Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-10-02 / nr. 112

1104 CJA ZETA DE IAȘI 1894 Octomvrie - brie 1894 oarele 11 a. m. la reşedinţa tribunalului se va proceda la verificarea creanţelor. Această sentinţă se va executa provisoriu. Un extract se va publica şi a ține conform art. 705 cod. com., copie de pe sentinţă se va comunica d-lui Procuror conform art. 707 cod. com. Sentinţa este supusă apelului prevăzut de art. 706 şi 896 cod. com. Dată şi cetită in audienţa publică astăzi 24 Septembrie 1894. ss. I. Ivaşcu, Gh. Moisiu. Grefier, Cristescu. Sindic provisoriu. I. V. Nicolescu. 556 No. 9813. David Naibergher, cu domiciliu necunoscut este citat la 3 Octombrie 1894, ca inculpat pentru insălăciune. Cunoscând ca la neurmare se vor aplica disposițiunele legei. 568 Tribunalul jud. Bacău No. 7182. D-na liana Rotenstain, cu domiciliul necunoscut, este citată ca in ziua de 19 Noembrie 1894, oarele 10 dimineață să se presinte in camera tri- bunalului Bacău, in persoană in procesul ce iau internat soţul seu pentru divors. Cu un esemplar de acţiune. La neurmare se va judeca in lipsă conform legei. Domnule Preşedinte Subsemnatul Baruch Rotenstain curaj rar din Bacău, in conformitate cu dis- j posiţiunea art. 216 şi ur. pr. civ. formez o acţiune in divers contra soţiei mele liana Rotenstain, cu domiciliul tot in Bacău. Motivele sunt : Căsătorit de 12 ani de zile nefericiţi, cu numita am dus in tot acest timp viaţa cea mai dureroasă şi ruşinoasă, această femeie dedată la tot soiul de violuri, lipsită de orice sentiment de jenă,violentă, a bătut de 2 ori pe mama mea, pentru care există şi acţiunea penală, apoi m au pălmuit şi pe mine insumi, mă face de tot rîsu şi batjocura, in toate zilele şi in tot ccasu, ea nutreşte contra mea sentimente resbunătoare, astfel că in una dip, zile a inventat contra mea nişte fapte neexistente pentru a mă complica in acţiunea penală şi alte atare, precum voi proba toate la timp de judecată in cât a devenit de nesuferite şiinsuportabile purtările ei, şi că atare cu neputinţă de a mai continua şi in viitor viaţa caşnică cu ea. Vă rog respectuos d-le Preşedinte, ca se binevoiţi a nu cita in judecata acestui onor. trib. ca prin hotărârea ce va da, se declare desfiinţată căsătoria dintre noi. Alăturez al doilea exemplar de peliţiune pentru defendare şi certificatul No. 1949 din 1894 a d-lui Primar de Bacău, că sunt pauper şi nu am cu ce sa achit taxele procesului, timbru şi ale portăre- j ilor, conform art. 30 din legea asupra trimbr. şi inregist. Primiţi vă rog etc. etc. B. Rotinstain. 569 No. 7186. D-nul Constantin Crihană, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 29 Octombrie,] 1894, oarele 10 dimineaţă să se presinte in camera tribunalului Bacău, in persoană cu doj vezile ce va fi având spre a se judeca j in procesul intentat de soţia sa pentru divers. La neurmare se va judeca in lipsă conform legei. 601 | A doua publicaţiune de vînzare. No. 6949. Prima societate de Credit Funciar Român din Bucureşti, in virtu- tea actului ipotecar inscris la tribuna- fiul acestui judeţ Bacău in primul rang sub No. 165 din 13 Octombrie 1882 şi No. 127 din 14 Noembre 1889 asupra părţii din moşia Filipeni, cu toate trupurile, sub orice numiri, cu pădurea şi cu toate ecaretele şi îmbunătăţirile aflate pe dânsa, situată in comuna Fiii-peni plasa Siutul de Sus din acest judeţ . Bacău, proprietate a d-nei Eufrosina Roseti, a cerut punerea in vânzare a citatului imobil pentru despăgubirea sa , de capitalul remas neamortisat din suma de lei noi 58.000, cu care societatea a împrumutat pe d-na Eufrosina Roseti şi de anuităţile datorite cheltuelile făcute şi care se vor mai face de zisa Socie- tate, împreună cu procentele lor de 8 la sută, si care sume se vor specifica in caerul de însărcinări prevăzut de art. 165 din legea Creditului Funciar. Tribunalul prin jurnalul seu No. 5519 din 25 Iunie 1894 a ordonat ca vân-jzarea sus numitei moşii să se facă in ziua de 26 Noembrie 1894. Se face ilar cunoscut prin această a doua publicaţiune că in ziua de 26 Noembrie 1894 se va vinde cu licitaţiune publică in pretoriul acestui tribunal, la oarele 10 de dimineaţă, părţi din moşia Filipeni, cu toate trupurile, sub orice numiri, cu pădurea şi cu toate ecaretele şi îmbunătăţirile aflate pe dânsa proprietatea d-nei Eufrosina Roseti situată in acest judeţ Bacău plasa Siretul de Sus, comuna Filipeni, după cererea Primei Societăţi de Credit Funciar Român din Bucureşti. Doritorii de a cumpăra această moşie vor putea lua cunoştinţă de condiţiunile vinzărei din cadtul de însărcinări ce are să fie depus la grefa acestui tril), cu 8 zile înainte de adjudecatiune. Ziua de 26 Noembrie 1894 fixată pentru vânzarea sus numitei moşii s a aratat şi in prima publicaţiune de vânzare inserată in Monitorul Oficial No. 116 din 26 August 1894. 515 No. 870. Prima Societate de Credit Funciar Romăn din Bucureşti, in virtutea actului hipotecar inscris la tribunalul" acestui judeţ Dorohoi in primul rang sub No. 39 din 1 Mai 1885, asupra moşiei Lozna cu toate trupurile din care se compune, cu întreaga pădureşi cu toate ecaretele şi imbunătăţirele aflate pe dănsa, situată in comuna Lozna plasa Berhometele din acest judeţ Dorohoi, proprietate a d-lor Grigore Holban şi Mihail Gr. Holban a cerut punerea in vănzare a citatului imobil pentru despăgubirea sa de capitalul remas neamortisat din suma de lei noi 110.000 cu care Societatea a împrumutat pe dnii Grigore Holbau şi Mihail Gr. Holbau şi de anuităţile datorite, cheltuelile făcute şi care se vor mai face de disa Societate, împreună cu procentele luide 8 la sută şi care sumi se vor specifica in cadtul de însărcinări prevăzut de art. 65 din Legea Creditului Funciar. Tribunalul prin jurnalul seu No. 2594 din 15 Iunie 1894, a ordonat ca vânzarea sus numitei moşii să se facăi in ziua de 25 Octombrie 1894. Se face dlar cunoscut, prin această a doua publicaţiune că in ziua de 1 iunie 1894, se va vinde cu licitaţiune puiblică in pretorul acestui tribunal la oarele 10 dimineaţă moşia Lozna cu toate trupurile din care se compune, cu întreaga pădure şi cu toate ecaretele si îmbunătăţirile aflate pe dănsa, proprietatea fielor Grigore Holbări şi Mihail Gr. Holbau situată in acest judeţ Dorohoi, plasa Berhometele contina Lozna după cererea primei Societăţi de Credit Funnciar Romăn din Bucureşti. Doritorii de a cumpăra această mo-isie vor lua cunoştinţă de condiţiunile vănzărei din cadtul de însărcinări ce are se fie depus la grefa acestui tribunal cu 8 zile înainte de adjudecaţiune. Ziua de 25 Octombrie 1894, fixată pentru vănzarea sus numitei moşii s a arătat şi in prima publicaţiune de vănzare inserată in Monitorul Oficial No. 109 din 18 August 1894. Tribunalul jud Neamţ No. 15059. loan Anton cu domiciliul necunoscut, este citat la 30 Noembrie 1894, ca inculpat pentru lovire. No. 15050. Mina Chelenic cu domiciliul necunoscut, este citată la 30 Noembrie 1894, ca reclamantă. Cunoscând că la neurmare se va aplică in contra lor disposiţiunile legei. ESTRACT Acest tribunal prin sentinţa No. 75 , Tribunalul jud. Dorohoi A doua publicaţiune de vânzare