Gazeta de Sud, ianuarie 1998 (Anul 4, nr. 858-880)

1998-01-05 / nr. 858

LA MULTI ANI, GORJENI,'?® 1 ORIUNDEV-ATI AFLAI! Odatasaray Vasilică Mandocescu - primul copil născut în acest an la Craiova Echipa de gardă a maternității Spitalului Clinic nr. 1 din Craiova, a ajutat la aducerea pe lume pentru prima oară în acest an a unui băiețel. Micuțul Vasilică Mandocescu s-a născut la ora 0.02, a avut 3,700 kg și, pentru că a creat unele dificultăți mamei sale, a primit nota 7: „Sînt din Turburea, județul Gorj, dar am fost transferată la Craiova pentru că am avut o sarcină mai dificilă. Eu și soțul meu ne doream foarte mult să fie băiat și să se nască în primul rînd sănătos, îi vom spune Gheorghe Vasile, după numele nașilor și pentru că a fost născut în ziua de Sfîntul Vasile“, a declarat Georgeta Mandocescu, de 26 de ani, mama primului nou-născut. Soții Mandocescu mai au o fetiță de 3 ani și șapte luni și au fost foarte fericiți la nașterea băiețelului. în prima zi a acestui an s-au născut la Craiova 11 copii, dintre care patru băieți și șapte fete. „A fost o gardă obișnuită pentru noi. Am avut și probleme de obstetrică și legate de noi-născuți, dar le-am trecut cu bine. Alarmant pentru noi este că a crescut indicele de prematernitate, de la 10-11 % cît ar fi normal la 16%. Principalele cauze sunt stresul și subalimentația“, a declarat dr. Antonia Ciupeanu, unul dintre medicii gărzii de Revelion. • Familia Catană s-a imbogititi1 cu M gemene in noaptea de Revelion Vasilica și Virginia - cel mai frumos cadou al soților Catană la cumpăna dintre ani - reprezintă prima pereche de gemeni din familie după trei generații. în greutate de 2,750 kg, prima a venit pe lume Vasilica. La doar un minut a apărut și Virginia de 2,500 kg. „M-am bucurat foarte mult cînd am aflat că am două gemene. La numai 22 de ani, soția mea a reușit o adevărată performanță și mi-a făcut cel mai frumos cadou. Nu dorim decit să fie sănătoase, iar noi să le putem oferi o viață liniștită“, a spus Adrian Catană, tatăl gemenelor. »M.B. SC INTERCONTACT PECOLA RETROSPECTIVĂ Principalele evenimente tv din Oltenia în 1997 «ierii* - cernoi Aur ^"Vav Str. Nicolae Titulescu 176. 11 OO-Craiova România tel: 051/186.160, 186.014 - fax:051/186.856