Flacăra Iaşului, octombrie 2007 (Anul 8, nr. 2129-2156)

2007-10-01 / nr. 2129

i Va avea Adomniţei puterea de a face ordine la UPA? Şpaga ca formă populară a corupţiei Daniel ŞANDRU 50 BANI ANUL VII, nr. 2129 12 PAGINI, LUNI 1 OCTOMBRIE 2007 ISSN1584 - 5664 Ieri a avut loc ceremonia de întronizare a noului Patriarh al Bisericii Ortodoxe Române Prea Fericitul Părinte Daniel • ieri, în prezenţa a numeroşi invitaţi din ţară şi străinătate, a avut loc ceremonia de întronizare ca Patriarh al BOR a Mitropolitului Moldovei şi Bucovinei • în cadrul unei slujbe fastuoase, Prea Fericitul Daniel a primit semnele patriarhale şi s-a aşezat pe tronul patriarhal • până pe 28 noiembrie, Prea Fericitul Daniel va ocupa în continuare, ca interimar, şi demnitatea de Mitropolit al Moldovei şi Bucovinei • în primul discurs în calitate de Patriarh, Prea Fericitul Daniel a promis că va continua munca predecesorului său, PF Teoctist, şi că va fi cât mai apropiat de oameni • tot ieri, președintele Traian Bâsescu i-a oferit noului Patriarh Ordinul Steaua României în Grad de Mare Cruce * Popicarii ieșeni au intrat în febra Cupei (V* * »V« v ieDra '* i / V | Mondiale Pagina O T Omul care spurcă locul0 Călin CIOBOTARI .| Pagi na1.| 1 | FLACĂRA IAŞULUI angajează reporteri Cerinţe: • studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; • o bună cunoaştere a limbii române; • inteligenţă, curiozitate, flexibilitate. Aşteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa Şoseaua Naţională nr. 43, parter, prin fax, la nr. 243.161, sau prin e-mail, la Buhumjat.faAim.cim Kirsten Dunst face interviuri cu vampiri Născută pe 30 aprilie 1982 în Point Pleasant, New Jersey, Kirsten şi-a început de timpuriu cariera în lumea showbiz-ului, la vârsta de numai patru ani fiind model al agenţiei Elite. La 13 ani şi-a câştigat primul rol, în filmul “Interviu cu un vampir”, după ce a învins-o la casting pe Christina Ricci, Alte Jumanji” şi Drop Dead Gorgeous” şi a avut ocazia joace alături de mari nume din lumea actorilor - Robert De Niro şi Dustin Hoffman - în filmul “Wag the Dog”. Un rol interesant interpretat este Mary Jane Watson, prietena personajului principal din Spider-Man, film cărei a avut un mare succes. Cârlan îl ameninţă pe Păduraru cu DNA . Directorul tehnic al Primăriei minte Consilierul local liberal Radu Botez l-a acuzat ieri pe directorul tehnic al Primăriei, Mihai Chirica, că minte de îngheaţă apele. “Cu tot respectul pentru Mihai Chirica, dar cred că este depăşit de situaţie”, a afirmat ieri liberalul Radu Botez. • • Cine sunt elitele româneşti?  Un nou sondaj marca BCS despre încrederea în elitele româneşti, pe un eşantion reprezentativ de 1.126 adulţi a fost dat publicităţii în ultima zi a lui septembrie. O echipa de 80 de operatori de interviu a mers din casă în casă şi a rugat pe fiecare din aceşti subiecţi să spună care sunt primii doi oameni pe care îi admiră cel mai mult din domeniul politicii, afacerilor, societăţii civile, muzicii, fotbalului. ABONEAZA-TE LA FLACĂRA CU DOAR ... Ifict AZI: 1 EURO = 3,3559 lei ... 1 USD = 2,3669 lei ... 1 AUR = 56,1388 lei RON I CUTIA CU ... Atâmpiţei se revoltează în contra Felatorului Vai, vai, vai, Cristi, da’ ce ne-ai mai inpresionat! Pe bune, tu, nebunule! De cel mai inginer menestrel al Educaţiunii din toate vremurile vroiam să vă zicem aicea, de sinpaticul leber al Cretinei Atâmpiţei, de care auzim veşti proaspete şi surprinzătoare, da’ bine verificate, cum că, de la o vreme, şi-a abandonat soarta de şef de şantier pe Şmene Grup şi a-nceput să se poarte ca un mascul! Despre ce-i vorba? Ei bine, zice nişte spioane de-ale noastre leberale cum că, acu’ câteva zile, într-un cadru restrâns, da’ nu chiar aşa de strâmt încât să nu respire nimica. Cretinelul nostru ar fi avut o discuţiune mai aprigă şi deloc academică cu şeful său direct, căruia îi datorează totul, poate chiar şi faptul că s-a născut, egzistă şi râde sub soare - evident, tartanii moşmandelor cu săgeată din târg, dipotatul Felator Rechiniu. Că leberalii îşi mai dă la gioale din când în când nu ni s-ar părea, în sine, cine ştie ce interesant. Mde, se mai întâmplă, la împărţirea comisioanelor, şi mici divergenţe... Numa’ că, de data asta, divergenţele s-a transformat într-un certălău în toată regula, din ăla ce nici pe timpul Cozmâncătomlui nu credem că sentâmpla. Din ăla cu “Du-te-n... mă-ti!” și alte alea... Iar ce-i mai interesant e că, în premeră, Cretinelul n-a mai jucat la faza asta doar rolul de primitor, ci, mai ales, pe ăla de lansator de înjurături... Hmmm, ce să fie, ce să fie? Că Cretinelul nostru e ambiţios şi vrea pe termen lung, asta o ştiam. Că pentm asta-i în stare de orice, inclusiv de măcel cu oricine, iarăşi ne e clar. Dar să fi ajuns Felatorul în asemenea hal încât să i-o tragă până şi Cretinelul, la asta chiar nu ne aşteptam. Da’ mai vedem... Băsexului îi place Vneversetatea Foarte interesant, stimaţi telespectatori, faptul că, din câte ştiţi, prezidentul Băsexu este azi la Vneversetatea lu’ Cuza din Copou, taman la fics ca să se pozeze, în prag de europarlamentare, la braţ cu reftorul leberalo-dimocrat Mitică Horea... Şi mai interesant e că, din câte mai puţini dintreumneavoastră ştiţi, toată vizita Marinerului la Vneversetate n-are nici în clin, nici în mâneca cu dmiocraţii bâhimerii/ba că, mai mult, sinatorul Dănutz Mârlan nici măcar n-avea habar când şi cum avea să vină Băsexul la Iaşi... Hmmm... Iată, aşadar, o întrebare de o mie de puncte: oare pe cine o să susţină Băsexu la alegerile pentru Palatul cel Roznovan? cutia cu maimutze@yahoo. co Pagina Cronica conflictelor casnice de week-end La sfârșitul săptămânii, mai multe persoane au ajuns la spital în urma unor conflicte cu diverse unde. Un bărbat l-a înjunghiat pe fratele său, furios că i-a “suflat” de sub nas iubita și televizorul. %