Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-10 / nr. 23

- 126 - răa Departament ai făcut ardare cu din satul Doaga ținut. Vasluiului, sau fugit doi lecuitor, împreună cu toată alor familie, deci însămnăndulise aice fisionomia se publică spre știința lăcuitorilor și cuvenita din martele urmare cătră înapoerea fugarilor la urmăre. Fisionomia. 1 GheorghiJatariu, înciretă de 60 ani, părul capului cărunt, știri de tot; femeia lui Maria, în vârstă de 45 ani, la față roșcovană; are doă fete, una de 16 și o alta de 14 ani, au luat cu el o juncă gonitoare, la păr nalae, dator Diale Spat, cu 100 lei, au privegit la prărșitul lui April. 7 vasili Gologan, în vărstă de 10 ani, are meșteșul de face funii, leațpuri și cercuri, la stat de mijloc, sau rătundă smolită cam stricat de vărsat, ochii negri galbini, mustețile negri galbine, împrăcat cu bere veche ruptă, și unote leșăști vechi, căcula ceunaș ruptă; femeia lui Marița, ca de 30 ani; o fată de 16 ani, neagră la iapă, și 3 copii mici, din care unul cu picioarele strimte, au luat cu ei carul cu doi juncani; datoriiale Spat, cu 200 lei. No. 10.549. Potrivit cererii ce prin ținutului Bicău, au făcut D. Camn., Alecu Anastasiu, se însamnă arte fisionomiia și portul unei țigance anume Mariia, care furănă niște lucruri din Cluj Izauitorul, s'au făcut nepăse publică spre obșteasca casă de la zură, și totodată știință pentru aflarea și printerei. Fisionomie. Mariia în vârstă de 10 ani, la stat mică, uscăcioasă, la față smolită, ochii pștri, sprincenile negri, nasul, gura potrivite, deprinsă ; afuma cu pipnă titiun moldovenesce împrăcată cu rochie de culagi- verde cu puișiori, cu fes roșu în cap, pariz albastru și tulpan galăn, încălțată cu colțuri de bumbac și posmachii, potinci femeești, încinsă cu prău de lună, Visteriam Moldaviei. No. 3680. No. bbl. a alăturat Misteriei în origal anatoriea cu Aprilta rezolupție. Au cerut cătră Pre Îpălțiatul Domp a înființa pe moșiia Bumnăta de la pinutul Slăliiului, proprietate a casii ospitalului, ta făl tărgușor căt și adunare de Urmaroc în toată A Duminica, azeptia pisterița având în prims chipul înființării unor așa târgușolare puoblicu spre opșteasca știință, ca oricare proprietar sarsocheti opijduit cu la temilie înfiiare să se înfățoșeze la pesterie în termin de u luni, socotit de la data publicației, spre a se regularisi cele de cuviință. Secretariatul de stat. No. 1183. Potrivit cerirei făcută secretariatului, de cătră V.C. Aghenie prin nota sub no. 3621, se publică spre obșteasca știință următorul Vlic. Vlid. Potrivit ceririi 1. Dr.și Poter Minshenig, curator substitutiv și edsecutor mesii lui Anastas Ion Margarit, se fac necunoscut din narta Sanarehtului C. C.al Austriei de jos” „precum că supusul C. C Anastas Ion Margarit, răposat în Vena la 9 mai 1896, catii de negoț din I Iași supt firma: Margarit și Ioan Plecsander, precum și proprietar de Ciena No. 1867, și satul le soție a case în Rieniii Ioipi, au lăsat danie prin testamentul seu cu data: 19 avgust 1825 și publicat la 12 Mii SRLU, în 83, fiește căruia din doi fii a a0 lei, și a dașie din uter daviat și apia precum acestui forum pui sânt ăps. surorii s.le Basilici, câte hotărit de a se pazti această sa aflătoare la Iați în Molcunoscuți legatarii pomeniți prin îdnată, de aceia se încunoștințează prin candalul competent spre ași reclama dreptul lor. Cu păzire lor s'au depretat ca curator pe advocătua de curte Doctor Ion Maier. Viena 25 April 1845. V.N. Agenție prin cota sup No. 3621, au împărtășit Secretariatului de Stat, că după înaltul rescript a Mărirei sale Arhiduca Ferdinand General-Guvernatorul Galipției primit la dănsa, din u1 Moaiu trecut stilul ju. cu No. 4251, s'iu indicat oprirea trecerii „ din priniviatul acesta în Austrii, și s'au sfăturniiit sinodul carantinei pentru vitele ce trecu pe la staștiile Sănăuții și Tesăniștii, deodată pe 20 zile, împuternicinduse însă pe Craizantul Bucovinei de a micșura acest termin pe zrece zile, cănd va priimi împărtășire din partea Agenției pentru de istov stingerea voalei vitelor ce au fost urmat aice; și în cee ce se atinge de tresterei peilor crude și a Viitroana Monastariesul sub care Sf. Spiridon, pe lăngă prin de aceia că pre -„ DDD DD