Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-04-02 / nr. 1

c e un suplement odată pe lună - De pa cerea să tăme un obiect care nu ar pute fa înțăles dscât prim înțoșare materialtică a figirii luii, ba în îndatorita ea prenumăra pentru un ecuemman puțin lecat cișiiizăcii, să plătească pencă câte patrusprezace sorocobeții 6.. Rerdactoriul să fie datoriu a „upune un pezemplariu pe acest bunetșa la fiecare Departament sainte an supune cuprinderb cercetăriii cenzurii mari în aDepartamentul Justițieii și iistanținle giurecă nnote de publicațiia lui , poreștii competente să fie îndatoriite a împiărtăși Redacțieii Bunetinuluii Săteac acturile atingătoare de obiecturile cuprinse în paragrafuriae a, șa B. Artacul întăi, cu îndatorire din parte Regacției ca Denartz, zmn lzuntru, Vasteria, toate sa se tresă aceste. 8. șu Comitetul sănatățiii să Fie vatorii a împărtășii stiințăle cuprinsă în 65 v. 6. șai D presum șii Hatmăniia pentru trebuinițăle minteii. 9.. însfărșiți pentru a să enguri pen ecsterniiiia miții. Redacțiil să fie zatoare a încredinișa între Dumniișică Depart: Amn munstru, toate eczemplarurile Buletinnuluii de triumes Lunii cătră Isprăbaniiile țănuturilor, a lor prinmare, Isprăvanurile după tumie pumprumii satelor fieștecărue, vor înspriima cu mari întreagă luare amsete această însărcinare da Culeturiul Fi precărue sat prin min răștășieșii după cubimană mvăzăndusa să vor trimete odată mună Depart. 10. La , întrii Dumininca următoare dună prin mare Puneti mimii în Fiștecare sat. Preotul ba în satoriu platra în aurul tuturor bunăa eșare din Epsermică, și apoii Buletimul ea va puetra de cătră Preot și Paciiiii, care sobor însămna pe margine fnlii luncă sau cetot în cutare . Le este sfatul cu toată supunere le aduce la cunoprința Înălțimei Voastre, că, dacă Vai găsi de cubiiință să bane bonui al întărș spre a să sa pune în lucrae. 1839 Fest 18 Neos: 213. Secămiii mărunenile sfatuluii a zmininstritibu a Înămștimeii Voastre plecate slugii. Alepu Gnca Logi” Teodor Balș, Logi: Neoloit Suțu, Iorgu Guca Velunst. înalta Rezoluție. Să ba împertașun Odtreștii Adunari, care abund în badere aceste priematie admi și.astrat acești măsuri, iarpa 1829 Fește 18, face cunoscut șin a sa socotință. Urmăază Șahu (resămtii în Orugiinal.) Veniamin Mittropomet Moldaven, Meletie Episcop Romanuluii, Sofronie Episcop Jușuluii, Canta Logi: Prostacp Banuș Llogi: Ioralin Balș Vorne: Șefan Catargiu Vorne: cuza Post: Crupensul Vorne: Iordacu Spate: Manolachi Maclescu pAgă, și alții. Pentru Prenumerația șa plata acestii fFoi. Prim pontul al pătrăle, din contractul înceet pentru tupărire acestei Foi, sfatul ocârmuitor, au hotărăt a eu panta, în capul arătat la Art. A a Anaforă aleii. Dar Finnă ca acel întaiu cibert a așstui an este trecut, apoii pe atbolă măsură are a urmașii plata cu următoare analogie:r adecă doii sorocovbeții și giumătate pe cibertul mun Ppril, și cinpacii sorocoveții pe ecsamina lovitoare păn la sfârșitul anuluii, peste tot șepte sorocobeții și giumătate pentru satele cu număr de locuitorii peste 50, iar pentru satele cu număr de locuitorii maii puțimi de 50, un sorocobeț șna oa patra parte pe ciugitul luii Sorina, și foii sorocobeții șa giumatate pe ecsamisia lovitoare, și peste tot triii sorocoleșii șa șgiumaătate și La patra parte, laura ș nerăsplătire. Departamentului rum lăuntru pentru o munțămnta a fieșnecăruil lemn aciii ce au prins pe hoțul Ioan Petrar cu a sa vandă sar ceata, Obșteaca dbninunta Plunare, încăt pentru lăcuitorii, ce au fost în numr de novsprezine șin un Poptemșeicel Ion Iosip, au întrat cu anaforă catră Pre înălțatul Domn, milănomnmil ca celor întăii sau să dee o mulțămntă din condeiul panitaor însămnații pentru aceasta, câte una sută leii de nume, șn ce miii dim urmă una suta cinnăcii leii; și la doii Frații Ioan și Mihana înratorită de Buletinurile, Ltorii cantorii 5. a alătura Fiește care sat Poartacumiii plariu beții sâănța ta fugpă zioce de și piții sorocolestii, pe Refracția să fie o hugrăbire mitogrăficescă, cu număr peste civilizații cu plată de zece eoreceiîn Buletinul saptămâniii a Buletinuluii la locul cuberit, care va ecupera un adoua a prins podde ocoale, care sant înce mai i mșea prepunțiire șa cu șa de Paracli, pecetarită rățănieții sa ba publii carieani al acestuii Buletpa pe an cam casa sătească, satplere acesta ba eluri mani șu samă lor eceptanție pe Pribngitoriii în ce întăii sole a Buletiuiuluii. Aceste olărinte fățăpaste, tru un eczemploziu cel maii tărnuu păr trimetare rigulat mentul dim parte sa că nebănuită de Preot fatoriștii sa bor pecete satuluii ce bor bon a împliniii Fără Forma cu numvr a să obonari și aducăndusă acele pentru țănut ance pe ocoale îAmn muntru unde să bor păstra. 3 3 lăcunge lăsă plăteasîndată bor de osăbnduna cubiișu a îndazășuri folope la sate, Departa a a lor, cu un poprăbnimiie, pe CG . - ă.. M. . „ Dună micriunile urmate riin parte Sfatuluii și a „-c C -