Cuvântul Libertății, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7535-7560)

2014-09-15 / nr. 7547

După trei luni de vacanță, clopoțelul va suna din nou pentru cei peste 95.000 de elevi care încep astăzi cursurile preuniversitare. Anul școlar 2014-2015 va avea 177 de zile de cursuri și 34 de zile de vacanță, fără cele din vacanța de vară, potrivit structurii aprobate de ministrul Educației. Elevii și preșcolarii doljeni vor studia în condiții optime în noul an școlar, autoritățile dând asigurări că unitățile de învățământ au fost pregătite în acest sens. - Astăzi, zia micii începură școala de mâine, Popescule, începem și noi lecțiile. Despre discursul de la Alba Iulia al lui Victor Ponta Discursul premierului Victor Ponta de candidat la alegerile prezidențiale, transmis de la Alba Iulia, vineri dupăamiază, către toate conferințele județene extraordinare ale PSD, ținute concomitent, pentru a-i acorda votul de încredere, a avut câteva idei proaspete, nu multe, deloc reciclate, cu mesajul lor subsecvent, despre o anumită stilistică de conducere a țării, însăși alegerea locului Marii Uniri a românilor de la 1918 - Alba lulia — prin simbolistica sa națională... actualitate / 3 Sub egida „Zece ani de investiții care au schimbat fața comunei Urzicuța”, sâmbătă, această comunitate a îmbrăcat straie de sărbătoare. Ziua comunei Urzicuța din acest an a fost marcată de momente emoționante, toți consilierii locali care au participat la luarea deciziilor din 1992 și până în pre ___ zent primind diplome de excelență.