Flacăra Iaşului, iunie 2005 (Anul 6, nr. 1418-1444)

2005-06-01 / nr. 1418

B.C.U. »M. EMINESCU* IAŞI PECU Pagina 3 ..-H Pagina 5 Med Invest trage ţepe în anul 1999. Universitatea de Medicină şi Famacie “Grigore T. Popa” Iaşi a achiziţionat de la THALHIMER KUHLUING Gmb.H&Co. - Germania, prin intermediul firmei Med Invest, şase lăzi frigorifice, în care cadavrele urmau să fie conservate în condiţii igienice. Deşi suma la care au fost achiziţionate a fost exorbitantă, sistemele de conservare a cadavrelor au ruginit mai bine de şase ani în subsolurile Institutului de Anatomie. Surse din cadrul universităţii susţin că firma Med Invest a primit lăzile frigorifice ca donaţie, la scurt timp acestea fiind vândute Institutului de Anatomie Iaşi, cu peste 600.000 de mărci germane, echivalentul a 400.000 de euro. Victimele căldurii Temperaturile deosebit de ridicate, înregistrate în ultimele zile, au adus zeci de ieșeni pe patul de spital. Pagina 3 OMU’ CU TEXTU' Un sou erotic de zile mari CĂTĂLIN MIHULEAC înainte de alegeri, spuneam că miaş dori să câştige alianţa, doar pentru a revedea fascinantul spectacol al trădării, reprezentat scenic o dată la patru ani, precum olimpiadele ori turneele fotbalistice planetare. Am vrut ah, ce-am mai vrut, cu apetit sălbatic de voaior! - să văd directori, senatori, deputaţi, de prin Pesemeul din Deal şi Pesedeul din Vale, cum simt deodată că-i strânge vechea doctrină pe la subsuori şi, prin urmare, dau buzna să pupe PD-ul pe chelie şi PNL-ul pe săgeată. Aşa se conservă slana capitalistă, în E-urile ipocriziei. Aşa intră militanţii PSD în pălăria magicianului Băsescu, de unde ies uşori, iată “S”-ul din mijloc. Şi visul mi s-a-mplinit. Cele mai scabroase inversiuni şi perversiuni politice au loc în aceste zile. E un desfrâu care i-ar înnebuni chiar salivaţia antrenatului Bebe Mihăescu, nu se mai ştie cine penetrează şi cine se lasă penetrat de vârful excitant al săgeţii. E-o foame disperată de acuplări, e-o continuă invenţie de noi şi noi poziţii. Nici un spasm nu rămâne neîntrebuinţat, nici un geamăt nu-i lăsat să piară de solitudine. E un sou erotic de zile mari, un şou care mânjeşte iar cearşaful, şi-aşa nu prea curat, al politicii. Dar ce mai contează! Un şou cu participarea extraordinară a fostului peremist Lupoi şi a pesediştilor Apostol şi Mălaimare. De câteva zile, Traian Dobre - deputat PSD şi foarte apropiat de poala lui Iliescu - s-a lăsat şi el pătruns de virila săgeată liberală. O experienţă nouă, desigur, care se cerea savurată cum se cuvine. A închis, aşadar, bine ochii, a strâns din dinţi, dar degeaba, că nu l-a durut deloc. Deflorările politice de azi se petrec fără durere, fără traume, chiar fără remuşcări. Dacă ar fi mai inventivi, Năstase şi Geoană ar intra şi ei în FNL-PD. Ar intra, şi-ar alege o poziţie confortabilă şi ar începe să lupte din interior împotriva sistemului, cum se petreceau lucrurile pe vremea ilegaliştilor comunişti, azi adăpostiți de cărţile de istorie. VREMEA Vremea se va răci, mai accentuat în regiunile estice şi de sud, unde cerul va fi mai mult noros şi va ploua. Ploile vor avea caracter de aversă, însoţite de descărcări electrice şi de intensificări de scurtă durată ale vântului. 10°C 26 Czolat, cantitatile de apa vor depăşi 10 -15 l/mp. Ziua aldura viile de la Giurgiu Consilierii locali ieșeni au aprobat mandatarea SC Uzina Termoelectrica SA Giurgiu cu organizarea licitației publice. Aurel Cazacu este pe făraş După un sezon extrem de slab, era şi normal ca la Penicilina să se opereze unele modificări de lot, dar şi pe banca tehnică, pentru ca rezultatele să ajungă din nou la nivelul reputaţiei acestei grupări în peisajul voleiului feminin românesc. Directorul clubului, Nicu Roibescu, a şi demarat discuţii cu patru jucătoare din Serbia şi Muntenegru, având speranţa ca măcar două să ajungă la Penicilina în această vară. SUPLIMENT SPORT Pagina 7 Admitere simplificată la Medicină Pagina 4 Nemulțumiri printre sanitari Pagina 6 Izolat sever pentru că îi place pe la spate Orgoliile din Casa Pătrată fac pui Pradă urgiilor • începând de astăzi, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă nu mai dispune de nici un leu pentru cheltuielile materiale şi, ca atare, nu mai dispune de mijloacele pentru a interveni în situaţii critice • prognozele meteo anunţă ploi abundente Preşedintele Consiliului Judeţean, Lucian Flaişer, are dureri de cap Copii pensionari Mii de copii din Iaşi îşi duc traiul de pe o zi pe alta cu nişte indemnizaţii de mizerie. 6.832 de minori sunt luaţi în evidenţele Casei Judeţene de Pensii Iaşi ca beneficiari ai pensiilor de urmaş. După ce au rămas orfani de unul sau de ambii părinţi, micuţii primesc din partea statului o parte din salariul realizat de susţinătorii legali în timpul vieţii. Astfel, până la împlinirea vârstei de 16 ani, copiii primesc pensiile de urmaş. Serviciul de Ambulanţă 9 atacă SMURD Implemenatrea Serviciului SMURD creează nemulţumiri în rândul cadrelor medicale de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă. Cu toate că ambele părţi sunt deschise unei colaborări cât mai fructuoase, cei de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă ar mai avea câteva critici de Scut CURS VALUTAR 1 EURO 1 USD 1 TAUR 36 217 / 3,6217 lei 29 278 / 2,9278 lei 391 957 / 39,1957 lei a. CUTIA CU MAIMUȚE Din surse discrete, plasate strategic în cambodza dimocrată, am aflat de niște calcule și deteri în bobi, privind viitorul portocaliu al unui dipotat carea fost ce-a fost, ba chiar mai mult decât atât - un disident vadimist, ejaculat pe motiv de puci. Motiv pentru care parlamentarii M&M (sinatorul Mârlan şi deputatul Muilă - n.b.) trec prin stări de suspans. Asta le mai lipsea! Să-şi completeze schema cu încă un magraon guraliv şi greu de controlat la budigăi, care s-a tot pupat în bucile obrajilor cu duşmanul de clasă de la pesedeu, adică sinatorul cu cioc. Numa că la cambudza marinarului Băsexu’ (onorrrrr!) sumflă un altfel de vânt în batistă, care cere partid poponar mare, în loc de unu dimocrat şi mic, iară cuvântul de ordine al prezidentelui este: “Ejaculaţii, la mine!”. Cum dipotatu’ Angheluţă Hapciu îndeplineşte o dublă calitate - şi fost membru de partid judotelic, cu pretenţii poponare, şi ejaculat cu un şut în cur -, ca să nu mai dzicem şi de încă o calitate dublă - are şi agarici, şi organizaţie giudeţană -, s-ar putea ca parlamentarii M&M să le mai iasă de un coleg. Cât Se-ngroaşă dosaru’ lu’ Valerică Am mai auzit una, care ne-a distrat pe rumpte aseară, despre ultimele piese (audio, video şi pe dictando), ce le strânge la un anume dosar viţăpremarele cu centură neagră (de la nespălat - n.b.), sensei Costică Acăscăliţei. Dosar' îl are în centru pe Valerică cu Căpăstru, dereftor la Casa Pătrată şi mardoi de neveste, care, pe motiv de mânuţă zburdalnică şi moveuri împărţite cu generozitate pe la doamne, s-a vulnerat pe el. Asta fincă fetiţe o prins curaj că s-o schimbat roata şi pentru ele, ca să-l vază pe Valerică bătut de soartă cu dosăruri la Parchet şi sufletul Rai. Parola: “doamna de bună credinţă”. Păi nice noi nu suntem mai rele decât altele şi destul de credincioase, cât să facem o lipeală cu sensei, da’ ştiind că nice Valerică n-a fost zgârcit cu şuturile, ne aşteptăm ca în birourile lui să fie mare îmbulzeală. Aşa că i-om face doar nişte semnale, discrete, cu fum de pe cracă... Vânturi poponare în cambodza dimocrată despre Cordeliu Vagin Mudor, va rămâne în târg doar cu dipotatu’ Vlăduţ Mucea şi gaşca lui de machitori...