Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-06-25 / nr. 13

IUPIE 1833. PIRIȘPVPPAT MA IHN gheneral-Inspectorul Mnanției. nici 8 anul 1859, No. 1959. faci dezertorii îm lauți- 1. Regdaboiul din roata al 3-le Iban Anarieh, apredemit la 15 Linnn 1858 bolnavi îmn turgul Ga' țianutul Vorumuiului, la 51 a trecuteii lunii Maii 1859 au fugit cu amonștii de a hazrelii, șapcă, galsturi, manta noi, cptale, 2 cămeșii, 2 părechi pantalonii de punjă șin părecn ciubate în vârstă V la 28 anii, la măsură de 2 arșinii 6 berșoage, capul rătuna, părul capuluii galben. Frunzză puțin eșată șin lată, sprișiendle galbene, ochii angastri, nasul scurt și grot, mustețiine galbine, barva rade, la față balan și puținn strișit de bărsat, p rosebnte semne are supnt urece dreaptă naște negrei. 2. Rezboiul din roata al 3-le Toader Ibanobacii o pre demit la 4 Aorul 1839 bombii din orașul Eșii, la 31 a trecuteii lunii Maii au Fugit cu amoniții de a -, galsturi, manta noi, cotnle, o păreche pantalonii de pânzașie 2 4 în vărstă de 18 ani, la măsură de 2 arsinii , 7 berșoage, părul canuluii castaniu, fruntea de e princeaple castaniii, ochiii ciștiii, naeul de mijloc, mustețire înfurăza, gura de mundloc, smnțiii mărunții roșii, barba rafe, la față roșcoban, osedate sămne mu are. Iriș 16 anun 1859, Nou 2037. . rezucai fiș ronta de grenadin Ioan Priconnie a pregenit la 19 Decembri 1858, recrutat de satul Sănnhau ținutul Dorohoiului, la 29 a trecuteii lunii Maii au eșstuu cu amonițiii de a hacrelii, Vveua, manta, cămeșii, o părecn pantalonii, o părecn șbote șu năjuiu, în vărstă de 22 anii, la stat de 2 arșuinii 6 berștoage, paărul țapuluii negru, Fruntee potrichistă, Spincențle castaniii, ochii cașrnii, nasul mare, mustețiile marii talbine, gura mare, dințiii mărunții ieșii, barsa răde, la Faștă smad. 2. Regizorul din roata de grenadirii Toader Geța, opregemit în 19 Decembri 1858, recrut dat de satul Migla țanutul Romanului, la 29 Maii trecut au dezertat cu amonițiii de a hureelii, manta, o cămeșiă, o păreri pantalonii de pânză, o părean ciuchate șin un rac de pușoi, în vărstă de 22 ani, la stat de 2 arsinii O verioage, parul capuluii castaniu, Frunteea mare, sprinineriile castaniii, ochiii căprui, nasul potribnt, muștețiile în frieza, gura mare, amuniții marii rarii însă știre se faii dinții înnastânga deasupra, barvarare, la față roșcoban.  GPudecătoria țeținutului ești. Iuni 7 anul 1859, Pp. 5726. D. Manolaca Fon Saba prin jalobă cătră această Ștudecătorie, au Fusut cerere ca să să întăreacă zapisul, cu care debecii au vândut casăle ce le are în mahalaoa Tatarașiii cu preț 1800 leii, Asale Mahalaca Miahaiu, în temeiul carnia cererii șa a totlurilor ce au înfățoșat, sau bădut ca arătata casă o are cumpărată prine merhat la trecuta lună Maii de la Bassulubași Petraca, apoii pe de o parte eau întărit zapusul bremeliește, iară pe de alta saă pubme carisește în termen de 6 mumii, spre știința tuturor de obștine și acelor ce arabe are o legiuntă pretenție, ca sa se înfățoșeza la acest Tribbunal. EȘIII. VIT MOLDOVIII. LA le da--- Ăș ni