Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-06-25 / nr. 26

- 16564 - auit și să se dusă la poliție ca să slujască de lățit Segretariatului de Stat pe lângă țitadovadă năstriiu făcută la locul vânzurii și a încărcării, și să se poată vide potrivit măsuririi făcută cu raința încarcării, dacă la discărcare lipsește din soma chilelor sau pa; în urmarea căriia Departamentul socotind asemine măsură de legiuită și nimerită, să publică spre opăgeasca știință pentru întocmai Urmarita notă- Vdict. Din partea C. C.Aghații în Prințipatul Moldaviei, se aduce la cunoștința tuturor acestora, care socot a ave pretenții asupra cosii, și aaceirii răposatului supu; Austreececn iguțitorul Gara Vet Grigorovici, sau ca clirenomi sau cacrelitori sau sunt oricare alt arit miuiuit, de a îndfrățoșa în persoană sau prin venina lor prezenți la această Agheniție de astăzi în termin unui la din împroueătorii luni, Aună orănduială Se va da nurs mesii, între anii ce se cer însă No. 12.011. Dlui Șatr. Visini Rupnașe posesorul moșiii Tanacu de la țănutul Vasluilui, prin jalobă cătră Departament au făcut ajutari, că patru lăcuitori picnici cei avttorcmiți argați prădândul de niște lucruri, s'au făcut nevăzuți; deci însămnânduli se aice numele și feronomiia, să publică spre obșteasca știință pentru și greșit aflarea prinlere și trimetere lor prin locul comșttent la urde, împreună cu toate cele ce e'ar găsi la dănșii. Fisienemin. 1. Gheorghi a Tudorii, la Față smolit, ocii negri, părul capului tigru, la stat de mijloc, în vârstă ca de 35 ani. 2. Nicolai Rusul, la față valan, părul capului galbăn, ochii căprii, la stat mic, în vărstă ca de 40 ani. 3. Petre Ivan, în vărste de 39 ani, la stat palt, la față alvinei, părul capului alvochi albastri. 4. Pavel Zamfir, la față smolit, ești albastri, părul capului cărent, la stat nalt, în vărstă pete 50 ani. Visteria Moldaviii. No. 4539. Potrivit cererii aprinsă prin nota C. C. Agriștii din Iași supt No. 2719, să publică spre opșteasca După citirea ce târgoviții din tărgușorul Sulițoaia din țânt. Botoșinii, au făcut cătră Pre Învațatul Domn, învuvințăndusă a să feri la acel tărgușor patru iarmaroace pe an, și anume: f-iu la Dunminica Mare, al 2-le la 14 Iuli, al 3-le la Bovotează, și an Ale la Stratoni, li s'au peopozie acun și cuviinciosul hrisov supt No. 83, deci să publică spre opogeasca știință. Secretariatul de Stat. No. 1313. piață trmnătoru a udict anumitii PȘrenții, împarțenia, răspunzăndul ni se ameteza anuntul lor, potrivit cu rostire Pravelilor. Comitetul Sănătății. No. 591. Starea sănătății lăcuitorilor din amăndeă Prin ținuturile, după științele ațunate de pe la tocurile cuveșite, este vine, precum ase mini și în adreanta parte a Dunării de la Balaanuri încoate, se găsete ferigă despre molipsitoare poală, deci să publică spre obșteava șriință. epizeniciia țănutului Votoșenii No. 4512. Potrivit citerii Dsale Agoaei Postasiica Griceanu, să publică spri oașteasca șriință ca toți acii cae vor fi doritori mușterei, de a împotesui moșiile Dsale Cucoanii, Ionășănii și Rogojănii din acest țânut, de la 23 Ani in 1815, și îninte de când să împlinește protezația contractului cu care sunt date, să se arete la Diile, spre târguire și închirie contracturinor. PARTĂ ALDLMINISTRATIVĂ D. Divanul Apelativ a țării de Sus. No. 26061. Dună cerirea Dsale Opătărești Anica Tăutul, s'au scos ase ținde de veci gri mezat nișe case cu locul lor vecinic ce le are aice în capitania Iașii la mahalaoa visericei Bunei Vestiri, deci să puplică spre înștiințarea miluiților pretendatori și a doritorilor mușterii, carii în termin de 10 zile să se înfățoșeze la acest Dibvan. No. 2808. Potrivit mijlocirii Rosienescului Consulat, s'a scos în vânzire prin miezat Un loc ofintologiu în capitalia lașii la mahalaoa numită Fanaria a ripe. Zamfir Stamu, spre îndestulare Dsaa,