Drapelul Roşu, septembrie 1988 (Anul 44, nr. 13548-13573)

1988-09-15 / nr. 13560

a Intr-o atmosferă de puternică însuflețire patriotică, sub semnul deplinei unități în jurul partidului, al secretarului său general, al hotărîrii comuniștilor, a tuturor oamenilor muncii timișeni de a acționa neabătut pentru îndeplinirea ORGAN AL COMITETULUI JUDEȚEAN TIMIȘ AL P.C.R Șiftl CONSILIULUI POPULAR JUDEȚEAN Anul XLV, nr. 13.560 Joi, 15 septembrie 1988 4 pagini, 50 bani exemplară a planului pe acest an și pe întregul cincinal TOVARĂȘUL NICOLAE CEAUȘESCU. Împreună cu tovarășa Elena ceaușescu, a Început, IERI, O VIZITĂ DE LUCRU IN JUDEȚUL TIMIȘ începînd de miercuri, tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, și tovarășa Elena Ceaușescu, sînt, din nou, oaspeți dragi ai acestui străvechi și prosper spațiu românesc. In acest septembrie, cînd oamenii muncii din industria și agricultura județului, din celelalte sectoare de activitate, puternic mobilizați de Tezele din aprilie, de însuflețitoarele chemări adresate de tovarășul Nicolae Ceaușescu, acționează, asemenea întregului nostru popor, pentru îndeplinirea exemplară a obiectivelor stabilite, secretarul general al partidului a venit din nou în mijlocul făuritorilor de bunuri, materiale și spirituale din acest înfloritor colț de țară pentru a analiza la fața locului rezultatele obținute pînă în prezent, pentru a stabili măsurile ce se impun în vederea realizării sarcinilor prevăzute tuturor pentru 1988 și pe întregul cincinal. Cu bucurie fără seamăn așteptat cei ce muncesc trăiesc în județul Timiș pe tovarășul Nicolae Ceaușescu și tovarășa Elena Ceaușescu. In aceste momente de aleasă sărbătoare ei au ținut să-i întîmpine cu profunde sentimente de stimă și prețuire, cu vibrante manifestări de recunoștință pentru transformările petrecute în viața satelor și orașelor din județul Timiș, a tuturor locuitorilor țării, în anii socialismului și, cu deosebire, în perioada inaugurată de Congresul al IX-lea al partidului. La vizită tovarășii Emil au participat Bobu, Constantin Olteanu, Silviu Curticeanu. Ceremonia sosirii în județ a avut loc pe aeroportul din Timișoara, într-o atmosferă entuziastă. A venit în întîmpinare un foarte mare număr de oameni ai muncii care purtau portrete ale tovarășului Nicolae Ceaușescu, ale tovarășei Elena Ceaușescu, drapele tricolore și roșii. La coborîrea din avionul prezidențial, tovarășul Nicolae Ceaușescu și tovarășa Elena Ceaușescu au fost salutați cu înaltă considerație de primul secretar al Comitetului județean Timiș al P.C.R., llie Matei, care, în numele comuniștilor, al tuturor locuitorilor județului, le-a adresat cele mai calde urări de bun sosit. f‘ O formație alcătuită din ostași, membri ai gărzilor patriotice și ai detașamentelor de pregătire a tineretului pentru apărarea Iriei a prezentat onorul. paA fost intonat al Republicii Imnul de Stat Socialiste România. După tradiționala pîine și sare a ospitalității, tineri și tinere, pionieri și șoimi ai patriei au oferit tovarășului Nicolae Ceaușescu și rășei Elena Ceaușescu tovafrumoase buchete de flori. Cei prezenți au ovaționat cu însuflețire pentru partid și secretarul său general, pentru patria noastră socialistă și harnicul popor român. în aceste manifestări entuziaste și-a găsit o grăitoare expresie dragostea nețărmurită cu care este înconjurat conducătorul partidului și al țării pentru strălucita sa activitate pusă cu exemplară pasiune revoluționară în slujba dezvoltării multilaterale a patriei, sporirii necontenite a bunăstării întregului popor. Dialogul de lucru al secretarului general al partidului cu muncitorii și specialiștii din industria județului a început la întreprinderea mecanică Timișoara, unde erau prezenți ministrul industrei construcțiilor de mașini, Radu Păunescu, reprezentanți ai conducerii centralei industriale de profil și ai întreprinderii. In acest cadru, s-a subliniat că marea întreprindere timișoreană, unitate reprezentativă a industriei noastre constructoare de mașini, a parcurs etape importante de dezvoltare și modernizare, îndeosebi după cel de-al IX-lea Congres al partidului. întreprinderea realizează în prezent o producție marfă de peste 10 ori mai mare decît cea din 1965. Aici se realizează produse de înaltă complexitate și nivel tehnic — excavatoare cu rotor pentru exploatările miniere de suprafață, combine de înaintare în steril, mașinile de baldat și cele de scos cărbune din depozite, alte echipamente pentru industria minieră, o gamă diversă de macarale, poduri rulante, mașini de ridicat și stivuit, agregate necesare energeticii nucleare. Prezentînd principalele (Continuare in pag. a 2-a) La aeroportul din Timișoara, tradiționalul „Bun venit“ înalților oaspeți. In nou si rodnic dialog de lucru la întreprinderea mecanică Timișoara. ASTĂZI, LA POSTURILE DE RADIO ȘI TELEVIZIUNE Cu prilejul vizitei de lucru pe care tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu o efectuează în județul Timiș,și al deschiderii anului de învățămînt 1988-1989, astăzi va avea loc în municipiul Timișoara o adunare populară, ce va fi transmisă în direct, de posturile de radio și televiziune, în jurul orei 11.