Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-08-05 / nr. 85

ANUL X. Iassi, Vineri 5 August 1077. No. 85. CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. CALENDARUL SEPTAMANEI:_____________________________________________ Stil vechia. Stil nou. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Bes. Soar. Ap. Soar. Stil vechia sta non-________7* l O k. PATRONUL ZILEI.__________Ref. Soar. Ap. Soar. August. r ====== ore m. ore. m August. August. ore. m. ore. m. 31 13 Duminică. Sf. și drept Eudochim (los. p. sf. Măriei) 4 58 7 9 4 16 Joi. S. S. 7 coconi din EfeB. 5 57 2 1 Aug. 13 Luni. Scoaterea sf. Cruci și sf. 7 Macavei. 5 17 8 5 17 \mm. ?|\TMarti ^usigtuu 5 6 7 — 2 14 Marti. Aduc. relog. sf. arhidiacon Stefan. 5 27 8 6 18 Sâmbătă. (*1*) Transfig. D-lui (Schimb, la fața.) 5 7 7 59 3 15 Mercuri. | Cuv. păr. Inachie, Dalmatiu și Faust. 5 3____7 4________7 1 °_______Duminica.________Sf. Ierom. Domețiu.________________________8757 PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portal 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 9073. Conform adresei d-lui DirecStatul present format conform instrucțiunilor de recensiment No. 11.337, sau făcut in 6 exemplare identice, din care unul pentru Ministeriul Finanțelor, altul pentru arhiva serviciului de constatare al județului, și din cele alte câte unul se va trimete redacției fonei oficiale „Curierul de Iași“ și Prefecture! poliției, spre publicare conform art. 5 din instrucțiunile recensimentului, precum și casieriei generale și primăriei de Iași, spre a se ave in privire de membrii comisiunilor de recensiment la operațiunile ce au a face. Dresat astăzi 1877, luna August in 4 zile. Șef controlor al județului Iași. Aristomen N. Fondutor general al Telegrafiei și Poștelor, No. 11742, la 11 August curent, urmănd a se ține licitațiune la această Prefectură, pentru darea in antreprisă a concedurei cursei Iași- Vaslui, se publică aceasta spre cunoștința generală. Prefectura Poliției Iași, No. 6031. D. Iancu Herși Lever, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp.a Iila, este necesitate a se cunoaște mai întâi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până la termen de 40 zile de la data fonei. No. 6064, D. Herșcu Rabinschi, cerând a se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a IlI-a, strada Sărăriea la No. 47, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, sau tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta să publică și sunt fugite toate autoritățele respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 6137. D. Michel Rosenblum, cerând a i se da autorizațina pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă cu bucătărie in acest oraș, desp. a IV-a, strada Sf. Vineri la No. 5, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițieneață pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5995. D. Dimitrie Gheorghiu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și bucătărie in acest oraș, desp. a II-a, strada Socola, No. 85, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte vini sau crimi, sau pui sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crini, aceasta se publică și 3int rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre o asemenea categories cu fanei cuncsCUT &COStUI OfICIU jjână in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6037. D. Theodor Hoisescu, cerând autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a III-a, căsa No. 2, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras in sintea trib, pentru delicte de vini sau crai, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul citut in asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 6108. D. Zeiîc Poper, cerând a i se da autorizația pentu deschidea unui stabiliment de crâșmă și bcătărie in acest oraș, desp. a 11-a, strada halatul, casa No. 99, câte mai intăi necesate a se ști dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea file. pentru delicte de vini sau crimi, sau ps sub privigherea polițienească pentru delite de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pa numitul căzut vire una din aceste categorii, se facă cunosuit acestui oficiu pănă la termen de 40 zilele la data Ionei. No. 6024. D. Berci Feder, cerând a i se da autorizație pentru eschiderea unui stabiliment de crâșmă și lomtă in acest oraș, desp. a IV-a, este necesitte a se cunoaște mai intăi dacă numitul î este căzut in vreo cauză corecționala, in tras inaintea trib. pentru delicte de vizeau crimi, sau pus sub privigherea polițienescă pentru delicte de vini sau crimi, aceastse publică și sunt rugata toate autoritățili respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, i facă cunoscut acestui oficiu pănă in termn de 40 zile de la data foaei. No. 6065. D. David Soldinberg, cerând a i se da autorizație pentr deschiderea unui stabiliment de crășmăn acest oraș, desp. a 111-a, strada Română,asa No. 17, este necesitate a sa cunoașteiai intăi dacă numitul nu este căzut in vro cauză corecționala, tras inaintea trib. psin delicte de vini sau crimi, sau pus subvigherea polițienească pentru delicte de vii sau crimi, se publică aceasta și sunt rugat toate autoritățile respective, că dacă ii cunoaște pe numitul căzut nn vre o asemea categorie, se facă cunoscut acestui om pănă in termen de 40 zile de la data iei. No. 6079. D. Ali Ecștsin, cerând a i se da autorizație prin deschiderea unui stabiliment de crășt in acest oraș, despărțiria liu, strada curari, este necesitate s a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut ia vreo crcă corecționala, tras inaintea trib. pantil delicte de vini sau ■ crimi, sau pus sub vngherea polițienească, i pentru delicte, vini crimi, aceasta se publică și sunt rogat toate autoritățile respective, că dacă cunoaște pe numitul 1 căzut in vro o asesdea cauză, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6035. D. Șmil Moise Iliescu, cerând a i se autorizația pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă cu bucătărie in acest oraș desp. IV-a, este nesitate a se ști mai intăi, dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritare respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea cauză, să facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 40 zile de la data fonei. No. 6047. D. Moise Gold, cerând a i se da autoritare pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, strada Sturzoae, casa No. 3, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib. pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data foaei. No. 6103. D. Petru Alecsa, cerând a i sa da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și băcălie, in acest oraș, desp. a IV-a, strada Sf. Vineri, casa No. 63, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6105. D. Leiba sin Moscu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, despărțirea I-iu, strada Garei, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6006. D. Isac Vainștain, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă cu bucătărie in acest oraș, desp. a IV-a, strada Sf. Vineri, casa No. 39, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, sa publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 6106. D. Moise sin Aron, cerând a i se da autorizația pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, despliu, este necesitate a se ști mai intăiu dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească, pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă ar cunoaște pa numitul căzut nu vre o asemenea cauză, să facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6017. D. Haim Herș Bronștein, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, despliu, este necesitate a se cunoaște dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească, pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate auoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, să facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6167. D. Șmil Ghinsberg, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, despa Ilia, este necesar a se ști dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vra una din a casta categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fetei. No. 6859. D. Mendel Chirsin Haut, cerfind a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6038. D. Haim Josep Horn, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IlI-a, strada Universităței No. 30, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte da vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nn vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6117. D. Josep Grimberg, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IlI-a, strada Rusască, la No. 8, este necesitate a se ști mai intăi, dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sant rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, sa facă cunoscut acestui oficiu in termin de 40 zile de la data Ionei. No. 6143. D. Froim Spaner, cerând a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și bucătărie in acest oraș, desp. a II-a, strada Palatului, casa No. 83, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib. pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească in caz de recidivă delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 6187. D. Iancu sin Mihai, cerănd a i se da autorzația pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. Ili a, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru cazuri de delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut iu vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6044. D. Ițic Moise Vainberg, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă și bucătărie, in acest oraș, despărțirea a II-a, strada Palatului, la No. 153, este necesitate a se ști dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sânt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii se facă cunoscut acestui oficiu in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 6043. D. Leizer Spaer, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a V-a, strada Movilă, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, sa facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile da la data tonei. No. 6198. D. Starnberg David, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III-a, strada Podu Vechi, No. 124, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de, vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vin sau crimi aceasta se publică și sunt rugate toate an. Numirea circonscripțiilor, a despărțirilor din care se compun și a secțiunilor fiecărei dispărțiri. CIRCONSCRIPȚIA I. Dispărțirile I și II. Dispărțirea I. Secțiunea I. Secțiunea II. Secțiunea III. Secțiunea IV. Secțiunea V. Secțiunea VI. Dispărțirea II-a Secțiunea I. Secțiunea II. Secțiunea III. Secțiunea IV. Secțiunea V. Secțiunea VI. CIRCONSCRIPȚIA II. Dispărțirea III. Secțiunea I. Secțiunea II. Secțiunea 111. Secțiunea IV. Secțiunea V. Secțiunea VI. CIRCONSCRIPȚIA III. Dispărțirile IV și V Dispărțirea IV. Secțiunea 1. STAT De ordinea zilelor fixate in care comisiunele comunale au a (opera in căte și trele circonscripțiunele in care sau divisat orașul Iași) recensimentul patern abililor și a taxei de 5 % din salare, formut din nou, conform telegramei D-lui Ministru Financelor No. 20.056. Apare <te trei ori pe septămmănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul Rau locul sau 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de Iași” foaea oficială se fac la Havas, Laffire & Cune, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de lași“ foaea oficială, se fac la D-nu Eugène Micoud, Constantinopol, 2 rue de la Basque Ottoman 2. Exemplarul 80 bani.