Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-05-16 / nr. 20

șul h lazo, fiecare De Prenemerație se face în Iașile Redacție în ținuturi pe la Dj Sameși, prepuț pentru caret vălagi este un galbăn pe aa. prșn satului moldaviu i eși, . ie șaiu Vis. 4 fetă foae ovițială ssă odatu sătrășănă în șinină, de adaosările ei- partă . . „zeu trebilar din lăuntru No. 7388, a da făcătorilor mestiei sale d. Camn. Manelcei Macbrolin, flotinieinasee Povenii Dcnla ținutul Loroheiului, cinci fănaci loc arat cu paugurile și sămânța Dsale; pentru alcăturea parinii de rezervv, se publică spre obșteasca știință, această facere de bine, și ivire de omenire ce au arătat D-ui Caminarul Mavrodii. No. 6159 și 6602. Dăndu-s ceurgun peste hotarul Dunarii pe 4i Jidovul Iancu sin Ilie,i lipovei Simion Anrici, și Ivan Pceanicov, li se însamnă lice fisionomia și totodată se publică spre obșteasc giință, ca ori când ea;m în acest princinat să se prindă pe greșit. Fisionomia. Jidovul Iancu sin nte, în vârste de 40 an. la stat naat, canalui sur, sprinse pegrețari și mini, ochii vămii, mustene costanii, narba în dei peri, fața emadă, și guri notrivite. . Mmi de .0 și a sarba costanii, la față stricat de vărsat, evii sunt înfundați, nasul la mijloc lasat în jos, gura potrivită, osepite semne între sprincene din dreata despre nas are un sămn mic lungărin, și ne vârful nasului din artăta o pată neagră din nas care. Ivan Poleanicov, în vârstă de 22 ani, la stat mai nalt decât de mijloc, părul canului castaniu închie, sprincepile castanii descisă, la față curat, onii verzi, pasul și gura potrivite, și la degetul mic a mănii stăngă are un semn de tăetură. Din slujba miliției pamăntești, dezertând bolavoii a cărora nume și fisionomie aice să însamnă, se publică spre obștesca givnță, pentru a lor flor. Fisionomia. 1. Ioan a Diaconuții dat de partida eatelor cu No. 9 de la ținutul Neamțului, de mijloc, a lastat părul capului, sprincenile și mustețele negre, drunteă și nasul mare, ochii albastri, gura și dinții nor ricși, la davă smad. 2. Ioan Ciutu, dat de partida birmator No. 45, la sfat mic, părul capului pepru, drunte potrită, sprincenile, ochii și mustițile castanii, nasua potrivit, gura mare, dinții auri tu- No. No. 6 6501, 7372 și 7666.