debitorul condamnat, că in așa ipoteză din conbinațiunea art. 398 pr. civilă, cu art. 780 codul civil, resultă că titlurile esecutorse contra defunctului nu pot fi pusă iu esecutare mai înainte de a espira terminul de 8 zile, comutat din ziua notificațiunei titlului ce urmează a se face moștenitorilor, conform art. 74 pr. civilă, că comandamentul nefiind un act de esecuțiune, tot ce se poate zice, este că el poate să fie unit in acelaș act care notifică moștenitorilor titlul executoriu, dar in nici un caz nu să poate susținea că formalitatea notificării este superfliu atuncea cănd s’a făcut comandamentul, căci cea de’ntăi are de scop a face ca efectele să nu fie surprins in proviste prin un act de esecuțiune real, care poate să afecte bunurile sale însuși, pe cănd cea a doua nu tinde la altceva decât de a pune in întârziere pe debitor, că prin urmare nu este vorba in specie de a se ști dacă formalitatea notificării poate fi îndeplinită cu alte acte echivalente, ci de a se ști dacă notificarea este superfliu, atuncea cănd s’a făcut comandamentul, că cestiunea pusă astfel, soluțiunea reiesă învederat din chiar combinarea acestor doua texte, art. 398 și 496 pr. civilă, căci admițând că observarea formalității comandamentului exclude sau face inutilă formalitatea notificării, să abroagă in mod tacit, art. 398, in totdeauna cănd este vorba de o urmărire mobiliară, că această interpretare nefiind posibilă cată să admitem că art. 398, put in capitulul despre esecuțiune in general să aplicămn toate cozurile, prin urmare și atuncea cănd este vorba de urmărire imobiliară, ca și cănd e vorba de urmărire mobiliară, că procedură dar observată in specie, fiind vicioasă ea anulează esecutarea art. 398 și 735 pr. civilă. Asupra apelului Tipru Clar, considerând că titlul in puterea căruia să face esecutarea este pe numele infațasitorului, că proprietatea in așa caz transmițând prin simpla remitere a titlului este fără interes a se discuta dacă notificarea cesiunei este regulată și care sunt consecințele lipsei notificării, că admițând chiar că proprietatea titlului nu se putea trece decât prin cesie și că prin urmare debitorile cedat poate opune cesionarului ori ce escepție, pe căt timp nu i s’a făcut notificațiunea, totuși in specie să constată că această creanță a fost liquidată prin foasta Vornicie de aprozi, și debitorul cedat n’a opus cum că ar fi stinsă prin plată, că prin urmare proba cu marturi invocată pentru a dovedi liberațiunea, pare mai mult o străgănire pe cătă vreme nu s’a afirmat că plata ar fi făcută posterior minte vichiezei Vorniciei de aprozi, prin care s’a liguidat creanța, că tot de asemenea pare un mijloc de șicană jurământul diferit cesionarului asupra punctului de a să ști ce anume sumă a numărat ca preța cesiunei nefiind vorbă in specie de un drept litigios art. 1402 c. c., pentru aceste cuvinte Curtea in unire cu representantul ministeriului public decide, respinga ambele apeluri și întărește sentința trib., această decisiune este definitivă supusă insă revizuirea a semănat art. 288 și urm. pr. c., și recursului in casațiunei asemanat art. 44, și 46 din legea Curței de Casațiune, cetit. A. Livescu. ROMANIA Grefa Curței de Apel din Iași, secția II, copia presentă fiind conformă cu originalul, să adeverește : (isc.) grefier, Buzăscu. (S. S.) No. 52, 1877, Ghenar 10, conformă cu originalul ei la Stamatachi Hăncu. Prin sub-semnatul conform art. 47 reg. port. Portărel Curței, A. Vangeli. Tribunalul județului Botoșani. No. 1387. După decisiunea Curții de Apel din Iași No. 79, suspendăndu-se vânzarea moșia Silișcanii proprietatea d-lui Gheorghe Apostol, urmărită de d. Ione Barbi pe timp de 3 luni, socotite ca grație pănă cel intăi Gh. Apostol se va închipui cu suma de 1500 galb. cu procente legale ce datorește d-lui Burchi, după convențiunea ipothcară No. 471 și 300 galb. clausă penală prevăzută prin acea convențiune, și fiind-că acel termin au expirat și d. Apostol n’au urmat cu banii ce datorește. Tribunalul motivat de cererea d-lui Iono Burchi creditorele urmăritor, inreg. la No. 6200 prin jurnalul No. 2443, ordonă din nou vânzarea sus zisei moșii, a căria situațiune publicată prin Curierul de Iași No. 134 din 10 Decembrie 1876, este parte din moșia Silișcanii proprietate a d-lui Gh. Apostol situată in plasa Ștefănești acest județ, foasta proprietate a fraților Costescu, pe care moșia se află 1 casă păreți da vălătuci, 1 hambar de scânduri, o șură 1 grajd de mele 1 casă tot da vălătuci, pentru spicula crășmii acoperită cu stuh, 1 iaz paste Bișeu, megieșindu-se la margine despre răsărit cu partea tot din Silișcanii a d-nei Maria Manole născută Stărcia, partea despre apus tot cu Silișcanii a casei def. Gh. Negrescu, despre miază-zi cu moșia Cosmănești, proprietatea fraților Stărcia și capătul despre miază noapte cu moșia Movila Ruptă, proprietatea d-lui I. Ventura și cu Lehneștii Preotului Vasile Tomovici. Pentru care dată se publică spre cunoștința concurenților ce ar vroi să cumpere zisa moșia, ca să se presinte in camera acestui trib, in ziua de 23 August 1877, cănd urmiază a se face vânzarea asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantagios. Tot odată se semiară pe toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu sau ipotecă, ca să se adreseze cu cererile d-lor la acest trib, in terminul cerut de lege, căci in urma nu li se vor considera. Tribunalul jud. Bacău. No. 10,729. O părecha case cu atenansele și locul lor, situate in comuna urbană Tărgul-Ocnei sub No. 361, strada din dosul primăriei, jud. Bacău plasa Trotușu, in megiește la o parte cu imobilul d-lat Iancu Niculau și la altă cu a d-lui Iorgu Cigole, proprietate a d-lui Filip Apostol, de profesiune comerciant, domiciliat in acea comună. După jurnalul trib. No. 1999, urmând a se vinde silnic după documente și stăpânirea de față, spre îndestularea d-nei Anstița Sa care fără profesiune, domiciliată in comuna Bacău, cu suma de 1200 lei noi și a lor procente, in puterea actului de ipotecă sub No. 98 din 1874, investită cu formula esecutorie, și regulăndu-se pentru acest finat a se ține licitație in localul ședințelor acestui tribunal, in ziua de 6 Octomvrie 1877, oarele 12 dim. adică după 3 luni de la publicarea in jurnalul oficial Curierul de Iași, conform art. 510 pr. civ., se face cunoscut concurenților, care să vor conforma art. 542 aceiași procedură. Tot odată se somiază pa toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă, sau ori ce alt drept asupra imobilelor urmărite, ca mai înainte de adjudecare, să se presinte la tribunal spre ași arăta pretențiunile lor, căci in urmă nu li se vor mai ține la samă. Corpul Portăreilor Trib. Iași, No. 553. Conform jurnalului trib. Iași secția a IlI-a, No. 2429, urmând a se vinde licitativ 1 obligație bipotecară (contract de antrepriză) pe suma de 42 galb. din 26 Mai 1875, subscrisă de Rifca Vadana și Teița Beiculeanu și Surasin Iosub, legalisată de trib. Iași secția a II-a No. 284 din 1875 și investită cu formula esecutorie No. 173 din 1877, urmărită de la Peisih sin Herși Ciupariu și soția sa Alta, in pretenția d-lui Rodrig Mano, se publică spre știința generală,, că vânzarea se va efectua in ziua de 11 Iulie a. c., oara 12 din zi, și concurenții ce CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Boar. Stil vechin. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Iunie. Iulie. ore. m. ore. m Iunie. Iulie. ore. m. ore. m. 26 8 Duminică. Cuv. păr David din Tesalonic. 4 26 7 44 30 12 Joi. Adunarea celor 12 apostoli. 4 27 7 43 27 9 Luni. Cuv. păr. Samson 4 27 7 44 1 Iulie 13 Vineri. S. S. Cosma și Damian. 4 27 7 43 28 10 Marți. Aduc. Relig. sf. Kiru și Ioan. 4 27 7 44 2 14 Sâmbătă. Punerea vestmini maicei Domnului. 4 28 7 42 29 11_______Mercuri. () S. S. apost. Petru și Pavel. 4 27 7 43___________________15______Duminică._________Sf. Mart. Iacint.______________________4 29 7 41