Gazeta de Iassi, aprilie-iunie 1897 (nr. 39-76)

1897-04-02 / nr. 39

No. 39 Publicaţiile judiciare se plătesc: Plină la 1,0 linii 4 lei, mai mari de 10 linii 6 lei. Orice alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, după mărime. Editor: Cornelia Th. Codrescu. Redacţiaşi administraţia Iaşi, str. Golia. No. 54 Inserţiuni şi reclame se plătesc: Intîia inserare, şase zeci bmî; a doni şi mna departe 30 bani Citaţiunile de hotărnieie şi publicaţiile societăţilor: 60 bani linia. Mercur 12 Aprilie 1897 Un număr 2.5 bani Apare de trei ori pe sepîemânâ: Hercuri, Vineri şi Rumînică PlBLÎCATlUhl ADMINISTRATIVE Prefectura poliţiei Iaşi No. 4036. Dl. Solomon Gratz, de 27 ani, mijlociu, perul sprincenile castanii, faţă blondă, nasul, gura potrivite, ochii albaştrii, musteţile,castanii, barbarade, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă în desp. l a strada de Sus No. 146. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poiţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştința generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaște pe numitul căzut în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaei. p. 595 Comisia desp. 3-a din Iaşi No. 644. Conform adresei No. 4639 a jud. ocolului 2 Iaşi, pentru ziua de 10 Aprilie a. c. oarele 1 p. m. este frcsat terminul de vîndarea averei imobile sequestrate de la David Leferman în pretenţia D-lui S. D. Copolovicî şi care se compune din oglinzi,mese, scaune ele. vîndarea se va face în piaţa Sf. Spiridon. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor. P. 589 Primăria comunei Băiceni jud. Iaşi No. 1015. In baia procesului-ver- rbal No. 11, dresat de consiliu în şedinţa de astăzi, se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 17 Aprilie a. c. se va ţine licitaţie în piaţa iarmarocului din urba T. Frumos în asistenţa D-lui Subprefect respectiv pentru vîndarea unui mând declarat de pripas la astă comună prin procesul verbal No. 2324, din 2 Septembrie 1896, publicat în Monitorul Oficial No. 138 din 22 Septembrie 1896, asupracănea nu sau ivit păgubaşul în termin de 6 luni pretins de art. 48 din legea poliţiei rurale, şi care mând are semnele următoare, la păr negru, coama coada negre, steluţe în frunte şi strănută în bot. Amatorii sunt rugaţi a se presenta în aratata zi cu garanţie în regulă spre a pute fi admişi la licitaţiune. C. 582 Primăria comunei Delen, jud. Botoşani No. 725. D-nul Costachi Vrabie, din această comună, vroind a deschide stabilimente de băuturi spirtoase cu amănuntul în această comună cu începere de la 1 Aprilie 1897, având signalimentele următoare : statura naltă, părul sur, fruntea potrivită, sprincenile negre, ochii căprii, faţa smadă, musteţile castanii, barbaracie, nasul, gura potrivite, fără alte semne, se caută a se şti mai întâi dacă numitul nu a fost cădut in vre o faptă infamantă sau condamnat pentru vreo crimă sau delict, abuz de încredere, sau contravenţiuni, ca în urmă să i se poată elibera autorizaţia prevăzută de art. 108 din legea poliţiei rurale. P. 610 Primărie comune Hărlău jud. Botoşani No. 1028. Se publică spre cunoştinţa generală şi spre aflarea proprietarilor (păgubaşilor) că în depozitul acestei primării se află de mai mult timp un cias vechi de argint, sistem cilindru cu 2 coperţi, asemenea se află şi una sanie de lemn cu jug pentru 2 boi ordinară, remase pe urma unor răi făcători cu ocasia descoperirea unui furt de vite de către poliţia locală şi în conformitatea disposiţiunelor art. 79 din legea pentru instreinarea bunurilor Statului şi rescumpararea embaticurilor, se face cunoscut că toţi cei interesaţi sunt în drept a reclama în termin de un an socotit de la data, însă rarei aceştia prin foaea publicaţiunelor Oficiale Gazeta de Iaşi. După care termin obiectele aratate vor fi vedute prin licitaţiune publică în beneficiul Statului conform art. 73 din aceaşi lege şi nu se va mai primi nici o reclamaţiune asupra lucrului sau a preţului cu care s’ar vinde. Primăria urbe! Botoşani P. 611 No. 2421. Conform procesului verbal din 27 ale curentei, se publică nou termen pentru vinzarea stradelelor și anume : 1) A morii cu vapor în mărime de 1218 metri patrati, evaluată la suma de 1218 lei. 2) Stradela Marciban în mărime de 1700 metri pătraţi evaluată la suma de 2550 lei. 3) Stradela Scurţi a Bis. Cuvioasa Paraschiva în mărime de 735 metri patraţi evaluată la suma de 1102 iei, 50 bani. 4) Stradela Hartopeni în mărime de 730 metri patraţi evaluată la suma de 365 lei. 5) Stradela Bărgovanu în mărime de 76 metri patrati evaluată la suma de 252 lei. FOAIA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CUINTEI DE APEL DIN IAŞI ABONAMENTUL r&g fs«a. c r,#r*\ V NUNC IU IM L E CO M Eli Ci Al, E!rt-VV■'» EEH «By Vr ^ * ri ' Ini asi si districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Linia de trei zeci litere trei zeci bani. Iuseryu;#» » Şase luni 6 lei noi plus porto 1leu 20 bani, doua si mai departe doua zeci barii.