Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-01-05 / nr. 1

EVĂ...Veri prșișatul ui Moldacuiet -- --l-8-3a--- șași, Duminică 5 tăincria lele. Pilotă Foae aizi lă esă spată pe săptămmpță, mai dami încă ii pagru Supleșienteri pe lună. § . n p. DGGGG Prementazia setate în Iași an Redacție, la ținuturi de la DDo Sameși, prețul pentru particulari este un sâlumm nean. Ju țaă partă almibitrativă. Visteria Moldovei. No. 11,056. Strestia ținutului Putnii, din raportul No. 11,824, îștimpena că din satul Ciclope acea ținută au pribegit un lăcuitor birnic anume Ioan Vezeteu,în varstă de 10 ani, la stat de mijloc, părul capului negru și crep, negre, îmbinate, ochii căprii, la fasnolit, vorbește cam moale, au luat cu sine și numai o neazină neanvomiterii . No. 1509 și 1542. srurt sănătății scuitorileor din amăndoă - le, după adunatele pe lasă găsătre o vui se văndică spre ovștea ca n b judivinătorăocă. Jicanul dantes. Nefuniunt terminate căutare le cătră gept Divan.) No.ua S. - La 22 22 Ianuarie curgător, luce ce see face în urmarea înaaltei rer pusă pe anaforase Departanent. Dreptății sub a No. 1388, atingătoare de îndestulare ce cere Dlui Pah. Niclai bucur din vânzarea unor binale a mortului jidov Șmil pluvialeul. 2) No. 3475. - La 28 Ianuarie, pricina dintre Dlor Agora Ralu Botez, i Maiorița Ilencu Gheorghiu și Medelniceretean Ilencu Adam, proprietare de moșiile Vlădeștii și Preoterii, cu, Monastire Probota închinată Sf. Mormânt, pentru împresurare de hotar, (întoarsă fiind prin înaltul ofis în din nou cercetare). 3) No. 8186 și 3601. -La 31 Ianuarie, pricina trigătoare de hotăritura moșiei Davidenii proprietate - Monast. Neamțu și Săcu, despre moșiile Jeucani și Strămbii a Diale Veniricncei Maria Roset Rozpovanu. Precum și i pricina dintre D. .ețu Mavrocordat, cu casa răps. Comis Ștefan Slegteri, csa rec. Spat. Enachi Negruț, Monestire Zgapia, cliroponii mortului Scarlat Mursuseț și Nolecschie Reghistrator Ciornei, vartași în moșiia Mriștii, lentru împresurare de hotar" 4) No. 3574. - La 12 Fevruarie viitor, pricina dintre Dlui Aga Grigori turăocu, cu Dlui Hat. Picu Mavrocordat, stiigutoare de aritul adăpării vitelor de pe moșiia Țefăneștii în șirurile de pe moșiia Cucutenii. 5) No. alu, 3151 și 3168. - La 14 Fevri vii, 87 - dei Vornic.. vutria Bilui - cuie §