Gazeta de Sud, martie 2001 (Anul 7, nr. 1824-1850)

2001-03-01 / nr. 1824

őeéot* care ne aduc în fiecare Ce dorin să aibă mereu sunetul senin și puterea de a ne sta alături/ Pentru cei care își dezmembrează mașinile vechi Dacia acordă reduceri de preț de 10 milioane de lei Dacia acordă o reducere de zece milioane de lei la cumpărarea de automobile posesorilor de autovehicule vechi, indiferent de marcă și tip, care prezintă dovada că mașina uzată a fost dezmembrată, anunță un comunicat al companiei. Oferta este valabilă în perioada 1-31 martie și îi încurajează pe toți posesorii de autoturisme vechi, deteriorate sau abandonate la distrugerea acestora. Orice posesor de autovehicul care se prezintă la concesionarii Dacia cu un document din partea REMAT, înregistrat între 1 și 31 martie, care să ateste dezmembrarea unui autoturism aflat în proprietatea sa, va primi la cumpărarea unui automobil Dacia nou rabatul de zece milioane de lei. De această ofertă beneficiază și posesorii de documente de dezmembrare REMAT pentru un autovehicul în proprietatea unei terte persoane, dar care cedează dreptul de utilizare al documentului respectiv și renunță la orice pretenție ulterioară. Acordarea rabatului se face numai pentru cumpărare de automobile Dacia, cu un singur document din partea REMAT. Nu se acceptă mai multe documente de acest fel și nu se acordă nici o altă ..formă de compensare diferită de acordarea reducerii respective, se mai arată în comunicat. (MEDIAFAX) Comerțul stradal a luat la paricat pai Fetelor, săriți! 79 Horia Brenciu nu are iubită Horia Brenciu, prezentatorul emisiunii ,,’Neața!“, speră să primească drept mărțișor o iubită. Singur de ceva vreme, el vrea ca această primăvară să-i scoată în cale femeia care să-l facă din nou să iubească: „Aș vrea să mă facă cineva să mă îndrăgostesc iarăși“, a spus Brenciu, în exclusivitate pentru GPS. „Știu că nu va fi ușor, dar acesta este mărțișorul pe care mi-l doresc“. Horia recunoaște că este un partener dificil, mai ales din cauza tributului pe care îl plătește poziției de vedetă, dar crede că va întîlni partenera care să-l înțeleagă: „Televiziunea este un microb care îți mănîncă sănătatea, banii și alte mici plăceri pe care le ai ca om obișnuit. De aceea, într-o relație am nevoie de ceva mai multă înțelegere“. In cei opt ani de muncă în domeniul televiziunii, vedeta show-ului matinal de la Antena 1 spune că a avut relații sentimentale și cu colege de serviciu, dar că acestea au fost pozitive dintr-un singur punct de vedere: „Nu mi se făcea scandal că întîrziam acasă sau la întîlnire“. Fetelor, nu-l lăsați pe Horică să aștepte prea mult și arătați-i că sînteți ostence fierbinți! • Doina GLIGĂ Emil Săndoi împlinește 36 de ani și regretă r éfít că și-a pus ghetele în cui pagina fi ^SL „Puteam să mai joc lejer în prima divizie“ UFC Electro s-a antrenat ieri la Podari Cadouri de mărțișor 9 9 Doamnele și domnișoarele care între 1 și 8 martie vor alege să cumpere un automobil DAEWOO de la oricare din cei peste 100 de dealeri din întreaga țară vor primi un cadou special, un ceas elvețian. în acest mod, DAEWOO AUTOMOBILE ROMNIA deschide sezonul de primăvară și își exprimă dorința de a fi din nou alături de clienții săi, așa cum a făcut-o în toate ocaziile. • Departamentul de Relații Publice Cît se mai gîndesc consilierii, putem parca liniștiți SC CRONOS a fost trasă pe dreapta 3 • Sătui de „beneficiile“ aduse de afacerea făcută cu SC CRONOS IMPEX SRL, consilierii locali s-au pus pe dres busuiocul • Deși asociatul asiatic a produs bani o săptămînă fără a fi amenajat vreo parcare, bărbații cetății au decis în ședința de ieri că nu au fost încălcate clauzele contractuale . Și totuși, mai de ochii presei, mai de teama lui Allah, s-au luat măsuri pentru întocmirea unui regulament beton al parcării cu plată în municipiul Craiova • Primarul s-a dezis urgent de mirosul de șpagă ce s-a insinuat la povestea asocierii cu CRONOS: „Declar cu mîna pe biserică, pe Biblie, și pe tot ce vreți că nu am nici un amestec în legătură cu acest contract“ . Fript în afacerile cu arabul, Ioan Vigaru, directorul general al SC MERCUR SA, l-a făcut de rîs pe Mohamed Alorfahli: „Nu a dovedit niciodată o atitudine morală de adevărat om de afaceri“ Cu basca pe ochi Stand-by în afacerea CRONOS de Bogdan MITRICANĂ Din scandalurile periodice în care „pică " mult iubita și stimata primărie, orice cîrcotaș amator poate trage fără ezitări o concluzie tristă (și apolitică): de fapt, nu din inerție cade primăria de fazan, ci pentru că anumiți șmecheri din cadrul ei, cu „lipici" la inima publicului larg căscător de gură, o împing „elegant" în mocirla unor aranjamente dosite, care pe înțelesul tuturor poartă denumirea de bunuri financiare". Ca să se asigure aparența legalității, se apelează la trecerea diverșilor „șoricei" contractuali prin ședințele de consiliu. Adesea, aici se votează sinistru de unanim, dar, culmea, numai cînd e vorba de „chestii grele"; cînd e vorba de mărunțișuri, dezbaterea de idei e chiar seducătoare (de pildă în chestiunea arzătoare a insignei orașului). Aprobarea fiind dată de corpul impersonal al Consiliului, la răspunderea individuală de unde nu-i. Automat, la Cea mai neînsemnată crîcneală, li se aruncă în față: „Ete, dom'le, a votat Consiliul, ce mai vrei?". După cum se vede, mecanismul e nerușinat de simplu și absolut pervers. In cazul harapului cu firma jucăușă CRONOS, lucrurile par a sta cam la fel. S-a băgat șoricelul unui prim contract în ședință de consiliu și corpul impersonal s-a pus pe phat cu aprobarea. Deși mirosea de la o poștă a pește asfixiat cu amoniac, plenul a vrut să fie iute și a ascultat de drăcușorul îmbîrligător din urechiușa primăriei (doar o abținere și vreo două împotriviri - n.r. „Să-și facă, dom'le, autocritica acei trei evazioniști!"). Chiar nimeni nu și-a pus problema că arabu ăla cu buben contract, parașutat la Craiova cu aere de șeic infailibil, vrea să pună taxe în parcări după cum are chef? Apoi, îi stătea rău primăriei să cîștige dînsa 100% din plata pe staționare, mărindu-și astfel, considerabil, bugetul? E la mintea celui mai slab de prăsilă dintre cocoși că în afacerea CRONOS o anumită persoană sau un anumit grup de persoane au avut o altă socoteală. Pe scurți miros de BLAT cu aspect de hamburghez infectat. Arabéiul de la CRO NOS și partenerii săi în întreaga afacere au forțat nota atît de strident, că publicul craiovean a reacționat prompt, sesizat fiind asupra tărășeniei de cîinele de pază al democrației care este presa (Ce l-a fi mai steriliza p ăsta, nu-i așa?). Acum, sînt două soluții: ori se ia o pauză ca să mai treacă valurile, ori se reziliază contractul. Aseară, la ora închiderii ediției, plenul aleșilor locali a votat, cu diplomație, pentru suspendare (ul, iarăși stand-byl). Și, culmea, iarăși cu unanimitate. Cu aceeași unanimitate, în proporție de 90%, cu care acum două luni bieții șoferi fuseseră înrobiți, cu o taxă în plus, șeicului de carton Mohamed Alarfahli, cel care are o părere nemaipomenită despre funcționarul autohton: „Românul este cu foamea în gît și cu o mînă de bani cumpăr pe oricine ". /