Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-04-07 / nr. 1

cu dmeufonie offițială esă „ff. le săptămâne, într'o coală in tolio, ce tipografia Sfintei Mitropolii Prepoterația se Face în Iași la relanție, în țăruturi pe la DD.amrtești. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an. Prințipatului Moldaviei. IAȘII 7. APRIA 1840. înșteștare dela rădaciiu, în urmară offisului pră Înălțatului Domn, tip 31 Noemvrie 1839 subt No. 59, sfatul dimipistrativ fu binevoit a între juos iscălitul un copirant subt No. 571, pentru tipăriră Foaiei Sătești le la 1 April 1840 și pănă la I Apriă, următor zilei sdârșirei privileghiunii dat Dsale Agăi Gheorghi Asachi, pentru particullarțibra tipografie a Albipei. Acest coptrant prin aparoria sfatului tip 19 cvu No. 516 s'au înfățoșat În bâumei Sile și la 23 a trecutei dlum Mari au și primnit în puvtiu țară pră Înălțatului postru Domp. Covlițiile supt tot acele care au fost închiete cu D. Aga G. Asachi. Prețul asemine este tot acelaș. Așadar satele care la mai mult de 50 lăcuitori vor plăti pe sfert căte loi sorocoveți și jumătate, iar satele care la mai puțin la 50 lăcuitori, vor plăti numai un sorocoveți și a putra parte. Particularii se pot abonacu 14 sorovoveți pe an. Prețul pentru îmștiințări particulariice în 2000 de elsemplare este 60 paraide pe răpă, iar cerăpi trebuința le o grabnică publicație, atunce pe lângă aceste 60 de parale se va plăti și hărtia în deosebit. Pâlicurile se vor trimite satelor le cătră Privighitorii ocoalelor. Prepumerația pentru particulari seface în Iași la Captura Daciei litteriare, încăputuri pe în DL. Sameșii cipstitei Visterii. Deci în puteră articol. 8 din contract, și a următoarei poropci a cipstitului departament tip 1. Aprili 1810 subt N. 6382, toate instațiile administrative și judecătorești sânt rugate a trimite hărtiile offițiane ce au a se tipări prin folia sătăscă, lă dreptul la următoarea adresă cătrRăRr.ULACȚIi Foștui sătuști, fără a le apresa prin capatul Institutului Albinei, precum acest istitut publicarisește prin No. 53 a foliei sătești Apul 1. D - DM.M.emme SSsC - M -