Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-05-16 / nr. 20

20. Amtetă Fonie officială esă pantă pe săptămână, cu patru Suplementarii pe lucă, în Ghipografia Sf. Mitropolii a Moldaviei. Prenuzerația se face în Iași la Roacție, întâmplari pe la DL.Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an. PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI. Iașii, ruminică 16 MAI Ieleș - Departamentul trevilor din lăuntru 8 Mai 1, No. 7953, din Varticeea Maria Drăgini, ni jalobăcă Departament mijlocește aflarea unui țâgan rob a Dsale anume Dumitrachi,în vârstă ca de 18 ani, la stat de mijloc, părul capului negru tuns, sprintepile negre Mari, ochii negri, la față pe gricios, mustețile înfirează, nasul , potrivite), care la 25 „tinută luni April, tumnului multe lucruri din casă s'au făcut nevăzut, deci să publică spre oștesca știință pentru - și prinderea lui. Mai 2. No. zeul. Dlui Ștefănaci Dindlachi, prin jalobă au arătat cum că pe având vreun urmaș, au luat o copilă de suflet anume Omaranda, fiica vatavului gheorgi Graur din Domnești, pe care crescându o pănă au ajuns acum de 7 apți, sa roagă a să da în aștreasca știință că au întitulat pe numita copilă de dreaptă așa fiică și cliropoamă, deci să purlică spre oaștea ca guviță. April 30, No. 8011. Dominare sa Domnița Eremia Cagiri, înscris cătră acest Departanent, au făcut ajutare că la 20 a curgătoarei luni, un Gheorghi Merăriuși din satul Boreștii sunt, Vasluiului ce'l avea saugă în casă, stricând un dulap și luăndui 800 lei, s'au e, deci să publică spre opșteasca știință pentru aflarea și prinderi lui. Mai 2, No. 8016. Cliveniie sunt: Puluii, cu raportu' sunt 3lus. înștințază că la 13 atricutei luci Anric Polcovnicelului Vasili Paladi din satul Movilia, prin otricare fftrulor în lipsa lui de acasă, i s 'au furat un sipet și care lu aput hrsoavele moșiilor Șpadeștii și Băticești zapise și alte documenturi de hotară megieșite, precun și bani 1276 lei, deci să punlică spre opștisca știință pentru înii unor asemente lormenturi pe numele prădaturiu preum și arătații vani, și a să da în competenta otrăviluie, spre moietul artocguboșului, și desboperiei furiei. Divanul Apelativ a Morii 26, No. 1625 de Jus. Le cătră acest Divan, 7 vrimelunuește supt No. 1561, zapisul cu care Dlui Aga Vasini Pogor, au vândut de veci case Manolachi Gheorghiu, un loc de casă ce are în Ghalați cu nișe dărie pe dânsul, în priț de 160 galerii plane, de pe acel zadie, și totodată să publică spre știinsă însamnă lice întocmai conie ța pretendatorilor în termin de 6 luni. Zaspis. Șiut foc prin aceea ziaie la meui că având prin