Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-06-25 / nr. 26

RM. ANUL CI. Almetă Folie onițială esă odată pe săptămână, mai dând încă pe tuvă și bă Suplementari, împreună și cu doă P.o. a Foiei de învățături folositoare. 1 350. Prevunerația se face în Iași la Redacție, încăputuri pe la DD. Laneși. Prețul pentru particulari este un galvăn pe an. PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI. Iași, DuMINICĂ 25 IUNIE JulaA. partă ADSMNISTRATIVĂ. Departamentul trevilor din lăuntri. SSS S ”turi. Unul carele au eșit din slujba Miliuie, și celelalte de la Instanțiile ce au slujit, toate hărtiile au avut pentru eaarta 46 Ne. 11.638. din Trimenești țânt., Vadului, și a părții din Iprăvniciia țânutului Iașii, prin raportul cu Stoițăști ci Vulșșii. Nemurite documentari ce No. 5883, înșriințază că o oșagă a dence Zanau avut încredințate de Dlui Colepnscoi asesor cu Paninopolu, anume Vasili Burlacu, prădândrănijeovan, în procesul cu Dlui Alecu Cantaaul de unde lucruri i documentari, s'au facut ziii pentru chreste, i alte lucruri și hăarții, nevăzut, deci însămnâu ndui să alce fisionomia No. 11,861, și portul, precum și lucrurile i documentarilni Parezicuța Galații cu ranertul cu No. 3359, frrate, să publică spre obștesca știință pentru înuănd cunoscut Departamentului, supărările; megieșit aflarea aprindere în trimeteră aui arse vanaturile, i zălovirile ce s'ar întămnla cărăușicompetenta isprăvnicie la atea de Iași, spre a se lor care transportarisesc păne în acea schele, de pute face îndestulare jăluitoria i, cătră neguțitorii greci, subt cuvânt numai că Vasili Burlacu, la stat de millou, tânăr, la nu ar fi deplin numărul chilelor cumpărate, și că fară valan, uscăcios, mustețile cestanii, iarba regreșit s'ar fi sfitarisit de ei, fără a lua în rade, îmbrăcat cu cămeșă de americă și izmeprivire mesura cu care s'au măsurat acea pâne, ce, încins cu prău albastru cu flori, sucman la încărcarea carelor de cătră vânzători, au negru de ponti, încap cu pălurie serde pe mal mijlocit ca spre ferire unor asemine pe cuviinți ține, și disculți. ja pee dee „ girea locuitorilor, proprietarilor, lucrurile și documenturile furate.. posesorilor, că atuntea când să vărșăm vânzări Între alți vani ce au furat sânt și doi băși cumparări, vânzătoriul să fie dator a da nuți de argint, unul ca un sorocovăț din anul cumpărătoriului prodă de câtimea ce întră în 13530, iar altul ca un fifiric din anul 1776. Rubanița au care e'au măsurat atea pâine vândută, cruri din casă, și un piic cu următoarele docui care pruni să se petetauiască cu pecete atâta menturis 1. documentul de dvoreanstrua de la vânzătorului cât și a cumpărătorului, ca socumistia Lvorstinei de peste Prut. 2 Atestasind la roharcă, să se poată lua acel sac pecet- V