Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-05-04 / nr. 18

- princitatului moldaților. iașii, Dumșică a mai 1847. - Acnul 1 2 Pomotă fone oriținlă dă odată pe smută afișai almnd încă un geniu, Suplementuri pe lupă. 7 4.. „.-„ N. Premmereție se face în Iași lă Redacție în ținuturi pe la DD Sameși, prețel pentru particulari cate un galbăn pe an, pric” - GGFĂ. SG an . portubuducătorzonă. Divanul piicini are terminate spre căutare de cutră acest Divan, I. No. 906. da 27 Mai, pricina următoare între Cuvioșiia Arhimandritul Chiril Ecsarh Sf. Munte Ona, cu epitropia visericei Sf. Lahăr, pentru închinarea acei biserici. 2) No. 883, 867, 87ă și 875. - pricina împresurării moșiei Pamnașu și Horințuștii, a Dsale Coms. Petrachi Palada, la 6 Sept. viitor despre moșiile Craczoanii și Cracău Negru a Monast. Buhalnița. da 8 Sept. despre moniia Negreștii a Dsale vom. Iordachi Catar 173 „La 9 Sept. despre moșiia Sarata a Monast. Păngărații. La 10 Sept. despre moșiia Groina închinată Gr. Mormunt. 3) No. 948. La 18 vent. pricina dintre D. Clum. loniță Handeca, Grigori Stroiu și alții ai lor, cu răzășii de moșia Alicsieștii, pentru o a parte din moșiia Drăgăneștii ce ar fi AN trupul moșiei Alicsieti. 4) No Viu, La sfârșitul viitoarei luni Ostomvrie, pricina dintre Dlui Pah. Iordani Mogăliă, cu răzășii de moșiia Pitegii. Deii se publică spre înștiințare tuturor alelor ce facu parte în arătatele priuiii, ca însemnatele vile, negreșit să se înfățoșeze la Divan cu dovezele ce vor fi având, însuși sau prin leșiuiți rechili, ceci la din împrouvă Divanul va cerceta pricinile numai în ființa părților stăruitoare, după Art. 371 din Reglement, fără a rămăne cuiva vreun cuvânt că nuu fost 1j) Divanul anelativ. 1) No. 382A. Pricina urmatoare între măzășii de moșiii Băileștii neamul Vaziculesc, Zvărnesc, și Medelenesc, cu Polcova. Șăursan Avram și Niță Avram, pentru vânzare a 29 st. pământ din arătata moșie, sau terminat spre căutare de cătră acest Divan, în vade de 50 zile. 2) No. 8072. Pricina Următoare între Marița fiica lui Vasili Pelin, cu Postc. Vasili Vicol și Iancu Cărlani ai lor, pentru pălmânt din hotarul moșiei Câmpenii, sau terminat spre căutare de cutră acest Divan în vade de 50 zile. 8) No. 3080. - Procesul următor dintre Tănasă Cordoiu, cu Postc, Toma Spătărescu, Maria și Ioniță fiii lui Savin sin Dumitrașu Zota, Maria fiica lui Ioan sin Dumitrașc Zota, i Anahii sin Savin fiii lui Dumitrașc Zo-