Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1898 (nr. 74-113)

1898-07-01 / nr. 74

No. 74 Merem! 1 Iulie 1898 Un număr 25 ban! PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Panii la 50 linii 4 lei mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Editor, C. TH. CODRESCU Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Pedalul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLĂTESC Intera inserare 60 bani linia , a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 bani linia. Administrator, P. P. STĂNESCU GAZETA DE ABONAMENTUL In Iaşi şi districte pe un an 12 1. n. plus porto 2 lei 40 b. Şase luni, 6 1. n. plus porto 1 leu 20 b. ANUNCIURILE COMERCIALE — Linia de trei-eleci litere treizeci bani. Inserarea doua şi mai departe doua-eleci bani. Apare de trei ori pe săptămână: SVlercuri, Vineri şi Duminică. Prefectura judeţului Iaşi Serviciul Judeţian No. 3333. La 4 August anul curent 1898, oarele 2 p. m. se va ţine licitaţiune în camera serviciului judeţian din această Prefectură, pentru darea în întreprindere cartonărei Monitorilor oficiale, desbaterele corpurilor legiuitoare, foaia oficială Gazeta de laşi ,şi buletinul Ministerului de Interne de la Sub-prefecturele din acest judeţ. Persoanele doritoare a se însărcina cu asemenea lucrări sunt rugate a se presenta în citata zi şi oară la localul mai sus indicat, unde se va ţine licitaţiile prin oferte scrise şi sigilate şi la trebuinţă şi oral, cu respectarea disposiţiunelor prevăzute de art. 78 — 79 din legea de comptabilitate a Statului. Condiţiunele regulatoare modulul esecutărei lucrăreî, să pot vedea în fiecare zi în cancelaria serviciului judeţian din această Prefectură. C. 13081 Prefectura judeţului Roman Serviciul Judeţian No. 2364. In diua de 27 Iulie 1898, urmând a se ţine licitare orală în sala consiliului judeţian, la oara 2 p. m. pentru darea în antrepriză a lucrărilor de reparaţiune necesare a se face la palatul judeţian, în valoare după deviz de lei 3000. Se publică ca doritorii să se prezinte la termin însoţiţi de garanţii în regulă, pentru care finit condiţiunele formate se pot vedea in toate dilele I de lucru în cancelaria serviciului jude- , iţian. Concurenţii vor avea în vedere tex- : j tul art. 68—79 din legea compt. publice. C. 13089 No. 2368. In dina de 16 Iulie 1898, urmând a se ţine licitare orală in sala consiliului judeţian, la oara 2 p. m. pentru darea în întreprindere a reparaţiunelor necesare a se executa la spitalul rural Dămieneşti în valoare după devis de lei 959. Se publică ca doritorii să se presinte la termin însoţiţi de garanţii în regulă, pentru care finit condiţiunele r ; formate se pot vedea în toate dilele de lucru în cancelaria serviciului ju- ' deţian. Concurenţii vor avea în vedere tex- j tul art. 68 — 79 din legea compt. pu- i I blice. C. 13088 , No. 2382. In diua de 23 Iulie 1898, urmând a se ţine licitare orală în sala consiliului judeţian, la oara 2 p. m. pentru antrepriza confecţionărei registrelor şi imprimatelor necesare serviciilor pendinte de casa judeţului în cursul anului 1899. Se publică ca doritorii să se presinte la termin însoţiţi de garanţii în regulă, pentru care finit condiţiunele formate se pot vedea în toate zilele I de lucru în cancelaria serviciului jud Jdeţian. Concurenţii vor avea în vedere textul art. 68—79 din legea compr. publice. C. 14005 Se publică spre cunoştinţa păgubaşului. C. 14004 Prefectura judeţului Suceava Serviciul Administrator No. 3382. La primăria comunei Broştenii din plasa Muntele judeţul Suceava, s’a declarat de pripas, un calm murg, puţin închis, coama coada ne- igre, pete albe mari de şea şi mai mici de chingi, urechea stângă spintecată, iar la primăria comunei Mălini luna capă de 3 ani murgă, coama coada negre. Se publică aceasta pentru aflarea proprietarilor. C. 14006 Primăria comunei Cârniceni judeţul Iaşi No. 1167. D-nul Mihalachi I. Iacob din această comună prin petiţiunea dată acestui oficiu înregistrată la No. 1262 face cunoscut că cu începere de la 1 Iulie viitor a. c. voeşte a deschi- I de un stabiliment de crâşmă în comuna Sătrăreni din această comună. Prin aceasta roagă pe toate autorităţile şi orîcine ar cunoaşte pe sus numitul că au fost vreodată condemnat pentru omor, furt, inşălăciune, abuz, de încredere şi fals în acte publice şi private să’l denunţe acestui oficiu în termen de 30 zile de la data I aceştia. P. 13080 No. 4082. La primăria comunei Dagâţa din acest judeţ, s’a declarat de pripas una mânzoacă de doi ani, la păr murgă deschisă, coama coada negre, coama in dreapta, coada retezata, jud. Iaşi. No. 1694. D-na Ecaterina Gh. Uie din această comună prin petiţiunea înregistrată la No. 1856 declarând acestui oficiu că voeşte a deschide un . Serviciul Administrativ Primăria comunei Tomeşti