Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1897 (nr. 76-115)

1897-07-02 / nr. 76

î » J catme T. • In Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 Iei 40 bani Linia, de treizeci litere treizeci hani. Inserarea a '-A .Viî. # Şase luni 6 lei noi plus porto 1 leu 20 bani, doua si mai departe doua zeci bani. Apare de trei ori pe septamână : Mercuri Vineri şi Duminică. Publicaţiile judiciare se plătesc: pân îl la 10 lini, 4 lei, mai mari de 1i0 linii 8 lei. Orîce alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, după mărime. Editor : Conneliu Th. Codrescu. Redacţia s adm mixtiana la Stabilimentul Grafic Miron Conţin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni şi reclame se plăîesc: li'.tîia inserare, şase zeci bani; pi doua şi mr» departe MO baut Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor: 60 bani linia. ABONAMENTUL ffe ^ Â;?A ANUNCIURILE COMERCIALE PUBLICAŢIUNI ADMINISTRATIVE Prefectura judeţuluî Iaşi Serviciul Judetian. No. 3813. La 22 Iulie 1896, oarele 2 din di, se va ţine licitaţiune în cantora serviciului judetian din această prefectură pentru darea în antrepriză a propurăreî obiectelor de ruferie trebuitoare spitalelor judeţiene din Voineşti, Tingheni şi Bivolari. Persoanele dintre care o să se însărcine cu asemenea antrepriză sunt rugate a se presenta la aratata dini oară în locul mai sus indicat unde se va ţine licitaţiune cu oferte sigilate şi cu păzirea tuturor regulelor prescrise de legea comptabilităţei generale a Statului. Condiţiunele precum şi lista de obiectele ce urmează a se procuralişelor spitale se pot vedea în fiecare di în cancelaria serviciului judeţian din această prefectură. R. 55 No. 3824. La 23 Iulie 1896, oarele 2 din di, se va ţine licitaţiune în camera serviciului judeţian din această prefectură, pentru darea în antrepriză a provisionării şcoalei de meserii judeţiene din comuna Buciumi, cu materialul lemnos trebuitor acelei şcoli pe anul 1896-97. Persoanele doritoare a se însărcina cu asemene întreprindere sunt rugate a se presenta în aratata zini oară în localul mai sus indicat unde se va ţinea licitaţiune cu oferte sigilate şi cu păzirea tuturor, regulelor prescrise de legea comptabilităţei generale a Statului. Condiţiunele acestei întreprinderi precum şi lista acelui material se pot vedea în fiecare zin cancelaria serviciului judeţian din această prefectură. R. 56 Prefectura jud. Dorohoa Serviciul judeţian No. 2485, in diua de 2 August 1896, urmează a se ţine licitaţie în camera prefecturei (serviciul judeţian) pentru darea în antrepriză construirea unui pod pe şoseaua Dorohoî —Mihăileni între chil. 7-8^fyditivît art. 70 din legea asupra comptabilităţei publice. Publicăm acest termin de licitaţie spre cunoştinţa generală şi invităm tot deodată pe persoanele amatoare de a lua asuprăle această lucrare să se presinte în diua sus indicată însoţiţi de garanţi unele cerute de lege spre a lua parte la licitaţie care se va ţinea conform art. 68-79 din zisa lege. Proiectele întocmite de către corpul technic, al acestui judeţ se pot vedea în orice zi în timpul oarelor de lucru la grefa serviciului judeţian. No. 2490. In ziua de 2 August 1896, urmează a se ţine licitaţie în camera prefecturei (serviciul judeţian) pentru darea în antrepriză construirea unui pod peste apa Ruginoasa de pe şoseaua Dorohoî —Săveni. Potrivit art. 70 din legea asupra comptabilităţei publice, publicăm acest termen de licitaţie spre cunoştinţa generală şi invităm pe persoanele amatoare de a lua asuprăle această lucrare, să se presinte în uliua sus indicată însoţiţi de garanţiunele cerute de lege spre a lua parte la licitaţie care se va ţinea conform art. 68—79 din zisa lege. Punându-le tot deodată în vedere că în construcţiune are a se întrebuinţa materialul vechi din podul de peste Jijiea, care se află în comuna Broscăuţi şi prin urmare valoarea acelui material are a se scădea din devizul podului, contându-se numai lucru şi materialele ce vor mai fi necesare. Proiectele pentru construirea acestui pod, întocmite de către Corpul Technic al acestui judeţ, se pot vedea în orice zi, în timpul oarelor de lucru la grefa serviciului judeţian. P. 53 Primăria comunei Căi ligatura jud. Iaşi No. 3127. D-l Grigore Ohan, în etate de 50 ani, agricol domiciliat în această comună, statuia naltă, părul negru, ochii căprii, nasul, gura potrivite, faţa smadă, fără alte semne, prin petiţiunea înreg. la No. 1887 a cerut de a i se da autorisaţiune pentru deschiderea unui stabiliment de crâşmă în comuna Petroşica această comună. Se publică conform art. 17 din regulamentul pentru siguranţa publică spre cunoştinţa generală că oricine ar avea cunoştinţă că d-l Grigore Chan ar fi fost condamnat pentru omor, furt, înşălăciune, abuz de încredere, sau falsificare de acte private sau publice, în fine la vreo pedeapsă infamantă, să denunţe acestui oficiu, sau la autorităţile respective în termen de 30 zile de la apariţiunea acestei publicaţiuni prin foaia publicaţii celor oficiale Gazeta de Iaşi. P. 49 Primăria comunei Păuşeşti jud. Iaşi No. 2058. In diua de 11 August viitor a. c. oara 11 dimineaţă, în carmarocul din comuna Podu Iloaei, urmează a se vinde prin licitaţie o viţică la păr porumbă, plavae, cârnile ţapoşe, fără alte semne, declarată de pripas prin procesul-verbal No. 3754