Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-12-04 / nr. 132

ANUL X SOCIETATEA de BINEFACERE pentru Ostașii răniți. Domnul meu, Domnul medic al spitalului acestei Societăți, Dr. Fleischen, prin adresa sa din 29 Noemvrie, face cunoscut că Domnia voastră v’ați oferit a da gratis medicamentele trebuitoare tuturor bolnavilor (răniți) din acel spital, cu începere de la 1 Dechemvrie curent, și pe tot timpul funcționărei spitalului. Comitetul in ședința sa de ori, luând cunoștință de această generoasă ofrandă, a primit’o cu recunoștință, și m’a însărcinat a ve esprima mulțumirile sale cele mai sincere. Primiți vă rog domnul meu, încredințarea distinsei mele considerați ani. (Semnate) Vice-preșidintă Brai Îa a. Secretară, Maria Const. Casimir. No. 49 1877 Dechem. 2. Domniei Sale D lui Gustav Schüller farmacist in Iași strada Mare. ANUNCIUL PAGINEI I-a. A eșit de sub tipar și se află de vânzare la „Tipografia Națională“ Regulamentul întocmit pentru administrația GARDEI CIVICE Prețul broșat 1 franc PARTEA OFICIALA PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliției Iași, No. 10183. D. Dimitrie Neculau, cerând a i se da autor si fie pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă cu o mică băcălie, in acest oraș, desp. a III-a, strada Golia, casa No. 102, este necesitate a se ști mai iutăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, pus sub privegherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugite toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data Ionei. Primăriul Municipiului Iași. No. 11330. Pentru darea in antreprisă a construirei șoselei de peste bariera Sahanaua, cu piatră sfârmată, din depositele comunei, urmând a se ține o nouă concurență cu termen de 10 zile care se împlinesc la 13 Dechemvrie curent, se publică spre cunoștința amatorilor de a see angaja ca această lucrare și-i invită a se presenta in camera Primăriei la termenul aretat, carele 12 meridiane, însoțiți de garanțiele de căte 400 lei noi in numerar, iar in bonuri de Îndoită valoră spre a se procede la concurentă, condițiunele insă a acestei lucrări se pot vnde in orice zi la Primărie. Biuroui II. Primăria com. Băilești, jud. Iași. No. 1894. La astă comună, declărănduse de pripas un june plavaa, țapoța și una Iași), Duminica 4 Decemvrie 1877, PREȚUL ARONAMENTULUI: In Iași și districte. Pe an an 12 lei noi, plus portal 2 fr. 40 bani;— pe șase luni 6 lei noi, plus portal 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci. — Italia, Belgia, Elveția. — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame. Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc.— Manuscriptele nepublicate se vor arde. Din causa sfintei sărbători de Harți, lo. viitor al Ioaei, va apare Vineri, juncă porumbă, coarnele belciugate, cu balbă, se publică termenul prescris de art. 48 din legea poliției rurale, spre aflarea păgubașului. Primăria comunei Păușești, jud. Iași. No. 1863. Cu procesul-verbal No. 1860 si in baza art. 45 din legea poliției rurale, declărănduse de pripas o vacă, a căruia semne sunt: la trup mică, la păr porumbă, coarnele țapoșă grebliși, la urechiluța lupană. urechea dreaptă spinticată, fără alte semne, se publică termenul cerut de lege», spre aflarea păgubașului. No. 1837. Cu procesul-verbal, No. 1820 si in baza art. 45 din legea poliției rurale, declărănduse de pripas un cal, a căria semne sunt: la trup mic, la păr alb, coama albă, coada cam sură, fără alte semne, se publcă termenul cerut de lege, spre aflarea păgubașului. Primăria urbei Roman, No. 3140. Pe teritorul acestei comuni, pripășinduse 2 cai, cu semnele următoare: un cal la păr castaniu, țintat in frunte, păntănog de Picioarele de dinapoi, pete albe pe spinare, chiar de amăndoi ochii; un cal la păr șarg, țintat in frunte, o dungă neagră dealungul spinărei, se publică aceasta spre cunoștința proprietarului, ca in termenul prevăzut de lege, să se presinte cu dovezile cuvenite, spre a’i priimi, cunoscând că in caz contrar, se vor vinde in folosul casei comunale. No. 922. Imobilul D-nei Antița Coroiu văduva, de profesiune proprietară, domiciliată in Iași, ce se compune din o parte de pămănt din trupul moșiei Mihaileștii și Bratulenii, cei zic astăzi Lițcanii vechi, situată in județul Iași, plasa Stavnicul, comuna Cucutănii, având o căsuță de locuință, loc de arătură și fănț, megasindu-se la răsărit cu moșia Uricanii a lui Ghica Brigadîr, la apus cu o parte din moșia Uuțcanii a lui loan Andrieș, la mează-zi cu altă parte din moșia Lițcanii a lui Procopie Florescu și la mează-noapte cu moșia Tăuteștii, tot a lui Procopie Florescu, fiind scos în vănzare silnică, spre îndestularea D-lui Gh. Th. Giurcăneanu, de profesiune rentier, domiciliat in Iași, cu sumele de 1500 galbeni și 600 galbeni, cu a lor procent, de l ° 0 pe lună, și dansele penale de 2000 lei noi și 1100 lei noi, ce are a lua in virtutea a două obligațiuni ipotecare una din 18 Octomvrie 1875 și sita din 11 Noemvrie 1875, înscrise ambele de trib. Iași secția a 3-a, la No. 458 și 497, investită cu formula executorie și prin care debitoarea a renunțat la comandament, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire. La 7 Octomvrie 1877, prin îndeplinirea formalităților s’a adjudecat definitiv indicatul imobil, asupra d-lui Mihail Cațichi, cu preț de 31800 lei noi, că acest preț nedepunăndu-se de d-jm adjudecator in terminii prevăzuți de art. 551 și următori din procedura civilă, iar d-nu creditors Gheorghe Th. Giurcăneanu, prin petițiunea înregistrată la No. 6792, cerând a se pune din nou in vănzare arătatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din A-Said cu carui in iaobu pe comp Moftifatact judecător Mihail Cațichi, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 66, din 22 Iunie 1877, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a, la 16 a lunei Ianuarie, ziua Luni 1878, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecațiunea, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la trib, spre ași arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 923. Imobilul lui Harșcu Știm, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă situată in orașul Iași, desp. 2-a, strada Nicoaina, înscrisă la No. 49, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă, și compusă din 5 odăi cu pivniță dedesubt, și un paravan de scânduri din dos, acoperită cu șindilă, având in ogradă o șură de scânduri și lacul lor, fiind scos in vânzare silnică spre Îndestularea d-lui Maior Theodor Petrov, de profesie proprietar, domiciliat in Iași, cu suma de 200 galbeni cu a lor procent da la 1 Iulie 1876 păn la numerătoare plus cheltuelele de urmărire și plata de avocat ce are a lua in virtutea obligațiunea ipotecară, înscrisă de tribunalul Iași secția a 3-a No. 67, din 19 Fevruarie 1875, investită cu formula esecutorie. La 5 Octomvrie 1877 când au fost ficsat termenul pentru vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea de ore ce tribunal prin jurnalul No. 3525 din acea zi, au închis licitațiunea din causa nestăruinței părței in drept, in urmă insă d-nul creditor maiorul Th. Petrov prin petițiunea înregistrată la No. 7131, cerând a se pune din nou in vânzare tratatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din pr. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil n’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 70, din 1 Iulie a. curent, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a la 18 a lunei Ianuarie, zioa Mercuri 1878, vara ii din zi, când ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă, totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, că înaintea adjudecățiunei să se arăta la tribunal spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in Rama. No. 912. D. Marinciu Grin Finică, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 aln. 6 din proc. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procuratore admis de lege, înaintea judelui comisar trib. Iași secția a 3-a, la 3 Fevruarie 1878, oara 11 din zi, când ave a se procede la fața locului in cauza divisiunei averei de succesiune, spre a se face divisiunea averii rămasă pe urma def. Anastasie Grindinică, aducând atuncea și probele necesare, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Tribunalul județului Botoșani. No. 2450. La supralicitarea urmată in camera acestui tribunal, in ziua de 27 Octomvrie trecut a. c., fdjud s cănduse definitiv cu prețul de 431 galbeni asupra d-lui loan Brănișteanu, de profesiune liber, domiciat, in urba Botoșani, casa cu locul ei, proprietate a d-lui Aieru Georgiu, de profesiune funcționar, domiciliat, in urba Botoșani, urmărită de d. Scarlat Stan, de profesiune funcționar, domiciliat in urba Romsa, cesionarul drepturilor d-nei Ana Balacsann, pentru a fi satisfăcută de banii ce d. A. Georgiu ii datorește, in sumă de 300 galbeni capital, prin procentul 18% pe an, după obligațiunea ipotecară înscrisă de acest tribunal, și ivestită cu formula esecatoria No. 143 din 1876, și fiindcă adjudecătorul loan Brănișteanu, nu s-su conformat art. 55 din pr. civ., și nu au depus prețul adjudecatunei, după cerirea d-lui creditor Stan, in registrată la No. 10,140, tribunalul prin jurnalul No. 4,168 din 28 Noemvrie 1877, in virtutea art. 553 pr. civ . au ordonat revinderea pe complul adjudecătorului loan Brănișteanu, in termen da 60 zile de la data foaei a menționatului imobil, care după cum s’au publicat și in foile No. 5 ci Ho O!» Aî» _10nT ’ ,---,» -7~ • scrisă la No. 618, compusă din 4 odăi și un antret, osebit 2 odăi jos ce servesc de bucătărie și camară, toate sub un acaperemănt de șlndră, păreți de cărămidă, pe temelie de peatră ariind și o pivniță zidită de peatră, in ogradă un grajdiu, un hambar și o șură, toate de scânduri acoperite cu șindilă, in dosul lor o grădină cu puțini srbori, megieșinduse in față cu șosaua ce duce la gară numită strada ferată, din sus cu casele lui Neculai Burdujineanu, din jos cu casele d-lui George Simion și in fund cu grădina d-lui Miclescu, afară de suma pentru care se urmăresc de di. Stau aceste case, nu mai este nici o sarcină asuprăle, și condițiunile vânzărei sunt: a) vânzarea se face după stăpânirea actuală a fondului ca toate drepturile și îndatoririle ce-l privesc, b) prețul adjudecărei să se depue la casa de consemnațiune, și c) Axele de timbra și înregistrare sa privească pe cumpărător, sa publică dar revin Area menționatului imobil, pe conta d-lui loan Brănișteanu, in termen de 60 zile, de la data fonei presente, spre cunoștința concurenților amatori de al cumpără, ca la 3 Fevruarie anul viitor 1878, ziua Vineri, cea intăi zi liberă după implinirea citatului termin socotit conform art. 729 pr. civ., să se presinte ca garanțiile cerute de lege, spre a concura in camera acestui tribunal, unde are a se ține licitația la oara 12 meridiane, totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra fondului in cestiune, ca înaintea zilei de adjudecare, să-și arăte pretențiunele lor la tribuna, căci In urmă nu li se vor mai ține in samă. Trbunalul Județului Bacău, No. 16,777. D. Simion Porcariu, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 17 Martie, oara 10 dimineața, anul 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional intentat contra sa, pentru bataie, la neurmare se va judeca In absență, conform art. 182 pr. pen. No. 20,897. D. D. Solomon, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trb, la 14 Martie 1878, oara 10 a. m., ca inculpat, in procesul intentat contra sa, la din contra, se va aplica art. 182 pr. p. No. 20,883. D. Vătăjăl Petrachi tet preotul Gheorghe, fară domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, la 14 Martie 1878, oara 10 a. m. ca inculpat, in procesul intentat contra sa, pentru bataea lui Pașcanu Galciu, la din contra, se va aplica art. 182 pr. pen. No. 21,115. D. Andrei Silaster, fără domiciliu, este citata ce presenta in camera acestui trib, la 21 Martie 1878, oara 10 a. m. ca inculpat, in procesul intentat contra sa, pentru batae, la din contra, be va aplica art. 182 pr. civ. No. 21,212. D. Gheorghi siu Dumitru, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, la 14 Martie 1878, para 10 a. m. ca inculpat, in procesul intentat contra sa, pentru furt, 1* din contra, se va aplica art. 199 pr. pen. No. 21,213. D. Ștefan Petrea, fără domiciciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, la 14 Martie 1878, para 10 a. m. ca inculpat, in procesul intentat contra sa, pentru furt, la din contra, se va aplica art. 182 pr. pen. No. 16,297. D. Călărișui Gheorghe, fără domiciliu, este citat a se presanta in camera acestui trib., in ziua de 13 Martie*, oara 10 de dimineață, anul 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional, intentat contra sa, pentru bataé, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 17.491. D. Vasile Stamati, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 30 Martie, oara 10 de dimineață, anul 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional, intentat contra sa, pentru insultele d-lui V. Popovici, la nenumire se va judeca in lipsă, conform art. 182 pr. penală, Nr. 46,218. D. Dumitru Bărhană, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib , in ziua de 28 April. oara 10 dimineață anul 1878, spre a fi ascultat. In procesul corecțional, intentat contra d-lui Blanaru și a sa pentru banie, la neurmare, se va aplica art. 155 pr. pen. No. 46,217. D. Dumitrachi Blanaru, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 28 Aprilie, oara 10 de dimineață, anul 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional, intentat contra sa. Pentru batae, la neurmare se va judeca in ps». sfinlpia LftEk No. 7,135 D-na Zoița Simion Surpan cu domiciliul necunoscut, este citatăBe prezenta in camera acestui tribunal orașul Huși ca inculpată, la 10 Ianuarie viitor 1878 oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta procesul privitor pe nimița pentru furt, cunoscănd că la neurmare se va aplica disposițiunile legei. Trbunalul jud. Neamțu. No. 19262. Haim Șimșen și Herșcusin Lazer, cu domiciliul necunoscut, sunt citați a se prezenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 11 Ianuarie 1878, oarele 10 dimineață, in calitate de inculpați pentru maltratare, dosarul No. 785, din 1876, cunoscând că la neurmare se vă aplica in contra lor disposițiunile art. 182 din pr. penală. Tribunalul județului Suceava, No. 3,107. Dl. Ilie Panaitescu, cu domiciliul actual iinta necunoscut, este citat in virtutea art. 75 al. 6 și 235 din codul civil a se presinta in ședința secretă a trib. in ziua de 22 Derhemvre anul 1877 oarele 11 din zi, cănd urmează a se ce cerceta procesul intentat contra d-sale de d-na Elena Panaitescu născută Creangă, pentru divorț, aducând atuncea probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Prim-procuror trib. Iași. No. 6922. Văzind că prin sentința trib. corecțional local, No. 1218, din 6 Octomvrie 1877, l’au condemnat pe Vas. Santemici și Alex. Pichiu, la închisoare corecțională de câte 2 ani, și la amendă de câte 500 lei, cu restrict, art. 28 c. p. pentru furt, considerând că domiciliul numiților condemnați este necunoscut, având in vedere dispos. art. 193 p. p.j requerem ca toți agenții auxiliari ministr. public, se pună măna pe sus numiții condemnați, ori cănd și ori unde s’ar afla și se’i aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 7038. Văzănd că prin sentința trib. corect. local, No. 1178, din 30 Sept. 1877, l’au condemnat pe Dimitrie Rota, in etate de 48 ani, vezeteu, domiciliat in Iași, desp. a V-a, statura potrivită, ochii căprii, nasul, gura potrivite, părul castaniu, barba rade, la Închisoare corecțională de 5 zile și la amendă de 5 lei, cu restr. art. 28 c. p. pentru furt, considerând că pănă in present nu s’au putut afla pe numitul condemnat, după cum asigură agenții polițienești, și astfel domiciliul seu au devenit necunoscut, având in vedere ca in contra numitului condemnat, este emis mandatul nostru de arestare No. 6183 din a. c., văzănd dispos. art. 193 p. p., requerem ca toți agenții auxiliari ministru public, se pună măna pe numitul condemnat oricănd și oriunde a’»l afla, și să’l aducă la aceste parchet, spre demarșa legala. Judele Instructor trib. Iași. MANDAT DE ADUCERE. No. 2619. Noi Gh. Irimescu, judecător instrator al trib. lași, in virtutea facultaței CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI, Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul sau local sea 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași* foaca oficialii se fac la Havas, Laffite 4 O nle, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunclurile pentru Curierul de Iași" foaea oficială, se fac la D-na Eugène Micoud, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 80 ban. _____________________________________________CALENDARUL_______SEPTAMANEI. Stil vechio. Stil nou. ZIUA. PATROSUII ZILHI. Bob. Soar. Ap. Soar. Stil vecisin. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILHI. Ref. Boar. Ap. Bou. Decemvrie. Decemvrie. _ ~1 ore. m. ore. m Decemvrie. Decemvrie. 1 ore. m ore. m 4 16 Duminică. | Mart. Varvara. I 7 31 4 21 8 20 Joi. [ Cuv. Patapie. 7 or 4 00 ! Stunie I | Cuv. Sava cel sfințit. 1 7 32 4 22 9 21 Vineri, Zămisl stei Ana. 7 36 4 23 6 18 (+) Sănt Ierarh Nicolae. 7 33 4 22 10 22 Sămbătă. Sf. Mina, Ermogen și Eugrat. I 7 37 4 23 —.7_________ _______Merem.__________| Sf. Filotea și Ambrosie. 11 7 34 4 22 H 1 23 Duminică. 1_____Cuv. Daniil stâlpnicu. 7 38 4 24 PUBLICAȚII JUDECĂTORESCĂ. Tribunalul jud. Iași Secția III-a. No. 913. Conform mijlocirei casierii* i generale jud. Iași, făcută prin adresa sub No 3779, și aceasta motivată de ordinul d-l Ministru de Finance sub No. 19,806, prin care aprobă vânzarea imobililor sechestrate de la d-lor Gheorghe Brezulianu agricultor, Gheorghi Ungireanu agricultor, loan a Efremiei agricultor, loan Donis agricultor și Neculai Bosianu agricultor, dimiciliați toți in comuna Lunganii, spre satisfacerea fiscului cu suma de lei 7937, bani 88, pentru că n’a esecutat ară tarea debitului trimestrului al 4-lea al anului expirat 1876, acest trib, prin jurnalul No. 2870, din anul curent, ordonând vânzarea acelor imobile, conform art. 14 și 15 din legea de urmărire, și care imobile după procesul-verbal de situațiune dresat de agentul judecătoresc, conform art. 505 din proc.civ. sunt: 1) una casă proprietate a d-lui Gh. Brezuleanu, situată in jud. Iași, plasa Cârligătura, comuna Lunganii, construită de vălătuci, acoperită cu stuh, și compusă din una odaie cu tindă, cu grădină și locul ei îngrădit cu gard de mele, megieșinduse cu imașul satului; 2) una casă proprietatea d-lui Gh. Ungureanu, situată in jud. Iași, plasa Cărligătura, comuna Lunganii, construită de vălătuci, acoperită cu stuh, și compusă din una odaie și o tindă, cu grădină și locul ei ingrădit cu gard de mele, megieșinduse cu imașul satului; 3) una casă proprietate a d-lui loan a Iftimiei, situată in jud. Iași, plasa Cărligătura, comuna Lunganii, construită de vălătuci, acoperită cu stuh, și compusă din una odaie cu o tindă, a văn una căsoaie, un coșer, și mică grădinuță, și locul ei cu gard de inel**, megieșinduse cu imașul satului; 4) una casă a d-lui Ioan Doniș, situată in jud. Iași, plasa Cărligitura, comuna Lunganii, construită de vălătuci, acoperită cu stuh, și compus din una odaie cu tindă, cu grădină și locul ei îngrădit cu gard de mele, megieșinduse cu imașul satului; și 5) una casă proprietate a d-lui Niculai Bostean, situată in jud. Iași, plasa Cărligătura, comuna Lunganii, construită de vălătuci, acoperită cu stuh, și compusă din una odaie cu tindă, cu locul ei, megieșinduse cu imașul satului. Pe acest temei și in baza art. 14 și 15 din legea de urmărire, trib. publică vânzarea conform art. 16 din citata lege, ca concurenți ce ar fi de a cumpără indicatele imobile cu atenansele sale, să se presinte in camera acestei secția ai a 3-a, cu garanția cerută de lege la 9 a lunai Ianuarie, ziua Luni 1878, oara 11 din zi, când ave a se face adjudecarea, potrivit art. 539, 550 și cu restricțiea art. 559, 561, 564 și 565 din pr. civ. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține la samă« No. 138