Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1896 (nr. 76-111)

1896-07-03 / nr. 76

No. 7 IL Şase luni G leï noï plus porto 1 leu 20 bani. Morcinï ii Iulie 1SÍMI loi nuinlfr 2.'» bani Publicaţiile judiciare se plătesc: pit nit la 10 linii 4 Iei, mai mari de 50 linii ■S lei. Orice alte acte introduse în eh*, ho plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, du pit milrimo. liditor: Corneliu Th. Codrescu. Redacţia şi administraţia la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni ş i reclame se plătesc: iutii,i inserare, şase zeci bani; a doua şi im i departe ;60 bani Citaţiunile de hotărnicie si publicaţi !i societitţilor : 6 J bani 1 luna. A HONA MENTUL FOAIA miUCATUMLOI: OI ICI ALE IHN NESOITFL CHITEI DE APEL DIN IASI V. & ANUNCIURILE COME Apare de trei ori pe săptămână : Mercuri Vineri și Duminică. * .* jv ■' V V ■ *• V. .'tv%“ * ' » r \ -v, N-V-; */ Linia de treizeci litere treizeci bani. ^nserâiyff a doua și mai departe două zeci bani. Prefecturii judeţului Iaşi Serviciul Administrativ No. 4820. Urmând ca în diua de 28 iulie viitor, pe la oarele 12 din di, să se ţină la această prefectură, licitaţie pentru vîndarea a 24 metri tuburi bazalt artificial aflător dn curtea palatului administrativ din Iaşi. Se publică că lămurirele despre acele tuburi, se pot lua în cancelaria acestei prefecturi. R. 510 Serviciul Județian No. 8747. La 19 Iulie 1896, oarele 2 p. m., se va ţine licitaţiune în camera serviciului judeţian din această prefectură, pentru cumpărarea medicamentelor, pansamentelor, instrumentelor chirurgicale şi ustensilelor trebuitoare spitalelor judeţene din Voineşti, Ungheni şi Bivolari. Persoanele doritoare a se însărcina cu procurarea lor sunt rugate a se presenta în aratata dini oară în localul mai sus indicat, unde se va ţine licitaţiune cu oferte sigilate şi cu păzirea tuturor regulelor prescrise de legea comptabilităţeî generale a Statului. Condiţiunile acestei întreprinderi, precum şi lista de medicamente, pansamente, ustensile şi instrumente se pot vedea în fiecare an, în cancelaria serviciului judeţian din această prefectură. R. 211 Prefectura Politia las 13 A No. 0944. Conform art. 78 şi 79 inclusiv din legea pentru înstrăinarea lucrurilor statului înserată în Monitorul oficial No. 6 din 7 April 1889, se publică cu deşteptare ca toţi acei interesaţi de obectele aliate în depositul comisiei din acest oraş menţionate mai jos sunt în drept a le reclama în termin de un an socotit de la data acestei publicaţii, cunoscînd că după expirarea acestui termin nu mai sunt primiţi a face nici o pretenţie asupra lucrului sau a preţului cu care s’ar vinde, iar obectele sunt cele următoare: Recipisa cassieriei generale a judeţului Iaşi No. 12287, pe suma de un leu, o linguriţă mică, o cheie de broscă, două pachete cu cărţi de vizită şidoué cu coperţi albe, una cheie de broasca, un broş de alamă galbăna cu patru petre roşii, un şal de lână cafeniu usat, un sac nou şi una bucată de ţol pusă pe două beţe vechi, una oală de schijă mare, un manşon alb, una piesă veche turcească de argint, şepte cheiţe mici şi una mai mare puse pe o verigă mică, o poză mică cu privazurile de catifea albastră a defunctului V. Alexandri, un şip negru legat în două şervete şi o bertă neagră veche ruptă, un portofel de pele neagră cu două case şi cu suma de 45 bani, un galoş de gumă de damă, una batistă albastră cu puncte negre, înprejur cu horboţică şi două voaluri mici negre cu jeuri pentru dame, una carte întitulată „ cele patru Evanghelii„, un gugiu vechi galben, un revolver mic de buzunar încărcat cu cinci cartușe, un toc de pele galbenă cu o cura pentru revolver, un gugi cafeniu deschis cu fir argintiu la vîrfuri, un cortel negru de matasol cu 8 baline si cu mănunchiul de os, una bertă neagră, un suman, una pereche cisme, una pele de cal, un cartuş de calibru 12 încărcat cu praf, una batistă de buzunar albă, pe margine cu dungi roşii şi la un capăt cu iniţială L, una păreche mănuşi albe de pele, un cortel negru pentru damă, de matasă cu băţul galben, la capăt avînd 8 cioturi şi 4 potcoave mici galbene, una batistă albă, colorată pe la margini, o căciulii de miel neagră, un portofel de pele neagră cu o casă avînd în el o cheiţă de ceas şi două bucăţi de lanţ rupt, o broşură din ,, Lumea Ilustrată “, una pernă de puf cu faţa albă avînd horbotă la fund şi cu 2 iniţiale S. M. cusute cu roş, un cuţitaş cu un ascuţit cu plăselele de metal alb, şepte batiste, şepte pepţi de cămeşi, unsprezece gulere, o păreche manşete, cinci prosoape, o păreche colţuri, trei cămeşi de noapte, patru părechi ismene una prostire, una peştelcă una petică, una fustă, una polcă, una cămeşă,una tulpan, un cortel pentru damă cu băţul rupt cu pînza de matasă, o blană de bibere în lungime de şase metri şi lăţime de două degete, obucăţică de petică mică albă, o legătură de frânghie nouă de 10 metri, o cheie pentru canea de alamă, una cheie de broască de uşă, una cutie cu plicuri şi 4 caete, două calupuri lungi de sopon de glicerina, o ţigaretă de chihlimbar negru, două tablouri unu mare şi al doilea mai mic representatul pe artiştii de la Eden Teatru, zece păpuşi de sfoară, o cheie un pistol cu o ţeava o chee de broască şi o mănuşă de damă gri de aţă, un suman, un bmun roş, una păreche ciubote, o bucată de fai in lungime ca de un cot cu o floare pe ea culoarea verzie deschisă, o cheie de broască, un cortel de matasă neagră cu băţul informă de cârjă, nouă cheiţe înşirate pe un lanţujel galben, recipisa casieriei generale Jiul. Iaşi No. 4254 pe suma de 20 bani, o pelerină neagră de de damă, cu mărgele, o rochie de lina albăstrie, un cortel de matasă cu mânerul de lemn prost pentru damă, un cortel negru bărbătesc cu băţul galben subţire şi cu mânerul negru rupt, cinci cărţi de şcoală, două germane, două Mineralogii de Nădejde, Geografia de Buzoianu toate legate una istorie veche ruptă, una garafa neagră deşartă ca de un litru, una basma roşie cu flori