Cuvântul Libertății, iunie 2013 (Anul 25, nr. 7162-7185)

2013-06-10 / nr. 7169

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO 16 pagini • 1,00 lei Salvat de polițiști dintr-o fântână eveniment/4 ’ ’ páfáSítá, în Câmp ieri, s-a semnat la Craiova un acord de cooperare între Oficiul Francez pentru Imigrație și Integrare, Colectivitatea locală Nantes Metropole și Consiliul Județean Dolj, care a fost contrasemnat de prefectul județului. Delegația franceză a fost condusă de ambasadorul Frânei la București, Philippe Gustin, și Gilles Retiere, președintele metropolei Nantes. Evenimentul reprezintă transpunerea la nivel local a Acordului-cadru, încheiat în septembrie 2012 între Oficiul Francez pentru Imigrație și Integrare, Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Ministerul Administrației și Internelor din România privind demararea procesului de implementare a unui program experimental pentru reinserția familiilor de cetățeni români de etnie romă care revin voluntar din Franța în localitățile de la origine.  Pe Popescu l-au internat în spital pentru că l-a snopit nevastă-sa în bătaie și la poliție ea a declarat că a fost autoapărare. Theodor Baconschi sau când bunul simț moțăie Cunoscut ca om politic, constructor declarat al dreptei, deși pe șantierul deschis de câțiva ani nu s-a depășit faza de dezbatere, Theodor Baconschi se evidențiază prin trufia intelectuală, utopia egoistă și ridiculizarea propriului partid, redus, cum afirmă și Traian Ungureanu, la aceeași acuzație, insuficienta instrucție, prea puțina bibliografie și deloc lume bună. (...) Toate acestea au prea puțină legătură cu ultimul său comentariu, de sâmbătă, din „Evenimentul Zilei”, unde se avântă la un moment dat, neinhibat,în câmpul criticii literare, evaluându-l, indirect, pe Octavian Paler, ca scriitor mediocru, alăturându-l lui Paulo Coelho, la fel de „îndrăgit”, cu destul succes la public. actualitate 3 de GABRIEL BRATU-MIB cultură 8 și 9 Teatrul „Colibri” va transforma Clubul Electroputere intr-un joc de poveste pentru copii.»a 9 veni In viile noastre domnește excelența. Din 1884 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884. Domenim ComfuneT SEGARCEA www.domeniulcoroanei.ro