Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-11-25 / nr. 47

esă odată pe învă și patru cită a înapoia acel ținut, măre. No. 23,148, pe 32 lipoveni ce pribegisă din ei s'au rădicat într'o noapte făcut nevăzuți, deci ființă, pentru aflarea și trimetere 1) No. 73,112. - Îoprăvnicia ținuțului Fălcu No. 9453, îșștințe chiopenii acel ținut, doă vite vite cailor și a turor de în acest Principat, cai, adestat de mijloc, PRINCIPATULUI MOLDATIE IAȘII,, DUMINICĂ 25 postMUBRIE VILĂ - spartă ACOV PI PIUTRATIVĂ. că unul la păr rom, și altul negru, la mers pasnic și umuleț. am Departamentul trebilor din lăuntru. 2) No. 23113. Curăvnicia Je Fru- „a la a - d4. Isprăvniciia ținutului Dorohoiu fiind poroncă Rosiia, și se așezasă au în satul Hudeștii a raportuit că edzecutăndii, de acolo, și siu se publică spre obștiscarii, anume haribagilăcul, cetul urtipeștii acel ținut, adecă: o iapă negră, înserată cu trei feră, unul M., altul a ținutului 9, și al treilea T. și un armasaraș, patrar, la păr negru, cu steluță mică în frunte, și înserat cu ferul ținutului F. și a satului Oltinștii. No. 23.272. Deci se publică spre obștesca știință, pentru „ aflare și trimeterea acelor vite prin locul A Fiindcă pe Dlui Slug. Nicolai Hărjău sau Fina Anu u competent la Isprăvniciia de Fălciiu, spre mai depărtat din caujva de secretar Eforiei orașului Gilații, pentru relele sale întrebumperi, și pentru că s'au dovedit călcător legilor prin însuși a sa declarație că au fost telelrări la țipere în otcina haturilor aceloroste hotarul Dunării, pe vepturăsita de la feluri de precubivnți și furtușagori femie anume RoReglementului, se publică departe lucrare. No. 23.810. Prin Părcălnpiia Galanii dănduse surgun peși măhălitul, o urmare împrotiva Sumasca, s. spre onbșteasca știință și pilduire, și totodată se prinsă spre știința Dregători- ciiu, prin raportul că la 16 trecutei luni Oct noaptea s'au friu. Fiosionomivi. rat C ograda casii Cnt. Ioan Pandele din Rozalia Dumasca, în vârstă Gălbnăn pe an. ciiu, prin raportul cu No. amăz. înștiințiză la Olt. trecut, vioa, s'au perdut doja lăcuitorului Ion Rață din satul Oloșnște, să se ca oricând s'ar și prindă negreșit, ca de 28 ani, la la față balae, părul capului Anul ZIU. Această Fole ofițială a F. Sicepene; ania se face în Iași lacție, în ținuturi de la Ad. Sameși. Prepul pentru particulari este un la Re. l