Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1898 (nr. 114-151)

1898-10-02 / nr. 114

No. IU FOAIA PUBLICAŢIUNILOR In Iaşi şi districte pe un an 12 40 b. Şase luni, 6. n. plus port PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Pănă la 50 linii 4 lei mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Palatul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLĂTESC Intera inserare 60 bani linia , a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 bani linia. Vineri 2 Octombrie 1898 Un minier 25 bani GAZETA DE IASS i i . n. plus o ►ort.i/1 leu Apare de trei orî pe săptamâna : Mercurî, Vineri și Duminică. Editor, C. TU. CODRESCU Administrator, P. P. STAISESCU ABONAMENTUL Prefectura politiei Iasî No. 11350. D-nul Iosef Feldman, île 38 ani, statul de mijloc, faţa smada, slăbănog, ochii, părul, sprincenile, negre, barba mică, musteţile negre, nasul, gura potrivite, o alunică deasupra musteţei pe obraz în partea stângă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a-şi permuta stabilimentul său de crâşmă cu locanţă, din str. de Sus de la No. 139 la No. 147, tot acea stradă secţia 3-a acest oraş. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională chemat înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vreuna din categoriile sus menționate, să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaei. * P. 29270 No. 10964. D-nul Aron Leib Leibovici, de 23 ani, nalt, părul, sprincenile, musteaţa castanii închise, ochii căprii, nasul, gura, bărbia potrivite, faţa smadă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă, în acest oraş, secţia l-a, str. şoseaua Moare de Foc No. 7. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numitul nu este cădut în vreo pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădut în vreuna din categoriile mai sus menţionate să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaeî. P. 29269 No. 11431. D-nul Israel Gratz, de 30 ani, statura naltă, părul, sprincenile, musteţile castanii, ochii albaştri, nasul, gura, potrivite, barbarade, faţa şatenă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a-şi permuta stabilimentul de crâşmă cu locanţă din secţia 3-a str. Sft. Neculai No. 16 în str. Sărărie No. 31, tot secţia 3-a. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crini sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut ln vreuna din categoriile mai sus menționate, să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaeî. P. 29237 No. 10605. D-nul Neculai N. Stati, de 37 ani, statul mijlociu, părul musteţile castanii, ochii căprii, faţa roşcovană, barba racie, nasul, gura potrivite, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă în acest oraş, secţia 5-a str. Tataraş No. 15. Este necesitate a se şti ma! Iată! dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţienească, sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorirităţile respective, cum și orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vreuna din categoriile mai sus menționate, să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaeî. P. 29236 No. 11433 D-na Estra Rubin, de 32 ani, statuia de mijloc, faţa roşcovană, părul, sprincenile roşii, ochii negri, nasul, gura potrivite, cerând a i se elibeera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş secţia la strada Păcurari No. 163. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numita nu este căzută în vre-o pricină corecţională chemată înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pusă sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum și orice persoană care ar cunoaşte pe numita cădulă în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaei. P. 29235 No. 11480. D-nul Froim Marcusohn de 45 ani, statul mijloc, faţa roşcovană, ochi căprii, nasul, gura potrivite, părul barba castanii, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a-şi permuta stabilimentul său de crâşmă din secţia 5-a strada Cuza-Vodă No. 52, în secţia 4-a strada Panteleimon No. 14 acest oraş. JOIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAŞI ANUNCIURILE COMERCIALE lotto 2 lei 20 b. Linia de treî-trece litere treizeci bani. Inserarea doua si mai departe doua-eleci bani.