Dimineaţa, aprilie 1937 (Anul 33, nr. 10874-10904)

1937-04-01 / nr. 10874

Desigur, şi in acest mod poate cineva să-şi facă drumul prin viată... Insă expunandu-te la pericole înseamnă a avea accidente. Mergeţi sigur: SEMORI ii apără de multe pericole. SEMORI înlătură consecinţele neplăcute. SEMORI apără de orice infecţi© fiind un puternic desinfectant. SEMORI fac® ca femeia să fie stăpână pe sine. La farmacii şi droguerii După îttrffe sosit» la minieteral agricultorii, la preţurile muncilor agricole s’a înregistrat o urcare de 20 la sută faţă de anul trecut. Dr. LUKALOVICI Şef al Serv. de Urologie al Spit. Noua Maternitate S’A MUTAT Calea Heynel 1, Block,lie, Lazăr, Telet, acela® D. V. G. Bărcă, subsecretar de stat la ministerul internelor, a avut ori după amiază o conferinţă cu inspectorii generali administrativi, B. Bârcă, a dat Inspectorilor Îndrumări In ce priveşte inspecţiunile administrative cari urmează a fi făcute judeţelor şi administraţiilor comunale din Întreaga ţară. ■ Cooperativa de „Lucru la domiciliu”, de sub prezidenţia d-nei Ecaterina V. Madgearu face cunoscut că adunarea generală a Cooperativei va avea loc joi 1 Aprilie ora 5 la sediul din str. Batistei No. 26. Roagă doamnele membre să fie prezente. De comandant Otokar Buda, ataşatul militar al Cehoslovaciei, a sosit în Capitală venind de la Braga unde a întovărăşit pe primul ministru român luând parte la discuţiunile cu privire la contractele de armament motorizate. Ataşatul militar cehoslovac a vizitat, în cursul dimineţii, pe d. col. Heliodor Bika, fostul ataşat militar, care se află holnap încă de acum trei săptămâni. Totodată au sosit şi d-nii Svec şi Brojovski, reprezentanţii uzinelor cehoslovace la Bucureşti. Azi Marţi 30 Martie ora 19, are loc in amfiteatrul „Negreanu” al facultăţii de ştiinţe, conferinţa d-lui profesor Gh. Taşcă despre: „Pierderile rezultate pentru ţările agricole din schimbul internaţional”. Intrarea e liberă. Tariful abonamentelor L«i 750.— pe timp de un an H 380.— „ H n 6 luni M 200.—“ n m * 3 M » 90.— M » - 1 lună Băgăm pe O. abonaţi ca la orice comunicare referitoare la abonamente să ataşeze ultima bandă (adresă) sub care primesc ziarul. Serviciul de abonamente: Tel. 3.84.30 Asociaţia ofiţerilor de rezervă T. T. R. aduce al cunoştinţa membrilor săi, că Joi 25 cor. neputându-se ţine adunarea generală a asociaţiei, ea s’a amânat pentru ziua de 1 Aprilie a. c. ora 7 seara, când se va ţine cu orice număr de membri prezenţi, în calea Victoriei 89 etaj II. Ministerul de finanţe a hotărât să înfiinţeze pe lângă Direcţia datoriei publice un serviciu care se va ocupa cu plata cupoanelor datoriei publice interne, în special aceia a împrumuturilor de înzestrare şi consolidare. Se vor înfiinţa, de asemenea, birouri speciale pentru îndeplinirea acestor operaţiuni, pe lângă cele patru administraţii financiare de încasări şi plăţi din Capitală şi alte 16 administraţii în centrele din provincie unde numărul detentorilor de rente este mai mare. Doctor LEON C. HERSCOVICI Medic primar, BOLI INTERNE, STOMAC, INTESTINE s-a mutat în calea Prevnei No. 1 (Block Liceul Lazăr) scara B, etaj II Telefon 4.27.12, consult 4 6 Organizaţia partidului naţionalţărănesc din regiunea Ghergheni, jud. Dâmboviţa, a trimis d-lui dr. N. Lupu — cu ocazia sărbătoririi de la Huşi — o telegramă, prin care ii felicită pentru lupta pe care timp de trei decenii a dus-o pentru democraţie şi în ultimii ani, pentru Pace. Telegrama se termină cu asigurări de devotament şi urări de viaţă lungă şi rodnică în folosul ţărănimii. Institutul superior de educaţie fizică aduce la cunoştiinţă studenţilor săi că Miercuri 31 Martie a. c. se redeschid cursurile. Studenţii sunt obligaţi ca în cel mai scurt timp să se prezinte la cursuri. Ministerul de interna a aprobat bugetele judeţelor Ilfov, Cluj, Argeş, Buzău şi Baia. Teatrul Gomoedia In fiecare seară la ora 9 Joi, Sâmbătă şi Duminică Matineuri la ora 2 juni. Ora Viitoarea premieră: Nu i-aui spus tatii! cu lony Caler, R. Bulfinsky, Nora Placentinl Sâmbătă 3 Aprilie 1937, orele 5 p. m„ în localul teatrului ,Ligii Culturale“ din b-dul Schitul Măgureanu nr. 1, în ciclul de şezători organizate de „Liga Culturală“, secţiunea Bucureşti, va vorbi de profesor Nic. Cruceru, despre „Civilizaţia şi degenerarea umană“. Va urma un bogat program artistic. Intrarea liberă. D. Mîrîţă Constantinescu, guvernatorul Băncii Naţionale, însoţit de d-nul D. Iordan, şeful Serv.acordurilor şi C. Bălăcescu din secretariatul Băncii Naţionale, s’a întors în Capitală ori, venind de la Bruxelles. D. Z. A. Sassu, ministrul justiţiei şi ad interim la agricultură şi domenii, a avut eri o lungă consfătuire cu d-nii I. Inculeţ, pice preşedintele consiliului de miniştri şi Bebe Brătianu, secretarul general al partidului naţional liberal. D. Sergiu Dimitriu secretarul general al ministerului de interne, am avuteri dimineaţă o consfătuire cu d-nii general Ştefănescu Amza şi Dimitriu, administratori-ălegaţi ai Societăţii de radiodifuziune. INFORMAŢIUNI DOCTOR M. SCHIEBER BOLI ŞI OPERAŢIUNI DE OCHI Consult. 417. Telefon 316.13 Bulevardul Domniţei 49 La 1 Aprilie expiră termenul pentru depunerea cererilor de transferare în învăţământul primar. 1937 EXPOSITION INTERNATIONALE NUMEROASE MANIFESTĂRI ARTISTICE, ŞTIINŢIFICE. LITERARE ŞI SPORTIVE MAI-NOEMBRIE . 1927 După infonnaţiunile care s’au putut culege din cercurile autorizate, rezultatele întrevederilor d-lii M. Constantinescu cu conducătorii Institutelor de emisiune din Paris, Berlin şi Bruxelles, — întrevederi care au avut ca obiect chestiuni şî relativul tehnice între respectivele institute de emisiune mai sus arătate şi Banca Naţională a României — sunt satisfăcătoare. D. prof. Dr. Mladenatz a fost ridicat la rangul de profesor titular, pe data de 1 Decembrie 1936, la catedra de studiul cooperaţiei de la Academia de studii comerciale şi industriale din Bucureşti. Azi, la ora 6 d. a„ d. ing. C. Budeanu, profesor la şcoala politechnică din Bucureşti, va ţine la Societatea Politechnică din calea Victoriei 118, conferinţa sa despre „Teehnica energetică faţă de apărarea naţională“. Consfătarea a avut ca scop examinarea situaţiei de la Societatea de radiodifuziune, în vederea unor schimbări ce se vor face la conducerea acestei instituţii. Regulamentul pentru funcţionarea şcolilor de conductori de lucrări publice şi electro-mecanici a fost redactat la ministerul comunicaţiilor. Aprobat prin decret regal, textul regulamentului a fost publicat în Monitorul Oficial din 29 Martie c. împreună cu noul regulament privitor la registrele actelor de stare civilă reconstituite. Pr. N. Terchilă şi Nicolae Neaga au fost definitivaţi la catedrele ce ocupă cu titlu provizoriu la Academia teologică din Sibiu. ACTE DE NOTARIAT Cereri de declarare în stare de faliment Dos. 556 937. — Cred. întreprinderile Pavel Negreanu S. A. Deb. d-na M. A. Brall din București str. Olteni, datorie lei 77929, termen 11 Mai 937. Dos. 4319 932. — Cred. Soc. G-rala de Gaz și Electricitate, Deb. Misu Landman (Fabrica de ghiaţa Higenul din București str. Carol 39, pentru neplata ratelor concordatare, termen 12.Aprilie 937. Falimente (ElSov) Dos. 198-937. a rtb. Ilfov Secția I Comercială a declarat in stare de faliment pe comerciantul Ioan Sendicci din București str. Drumul la Tei 39 și..i-a fixat termen pentru depunerea creanţelor la 2 Aprilie, iar pentru verificarea lor la 12 Aprilie 1937. In ziua de 30 Martie ora 13, se vinde prin licitaţie publică de către Sindicatul Fălim, activul lui. Florica Gherghel tutore legală a minorilor săi copii, compus din mobilier de prăvălie. Idem se închiriază: Mai multe camere din imobilul situat in București str. Fundătura Popescu Asan 23, fost II bis; Imobilul situat în str. Carol Davila 74, în total sau in parte, al fal. Alex. Popescu. La 31 Martie ora 13, se vinde activul fal. Gh. Caraiman, compus din băuturi spirtoase, mobilier de cârciumă şi de casă. Idem se închiriază imobilul situat în Bucureşti cal. Rahovei 406, compus din una prăvălie, bucătărie şi pivniţă şi o altă prăvălie cu o cameră, al fal. Gh. Caraiman. La 1 Aprilie ora 13, se vând activele faliţilor: A. & M. Finkelstein compus din mobilier de casă şi tab- ztrari de artă; Carol Wexler, compus din articole chirurgicale, de optică şi mobilier de casă. Idem se vinde marca de Fabrică Schwantinte, a fal. Em. Negri. Idem se vinde lista de debitori a fal. Mihail Caragea. Idem se vinde portofoliul de creanţe al fal. Hacic Kavasian. Idem se închiriază: Cinci camere, hal. dependinţe din imob. situat în Buc, str. Palas 5 al fal. Sache Schwartz. Trei camere, hali, vestibul. dae, bucătărie, camera de servitori, pod şi pivniţă. Etaj I, din imob idem al fal. idem, trei camere şi bucătărie la mansarda din imob. idem al fal. idem. Una cameră, hali, una cameră mică şi verandă din imobilul situat în calea Călăraşi 91 al fal. Simon Goldenberg. Un apartament compus din două camere şi antreu cu dependinţe şi bucătărie, din imob. situat în str. justiţiei 64 66 al fal. Sache Schwartz. La termenele de mai sus, sunt invitaţi a se prezenta la Sindicat şi faliţii pentru a fi de faţă la licitaţii. Sindicatul Fălim, invită să se prezinte la acel Sindicat în ziua de 1 Aprilie, ora 13, pe debitorii falitului Vasile Vasiliu, pentru a depune sumele ce datorează în falimentul de mai sus. Popriri Dos. 7998 937. — înfiinţată prin Corpul Port. Secţia Notariat in mâinile Casei G-rale de Pensiuni pe % din val. deb. Nicolae Vulpescu funcţionar la acea casă pentru Cred. Ruxanda Ionescu de lei 9000, plus iei 1000 lunar pensie alim. Vânzări de mașini 11824. — Mihăescu C. — Iancu Nan, auto iei 525.0455. 11869. — Soc. Jacques Gold — Ion M Lázar, mașini agricole, lei lî.7.000. 11800. — Soc. Sarai —Al. Sârbu Auto iei 89.400. Comandamente Dos. 15751927.— Deb. Braunstein Leea Luţa — Cred. Soc. Creditul Func. Urb. București, imob. București str. Intrarea Dr. Marcovici 1, apartament 1, etaj 4, datorie lei 11.300. Dos. 6499-937. — Nossek Emil — Soc. Isbanda imob. com. suburbană Șerban Vodă str. Sofia 28, datorie Iei 4000 plus proc. și chelt. Dos. 6748-937. — Nedelcu Ecaterina zisă Tanta Nedeleu — Ion Ap. caragiani, îmob. București • str Pop de Băseşti 26 datorie lei 30.000, plus proc. şi chelt. . ■ Dos. 6326-929. — Nicolau Mişu — dr. Clamence Scorţearul-Zaharescu, imob. str. G-ral Angelescu 38, datorie lei 700.000, plus proc. plus chelt. şi lei 80.000 onorar de avocat. Dos. 9477-936. — Popescu Maria — B-ca Ilfov, imob. str. Aviator Zorileanu 101, datorie lei 48.000, plus proc. şi chelt. plus lei 10.000 onorar de avocat. Dos. 5358-932. — Bălăşoiu Iosif — Aurel Gr. Marinescu. imob. Bucureştii Noul suburbia Griviţa, datorie lei 100.000 plus proc. şi chelt. Urmăriri de venituri Dos. 4767-937. — Deb. Turnătoria Română de Litere — Cred. B-ca de Scont, imob. str. Popa Nan 155, datorie lei 8.000.000 plus proc. şi chelt. Dos. 8298 937. — Preot D. Bâleanu — Constanţa Preot Băleanu, imob. Buc. Şos. Olteniţei 6, 8 şi 10, str. Simeon 5 şi 6 pogoane teren pe moşia Vatra Mănăstirea Văcăreşti, datorie 118.000 kimai, pensie alimentară. Cesiuni 11844. — Soc. Allianz Stutgarter Verein — I. Ghinea Iorgulescu, lei 59.500 ce are de primit de la M. Finanţe cu lei 23.80ÎT 11972. — Soc. Phönix — Radu Iorgulescu, suma de 297,85 Dolari ce are de primit dela M. Finanțe cu lei 30.530. Concesiuni 11747. — Sorescu Gogu — Soc. Steaua Română, teren Scorţeni (Prahova), cu lei 156.720. 11572. — Dimitriu Florica — Vasile Drăghici, via cor. Ceptura cu lei 20.000. 11840. — Reg. Aut. C. F. R. — Ilie Mohor, Prestament Stația Arad cu lei 120.000. închirieri 11830. — Simionescu Anastasiu ing. — ing I. N. Dumitriu, imob. Buzău, cu lei 45 m fc.0. 11952. — Negulescu Demetru — Eftimie Vasilescu, apart, str. Cobălcescu 31, cu lei 32.000. .11964. — Anghelescu Marin —Const. Nicolae, imob. str. Dobridi 5 bis, lei 25.000. 11802. — Peristerie — Soc. A. R, Frații Pescaru, apart, str. M. Bravu 4, cu lei 250.000. Inscripțiuni ipotecare 11904. — Teodorescu Const. — Banca pop. CoL Papadat, imob. com. Militari, lei 140.000. 11725. — Petrescu Iancu — Banca pop. Victoria, imob. aleea Teofil 16, lei 40.000. 11812. — Mazilii Ana — Ecaterina Georgescu, imob. B-dul Col. M. Ghica 83, lei 400.000. I---------------■ - ---------------------- CĂRȚI-REVISTE A apărut „Demascarea“ anul II nr. 47 director Titus Aguletti. I TEATRUL VESEL llkiim.l. SCURT-CIRCUIT 1 DIMINEATA TEATRUL REGINA MARIA Tel. 3.98.48 in fiecare seară ţi In matrneure de Joi, Sâmbătă ţi Duminică, triumfala comedie LUPUL şi SANIA de Mircea Ştefănescu tu V. M A XI M I L I A N Comitetul şcolar al liceului Matei Basarab din Bucureşti invită pe părinţii şi corespondenţii elevilor să ia parte la adunarea generală a comitetului, care va avea loc Duminică 4 Aprilie 1937, ora 10 dimineaţa/ La ordinea zilei descărcarea gestiunii pe anul 1936—1937 şi votarea bugetului pe anul 1937—1938. Dacă nu se va întruni majoritatea, adunarea generală se va ţine Duminică 11 Aprilie cu orice număr de membri. Primim: Comitetul de iniţiativă pentru sărbătorirea d-lui Const. Kiriţescu, secretarul general al ministerului educaţiei naţionale, cu prilejul împlinirii a 35 de ani de activitate didactică ştiinţifică, ■ ,administrativ, şi publicistică,face curioa’sctri -ție a mic&tă cale, tuturor celor interesăți,,.că, volumul de omagiu alcătuit cu această ocazie se* aflfc sub presă«, ur-' mând să apară peste câteva zile. Inmânarea acestui volum sărbătotoritului se va face în cadrul unei şedințe solemne la Ateneul Român, Duminică 18. Aprilie c. In aceiaşi zi, la ora 13 şi 30 va avea loc o masa colegială,la Athenée Palace. înscrierile se primesc de pe acum, la d. prof. Emil Stoenescu, directorul Liceului Matei Basarab din Capitală. Joi 1 Aprilie la orele 94 seara, va vorbi la cercul de studii al asociaţiei titraţilor ,,Unirea”, reputatul psihiatru din şcoala lui Freud d. dr. Hareven. Astăzi, la ora 6, in sala Dalles, d. prof. Tudor Vianu va conferenţia despre poetul Malherbe. Această conferinţă face parte din ciclul „Preclasicismul francez” organizat de Institutul francez de înalte studii şi de Asociaţia amicilor artei şi gândirii franceze. „Monitorul Oficial“ de azi 29 Martie, publică regulamentul pentru funcţionarea şcolilor de conductori de lucrări publice şi electro-mecanici. Societatea de neurologie va ţine şedinţă joi 1 Aprilie la ora 9 dim, la Spitalul Colentină. Vor face comunicări d-nii doctori: G. Marinescu, Noica, Ionescu-Siseşti, Radovici, Bagdasar, Sager, Kreindler, Grigorescu şi Vasilescu. Miercuri 31 Martie la orele 6-7, In sula Dalles, d. prof. Săvulescu va conferenţia în cadrul ciclului „Ştiinţa în viaţa zilnică“ despre Biologia vegetală. D. prof. dr. Titu Gane, secretar general al ministerului sănătăţii şi ocrotirilor sociale, va vorbi in cadrul ciclului de conferinţe organizat de soc. de binefacere „Cuibul copilului“. Joi 1 Aprilie a. c. ora 9 seara, în sala Dalles despre „Cum să salvăm copiii“. Primim: Profesorii secundari, respinşi de trei ori de la examenul de capacitate, roagă pe d. ministrul educaţiei, să binevoiască a dispune să mai fie admişi la încă un examen, aşa cum s-a procedat cu învăţătorii. Aceşti profesori suplinesc de mulţi ani în învăţământ, cei mai mulţi fiind împovăraţi de familii grele. Respingerea lor de la examene se datoreşte, precum se ştie, nu nepregătirii, ci unor capricioase întâmplări pe care d. ministru le cunoaşte şi despre care ziarele au vorbit pe larg. D. N. G. Caranfil, fost ministru al aerului și marinei a fost ales administrator delegat al soc. ARPA. TEATRUL MODERN Telefon 467.77 Toată săptămâna CORBUL ALB (ultimele spectacole) Luni 5 Aprilie, premiera „25 Sa......“ (la FESS££) Căpitanul în., rezervă Dumitrescu , Cercul profesorilor secundari din I. Ioah născut la 22 Februarie 1893 București, convoacă pentru azi 30 Martie orele 6 jum. d. a. la sediul sau (str. EilertacLu O) pe mexxiDxii în Bucureşti, fiul lui loan şi al Mariei, fost in regimentul 21 şi 6 InianfceriS,teştq,invţtajt^â-Şli comunice urgent domiciliul corpului vânătorilor de munte unde contează, conciliului general, care sunt rugaţi, sa participe neapărat, dată fiind importanţa ordinei de zi. I MAJESTIC !„ Azi şi în fiecare nii seară iar Sofietiic ! ram The greatest succes of all roumanian stages, the best review of Europe isî SUPER ALHAMBRA 1937 Matinées each Thursday, .Saturday and Sunday at 3 o’clock D. A. Solacolu, prefectul judeţului Ilfov, a vizitat ori plasa Budeşti Interesându-se de modul cum s’au alcătuit bugetele comunelor din această plasă. Membrii Asociaţiei absolvenţilor şcoalelor Industriale din România, simt rugaţi să ia parte la adunarea generală extraordinară, Duminică 4 Aprilie a. c. ora 10 dim. la sediul, şoseaua Basarab nr. 5 etaj, pentru a lua o hotărire definitivă asupra formaţiei comitetului de conducere. In caz că la ora 10 nu sunt prezenţi jumătate din membri, adunarea va avea loc in aceeaşi zi, peste o oră, la 1 dim. cu orice număr de membri. începând de la 1Aprilie birourile învăţământului particular şi confesional vor funcţiona în clădirea din str. General Berthelot 13. „In „Monitorul Oficial“ No. 73 de la 29 Martie ce se publică legea pentru deschiderea unor credite extraordinare cu acoperie specială. E vorba de un credit de 23.700.925. Deasemenea se mai publică și legea pentru deschiderea unor credite extraordinare speciale în sumă totală de 948.843.759 lei pe seama ministerelor finanţelor şi apărării naţionale şi legea pentru majorarea bugetului subsecretariatului de stat al aerului pe exerciţiul 1936-37. Aseară la clubul central al partidului radical ţărănist a avut loc o largă consfătuire a organizaţiei Capitalei în vederea propagandei electorale pentru alegerile la comună. Această consfătuire a fost prezidată de d. Dem. L Dobrescu. Au mai luat parte d-nii g-ral Pavelescu, Tudor Ionescu, Al. Protopopescu, maior Angelescu şi Leon Rădulescu. D. ministru dr. L Costinescu a inspectat ori d. a. şantierul de la spitalul Pantelimon unde se lucrează la construirea de noui aripi a acestui spital întreţinut de minister şi Eforia spitalelor civile. D. dr. C. Angelescu, ministrul educaţiei naţionale, a fost ori la bazarul şcoaleor, de la Şosea, pentru a vedea obiectele lucrate de elevi pentru expoziţia internaţională de la Paris. Selecţia acestor lucrări va fi făcută mâine după amiază. Obiectele confecţionate de liceele industriale de băeţi vor fi expuse în localul bazarului, iar cele făcute de liceele industriale de fete, în localul şcoalei primare ,No. 30 „Heliade Rădulescu". Duminică a avut loc Întrunirea meseriaşilor din Colentină, grupaţi în jurul Uniunii micilor comercianţi, industriaşi şi salariaţi industriali. Au luat cuvântul d-nui Georgescu, Gh. Bordeianu, Mişu Tânăsescu, Gh. Pascu, I. Socol şi Niculae Julan cari au expus doleanţele diverselor bresle de meseriaşi. Din partea Uniunii generale a romilor primim un comunicat in care se arată că această uniune n’a dat nimănui nici o delegaţie să trateze cu vreun partid politic în chestiunea alegerilor comunale. Joi 8 Aprilie, la Eforie Anina-Roza Vasiliu Juliu Arodraescu de la Opera Română din Cluj Nicu Antoniu comicul răsfăţat al Capitalei vor cânta celebra operetă Văduva veselă Biletele la agenţia Wagons-LIts, Piaţa Teatrului_______________________ Sentinţa in procesul rebeliunii de la Zărneşti BRAŞOV, 29. — Tribunalul local, secţia II-a a judecat azi procesul rebeliunii petrecută in ziua de 9 Mai 1936 la Zărneşti. După cum se ştie rebeliunea a fost prilejuită de sosirea la Zărneşti a d-lui ing. R. Opreanu, directorul general al apelor, însoţit de d-nii Iancu Han, pe atunci prefect, dr. T. Prişcu, primarul oraşului, ing. Socol şi alţii în scopul captării unui isvor pentru mărirea debitului de apă al municipiului Braşov. In momentul în care comisiunea se îndrepta spre isvor, un grup de ţărani din Zărneşti a aruncat cu pietre asupra membrilor comisiunii, rănind grav pe d■ Rudolf Opreanu. Celalţi membrii ai comisiunii s’au ales cu răni uşoare. A urmat apoi identificarea autorilor rebeliunii şi darea lor în judecată. Tribunalul a fost compus din d-nii Gostea, preşedinte, judecător Iorgulescu iar ca procuror d. Ion Mardare. D. procuror Ion Mardare a rostit un aspru rechizitoriu in urna căruia tribunalul a condamnat Pe cinci inşi la căte 8 luni închisoare corectională, trei ani interdicţie, 5000 lei despăgubiri către stat si 5000 lei despăgubiri către d. Rudolf Opreanu, iar pe 15 inşi la trei luni închisoare corecţionala şi doi ani interdicţie. Doi dintre inculpaţi au fost achitaţi. Condamnaţii au făcut apel, îndureraţi: Versavia, Orzeanu, Jeana şi Const. Georgescu, Magdalena şi Const. Zaharescu, Vasly şi George Popescu, Mărioara şi Nie, Orzeanu, soţi®, surori, cumnat şi unchiu, au nemărginita durere să anunţe moartea scumpului iar Nicolae Orzeanu în etate de 55 ani Ceremonia înmormântării va avea loc în ziua de Miercuri 31 Martie, ora 16. Cortegiul va porni din str. Campoduct 62, la cimitirul Isvorul Nou. CITITI MAGAZINUL