Gazeta de Sud, noiembrie 2003 (Anul 9, nr. 2641-2665)

2003-11-01 / nr. 2641

i / Scandal politic din cauza dactilografei pagina Groapa de gunoi a Craiovei ar putea ajunge la tribunal Staicu ar mai sta la Universitatea dacă i s-ar da terenuri „Dacă pleacă, Mititelu pierde și banii, și acțiunile“ Finanțatorul Universității, Dinei Staicu, a ținut, la rîndul său, o conferință de presă, la o groapă de gunoi din spatele vestiarelor de la Polivalentă. Staicu a anunțat că din iarnă pleacă de la echipă, supărat fiind pe Consiliul Local Craiova, care nu i-a aprobat în ședința de joi cererea de trecere în patrimoniul SC UNIVERSITATEA SA a unor terenuri. El i-a atacat în termeni duri atît pe consilieri, deoarece nu l-au susținut, cît și pe primarul Vasile Bulucea, care inițial îi promisese marea cu sarea și nu s-a ținut de cuvînt. La fel ca Mititelu, Dinel a atacat și o parte a presei, care, chipurile, ar dori răul echipei! Conferința ad-hoc de ieri s-a desfășurat printre gunoaie, Staicu punctînd: „Aici vor fi ținute de acum înainte conferințele de presă ale Universității“. După ce și-a terminat „gloanțele“, finanțatorul craiovenilor a vorbit și despre demisia lui Mititelu: „Nu am fost de acord cu această decizie. A luat această hotărîre după ce aseară (joi- n.r.) i s-a năruit visul de a construi cantonamentul. în plus, a fost deranjat de cele apărute în presă. Voi face totul pentru a-l întoarce. Dacă nu se va răzgîndi, va pierde totul: banii investiți și procentul de 25 la sută din acțiuni“. Oficialul clubului a lăsat și ieri impresia că circul continuă la Universitatea și cea mai iubită echipă din provincie va rămîne în zodia incertitudinilor, unde „albaneagra“ cu funcțiile din club va fi la ea acasă! Cît despre cedarea echipei din iarnă, Staicu a mai afirmat în stilu-i caracteristic: „O voi da consiliului local pentru un euro! Totuși, trebuie să facă dovada că poate achita salariile jucătorilor, altfel îi voi vinde!“. Chiar dacă a acuzat ziariștii că sunt vinovați de cele întîmplate la echipă, Staicu a confirmat că a avut o ședință cu jucătorii, la finalul căreia le-a plătit primele de joc pentru egalurile cu Petrolul și Apulum Alba Iulia. De ce nu a făcut aceste plăți înainte ca presa să sesizeze problema? La această întrebare, Dines a dat un răspuns destul de ambiguu: „Sîntem doi! Unu ia o decizie, celălalt, alta“, demonstrind haosul instaurat la Craiova. • Mario MORCOV Dinei Staicu încercînd sperietoarea model „Nețoiu“ - „Nu-mi dați, vînd jucătorii și plec!“ Hemoragie de demisii în Sănătate Ionel Blănculescu, ministrul interimar al sănătății, a anunțat ieri, într-o conferință de presă, că Vasile Marin, directorul adjunct al Direcției Generale Farmaceutice, a demisionat. Această informație a fost făcută publică la un interval de cîteva ore d anunțarea demisiei lui Șef Robert Sabiniu, directorul general al Casei de Asigurări de Sănătate București. Ministrul sănătății a mai precizat că ambele persoane erau în incompatibilitate de funcții și că Autoritatea Națională de Control GAZETA De SUD Avansări de judecători în Craiova încă șapte judecători vor intra, de luni, în rîndul magistraților Curții de Apel Craiova. Aurel Ilie, Doinea Lupea, Robert Condurat, Elena Stan și Nela Ochea vin de la Tribunalul Dolj, iar Mariana Mudara și Ecaterina Moleanu au activat pînă în prezent la Tribucepe activitatea, tot de luni, alți șase magistrați proveniți de la judecătoriile din județ. Laura Nedelcu, Laurențiu Anghel, Denis Munteanu și Costinel Moțîrliche au activat pînă în prezent la Judecătoria Craiova, Ștefan Constantinescu vine de la Judecătoria Băilești, iar Clau Adrian Mititelu și-a dat demisia din funcți Mm de președinte al Universității Ipl „M-au dat afara" ziariștii!“ § Președintele demisionar*: „Am vorbit cu Stalin și se retrage și el din iarnă“ pagina *ș Vine Ceahlăul lui „Pinalti“. ■ Universitatea are nevoie de sprijinul nostru^r Tranziție ! 9 ușoară, băieți! 1 • De luni încolo, se anunță schimbări majore la clubul oltean • Jucătorii craioveni au obligația cîștige în această seară pentru a demonstra că echipa merită sprijinită de tot orașul • Doar Daouda nu poate juca în meciul cu Ceahlăul • Va intra și Badea în teren? „Baciul“ era așteptat aseară în Bănie întilnire de taină „Craiova Maxima“ - Gică Popescu? Doamna Șuncă, de la RAT, pe post de pitbull prima 5 0 fetiță de opt ani împreună cu sora ei de zece ani au fost sechestrate, în urmă cu cîteva zile, de o controloare intr-un tramvai aparținînd Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova și duse la capăt de linie, pe motiv că nu aveau bilet de călătorie. De frică, fetița cea mică a făcut pe ea, fapt care nu a impresionat-o pe controloare, care a continuat să le terorizeze pînă cînd le-a văzut plingînd în hohote. Fetițele au fost percheziționate, apoi au fost abandonate de controloare, care s-a reîntors în oraș cu tramvaiul. Angajata RAT crede că ea și-a făcut datoria. „Le-am dus la cap de linie că trebuia să-mi pun och' Din ianuarie 2004 Pensiile agricultorilor se vor dub Ioan Giurescu, președintele Casei Naționale a Pensiilor din Asigurări de Stat, a declarat ieri că pensiile agricultorilor vor fi majorate cu 100 la sută, începînd cu beneficia toți agricultorii pensionați, care nu primesc alte categorii de pensii stabilite în sistemul asigurărilor sociale de stat. Pensia medie a agricultorilor va fi de 1.100.000 de persoane. Efortul financiar suplimenta în anul 2004, pentru pus practică a acestei măsurimează a fi de 6.000 de mi "H