Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1894 (nr. 1-36)

1894-01-05 / nr. 1

2 GAZETA DE IAŞI TABLOU De loturile mari scoase în vânzare pentru ziua de 10 Ianuarie 1894. Moşia Ruşi- Vlădicăî, din comuna Roşiori, plasa Funda, fostă pendinte de episcopia Roman Cumpărătorii acestor 2 loturi vor plăti, peste preţul resultat la licitaţiune, valoarea materialului lemnos aflat pe ele. PUBLICAŢII]NI ADMINISTRATIVE Comitetul permanent al jud. laşi No. 7626. In zliua de 18 lacune 1894 orele 2 p. m., urmează a se ţinea in camera comitetului permanent licitaţiune publică prin oferte scrise si sigilate pentru a i se da in antreprisa construirea a trei poduri in comuna Cotnarii , anume : unul in comuna Ilodora doua pe linia Cotnari-Hodora. Se publica aceasta spre cunoştinţa concurenţilor de a se presenta in acea zii şi ora la comitetul permanent pregătiţi de garanţiile cuvenite dupa valoarea devizelor care este de 9843 lei 82 bani. Devile, planurile si condițiunile se pot vede in orice zi in cecelaria comitetului. Comisia disp. 3 a din Iaşi No. 1690. In cliua de 11 Ianuarie 1894, ora 10 a. m. urmând a se vinde licitativ la faţa locului [strada Lăpuşnianu No. . ..] averea mobila compuse din mobile casnice şi idiouri de cofetărie sechestrate de la fraţii Alois şi Ernest Donat in pretenţia d-lui Anton Grabovenschi pentru bani, conform adresei d-lui jude ocol. 2 Iaşi No. 9970. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală: Primiria urbei Huşi No. 40641. In eliua de 28 Fevruar 1894, ora 12, urmează a se ţine următoarele licitaţiuni şi anume : 1) pentru a lua in arenda exploatarea pădurei de pe moșia Oniceni din jud. Roman, pro 5 Ianurie 1894 prietatea spitalului acestei urbe, pe o întindere de 45 hectare pădure mare ; 2] idem pentru vinrarea unei perechi cercei de aur cu diamante şi a unei cruceriţe, care au fos puse la lot in folosul spitalului şi pentru care nu sau presentat câştigătorii spre a le reclama un un terminal legal de 6 luni; 3] idem pentru iluminirisirea felinarelor oraşului ; 4] idem pentru arendarea a 10 falei sau 14 hectare 32 alui loc pentru grădinărie, unde au fost grădina veche pe timp de 3 ani ; 5) idem pentru procurarea nutrimentului necesar soldaţilor comenzei de pompieri ; 6) idempentru procurarea nutrimentului necesar bolnavilor din spital; 7] idem pentru construirea unei biserici la cimitirul ortodox, al cărui cost după devis este de 4999 lei, 29 bani ; 8] idem pentru aprovisionarea 258 hectolitri sau 60 chile orz, necesar pentru caii comenzei de pompieri. Se publică spre cunoştinţa amaforilor, carii sunt invitaţi a se presenta la acest oficiu in citatari, însoţiţi de garanţiile cuvenite spre a concura la licitare, care se va ţine conform art. 40—57 din legea comptabilităţei generale a statului. Condiţiunile relative se pot vedea in toate orele de lucru in cancelaria acestei primării. Tribunalul jud. Iaşi secţia l-a Sentinţa No. 844. Astaţii fiind terminul a se judeca procesul privitor pe N. Cosma inculpat pentru contrafaceri de compuneri musicale, şi procedura fiind complectă, la apelul nominal a fost absent inculpatul, fiind presenţi martorii şi partea civilă D. Ionescu. După cetirea lucrărilor, s’au ascultat sub jurământ mărturii Constantin Tincu şi Alexandru Roşculescu, ale căror deposiţii s’au consemnat in note de grefier şi s’au anexat la dosar. Martorii cer scutirea de a-