Cuvântul Libertății, decembrie 2010 (Anul 22, nr. 6417-6440)

2010-12-04 / nr. 6419

Anul investițiilor pentru localitate Locuitorii comunei Coțofenii din Dos și-au văzut visul împlinit de ieri, au apa potabila in robinete. Cea de-a doua etapă de realizare a rețelei de alimentare cu apa - lucrare în valoare de aproximativ 5 miliarde lei vechi - a fost inaugurată în prezența unor oaspeți de seamă de la Consiliul Județean Dolj, instituția cu sprijinul căreia s-a obținut finanțarea, respectiv vicepreședintele Cristinel Iovan, deputatul PSD Petre Petrescu și senatorul Lia Olguța Vasilescu. Prima etapă a fost realizată în urmă cu doi ani, pentru locuitorii comunei reprezentând încă de atunci un pas important spre civilizație și spre Uniunea Europeană. de GABRIEL BRATU-MIR Prof. univ. dr. Bianca Predescu, o prezență craioveana la Congresul Federației Internaționale de Drept European: “Statele europene trebuie să devină mai puternice” între 3 și 6 noiembrie, la Madrid, s-a desfășurat cel de-al XXIV-lea Congres al Federației Internaționale de Drept European, care reunește reprezentanții tuturor instituțiilor Uniunii Europene, specialiști ai Dreptului Comunitar din cadrul acestora, profesori în domeniu din diferite state ale lumii, în principal europene, adică peste 360 de participanți. România a fost reprezentată de prof. univ. dr. Camelia Toader, judecător la Curtea de Justiție a UE, și prof. univ. dr. Bianca Predescu, de la Universitateaidim Craiova. ^ ... —Actualitate 5 — OFF-uri  în fiecare noapte, Popescule, am un coșmar, îl visez pe președinte. Număr mic de candidați pentru concursul de la Spitalul Județean Săptămâna viitoare, Spitalul Clinic Județean de Urgență din Craiova organizează concurs pentru ocuparea a zece posturi de medici. Spre surprinderea organizatorilor, însă, numărul candidaților înscriși nu este nici pe departe cel așteptat. -----------------actualitate / 7 -