Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-11-25 / nr. 128

ANUL X SOCIETATEA de BINEFACERE pentru ostașii răniți. APEI. Pentru ușurarea suferinților ostașilor răniți Comitetul acestei Societăți a decis a se aranja o Tombola. Aducând aceasta la cunoștința onor. public, Comitetul face un călduros apel la patrioticele sentimente despre care publicul romăn totdeauna a dat cele mai mari dovezi, rugăndul ca se încurajeze și de astă dată opera ce voim a întreprinde. Drept aceia, rugăm pe oricine ar voi a veni un ajutor pentru îmbogățirea acestei tombole cu jucării de copii și cu orice fel de alte obiecte, să bine-voească a le îndrepta la D-nele Maria C. Casimir strada mare, otelul Hilaire casele d-lui C. P. Constantiniu ; Betthy Meyerhoffer strada mare ; Elena Gr. Suteo str. Sf. Atanasie, casele D-nei Bassereau și Elena Michail Sutao strada Carp. Strângerea obiectelor pentru această tombolă va dura până la 20 Decemvrie viitor, anul curent. Comitetul. ANUNCIUL PAGINEI I-a. Hp numi ri Moșia Dămăcudl CIlUdi. genii sau Rădiul cu Sasova și Tufeștii de gios de la județul Vasluiul, se dă in arendă pe c’’nci ani de Ia 23 April 1878, sau de Ia 23 Aprilie 1879; doritorii vor binevoia Be adresa la d-nu M. Mircea avocat str. Seulescu pentru a se înțelege de preț și condiții. Se poate da și in parte adecă : Sasova de o parte și Dămăcușenii cu Tufeștii de altă parte. Pat«] 114* Sub semnata Ecaterina AX Oi U.U.I* secu c. Măvrodi, anonsez vcă in zioa de 21 Noemvrie, mi s’au perdut din casa mea, obligațiunea pe suma de 350 * galbeni, ce am împrumutat d-lui Maior Vasile Baldovici, cu a doua ipotecă in casele sale din acest oraș, desp. I-iu, înscrisă in condica de inscripțiuni a trib. Iași, secția a IlI-a, la No. 311 din 17 August 1876, terminal acestui imprumut s’au făcut pe timp de un an, cu incepere de la 1 Iulie 1876, și pănă la 1 Iulie 1877, rog pe găsitorul acestei obligațiuni a m’o aduce la domiciliul meu, desp. a IV-a, strada Ghica-Vodă, No. 4, de unde va primi o bună recompensă, ear la caz de a nu m’o preda mie, acel care au găsito nu se va pute servi de ea și se va considera de oricine ca o hârtie albă și de nul efect. 1877, Noemvrie in 23 zile, Ecaterina Alecu C. Mavrodi. PARTEA OFICIALA PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura județului Roman.  No. 10914. Spre a se putea libera cuvenita autorisație d-lui Leiba Davidovici, de a avea deschis stabiliment de crâșmă la casa No. 40, coloarea de galbăn, din acest oraș,este necesitate a se ști dacă numitul nu au căzut in vreuna din categoriile prohibitive, prevăzute in regulamentul crâșmelor, sunt rugate dar toate autoritățile a denunța acestei Prefecturi, in termen de una lună de la data Ioaei, dacă cunoaște pe numitul căzut in vre una din categoriile prohibite, prevăzute in citatul regulament. No. 10764. Pe teritorul comunei Cordunul, din plasa Moldova, acest județ, s’au pripășit una vacă, in păr plavae galbănă, coarnele țapoșe latine, cornul stăng inserat cu literile L. M. și cu pișcătură la urechea stăngă, fiind a fara, se publică spre cunoștința proprietarului, care in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la Primăria citatei comuni, pentru a-și primi vaca, in caz contrar se va vinde in folosul comunei. No. 10835. Pe teritorul comunei Crăeștii, din plasa Fundul, acest județ, in ziua de 3 si a carenței, s’au pripășit una vacă, la păr > Iassi, Vineri 25 Noemvrie 1877. PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte." Pe un an 12 lei noi, plus portal 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portal 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 Inni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase Inni 22 franci. tnserțiuni și reclame. Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde, gălbăe porumbă, coarnele țapoșe înainte, se publică aceasta spre cunoștința proprietarului, care in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la Primăria citatei comuni, pentru a o primi, căci la din contra se va vinde licitativ in folosul comunei. Prefectura județului Fălciu. No. 10528. Pe teritorul comunei Bohotin, din plasa Podoleni, acest județ, s’au găsit de pripas 2 mănzați, unul la păr porumb, coarnele in sus, pișcătură la urechea stângă dedesupt, și unul la păr plavan, coarnele in sus, furculiță la urechea dreaptă dedesupt, se publică spre înștiințarea proprietarului care ia termenul pretins de legea poliției rurale, să se prezinte cu dovezi in regulă la Primăria menționatei comuni spre a’i primi, căci in caz contrar se vor vinde licitativ. Casieria generală a județului Iași. No. 5718. La 8 a viitoarei luni Dechemvrie, urmând a se vinde licitativ 100 stoguri fân clădite in 4 girezi, sechestrate pe moșia Costulenii și Prisacanii, spre îndestularea Statului, cu suma ce arendașul acei moșii datorește din căștiuri, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii, care va fi deschisă de la 1—4 oare, și cu condițiunele care la ziua termenului se vor pune in vederea concurenților, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta, doritorii insă care ar vroi să fie cunoștință despre cualitatea fânului, in lăuntrul termenului se pot edresa la Primarele comunei Prisacani, cărue i s’a dat instrucțiuni in asemenea. No. 5774. La 8 a viitoarei luni Dechemvrie, urmând a se vinde licitativ 200 vedre vin, aflătoare la viea M-rei Neamț, din podgoria Tomeștii, averea d-lui N. Vlaicu, sechestrată spre îndestularea Statului cu suma ce datorește din arenda moșiei Costulenii și Prisacanii, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu, dar adjudecam se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta. Primăriul Municipiului Iași, No. 11122. Urmând a se da in antreprisă construirea din nou cu șindilă a acoperemăntului Bisericei cu patronul Sfinții împărați Constantin și Elena, după divizul format de d. Arhitect comunal. Se deschide concurență Duminică in 4 Dechemvrrie viitor, parele 12 meridiane. Doritorii de a lua in antrepriză construirea zidului acoperemănt, sunt invitați a se presenta in camera acestui oficiu, in ziua termenului mai sus fixat, însoțiți de garanția prescrisă de condițiuni, spre a se procede la licitație. Biuroul III. Primăria comunei Băiceni, jud. Iași. No. 2390. Fiindcă la 20 a curentei, nu s’a ivit concurenți la licitaria accesului băuturilor spirtuase ce s’ar introduce in catunele Dodești și Săcărești din această comună, pentru consumațiune in anul viitor 1878, se publică din nou termen la 18 Dechemvrie viitor anul curent, când d-nii amatorii sunt invitați a sa presenta cu garanții solvabile spre a concura, in camera acestui oficiu, iar peste 8 zile la supralicitare in camera onor. Comitet Permanent județan. Primăria comunei Buimăceni, județul Botoșani. No. 842. Se publică conform legei poliției rurale, ivirea păgubașului unei ape, la păr murgă deschisă, coama, coada negre, stricată de șe și ham la spate și pept, o pată albă la piciorul stâng dinainte și verme la spate, remasă după inculpatul V. Gh. Neamțu, proprietarul se va presenta la acest post, in termenul prescris de art. 49 din legea poliției rurale, cu dovezi in regulă spre a o primi. Primăria urbei Neamț. No. 3856. Pentru darea in antrepriză a venitului taxei de la catarit, pe timp de 3 ani, începător da la 1 Martie 1878, regulânduse nou termen de licitație la 9 a viitoarei luni Dechemvrie, anul curent, d-nii concurenți sunt poftiți a se prezenta in camera acestei Primării in aratata zi, întovărășiți de garanțiile cuvenite, cănd avea se ținea licitația. Primăria comunei Tomești. No. 2917. D. Vasile Dimitriu, locuitor din această comună, in vara anului curent, au vândut la iarmarocul de la Movilă din Iași o vacă, la păr galbănă, coarnele greblișe, inserată la cornul drept cu literile V. D., și la 10 Noemvrie curent, venind vaca acasă la d-lui, și necunoscănd persoana căruia a văndut’o, au adu go la obor, și fiindcă in termenul prevăzut de art. 29 din legea poliției rurale, nu s’a reclamat de proprietarul ei, in baza art. 45 din acea lege, s’au declarat de pripas, se publică clar aflarea păgubașului in termenul legal. Comisia desp. a 111-a din Iași. No. 6316. In ziua de 5 Dechemvrie viitor, urmând a se vinde licitativ in piața Primăriei locale, obiectele sechestrate de la d. lancu Anghelichi, in pretențiunea d-lui Gh. Berescu, se publică aceasta spre deșteptarea concurenților. No. 6344. In ziua de 29 a curentei, de agentul acestui oficiu, urmează a se vinde licitativ in piața Primăriei, obiectele sechestrate de la d. August Novaiichi, in pretențiunea d-lui Sama Șpaner, pentru o sumă bani, se publică această spre cunoștința concurenților. No. 6365. In ziua de 2 Dechemvrie viitor, oarele 12 din zi, urmând a se vinde licitativ obiectele mobiliare sechestrate de la evreul Șmil Mozis, in pretenția d-lui Leon C. Gheorghiu pentru o sumă bani, se publică aceasta spre deșteptarea concurenților. Comisia desp. a V-a din Iași. No. 4535. In ziua de 1 Dechemvrie viitor a. c., oara 12 meridiane, de agentul acestui oficiu urmează a se vinde licitativ in piața Comisiei, obiectele sechestrate de la d-na Elena Scaleanu și Paraschiva Botez, in pretențiunea lui Burău sin Lipa, pentru o sumă bani, se publică aceasta spre cunoștința concurenților. CURIERUL DE IASSI OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. FOAEA PUBLICAȚIUNELOR Stil vechia. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. I Reg. Soar. Ap. Soar. Stil vechio. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Boar. Apare de trei ori pe septamana DUMINICA, MERCURI și VINERI. ANUNCIURI. Rândul sau locul sen 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și antrndurile pentru .Curierul de Iași* * foaea oficială se fac la Barai, Laffite , Gnie, 8 Place de la Bonne, Paris. Constantlnopole: 26 franci. Abonamentele șl annnciurlle pentru .Cuierul de Iași“ foaeft oficiala, se fac la D-nu Engine Micond, Gonstantlnopol, a rne de la Banqne Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. CALENDARUL SEPTAMANEI. Noemvrie. Decemvrie. I ore. m. ore. m Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. 20 2 Duminică. Sf. păr. Grigoriu Decapolitul. 7 18 4 22 24 6 Joi. Sf. păr. Climent al Romei și Petru al Ol. 7 22 4 22 21 3 Luni. (J*) Ju. jn bis a maicei D-lui. 7 19 4 22 25 7 Vineri. + Sf. mart. Ecaterina. 7 23 4 22 22 4 Marți. Sf. ap. PhilimOn. 7 20 4 22 26 8 Sâmbătă. Cuv. păr. Alipiu stilpnicul. 7 24 4 21 23 _________________Mercuri.__________Sf. păr. Amfilochie episc. Icoanei. 7 21 4 22 27____________________Duminică.________Mart. Iacob. Perșul.__________________7 25421 PUBLICAȚII JUDECĂTORESC. Tribunalul jud. Iași Secția a II-a. No. 1962. D. A. Roșanu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei a 2-a a trib. Iași, la 1 Dechemvrie 1877, para il din zi, cănd ave a se judeca joncțiunea popririlor cerute de D-na Zulnia Sturza și N. Bălănescu, iumănele D-lor Maria R. Rosnovanu și Prințul Gr. M. Sturza, pentru banii ce are a lua de la D. N. R. Bălănescu, precum și intervențiunea făcută de D. Sculi Logoudhetes, procuratorul d-sale, aducând atunci și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 1964. D-na Anica Crăescu, născută Zahăria, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 proc. civilă, este citată a se presenta in persoană la trib. Iași secția II, la 11 Ianuarie 1878, vara 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de D. Neculai Crăescu contra sa, pentru divers, aducând atuncea și probele ce va fi posedănd, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Estract de act de societate. No. 2743. Cu data din 11 Noemvrie 1877, s’au format un act de societate pentru comercial de galantarie intre Anton V. Nathanson comerciant, domiciliat in Iași, șeful magasinului de galantarie numit „Magasin Anglais“, aflător in Iași strada Lăpușneanu, casele Drossu, de o parte, și Maria V. Nathanson văduvă, mama celui dintâi, domiciliată de asemena in Iași, de altă parte, sub firma socială „A. V. Nathánon și Maria V. Nathanson“. Care societate va fi derijată și administrată de D-na Maria Nathanson. Toate angajamentele societăței vor fi subscrise de ambii asociați. Capitalul societăței se compune din tot activul magazinului A. V. Nathanson, din care % aparțin D-nei Maria Nathanson, earta D-lui A. V. Nathanson. Durata societății este fixată la 2 la ani. Semnați: A. V. Nathanson, Maria V. Nathanson, România. Tribunalul, județului Iași Secția a II-a. Adiverește presentul estract de act de societate, fiind sub adevaratele semnături a D-lui A. V. Nathanson și a D-nei Maria V. Nathanson. No. 128. Secția a III-a. No. 886. Imobilul d-lui Isac Șorr, de profesiune bancher, domiciliat in Iași ce se compune din o casă in 2 etaje, situată in orașul Iași desp In strada Păcurari. Înscrisă la No. 38 nou, car vechi No. 1082, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă sus din 4 odăi cu un antret, ear jos tot din 4 odăi cu o sală, și pivniță dedesubt, având in ogradă 2 bucătării, grajd, șură cu dependințele și locul lor gospod, fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea d-lui William Maer, de profesiune profesor, domiciliat in Iași cu suma de 700 galb, cu a lor procente prevăzut in obligație, neachitat de la cel din urmă termin și păn la numerătoare, precum și cheltuelele de urmărire și plata portăreilor, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară înscrisă de trib. Iași secția 3-la la No. 267, din 20 August 1871, și investită cu formula esecutorie la 19 Septemvrie 1877, cănd au fost ficsat termen pentru vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea de oarece tribunal prin jurnalul No. 3302 din acea zi au închis licitația din causa nestăruinței părtei in drept, in urmă insă d-nul creditor William Maer prin petițiunea înregistrată la No. 6714 cerând a se pune din nou in vânzare tratatul imobil. Pe acest temei și in baza art. 553 și urm. din pr. civ., tribunalul publică revinderea indicatului imobil conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 63 din 15 Iudil anul curent, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a 3-a la 9 a lunei Ianuarie, ziua Luni 1878, oara 11 din zi, când ave a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă, totodata să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca Înaintea adjudecațiunei să arăte la tribunal spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in sumă. Lămurindu-se că pe lângă suma indicată mai sus mai există următoarele sarcini: 100 galb. după obligația din 18 Iunie 1875 înscrisă la No. 275 împrumutați de la Divid Chein’g, din care sumă s’au respins 40 galb. remăind a plăti 60 galbeni la 24 Noemvrie acest an, fără procent, și la neurmare procentul va curge de 3% pe lună și clausa penală de 200 fr. și 200 galbeni după obligația din 42 Mai 1876, înscrisă la No. 191 împrumutați de la dl. Maer cu procent de 14% pe an pe timp de un an. No. 888. Imobilul d-lui Stamatachi Hăncu de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă situată in orașul Iași, desp. 2-a, strada Socola, înscrisă la No. 121, 119 și 117 construită de cărămidă acoperită cu șindilă și compusă din 4 dugheni i 4 odăi, având in ogradă 3 grajduri, 2 sure scânduri acoperite cu șindilă, și o altă casă alipită de cea întâi sub un acoperemănt, înscrisă la No. 123 construită tot de cărămidă și compusă din 2 odăi, și un paravan de scânduri, și o șură de scânduri, plus o bucătărie tot de scănduri, acoperită cu șindilă și locurile lor, megieșindu-se pe de o parte cu stradela conducătoare la Iarmaroc, iar pe de altă parte cu imobilul d-lui Hristea Gheorghiu, și in fund cu imobilul lui Neculai Botoșineanu și in față cu strade Socola, fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea d-lui Mihail Mircea de profesiune avocat, domiciliat in Iași cu suma de 200 galb, căpițe cu a lor procente de 180 C pe an, din care datorește până acuma 3 galbeni din dobânda trecută și 18 galb. dobânda ce urmează a plăti la 8 Mart a. c., Împreună cu capitalul precum și dobânda ce se va cuveni de la 8 Mart 1877 inainte până la numărătoare, aseminea și clausa penală de 50 galb. ce se reclamă in basa obligațiunei ipotecară, înscrisă de tribunalul Iași secția a 3-a la No. 90, din 45 Mart 1874 și investită cu formula esecutorie fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, la 21 Septemvrie 1877 cănd au fost ficsat termin pentru vănzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea deoarece tribunalul prin jurnalul No. 3337 din acea zi au Închis licitațiunea, din causă că nu s’a presentat partea in drept se stărue pentru vânzare, in urmă iasă d-nui creditare Mihail Mircea, prin petițiunea înregistrată la No. 6268 cerând a se pune din nou in vânzare tratatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din pr. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicătului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra, după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 63 din 15 Iunie anul curent, să se infățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a la 16 a l anei Ianuarie, ziua Luni 1878, oara II din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559 561, 564 și 565 procedura civilă, totodată .Bă somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, că Înaintea adjudecațiunei să arăta la tribunal spre a-și ațâța pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 892. D. Iancu Leib Ițicovici, de profesiune merar, domiciliat in Iași, având a lua de la D. Avram sin lancu Zisu, de profesiune pitar, domiciliat in Tărgul-Frumos,c suma de 200 galbeni, cu a lor procent de 2% pe lună, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire și timbru, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de tribunalului Iași secția a 3-a, la No. 147, din 19 April 1877, și investită cu formula esecutorie și prin care debitorul au renunțat la comandament. Fiindcă d-un debitor in terminul prevăzut prin obligațiune ce au espirat, n’a plătit banii, car d. creditare prin petițiunea înregistrată la No. 6098, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă situată in comuna Tărgul-Frumos, plasa Cărligătura județul Iași, strada Mare, înscrisă la No. 544, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din o pitărie, o odae, plus incă o odae de scânduri, cu locul ei, regieșindu-se pe de o parte cu imobilul lui Moisă Buși, iar pe de altă parte cu imobilul lui Avram sin Ițic și apa Bahlueț. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din pr. civ., trib. publică vânzarea conf. art. 510 din acea pr. cu concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 27 a lunei Fevruarie, ziua Luni 1878, oarele 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept, asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Tribunalul județului Botoșani. No. 2382. Pentru îndestularea d-lui Meer sin Șmil din acest oraș cu suma de 132 galb. cu dobăndă de 2 % pa lună pănă la achitare, ce are a lua de la d-nul Leib sin Haim Stoleriu, tot din acest oraș, după obligațiunea hipotecară transcrise de acest tribunal sub No. 97 pagina 128 din anul 1875, investită cu formula esecutorie sub No. 140 din 6 Iulie anul curent, in urmărirea comandamentului prealabil făcut in conformitatea art. 496 și 497 pr. civ., in care interval d-nul Leib sin Haim Stoleriu n’au fost următor cu plata banilor, tribunalul motivat de oerirea d-lui Meer sin Șmil Înregistrată la No. 9091 prin jurnalul No. 3579, ordonă scoaterea in zânzare silnică a imobilului hipotecar a d-lui Leib biu Haim Stoleriu, care după procesulverbal al agentului de pe lângă acest tribunal este: una casă situată in Botoșani cf. I-iu înscrisa la No. . . compuse din 2 odăi păreții parte despre fațe de cărămidă, iar de celalaltă parte de vălătuci podite pe jos, podul de sus de scânduri acoperită cu șindilă avănd și o pivnițe de cărămidă megieșindu-se la față cu strada Țigănimei, partea din sud cu casa d-nei Leia Văduva, partea din jus cu casa d-lui Leiba Bin Haim și in fand cu un loc sterp, ograda nare nicide cum, și dar se publică terminul de 3 luni de zile pentru vânzarea acestui imobil socotit de la data fonei cu concurenții ce vor fi să se prezinte in comuna acestui tribunal in cea intăi zi după espirarea terminului de 3 luni oara 11 din zi, cănd urmează a se face adjudecațiunea asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos, totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie privelegiu, sau hipotecă ca să se presinte cu declarațiile d-lor la acest trib, căci in urmă nu li se vor mai ține in Bârnă. Trbunalul județului Fălciu. No. 6672. D. Dumitru Ficioru,fost cu domiciliul in comuna Tupilații, comuna Mălăești județul Fălciu, eară acum necunoscut, este citata se presenta in camera acestui tribunal, orașul Huși, ca inculpat la 8 Dechemvrie 1877, ora 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată contra sa, și a altui pentru bataca lui Mihalachi Coler, cunoscând că la neurmare se va aplica disposițiunui legei,