Flacăra Iaşului, ianuarie 1974 (Anul 30, nr. 8485-8509)

1974-01-03 / nr. 8485

i  % FLACĂRA IAŞULUI I§lli§II iuHiiiiiiiiiiiiiiiii La primul revelion, în profesia aleasă (urmare din pag. a 1-a) cei 28 de oameni din brigada pe care o conduceţi la secţia de folie poliesterică de la Combinatul de fibre sintetice, înainte de a fi maistru mentor aţi lucrat ca sudor specialist pe la diferite obiective. Ce vă propuneţi să realizaţi în noul an ? — îmi propun să fiu cît mai apt pentru calitatea de maistru constructor, calitate ce mi-am dobindit-o recent. Voi face totul pentru a realiza obiectivele planificate la termenele stabilite. Drum bun! Nu am asistat la plecarea trenului 606, condus de comunistul Florin Ştirbuleac — mecanic, ajutat de... ajutorul de mecanic Ion Manu. Nici pe ei, ora zero nu i-a prins în gară, ci în apropierea haltei Piciorul Lupului. In schimb, am consemnat dimineaţa, la sfirşit de tură, că în toată noaptea de revelion nu s-a înregistrat nimic deosebit: toate trenurile au venit şi au plecat conform „mersului", acarii, revizorii, impiegaţii, şefii de manevre şi-au făcut datoria. Gheorghe Dorin, şef tură comercială, cu oamenii lui, au descărcat 11 vagoane de coletărie şi au încărcat 7, totul fiind coordonat de creierul stafiei , în noaptea aceea, impiegatul Vasile Dragomir. Cu operatorul programator Gh. Florea am putut schimba mai multe cuvinte, deoarece el avea sarcini pe linie de supraveghere și control. Am aflat că are 28 de ani de serviciu și un copil, că este la al 15-lea revelion în tură. Gh. Sorohan, şeful de tură, ştia că are tot 28 de ani la C.F.R., dar nu-şi amintea în ciţi a fost de revelion la serviciu. Impiegatul de registru Gh. Drăgănescu este şi preşedintele comitetului sindical pe staţie. De la el aflăm că turei tovarăşului Sorohan i-a revenit cinstea să cheme la întrecerea socialistă pe anul 1974 toate turele şi compartimentele de lucru din staţia Iaşi. La baza acestui act stau rezultatele obţinute în 1973, rezumate in calificativul „Foarte bine". Au mai făcut revelionul la datorie Vasile Mogoşneanu, N. Timofte — şefi de manevră, V. Zotica, D. Vîrlan, A. Ilaş revizori de ace, T. Zamfirescu — şef tură tranzit şi, bineînţeles, mulţi alţii cărora le adresăm un călduros „La mulţi ani". „ In jurul orei 19, la Abator s-a rupt linia, pe o porţiune de vreun metru şi jumătate. O echipă de intervenţie de la I.T.C.I. s-a deplasat la faţa locului şi, într-o oră şi ceva, linia a fost sudată la loc, restabilindu-se circulaţia normală. In noaptea de revelion n-au fost „pene" la cele 21 de autobuze care au circulat, conform graficului, pe toate traseele. Nu s-au retras la depou, înainte de sfîrşitul programului, nici cele 6 tramvaie de pe traseele 1, 2 şi 3. Şi taxiurile au fost la datorie. Se cheamă taxiuri şi prin dispecerul central. Vera Maraton răspunde calm, acţionează precis. La datorie au fost mulţi alţi lucrători de la I.T.C.I. Iată doar cîteva nume: C. Daniela, dispecer auto la garajul din str. Primăverii — la al treilea revelion în serviciu —, Gh. Căuș, revizor tehnic, C. Dragoș, șef garaj, Gh. Lazăr, I. Maftei, V. Petrea, Gh. Ilie — șoferi, Rodica Moraru, Elena Condurache, Ana Irimia, Geta Suzan — taxatoare pe autobuze, V. Huţanu, M. Săvescu ■— vatmani, Elena Marcu, Gh. Mocanu, Constanţa Siminea, Georgeta Bîrzu — taxatori. I-am cunoscut în drumurile spre oameni pe care este obligat să le facă reporterul, nu numai în noaptea de revelion. La depou, pe la ora 4, se adunaseră deja oamenii care vor sărbători prima zi a anului prin muncă. Petru Voicu, impiegat, pînă cînd îi va sosi şi lui schimbul, repartiza turele. L-am întrebat ce bucurii i-a adus 1973 şi ce-şi doreşte in 1974. Răspuns : „Anul trecut am căpătat al doilea nepoţel de la Petru — băiatul mijlociu, bucurie de familie. In 1973, eu şi întregul colectiv, am lucrat bine — bucurie profesională. Pentru acest an, doresc ca întreprinderea noastră să întîmpine a 30-a aniversare şi Congresul al XI-lea al partidului cu succese sporite faţă de 1973“, în mijlocul salariaţilor din alimentaţia publică La ora cînd în toate oraşele şi satele judeţului, ca şi în întreaga ţară, au răsunat urări şi cîntece, ne-am aflat în mijlocul lucrătorilor din alimentaţia publică a municipiului, care au servit sute de oameni ai muncii veniţi să-şi petreacă revelionul. Peste 250 de salariaţi din cadrul acestei întreprinderi, au muncit, în noaptea de revelion, la restaurantele „Moldova“, „Bolta Rece“, „Cotnari“, „Casa vînătorului“ ş.a. Iată-ne la braseria „Moldova“. Printre ceilalţi ospătari aflaţi la lucru, am întîlnit o mai veche cunoştinţă — ospătară Virginia Bostoacă, — care îşi „petrecea“ al 18-lea revelion la locul de muncă. — Sunt bucuroasă că noul an îl voi începe alături de consumatori şi de colegii mei de muncă. La Casa tineretului, un alt loc unde s-a organizat petrecerea revelionului, şi unde erau de serviciu salariaţii restaurantului „Expres“, am întîlnit-o pe şefa bufetieră Ana Turnagiu, care ne-a vorbit despre faptul că în această noapte şi-a propus să atingă „cota maximă“ la capitolul serviciu ireproşabil. Tot în această noapte am discutat şi cu tînăra bufetieră Maria Romanţov de la „Restaurantul Gării“, care de opt ani, de cînd a terminat Şcoala comercială, în fiecare noapte de revelion s-a aflat la post. Pe omul numărul unu al restaurantului „Moldova — bucătarul şef Valentina Drăgan — am găsit-o bucuroasă că toţi consumatorii erau mulţumiţi de bucatele gustoase ce le pregătise pentru noaptea de revelion. Aşadar, am consemnat, peste tot, serviciul ireproşabil, pe care îl dorim să fie mereu aşa. Prima convorbire telefonică era zero. Ceasurile marcau cumpăna dintre ani. Ne aflăm la centrala telefonică a municipiului. Un apel scurt. Prompt, telefonista Elena Florea face prima legătură din noul an. Solicitantul urează tradiţionalul „La mulţi ani!“ prietenului său aflat la celălalt capăt al firului , oraşul Gheorghe Gheorghiu-Dej. Şapte telefoniste se aflau la datorie la această noapte de sărbătoare. Printre acestea se afla şi Felicia Tănase, cu o vechime în muncă de 25 de ani, ani in care, de multe ori, a fost de serviciu în noaptea revelionului. Dimineaţa, am solicitat un amănunt. L-am aflat: — In noul an, pînă dimineaţa, la ieşirea din tură, cele şapte telefoniste au făcut peste 280 de legături telefonice. Stăpîniî apelor Și în această noapte, drumul apei potabile, industriale, menajere, al aburilor e vegheat atent. Pentru ca acolo unde oamenii muncesc, în fabricile cu foc continuu, în casele în care ne distrăm întîmpinînd veseli noul an, totul să fie în ordine. Pe Costică Soroceanu l-am găsit veghind la punctul termic nr. 21 — Tătăraşi. Era al doilea revelion consecutiv, cînd lucrează. Florentin Jicman, fochist la punctul termic nr. 4 din cartierul Alexandru cel Bun, şi-a lăsat acasă soţia cu Mihai, cu Maria, cu Ion, cu Ileana, cu Anton — cei cinci copii ai lui. Acuşi, peste cîteva ceasuri, vine schimbul şi pleacă acasă. — îi scol pe toţi cu noaptea în cap. In prima zi a anului se doarme pe furate. Sigur că au fost mulţi alţi stăpîni ai apelor care ar fi meritat să fie citaţi pentru că au vegheat de Anul Nou. Nu putem să-i cuprindem pe toţi. Suntem informaţi că echipele de intervenţie n-au avut evenimente în noaptea de 31 decembrie 1973. N-au fost, dar Iulian Clavel, maistru, Săvel Dăscălescu, instalator, Pantelimon şi Nicolae Boandă, săpători, Aurel Atomulesei, Gh. Donică, Aurel Dănilii, lucrători pe autovidange, Nicolae Mîndru, Nicolae Lupu, şoferii au vegheat. Ca să nu fie evenimente neplăcute. De-o vîrstă cu Republica Maria Baraneţchi s-a născut o dată cu Republica. Au trecut 26 de ani. Discuţia cu Maria Baraneţchi a fost un fel de bilanţ al celor 26 de ani ai ei. Cînd am cunoscut-o pe sărbătorita familiei Baraneţchi, noul an încă nu sosise. L-am anticipat însă ciocnind cu tînăra de 26 de ani, cu soţul ei, un pahar de „Tomeşti" pentru sănătatea lui Remus şi a Valentinei — cei doi copii ai lor. Şi încă un pahar pentru pace cauză pentru care România depune eforturi stăruitoare prin politica înţeleaptă a partidului, a secretarului său general, tovarăşul Nicolae Ceauşescu. La despărţire, am închinat pentru fericire. Maria Baraneţchi — sora geamănă a Republicii — ne spusese că e fericită şi-şi doreşte consolidarea acestei fericiri. Nu a uitat însă că s-a născut fără asistenţă medicală, că a trăit la început într-o casă igrasioasă. La 28 februarie 1967, a fost angajată la „Ţesătura“. Apoi, o dată cu măiestria în meserie, şi-a cîştigat şi încrederea celor din jur. Azi are mulţi prieteni la unitatea „B" a întreprinderii „Ţesătura”, unde îşi îndeplineşte conştiincioasă meseria de filatoare. N-a lipsit nici o zi nemotivat, se străduieşte să facă treaba mereu mai repede, mai bine. Este recunoscătoare grijii partidului pentru lucrătoarele din industria uşoară. Aşa e Maria Baraneţchi. Se mindreşte cu tot ce se înfăptuieşte în ţara noastră, la fel ca şi cu evenimentele personale. Iată şi cîteva bucurii strict familiale: soţul ei, Petru, e la panoul de onoare al întreprinderii de prelucrare a lemnului, fetiţa şi băieţelul lor sunt cuminţi la creşă, şi acum, după un an de la mutarea în apartamentul proprietate personală, cînd cineva îi spune că are o casă frumoasă şi bine îngrijită, se simte fericită. Poştaşii... ceferişti, de serviciu! In noaptea de revelion au lucrat şi poştaşii ceferişti. Ştefan Ioniţă — şef vagon poştă, Marin A. Ioniţă — mînuitor de valori, şi Constantin C. Ion — factor poştal, nu sînt rude, deşi îi cheamă la fel sau pe aproape — ba chiar sînt din trei judeţe diferite : Prahova, Ilfov, Dîmboviţa. Nu insistăm să aflăm amănunte despre dînşîi. In noaptea de revelion ei au fost mesagerii gîndurilor şi cadourilor noastre către cei dragi din alte colţuri ale ţării. 200 de familii noi Natalia Pînzaru — 23 ani, profesoară şi Bogdan Ududec, — 23 de ani, economist; Elena Constantin — 21 de ani, profesoară — şi Vasile Donici — 24 de ani, student; Angela Plăvănescu — 21 de ani, casieră — și Constantin Dobroviceanu — 26 de ani, electromecanic , ultimele căsătorii din 1973, la Iași. In anul trecut au fost întemeiate în municipiul nostru 2700 de familii, cu 350 mai multe decit in 1972. Cu ocazia primului revelion le urăm acestor tineri, proaspeţi familişti, un tradiţional „La mulţi ani in căsnicie Este ora 0,21. Gheorghe Sorohan, şef de tură, dă plecarea primului tren din 1974 : acceleratul 624, Iaşi - Constanţa. Ultimii intîrziați*1) '73, sau primii din 74, sau... o discuție care durează de un an !...___________ _ Reportajul de revelion a fost realizat de: Sorin DAMIAN C. LUPU Const. PALĂCUŢA Paul PETRUŞCA I. ŞCHIOPU Foto : LEONID STRATULAT Citeva din modernele blocuri de locuit din cartierul „Alexandru cel Bun". Noaptea hotar (urmare din pag. 1) mniinile noastre, cu vocaţia noastră milenară spre zidire şi pace — pusă astăzi în adevărata-i valoare şi dimensiune, nn cuvinte calde, pornind din inimă, izvorînd şi trăgîndu-şi seva direct din destinul acestui popor, cuvinte pline de grijă pentru patria noastră, pentru pacea noastră şi pacea lumii, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, iubitul nostru conducător, ne-a înfăţişat sintetic,in noaptea revelionului, marile şi nobilele sensuri ale confruntării noastre cu timpul. Şi din nou cuvintele, din inimă, au bucurat inimile noastre. 1973 a fost un an bun, al hărniciei şi pasiunii in toate sectoarele de activitate; anul 1974 va fi un an şi mai bun, de noi realizări în direcţia îndeplinirii cincinalului înainte de termen, de înflorire a patriei, fiindcă munca noastră liberă, tenace, eroică, are un ţel precis, care merită ■ efortul nostru generos şi care va I rămîne înscris cu litere de aur I în letopiseţul generaţiilor viitoare: I urcuşul României pe piscurile I progresului şi civilizaţiei socialis- I te şi comuniste. Cu aceste gînduri şi sentimen- I te am păşit în noul an — anul I celei de-a 30-a aniversări a eli- i berării patriei de sub jugul fascist I şi al celui de-al XI-lea Congres ! al partidului nostru. Cu aceste gînduri şi sentimen- te, sub conducerea partidului, I noi, ieşenii, alături de întregul * popor, pornim la muncă şi crea- | ţie, cu voie bună, apropiind as- I tăzi ziua de mîine și aducînd I viitorul în casele noastre și din I cugetele noastre, de fapt în ma- I rea noastră casă și familie — • România socialistă. Din agenda corespondenţilor voluntari Acţiuni politice in sprijinul economisirii energiei şi combustibilului Pe agenda de lucru a biroului organizaţiei de bază din secţia mecano-energetic de la întreprinderea mecanică „Nicolina“ acţiunile politice în sprijinul economisirii energiei şi combustibilului ocupă un loc central. Astfel, ca urmare a recoltelor bogate obţinute în 1973 din viile cooperativelor agricole din consiliile intercooperatiste Hîrlău şi Belceşti, unitatea din Cotnari a întreprinderii viei şi vinului a preluat cantităţi sporite de struguri, depăşindu-şi astfel sarcina de mult, comuniştii au supus dezbaterii un studiu privind posibilităţile existente în secţie pentru înlăturarea risipei de materiale, energie, combustibil şi timp. Cu acest prilej, participanţii la dezbateri au făcut numeroase observabile de plan. Pe parcursul procesului de vinificaţie, care s-a desfăşurat în bune condiţii, tovarăşii ing. Constantin Nicolau, de la întreprinderea viei şi vinului, ing. Dinu Benghea, şeful Centrului teritorial Cotnari, Ion Doni . ţii critice, au venit cu propuneri eficiente, care, tra- I duse în practică, « vor înscrie în bi g lanţul realizărilor I secţiei importante I economii. | CONST. PETROVICI tehnician Ia I. M. „Nicolina“ | Pe măsura renumelui podgoriei sa, şeful unităţii, şi | loader Manoie, | pivnicer, s-au strâ- I duit să obţină vi- I nuri de calitate, pe | măsura renumelui | podgoriei. IOAN GHIOC I calculator la Cen- I trul teritorial Cot- I nari al Intreprin- I derii viei şi vinului. II O întîlnire emoţionantă Recent, la Şcoala de aplicaţii a Liceului pedagogic de învăţători „Vasile Lupu“ din Iaşi a avut loc o frumoasă întîlnire aunui detaşament de pionieri cu actorii Constantin Sava, de la Teatrul Naţional, şi Emil Petcu, de la Teatrul pentru copii şi tineret. Cu acest prilej oaspeţii au prezentat cîteva fragmente din numeroasele roluri jucate pe scenele celor două teatre. Pionierii, la rîndul lor, au oferit un scurt program artistic sub forma unei şezători muzical-literare cuprinzînd cîntece şi versuri patriotice. DOINA ANIŢA elevă, anul IV, Liceul pedagogic de învăţători „Vasile Lupu" SPORT - SPORT Primii 10 sportivi ieşeni ai anului 1973 fată primii 10 sportivi ieşeni ai anului 1973, stabiliţi în urma anchetei în rîndul specialiştilor şi ai opiniei publice 1. Dan Irimiciuc (C. S. Politehnica, antrenor Nic. Pufnei). Maestru al sportului la scrimă, campion naţional de seniori la sabie, locul IV la campionatele mondiale studenţeşti, cîştigător a numeroase turnee internaţionale, sportiv nominalizat în lotul olimpic. 2. Vasile Ţiganaş (C. S. Nicolina, antrenor M. Bîdiu). Maestru al sportului la lupte libere, campion naţional de tineret, vicecampion naţional de seniori, campion balcanic de seniori, sportiv nominalizat în lotul olimpic. 3. Coculeana Hucătaru (Liceul nr. 2, antrenor Radu Tetiniuc). Maestră a sportului la atletism, dublă campioană naţională de junioare, campioană balcanică la pentatlon junioare, sportivă nominalizată în lotul olimpic. 4. Stelică Morcov (C. S. Nicolina, antrenor M. Bîdiu). Maestru al sportului la lupte libere, campion naţional de tineret, vicecampion naţional de seniori, vicecampion balcanic de seniori, sportiv nominalizat în lotul olimpic. 5. Adriana Surdu (Liceul nr. 2, antrenor Radu Tetiniuc). Maestră a sportului la atletism, campioană naţională la senioare şi junioare, sportivă nominalizată în lotul olimpic. 6. Vasile Simionaş (C. S. Politehnica, antrenor Ilie Dană). Sportiv de categoria I la fotbal, component al echipei campioană mondială studenţească, sportiv nominalizat in lotul olimpic. 7. Elena Puşcaşu (Aeroclubul Moldova, antrenor C. Graur). Maestră a sportului la paraşutism, campioană naţională de senioare, record naţional cu salt de la 1.000 m, la punct fix. 8. Aurelia Ichim (A. S. Penicilina, antrenor Nicu Vorbescu). Maestră a sportului la volei, locul III cu echipa în campionatul naţional div. A, locul III cu echipa în „Cupa Cupelor“. 9. Ştefan Enache (C. S. Nicolina, antrenor M. Bîdiu). Maestru al sportului la lupte libere, campion naţional de seniori. 10. Aurel Anton (C. S. Medicina) — Şah prin corespondenţă, lider în campionatul european. Succese ale şahiştilor I din Iaşi în R.P. Polonă I Recent, echipa de I şah a C.S. Medicina I Iaşi a participat la I un turneu pe echipe ■ în Wroclaw (R. P. Polonă). In turul primului ■ meci, susţinut în | compania echipei „Maraton“ — Wro- § claw, şahiştii ieşeni | au cîştigat cu scorul | de 5—2. Returul a- | cestui meci s-a ter- | minat la egalitate: S 31/2—31/2. In cel de al doilea | meci, ieşenii au avut.. I în faţa celor 7 me- 1 se de joc, selecţio- | nata de şah a ora- I şului Wroclaw, pe ■ care au învins-o cu I scorul de 4—3. In a- ■ cest turneu s-au re- I marcat : Perevoznie ■ şi Dominte, care au I realizat cite 21/2 ■ puncte, Doroftei şi I Isachievici, cu cîte ■ 2 puncte. V. Vaisman a ob-î ţinut două remize la I maestrul internaţio- . nal Becnarski. V. VASILE,coresp. ’ PAGINA A III A Întreprinderea de ventilatoare şi instalaţii de ventilaţie Vaslui strada Delea nr. 3, telefon 11480, angajează urgent - şef birou investiţii Condiţii de angajare, conform Legii 12/1971. Se asigură imediat locuinţă corespunzătoare. Doritorii se pot adresa la sediul întreprinderii, serviciul personal. întreprinderea „Ţesătura“ IAȘI “ angajează de urgență — 2 primitori-distribuitori cu gestiune în cadrul serviciului aprovizionare. Condiţii de angajare : conform Legii 12/1971. LICEUL AGRICOL PODU ILOAIEI anunță concurs pentru ocuparea postului de SECRETAR ȘEF Data concursului * 22 ianuarie 1974. Dosarele se primesc zilnic la sediul liceului. GRUPUL ÎNTREPRINDERILOR DE GOSPODĂRIE COMUNALA ŞI LOCATIVA AL JUDEŢULUI IAŞI cu sediul în Iaşi, str. N. Gane nr. 22 A, aduce la cunoştinţă celor interesaţi că execută lucrări de CURĂŢIRE A COŞURILOR (prin secţia de coşuri, str. Cloşca nr. 12) la imobilele cu încălzire cu sobe, inclusiv clădirile particulare. In mod deosebit se atrage atenţia cetăţenilor care locuiesc în imobile proprietate de stat, administrate de G. I. G. C. L., să execute de urgenţă aceste lucrări, păstrînd chitanţa (factura) eliberată de coşar. La controalele ce se vor efectua, cei găsiţi că nu şi-au curăţat coşurile vor fi amendaţi conform H.C.M. nr. 2285 din 15 decembrie 1969. Anunţuri de familie • Elena şi Petru Tanase, Paula şi Ilie Cristea — copii, precum şi nepoţii, Liviu, Doina, Csaba, urează mulţi ani fericiţi părinţilor EMILIA şi PETRU TANASE cu prilejul aniversării a 50 de ani de la căsătorie. Vînzăricumpărări • Vînd butelie. Telefon 32295. Oferte de serviciu • Angajez femeie de serviciu pentru perioadă îndelungată. Aleea Rozelor 42, scara B, apart. 6. • Caut persoană Îngrijire doi copii (3—5 ani). Telefon 32883. Schimburi de locuinţe • Oradea — ofer garsonieră pentru similar Iaşi. Telefon 33011 Iași. Pierderi • Pierdut legitimaţia eliberată de Baza 3 Iaşi pe numele Rotaru Ion. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia de transport I.T.C.I. pe numele Luca Ion. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de tricotaje „Moldova“ pe numele Miron Elena. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de I.R.E. Iaşi pe numele M o p a n u Gheorghe. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea „Textila“ Iaşi pe numele Budeanu Hareta. O declar nulă. • Pierdut certificatele de concediu medical, sustrase în alb de la Spitalul clinic nr. 1 Iaşi, Clinica a II-a medicală, seriile MM nr. 265/ 19099 , MM nr. 265/ 19100 şi MM nr. 265/18700. Se declară nule. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de tricotaje „Moldova“ pe numele Hulpan Victoria. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea metalurgică pe numele Berea Dumitru. O declar nulă. • Pierdut avize de expediţie nr. 41537 ; 538 ; 539 ; 540 ; 542 ; 548 emise pe numele Doniceanu Ilie. Se declară nule. Diverse • Familia mulţumeşte călduros doctorului Octavian Capşa şi personalului medical al Spitalului 2 pentru îngrijirea deosebită acordată lui Petru Luca. • Familia Bordeianu Maria aduce respectuoase mulţumiri prof. dr. Lungu, doctor Andreiescu Eugenia şi colectivului pentru deosebita îngrijire acordată. Deosebite mulţumiri dr. Angela Ionescu. Le urăm tuturor mulţi ani fericiţi. • Surorile şi cumnaţii anunţă comemorarea, marţi, 8 ianuarie, ora 15.00, la cimitirul Eternitatea, a trei ani de la decesul scumpei noastre dr. TARTAŞNAI NINA. Decese • Soţia, copiii şi mama anunţă cu durere încetarea din viaţă a celui care a fost GURIŢA CONSTANTIN 44 ani fost salariat -• Atelierele „Nicolina“ Corpul neînsufleţit este depus la biserica Eternitatea. Inmormlntarea sîmbătă, 5 ianuarie, ora 14.00. • Nemîngîiaţi pe întreg restul vieţii, soţia şi copiii anunţă stingerea din viaţă a scumpului lor soţ şi tată SLABUTU VASILE * 55 ani pensionar C.F.R. Inmormîntarea are loc duminică, 6 ianuarie, ora 13,la cimitirul din satul Piciorul Lupului, comuna Ciurea. • Familiile Ungureanu şi Steriadi anunţă cu durere încetarea din viaţă a scumpei lor mamă, soacră şi bunică PARASCHIVA GH. ClNTEC 79 ani. Corpul neînsufleţit este depus la biserica cimitirului Eternitatea. Inmormîntarea are loc azi, ora 12. Nu te vom uita în eci, suflet bun și blind. publicitate