Flacăra Iaşului, iulie 2007 (Anul 8, nr. 2052-2076)

2007-07-02 / nr. 2052

A Pagina Gloria a suferit mult pentru calificare CALIMARA CU IDEI Partidul Democrat si 9 cucerirea Primăriei România la export (r) Daniel SANDRU Pagina Studenţii 9 pot pierde UPA Cristian SANDACHE © ------------------ Şoseaua Naționala, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 50 RANI ANUL VII, nr. 2052 12 PAGINI, LUNI 2 IULIE 2007 ISSN1584 - 5664 La alegeri, democraţii se joacă de-a “Surprize, surprize” La Primărie, înainte, mars! 7 9 • candidaturi surprinzătoare ale PD Iaşi la cele trei runde de alegeri - europarlamentare, locale şi generale - din următorul an şi jumătate • liderii PD Iaşi susţin la Primărie un cvasi-necunoscut fără experienţă politică: fostul comandant al Corpului 10 Armată, generalul Constantin Bârhală • în competiţia internă, la fotelul de primar s-au mai înscris Tiberiu Brăilean şi Adrian Mogoş • senatorul Dan Cârlan, pe care mulţi democraţi îl vedeau candidând din nou la Primărie, va lupta pentru CJ! • la Parlamentul European, democraţii mizează pe un fost •V • , T . .V inspector şcolar, Mihaela Popa • deputatul Petru Movilă va deschide lista de candidaţi la Parlament • listele PD vor fi definitivate la iarnă Accesaţi : www.flacaraiasi.ro! Puteţi citi, în timp real, principalele ştiri ale zilei, pe măsură ce se petrec. Numai pe site puteţi citi ce vă aduce "Ultima oră"! -----www.flacaraiasi.ro FLACÄR IAŞUUJI Michelle McCool, o luptătoare “cool” Născută acum 27 de ani, Michelle Leigh McCool este o americancă get-beget, care ştie să lupte pentru o viaţă mai bună cu toate mijloacele. Mai precis, Michelle face wrestling profesionist, participând la “show”uri de gen, precum “Rookie Diva” sau “Best body”. Pentru a se menţine în formă, McCool a apucat şi pe căi greşite, iar din cauza unor medicamente interzise a ajuns să stea câteva luni bune în spital. A revenit în forţă anul trecut, câştigând ediţia din luna iulie a concursului Smack-Down!. Deşi arată cum arată şi luptă cum luptă, Michelle nu a cucerit niciodată vreun titlu de campioană în acest sport al clurilor, singurele sale “trofee” fiind un genunchi dizlocat sau o fractură de stern. Toată lumea la analize! Conform calendarului anunţat de Ministerul Sănătăţii, Programul naţional de evaluare a stării de sănătate a populaţiei a început în mod oficial încă de ieri. Totuşi, până la această oră, autorităţile nu au trimis prin poştă formularele necesare pentru demararea propriu-zisă a proiectului, astfel încât niciun român nu s-a prezentat la medic pentru a-şi face analizele medicale oferite gratuit în cadrul programului. Pagina Carambol cu cinci maşini la Leţcani 9 Un şofer neatent a provocat o adevărată busculadă pe DE 583, pe raza localităţii Leţcani, cinci autovehicule fiind avariate după ce s-a produs o coliziune în lanţ. RON Pagina Paşcaniul nu mai are 9 muncitori ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR 1 CUTIA CU . Vai, vai, vai, da’ ce stări amestecate, da’ estreme am mai trăit ieri, încă de la amiază, când am aflat cu ce catindaţi vrea pedilă de Bahlui să rupă gura târgului! Prima oară am căzut de pe crăci, aşa c-am urlat de durere, după care am râs de ne-a ieşit monoadele din capuri şi ne-a apucat cranpele la burţi, aşa că iar am urlat de durere, după care ne-am întristat şi-am mai urlat o dată... Auzi, dom’le, dom’ ghinăral Costică Hârbală în contra furnicoiului dom’ premare Gigi Robinet!!! Ha, ha, ha şi vai, vai, vai! Iar tartorul dimocrat şi sinatorial Dănutz Mârlan să renunţe el la lupta eroică şi degeaba pentru Palatul cel Roznovan, ca să se catindeze la cejeu!!! Ha, ha, ha şi vai, vai, vai! Păi, unde-s Costică Sultan, Costică Acsinia, Ibericul din Brăila, Dany ! Aş Da, unde-s... Da’ nu asta vroiam să vă zicem, ci un zvon tainic, pe care ni l-a şuşotit nişte spioane băsexiene mai demult, da’-l uitasem, cum că toată panarama asta cu depunerea catindaturilor până la sfârşitul lu’ iunie nu-i decât o cacealma cu ghiveni, celebra marcă înregistrată Mârlan (clrait nizărind). De ce? Păi, cică toată canpania cu catindaturile nu-i decât o aplicaţiune a principului tradiţional cum că “catindează cine vrea, că pe liste vine cine trebue”. Ş-anume, ca să dea bine că e partid plin de transparenţă, conpetiţie internă şi democraţie, tartorii democraţi a lăsat toţi gugulanii să se catindeze şi să apară pe liste, asta la-nceput, indeferent dacă- i cunoaşte şi altcineva în afară de familie, de conpetenţă sau de grosimea plicului personal. Pasul doi, la fel de democratic, este scandalul intern, adică de şedinţă, şi extern, adică de presă. Mai egzact, aceia dintre catindaţi care nu merită sau nu trebue să se catindeze se va alege cu câte-un scandal de toată pomina, să le stea în gât, pe baza clasică a gemetelor scăpate unde şi cum trebue. Iaca aşa, perfect democratic, listele o să se cureţe, de-o să rămână numa’ catindaţi unu şi unu. Ei, mai zice cineva că nu-i democraţie la pedilă?! Şi, doi la mână, a zis cineva că treaba cu Hârbală e fumigenă sau ni s-a părut nouă?! cutia_cu_maimutze@yahoo.com . Selecţia naturală a dimocraţilor 9 “Gargară de cuvinte” Adresăm câtorva dintre specialiştii în teatru din Iaşi trei întrebări, având ca scop producerea unei imagini de ansamblu atât asupra criticii de teatru ieşene, cât şi activităţii din această stagiune a TNI. In ediţia de azi, răspunde Oltiţa Cântec, doctor în Teatrologie, membră a Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatm-Secţia Română... Pagina i