Cuvântul Libertății, iunie 2016 (Anul 28, nr. 8062-8086)

2016-06-11 / nr. 8071

De acord cu Francois Hollande.Euro.2016 Mici C Jucătoarei Euro 2016 nu este doar o sărbătoare a fotbalului, ci este, de asemenea, o sărbătoare a ideii europene, a spus, ieri, Francois Hollande, cu câteva ore înaintea debutului competiției găzduite de țara sa. Șeful statului francez, cunoscut ca suporter al “albaștrilor”, cum sunt alintați componenții reprezentativei Franței, s-a amuzat discret afirmând că, la un meci de fotbal cu România, “iubește mult România până la un punct”. Prezent la Paris, premierul român Dacian Cioloș a fost primit de omologul său francez, Manuel Valls, la Matignon, cu garda de onoare, semnând foaia actualizată a Parteneriatului strategic, ce prevede acțiuni concrete, unele în derulare, în domeniile justiției, administrației și apărării. Premierul Manuel Valls a reiterat sprijinul părții franceze pentru pregătirea sezonului cultural încrucișat România - Franța (2018-2019), pentru marcarea centenarului Marii Uniri și a constituirii statului român modern (1918-2018). Simbolistică a perenității unui parteneriat, să-l numim așa, benefic românilor, de-a lungul istoriei. de GABRIEL BRATU-MIR - înainte, Popescu se ținea de femei; acum se ține de garduri Primarul Olguța Vasilescu câtre noul CSM Craiova: „La treabă!” Judecătorul Gabriela Alexandroiu, președintele Biroului Electoral de Circumscripție nr. 1 Craiova, a comunicat, ieri, rezultatelor finale ale alegerilor locale și a înmânat certificatele doveditoare pentru primar și consilierii municipali. Lia Olguța Vasilescu și cei 27 de consilieri municipali urmează să depună jurământul pentru noul mandat într-o ședință ulterioară. actualitate / 3 eveniment / 4 Accident grav la Făcăi provocat de soț fără ® y ° T £ crimis ’AN . Ion Prioteasa, propustru un nou mandat fruntea Consiliului Județean Dolj Consiliul Județean Dolj va avea o nouă componență, consilierii, în număr de 37, dintre care 25 social-democrați și 12 liberali, primindu-și ieri, într-un cadru oficial, mandatele pentru perioada 2016-2020. Tot ieri, Partidul Social Democrat, care asigură majoritatea, i-a desemnat pe cei care vor conduce Consiliul Județean Dolj pentru următorii patru ani. Ion Prioteasa a fost propus de conducerea executivă a PSD Dolj pentru a candida la un nou mandat de președinte al Consiliului Județean, admnistrcaie județeană / 6 cultura 9 Diverts - Mercur Center Si actrița Natașa aub: invitație la lecturi